Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by steen View Post
    am avut ocazia asa vad cateva demonstratii cu Metabond si am ramas foarte impresionat de cat de mult poate sa reduca frecarea .
    steen
    METABOND - demonstratie cu stand de proba - www.metabond.helloweb.eu
    Last edited by orca; 08-16-2008, 11:55 AM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #17
      Eu am folosit Dura Lube la Cobre si la vechiul C220D din 95 si pot spune ca am fost pe deplin multumit. La C nu prea avea ce diferenta sa se simta pt. ca masina era in stare perfecta de functionare doar la consum parca s`a simtit ceva da` la cum mergeam eu cu ea juma` de litru - o nimica toata, in schimb la cobre chiar s`a simtit o transformare in bine... motorul mergea mai rotund dupa cateva sute de km parca nici nu mai scoateau asa fum.

      P.S. Flacoanele au fost aduse de la sursa direct din SUA de tatal meu.

      Comment


      • #18
        molibden de potasiu ? Molibdenul e element, stimabile ! Spre referinta, a se vedea tabelul periodic al elementelor-Mendeleev-manual chimie clasa a VI-a sau a VII-a... Compusul molibdenului cu care se aditiveaza uleiurile de motor este bisulfura de molibden-MoS2
        Last edited by doktor4carz; 10-10-2008, 12:57 PM.

        Comment


        • #19
          Shi eu am folosit Metabond in ulei shi cred ca ceva-ceva face el bine.
          Dar ce am vazut live, a fost cand am pus in rezervor la un golf 4 shi i-am degripat un injector care nu lucra decat dupa 2800 rot/min shi cu motorul la 90 de grade.
          De atunci chiar dimineatza, la rece motorul porneshte in 4 pistoane - ceva imposibil pana sa ii bag aditiv de motorina Metabond.
          Cred ca face ceva, numai un chimist shi un metalurgist ne-ar putea lamuri.

          Comment


          • #20
            Dura Lube am bagat in Renault Laguna si nimic... absolut nici-o modificare, in schimb la Mercedes am bagat Metabond Old Special si s-au vazut schimbari mari.

            Comment


            • #21
              Dura Lube/ Metabond...Controverse peste tot ... am citit pana am obosit !
              O parte au sustinatori interesati material,reselleri, etc.. si pe astia trebuie sa-i " mirosi " ca sa le elimini din calcul parerile .
              Personal am pus Dura Lube atunci cand alt tratament fara particule nu exista. Si chiar a functionat ! Spun asta pentru ca masina a rulat cu 140 km/h desi isi evaporase toata apa !Toata ! Nu intru in detalii sa nu plictisesc. Cert e ca motorul (2000 TD) a mers Ploiesti-Bucuresti , desi fusese atat de incins incat suruburile chiulasei aveau degradeuri intre albastru si rosu, cand le-a desfacut mecanicul. Cu mare certitudine s-ar fi gripat in conditii normale .
              Acum am un mercedes w211 tdi , vreau sa pun un tratament-motor si amicul "arhitect" imi spune ca Metabond e alegerea . Eu am incercat ce v-am spus .
              Dincolo de dilema alegerii, cred ca e mai bine sa previi o uzura, decat sa incerci s-o carpesti. E destul de evident ca tratamentele astea, reduc frecarile si nu au particule gen teflon sau altceva.
              Mai are cineva opinii bazate pe ceva real ?

              Comment


              • #22
                Coleg Florio, dupa cum bine ai spus, prefer METABOND. Cred ca este la moda . Colegul ANDREAS aici pe forum mi l-a recomandat si mie, eu ti-l recomand la randul meu. Sper sa facem alegerea cea mai buna. De parca ne-am da seama care e mai bun. E un fel de Placebo pentru cai. Putere.
                Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                Comment


                • #23
                  Inainte sa incepeti tratamentul cu Metabond faceti teste motor: putere, compresie, emisie noxe si pastrati printul cu rezultatele, dupa ce faceti al doilea schimb de ulei sub tratament Metabond refaceti testele iar apoi va puteti minuna... sau nu, am vorbit cu multe persoane avizate sa dea cu parerea si nu am mai stat pe ganduri timpul trece iar uzura isi spune cuvantul.
                  Eu folosesc multe produse METABOND si nu am fost dezamagit de efecte.
                  Sa auzim numai de bine!

                  Comment


                  • #24
                    La ambele masini w 210 si w 202 folosesc gama Metabond, adica ulei, aditiv ulei si aditiv motorina si benzina. Sunt foarte multumit iar acum 2 ierni cand afara erau - 23 de grade Celsius, am umblat cu motorul diesel fara probleme, in timp ce la unii vecini nu le-a pornit auto pe benzina.
                    Sa nu uit si vaselina este de calitate superioara.
                    ____________
                    W 201 190D
                    W 202 C180 fosta masina

                    Comment


                    • #25
                      Mecanicul meu zice ca Metabondul ar putea sa atace garniturile.
                      '94 E 250 diesel W124
                      '88 300 SE W126
                      '96 Suzuki Vitara 1.6
                      '01 Land Rover Discovery II

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by csongi View Post
                        Mecanicul meu zice ca Metabondul ar putea sa atace garniturile.
                        Ba din contra... La unele mashini care aveau pierderi pe la cite un simering magic, de trebuie sa faci bucatzi juma' de mashina ca sa il schimbi, un Metabond a facut minuni...
                        Numai daca stam si ne gindim nitzel... cine dracu ii dadea drumul pe piatza, daca facea garniturile terci ? Pai daca ar ataca o amarita de garnitura, de restul inseamna ca se alege praful...

                        Comment


                        • #27
                          Bine ca aflu, DOK;
                          Uit-asa imi mai largesc orizontu'
                          '94 E 250 diesel W124
                          '88 300 SE W126
                          '96 Suzuki Vitara 1.6
                          '01 Land Rover Discovery II

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by doktor4carz View Post
                            Ba din contra... La unele mashini care aveau pierderi pe la cite un simering magic, de trebuie sa faci bucatzi juma' de mashina ca sa il schimbi, un Metabond a facut minuni...
                            Numai daca stam si ne gindim nitzel... cine dracu ii dadea drumul pe piatza, daca facea garniturile terci ? Pai daca ar ataca o amarita de garnitura, de restul inseamna ca se alege praful...
                            Intreb si eu daca afecteza tachetii hidraulici Metabond-ul asta care impiedica scurgerile de ulei ? Eu nu sunt de parere ca ataca garniturile dar cred ca mai ales daca este pus intr-un motor rece atunci el s-ar "opri" un pic la tacheti .
                            Eu am pus Dura Lube in S-ul meu , 2 flacoane si nu ma asteptam la schimbari majore . Am mai pus la Dacie cu multi ani in urma si a fost o minune ,dar acum la motorul meu l-am pus preventiv .
                            Eu recomand urmatoarea operatiune ,atunci cand adaugati aditivi ptr ulei :
                            schimbati uleiul si filtrul ,porniti masina si abia apoi adaugati aditivul cand temperatura apei ajunge la 80 si ceva de grade ...implicit si uleiul este cald ,asta ar elimina formarea de "cocoloase" care pot bloca si lasa fara ulei anumite portiuni din chiuloasa mai ales
                            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                            Comment


                            • #29
                              Eu am folosit Metabond si cu mana pe inima va spun ca e placebo. Un motor nu are nevoie decat de ulei bun schimbat la timp, nimic altceva. In Germania care ar fi chipurile patria aditivului miracol nu a auzit nimeni de licoarea cu pricina si nu foloseste nimeni petarde de genu' .
                              Any person that runs is a VC anyone that stands still is a well disciplined VC"

                              Comment


                              • #30
                                M-am decis sa-mi pun si eu metabond in motor la urmatoarea revizie. Dilema mea este care dintre cele 4 tipuri sa-l folosesc ? M, C, Old Spezial, Gold ?
                                MB 180C Sport Coupe W203

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF