Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Polar White w212 E220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si o prima problema, sper sa nu fie foarte dese. In concediu si eu, ma trezesc deodata cu un mesaj rosu pe ecran, "without changing gear, consult workshop". Ma sperii, trag pe dreapta, opresc motorul (sperand ca se reseteaza ceva si poate isi revine) si acolo am ramas, a intrat masina in P si nu a mai iesit din el. ISM-ul defect. Fara niciun semn prealabil, niciun avertisment, nimic.
    Cei de la service au spus ceva de genul, se mai intampla, nu foarte des dar se mai intampla.
    De vis, bine ca nu a cedat prin bulgaria ca voiam sa mergem si pe acolo

    P.S. Mi-am comandat un icarsoft, sper sa prind din timp probleme detectabile.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Cum ai suit-o pe platforma ?

      Comment


      • #18
        Se vede ca stii cum e treaba. Au venit baietii cu un “extender” de roata care a “pacalit” diferentialul.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #19
          Cat a costat “necazul “ ?

          Comment


          • #20
            Garantie, doar ca am stat 4 zile fara masina.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #21
              De la un troncanit si un comportament dubios, la o verificare amanuntita de data asta a celor de la Autoklass, mi-au iesit urmatoarele:
              -discurile ovalizate si fata si spate. Trebuie schimbate toate si placute. Eventual si saboti...
              -pompa de vacuum pe duca
              -probleme la bielete( burdufuri coapte/sparte)
              -tampoane motor si cva

              Pentru ca mi s-a parut ca schimba mai dubios mai trebuie sa fac si o verificare nivel si adaptare a cva.

              Distractiv




              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Nu umbla la cutie , pana nu inlocuiesti tampoanele.Daca sunt duse , cutia schimba aiurea .
                Bielete gasesti after market peste cele originale , lemforder , delphi ieftine , manopera la orice service .
                Tampoanele originale .Se schimba relativ usor la rwd , la 4 matic cel de dreapta e cosmar .
                Discurile , daca nu iti tremura la franare sau sa aiba o uzura pronuntata .....
                Nu lua de bun tot ce auzi pe acolo , au si ei de dat salarii , profit etc.

                Comment


                • #23
                  Pai nu ma complic, nu cunosc meseriasi asa ca merg pe mana reprezentantei, asa am facut si cand am avut opel-urile. Iese mai scump dar macar pentru linistea mea stiu ca am facut ce trebuie.
                  Piesele nu mi s-au parut (foarte) scumpe, manopera cam da, dar na, tarife mari, si pentru povestea cu tampoanele oricum pare treaba serioasa. Vedem la final cat ma va costa distractia

                  L.E. - Pai m-am dus ca tremura urat de tot la franare (am banuit discurile) si aveam niste zgomote aiurea (pompa de vacuum, nu stiam ce poate fi). Cu tampoanele tind sa-i cred, ca are masina un usor tremurat mai ales cand porneste la start-stop de exemplu. Plus chestia cu schimbatul vitezelor, ca si aia dupa cum zici poate fi de la tampoane. Singura treaba la care nu stiu ce sa zic e cu bieletele, ei mi-au zis ca pot sa mai merg linistit, doar discurile sunt urgente. Insa daca urasc ceva e sa merg cu senzatia ca stiu ca e o problema, poate sa se strice ceva si raman acolo
                  Last edited by sfinx; 10-01-2018, 14:25 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Bazaitul ala de la pompa sa stii ca il au toate , mie imi face de noua asa ,nu au vrut sa il inlocuiasca pe garantie . Daca face urat , pt linistea ta il poti schimba.
                    Tampoanele se inlocuiesc usor , atat ca masina sa aiba motorul rece.
                    Discurile cat sa fie 1000 de lei , placute 400 , tampoane 1700 , pompa de vacum se duce si aia spre 2000 lei , bielete , manopera te cred si eu ca este urgent ....

                    Comment


                    • #25
                      Eu merg cu zgomot la pompa vacum de 2 ani si aprox.50 000 sinu o schimba pana nu creaza probleme(asa am fost sfatuit, nu stiu daca e bine dar daca era mai ieftina o schimbam si la reprez. am vorbit si i-am intrbat ca daca o schimb si apare iar zgomot la el dupa o perioada scurta mi-o schimba pe garantie si mi-au zis sa o las asa).

                      Comment


                      • #26
                        Zgomotul la mine era un troncanit. Nu zumzet, nu bazait, ci troncanea, in special la "ralanti", daca se poate chema asa la cutiile cu convertizor. Nu tot timpul, dar facea din cand in cand de ziceam ca acolo raman cu masina. M-a speriat ca am crezut ca e din cutie...
                        Intr-adevar, omul de la receptie la service mi-a zis ca aia nu e o problema ca pot sa merg cu ea asa. Dar ma gandesc ca poate sa mascheze alte zgomote care sa insemne stricaciuni mai grave.

                        Comment


                        • #27
                          Bielete antiruliu sau directie? Cele antiruliu pana sa se rupa vor zbarnai la fiecare groapa de o sa iti scoata peri albi. Alea nu sunt un pericol inca.

                          Cu vacuum-ul ce sa zic, nu stiu cum se defecteaza astea, dar la 1 9 te de i, pompa cedeaza gradual, merge tot mai prost pana cand nu e in stare sa faca vacuum si te trezesti ca a 2-a, a 3-a pedala de frana e tot mai tare si frana isi pierde din eficienta.

                          Daca faci pauze inter pedale atunci e ok, nu te prinzi.

                          Comment


                          • #28
                            Antiruliu. Ma gandesc ca are legatura cu functia de hold, o cam folosesc la semafoare ca nu trec din D in N.
                            Cu ocazia asta am o intrebare la voi, am depunere pe borna - a bateriei auxiliare care vrea sa zica un soi de subincarcare. Si de la pornire pana cand ECO se face verde (sa se activeze start-stop) dureaza cam 20 de minute. O avea legatura cu faptul ca masina mai mult sta si e folosita in weekend-uri?

                            Comment


                            • #29
                              Sau bateria mica e obosita , sau ambele baterii obosite.

                              Comment


                              • #30
                                Polar White w212 E220

                                Posibil, cea mica e de-o seama cu masina Pot sa o schimb singur sau trebuie “programat” ceva?


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF