Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina trage dreapta dupa toate reglajele posibile

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina trage dreapta dupa toate reglajele posibile

    Salutari tuturor.
    Detin un W221 2011 3.0 bluetec tractiune simpla.
    Dupa schimbarea unui brat pe dreapta (cel care tine perna) masina tragea dreapta. Am facut geometria de 4 ori fara rezultat. Am pus cauciucuri noi, am indreptat jantele fara rezultat. Am constatat impreuna cu mecanicul ca bratul pus era cu 0.5 cm mai scurt. L-am inlocuit din nou, am mers la bracaj, problema persista!!
    Bracaje,brat schimbat, geometrii,paralelism,gume noi,jante drepte si masina tot trage dreapta.
    Mentionez ca pernele de pe partea dreapta sunt mai lasate cu 7mm dar pana acum masina nu era afectata de acest lucru, pana la schimbarea bratului a mers drept.
    S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
    Aveti ceva idei? Eu nu mai am,iar mecanicul o viseaza noaptea.
    Orice sfat e binevenit.
    Va multumesc anticipat.
    P.s. exclus mersul la reprezentanta intrucat aceea a fost prima optiune insa o pot primi peste 3 saptamani iar eu in cateva zile parasesc tara.

  • #2
    O completare, cand masina trage dreapta, pleaca cu tot cu volan, deci si volanul pleaca spre deapta aprox 5-10 cm

    Comment


    • #3
      ASadar ti se invarte volanul spre dreapta?
      Deci daca tu tii drept de volan, masina merge drept dar daca il lasi volanul se invarte spre dreapta, asa-i?

      Spune-i la mecanic sa cracaneze roata stanga spate.
      Privite de deasupra masinii rotile spate sunt apropiate, convergente ceva de genu / \ , ca si la schi cand faci plugul.
      Unghiul e mic, cam 10-20'.

      Ce trebuie sa faca mecanicul e ca unghiul sa il puna | \ , adica din excentricul de reglaj al geometriei spate sa vireze DOAR cu roata stanga mai spre exterior.
      In prima instanta doar sa cracaneze roata vezi ce efect are asupra volanului.
      ASta e treaba de 5 minute.

      Apoi vezi cum faci asa incat sa obti unghiul total de convergenta precum in carte.

      Totusi, daca bratul tau e mai scurt, masurat de la gaura de montare din capat pana la gaura de montare a bucsii, asta nu e tocmai ok.


      Nu spun ca asta e rezolvarea, dar se poate incerca f usor si nu ai ce strica.

      Comment


      • #4
        Alta idee, spune-i sa creasca unghiul de fuga de pe dreapta apoi sa puna la loc si sa incerce pe stanga.
        In caz ca reglajul e asemanator cu cel de pe w211 e simplu de facut/revenit la initial, pt ca sunt doar 3 pozitii de montare a bratului.
        Fara masuratori, fara reglaje. Alea le faci dupa ce rezolvi problema trasului.

        Trasul dreapta nu are legatura cu paralelismul fata ci cu dezechilibrele inter unghiurile de fuga/cadere de pe rotile din spate sau fata.
        In spate mai poti avea probleme cu paralelismul, in sensul ca rotile sa aiba unghiul bun, dar sa fie "virate" intr-o parte, atunci masina merge intr-o dunga, iar volanul din fata se invarte automat pentru a pastra directia drept.

        Ce vreau eu sa iti spun ca pusul pe un stand si sa pui la unghiuri tot nu iti va rezolva problema.
        In primul rand unghiurile sunt date ca interval, nu ca valoare fixa si e datoria celui care regleaza sa puna mai mult intr-o parte si mai putin in alta (pastrand limitele date de carte) asa incat masina sa mearga bine.
        Nu doar invarti de reglaje pana cand arata verde pe ecran.

        Cel putin eu prin asta am trecut, reglaje facute dupa ce spunea calculatorul, cand ma urcam la volan pateam ca tine.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sharky View Post
          ASadar ti se invarte volanul spre dreapta?
          Deci daca tu tii drept de volan, masina merge drept dar daca il lasi volanul se invarte spre dreapta, asa-i?

          Spune-i la mecanic sa cracaneze roata stanga spate.
          Privite de deasupra masinii rotile spate sunt apropiate, convergente ceva de genu / \ , ca si la schi cand faci plugul.
          Unghiul e mic, cam 10-20'.

          Ce trebuie sa faca mecanicul e ca unghiul sa il puna | \ , adica din excentricul de reglaj al geometriei spate sa vireze DOAR cu roata stanga mai spre exterior.
          In prima instanta doar sa cracaneze roata vezi ce efect are asupra volanului.
          ASta e treaba de 5 minute.

          Apoi vezi cum faci asa incat sa obti unghiul total de convergenta precum in carte.

          Totusi, daca bratul tau e mai scurt, masurat de la gaura de montare din capat pana la gaura de montare a bucsii, asta nu e tocmai ok.


          Nu spun ca asta e rezolvarea, dar se poate incerca f usor si nu ai ce strica.
          Multumesc Sharky pentru raspuns.
          Da, merge drept masina cand ii tin volanul drept.
          Bratul mai scurt a fost oricum inlocuit si intradevar, normal ca nu era ok.
          Am sa incerc sa mer la al-7-lea bracaj sa discut cu cel ce le regleaza..

          Comment


          • #6
            Incearca sa schimbi si service-ul care face geometria

            Comment


            • #7
              Originally posted by b97dmt View Post
              Incearca sa schimbi si service-ul care face geometria
              Am sa incerc si asta.
              Pana acum am 6 facute la 2 service-uri.
              Poate e lucky number 7

              Comment


              • #8
                DAca tot ai fost la atatea service-uri fa o treaba, cere fisa de la fiecare. Vezi daca ce ti-a reglat la final bate cu ce masoara al doilea prima data!

                In rest tare ma tem.
                In orice caz, convergenta(paralelismul) nu are a face cu trasul dreapta. La celelalte unghiuri trebuie umblat si in final se regleaza convergenta. Aia e pt raspunsul volanului si uzura corecta a gumelor.

                Comment


                • #9
                  Prima condiție din cadrul procedurii, in cazul mașinii tale este că mașina sa fie la nivelul corect.

                  Toate modelele cu Airmatic schimba unghiul roții funcție de înălțime.

                  In mers, nivelul se schimbă, deci unghiul se schimbă, astfel mecanicul decât să viseze mai bine calibrează suspensia înainte de șurubărit la unghiuri.

                  Diferă chiar și pe loc, dacă motorul este oprit sau pornit, sau dacă deschizi sau dacă nu închizi o ușă...

                  Dacă vre-o pernă a fost schimbată separat de amortizor sau daca ai pus pe o parte vestitele amortizoare "din Germania" chinezești, atunci e și mai greu pentru mecanic sa calibreze suspensia.



                  Deasemenea se întâmplă destul de des că senzorul de nivel sa fie montat greșit pe brațul nou.
                  Last edited by cl600; 10-13-2018, 20:46 PM.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    In completare la ce a scris CL600 , gaseste o reprezentanta sau un service care are experienta cu tipul asta de masini.

                    Comment


                    • #11
                      Referitor la problema ta , si masina mea trage dreapta . Masina are inlocuite ambele amortizoare pe fata cu unele originale , anvelope noi , jantele nu sunt strambe dar trage dreatpa. unde am facut unghiulde fuga mi-au spus ca masina pornita pe comfort sta mai ridicata toata pe dreapta cu 2 cm. masina are facuta calibrarea la autoklass cu romas-ul ( sau rumas-ul cum se numeste dar degeaba ) . toate bratele si bucsile sunt schimbate in ult 2ani cu piese originale si doar un brat este lemborder. eu m-am dat batut dupa ce am schimbat si senzorii de nivel si blocul de valve

                      Comment


                      • #12
                        Dupa ce incerci toate cele din carte incerci sa reglezi si inafara cartii.

                        Eu am scapat in regim propriu de tras dreapta, la 3 service-uri reglaje degeaba si povesti vanatoresti, povesti din care imi dadeam seama ca mari sanse nu am cu ei.
                        Sa montez niste senzori si sa trag de suruburi pana cand imi arata aparatul ca e in parametri e una, sa intelegi ce faci acolo si ce efect are e alta.

                        Evident in regim propriu nu ecomand nimanui pt ca dureaza ore bune de munca pana te prinzi de fapt ce faci si cum poti masura corect, repetabil ceva. IAr orele de munca sunt cu experienta in spate, daca esti de la zero n-ai nici o sansa.
                        Ca sa nu zic de scule, eu am avut norocul unor ghidaje prismatice gata facute plus niste repere cu care pot masura sub 1mm.
                        Daca ai asta ca hobby merita, dar intrebarea existentiala nu ar trebui un mecanic specialist in directie sa stie mai mult decat masori senzori si pui pe verde?
                        E penibil sa schimbi piese, ca poate poate.
                        Ai stand de masura, ai aparate, pai schimba nene unghiurile pana cand nu mai trage si apoi incearca pe baza lor sa tragi o concluzie.

                        ASta daca esti cu adevarat meserias. Altfel esti doar un dorel care se lauda cu niste scule.
                        Din pacate plin de ei, in orice domeniu.

                        LEgat de inaltime, da ungihurile variaza, DAR nu inseamna ca masina o ia razna.
                        Mai bine de 2 saptamani am umblat cu arc spate rupt. MAsina era bine lasata de fund intr-o parte. Tragea? Mai deloc!
                        Last edited by Sharky; 10-21-2018, 15:58 PM.

                        Comment


                        • #13
                          " Mai " din " Mai deloc " e cheia postului, diferă pretențiile...
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Putem interpreta si ras-interpreta posturi si da sfaturi gen du-o la reprezentanta.

                            Uite aici cum arata masina mea, in primavara, cat am circulat cu ea, doar prin oras nu am simtit vreo diferenta, nicidecum sa nu traga stanga sau dreapta la modul extrem. PRea mult nu am circulat cu ea asa, dar de era ceva extrem se simtea imediat.
                            Din pacate nu pot trage o concluzie pt ca in vremea aia masina oricum imi tragea dreapta la drum lung de dinainte sa mi se rupa arcurile, cu totul ca aveam niste fise care imi aratau ca totul e ok!

                            Ce vreau eu sa spun e ca putini sunt aia care inteleg ce fac, multi doar pun la unghiuri si considera ca si-au terminat treaba.
                            Ignora faptul ca in documentatia mercedes scrie clar ca e acceptata o anumita toleranta intre stanga si dreapta si ca plaja de reglaj e cam mare. Oare de ce? Nu cumva ca sa aplici un reglaj fin?

                            La ultimul reglaj imi explica omul ca el de 11 ani regleaza directii, iar ca faptul ca spatele imi tzopaie la gropi DUPA ce mi-a reglat el directia e ca am eu amortizoarele praf, ce conteaza ca nu tzopaia pana am venit la el. Iar el mi-a apropiat rotile la 18' bucata ca sa nu imi uzeze interiorul, ca am unghiul de cadere prea negativ.
                            De parca nu tot asa l-am avut in ultimii 20kkm de cand am masina si efectul e aproape neglijabil.
                            Daca vreau ma asteapta la alt reglaj, bineinteles contra cost, dar el nu imi garanteaza ca va merge bine. Ce sa zic...

                            Dupa aceste explicatie mi-am bagat picioru in ei meseriasi si m-am apucat sa pun la punct sistemul de reglat directia.
                            Pun rigla mea, ce sa vezi 6mm diferenta fata-spate. Adica aproape 1 grad convergenta!

                            Mintea omul, mintea rigla mea? Cine stie, am deja 7mii km parcursi, fara uzura, fara ztopaieli, trage dreapta doar pe drumuri vizibil inclinate.
                            E perfecta? Probabil ca nu, dar in mod sigur nu ma mai duc la reglaje ca e pierdere de vreme.
                            Prefer sa o rezolv eu cand am chef de mesterit, avand hobby-ul sponsorizat.

                            Rade lumea ca nu se mai schimba uleiul in parcare, nu se mai aerisesc franele in spatele blocului, dar dupa asa experiente, ce sa mai zici?
                            MEseriasii care indreptau sasie ruginite si reparate de dacie eu disparut, dar aia care le faceau cu adevarat chiar stiau meserie.
                            Am avut ocazia sa discut cu unul care toata viata a indreptat directii si facut sasie, mi-a dat multe ponturi, unele le citisem de pe net si din documentatii, altele erau treburi care le afli doar cand pui mana sa lucrezi ceva.

                            AStia de acu doar incarca niste date si se uita pe ecran, masina e la unghiuri, treaba lor e gata. Ma indoiesc ca o pot scoate la capat intr-un scenariu diferit de cel standard.

                            Is curios cum isi va rezolva colegul problema.
                            Attached Files
                            Last edited by Sharky; 10-21-2018, 21:08 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF