Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibila problema 722.6 w211 facelift.

    Salutare,
    Sunt fericitul proprietar al unui w211 fabricat in 08 2006 cu seria de caroserie WDB2110411B069346.
    Este modelul cu cod 486 Pachet sport, echipat cu motorul m271.956 si cutie automata si are in prezent 141000 km, fiind cumparata in mai 2018 de la privat din Germania cu 134000 km.

    Conform cartii service, primul schimb de ulei la cutie s-a efectuat la 126000 km in oct 2017 cu ulei si filtru originale.

    Fiind prima mea masina automata mi-a luat putin timp pana m-am obisnuit cu ea, in primele mii de km mi-se parea super silent si legata iar acum incep sa mai aud cate un greieras sau zgomot ala suspensie.

    Problema mea este urmatoarea:

    - Masina are un patinaj imediat ce schimba tr 2, adica la 2000 de rpm trece in tr 2 daca acceleratia este putin calcata 15%, turatia scade la un 1300 de rpm aprox, daca mentin acceleratia calacata putin, usor se ridica la 2000 rpm si viteza creste odata cu turatia insa daca imediat ce schimba tr2 incerc sa o accelerez mai puternic insa turatia urca la 1800 rpm si se simte ca patineaza, la fel ca la o manuala atunci cand nu este cuplat ambreiajul complet.
    Daca in momentul in care incepe patinajul ridic aceleratia se simte cum cupleaza (lock-up la aprox 1600-1800) apoi pot accelera fara sa apara acel patinaj. La fel, face si cand schimba tr 3 insa mult mai putin, insa aici, la cald apare un mic delay de 1 secunda in care turatia creste cu 200 rpm apoi cupleaza.(termenul gasit pe forumuri ar fi flare)
    Am observat ca daca plec mai hotorat de pe loc si schimbul de treapta se face la un 3000 rpm, turatia scade la 2000 si nu se mai manifesta acest simptom, insa se pastreaza acel salt in gol de 200 rpm intre 2 si 3
    La rece simptomele sunt aproape inexistente insa la tr 2 inca percep un mic patinaj.
    Daca merg in mod manual si dupa schimbul de tr 1 2 si 2 3 astept 1 sec 2 sa cupleze pot accelera linistit fara sa patineze si in panta cu inclinatie mare. Nu am obervat patinaj la tr 4 si 5.
    Daca la urcare pante retrogradez din 2 in 1, nu se simte patinaj (turatia este in sincron cu viteza)

    Masina nu are erori pe cutie, nu da socuri la trecerile PRND(se simte o cuplare la rece insa la cald abia este sesizabil), nu da socuri la downshift sau upshift, nu vibreaza si nu scoate zgomote, schimba treptele pe modul manual fara probleme. Motorul nu are erori si nu moare, turatia nu fluctueaza, scurgeri nu are si cablajul mufei este uscat.

    Am schimbat uleiul din cutie, crezand ca poate rezolv, m-am gandit ca fiind facut primul schimb la 126000 masina sigur a avut ceva depuneri, schimbul facandu-se cu 7.5 l(am gasit buson la converter), insa cutia se comporta identic. Mentionez ca magnetul era curat si in baie am gasit o depunere foarte fina de material cenusiu ce s-a scurs odata cu uleiul apoi cu un jet de brake cleaner.


    Care ar putea fi cauzele? sa fie oare depuneri la blocul de valve? sa incerc o demontare si o curatare a blocului de valve? sa fie solenoidul de lock-up lenes sau cu depuneri? (masina are 140000 reali, e posibil?)
    Sa incerc o resetare si o calibrare cu star?
    (am citit toate paginile thread-ului)

    In Craiova nu am auzit de cineva care sa fie "dedicat" si la care sa pot apela pentru diagnoza si calibrare.

    Imi cer scuze pentru post lung insa am vrut sa detaliez cat mai bine, poate aveti idee ce are cutia?

    Multumesc.
    Last edited by ROV; 08-09-2018, 23:00 PM.

    Comment


    • Asta e cea mai proasta abordare sa schimbi uleiul in cutie dupã ce apar problemele crezând ca se rezolva ceva,uleiul se schimba când e termenul de schimbat plus ca atunci când iei o mașina indicat ar fi sa schimbi tu tot gen ulii motor cutie etc.Cam repede problemele la cutie ținând cont de km ,dacã sunt reali!

      Comment


      • Pt ediiskan89, eroare cu slipping este f gravă, nu cred că placa electrica are ceva. Aici pe forum găsești verificarile uzuale, tip ulei, nivel ulei, conectorul care scapă ulei, calculatorul care poate fi plin de ulei.

        Pt ROV, logica lock-up clutch-ului este să permită alunecare imediat ce apare o cerință diferita de mersul constant. El se cuplează intre schimburile de viteze, doar daca nu schimbi pozitia pedalei de accelerație și se decuplează când se produce un schimb de viteze sau când crești cerința, pt a ajuta motorul sa intre in regimul superior de turație.

        Cantitatea de ulei pare OK, o verificare cu joja e oricum obligatorie.
        Last edited by cl600; 08-11-2018, 12:28 PM.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • Originally posted by steradulescu View Post
          Asta e cea mai proasta abordare sa schimbi uleiul in cutie dupã ce apar problemele crezând ca se rezolva ceva,uleiul se schimba când e termenul de schimbat plus ca atunci când iei o mașina indicat ar fi sa schimbi tu tot gen ulii motor cutie etc.Cam repede problemele la cutie ținând cont de km ,dacã sunt reali!
          Cred ca nu m-am exprimat clar, fluidele masinii au fost schimbate imediat ce am adus-o, mai putin antigelul si lichidul de frana pe care le-am testat si sunt in parametri insa le voi schimba preventiv in viitorul apropiat.
          KM din cartea service bat cu log-ul de interventii de la Mercedes, masina fiind luata direct de la privat din curte de catre mine, nu cred sa aiba mai mult decat este pe bord si ma pricep putin la masini.

          In ceea ce priveste acest "shift flare" 1-2 2-3 precum si acel patinaj imediat ce schimba 2, efectiv nu gasesc care sa fie cea mai probabil cauza dat fiind faptul ca la rece functioneaza perfect.

          Ma gandeam ca poate s-a mai lovit cineva de simptomele aste la o masina cu km relativ putini insa fara service cutie pana la 120 de mii.

          In ordinea posibilitatilor ar fi:
          1.Adaptari cutie( insa nu s-a intervenit la ea si automat nu ar trebui sa necesite readaptare de converter si clutch)
          2.Mizerie in valve body ( insa ar trebui sa faca si la rece si la cald)
          3.Actuatori (insa schimba ok la rece)
          4.O ring-uri obosite care nu etanseaza odata ce uleiul se incalzeste si devine mai fluid.

          Alte idei?
          In cazul in care gasesc pe cineva cu star, ce ar trebui urmarit?

          Multumesc.

          Comment


          • Comentariul meu de mai sus, l-ai citit?
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Bineinteles cl600, insa trebuie sa caut problema, pana ajunge la temp de lucru dupa schimbarea treptei 2 pot accelera fara sa patineze mediat ce s-a schimbat treapta (masina inainteza normal), dupa ce ajunge la temp normala dupa schimbarea treptei 2 daca apas acceleratia patineaza si masina inainteaza insa mult diminuat (patineaza), spre exemplu cand ies din giratoriu si schimba din 3 in 2 si apoi accelerez.
              Daca dupa schimbarea treptei 2 astept cu acceleratia constanta 1 sec sau 2 pot sa accelerez fara probleme adica imi creste viteza odata cu turatia.
              Senatia este ca odata cu fluidizarea uleiului unei valve ii este necesar mai mult timp pentru a cupla.

              Comment


              • Buna seara tie careva unde pot face la galati un test star ?


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Originally posted by lucian.toma761 View Post
                  Buna seara tie careva unde pot face la galati un test star ?


                  Sent from my iPhone using Tapatalk


                  *stie


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • Originally posted by ROV View Post
                    Bineinteles cl600, insa trebuie sa caut problema, pana ajunge la temp de lucru dupa schimbarea treptei 2 pot accelera fara sa patineze mediat ce s-a schimbat treapta (masina inainteza normal), dupa ce ajunge la normala dupa schimbarea treptei 2 daca apas acceleratia patineaza si masina inainteaza insa mult diminuat (patineaza), spre exemplu cand ies din giratoriu si schimba din 3 in 2 si apoi accelerez.
                    Daca dupa schimbarea treptei 2 astept cu acceleratia constanta 1 sec sau 2 pot sa accelerez fara probleme adica imi creste viteza odata cu turatia.
                    Senatia este ca odata cu fluidizarea uleiului unei valve ii este necesar mai mult timp pentru a cupla.

                    In thread-ul asta sunt multe discuții despre stilul de condus, despre cum învață cutia și mai ales despre cum învață utilizatorul cutia.

                    Rămâi cu pedala cat mai fixă, fără să crești sau să scazi progresiv. Apeși și dacă vrei mai tare sau mai încet, te duci direct ( adică dacă ești 15% și nu îți ajunge - bagi direct 30% sau iei piciorul de tot brusc și îl pui înapoi la 5%<, ceva de genul asta. In scurt timp ce nu mai gâdili pedala de accelerație, mașină va schimba perfect si nu va brusca niciodată când iei piciorul.

                    Mercedes, față de orice alta marcă, tine cont in ultimul rând de voința șoferului, atât timp cat restul preconditiilor nu sunt îndeplinite - ex: ieșirea din giratoriu....când mașina e virata și înclinată - nu face sens sa asculte nici o comanda care sa o facă să nu reintre perfect safe pe traiectoria dreapta, de unde poți relua in perfecta siguranță.

                    Shift flare...e folclor, in cazul tau. La fel și valvele sau temperatura uleiului, bla.

                    O diagnoza profesionala, îți arată clar daca ai problema la K1 ( asta suspectez eu ) sau daca cutia aluneca ( cea ce e aproape imposibil având în vedere cei trei senzori de turație atent monitorizați ).

                    Daca nu ai pus filtru aftermarket sau uleiul greșit, eu zic să încerci să te gândești la altceva până va împrieteniți


                    Edit: Am scris prea frumos să mă apuc să șterg, aveam impresia că e vorba de 7g.

                    Postul meu e generic, in cazul tau....sorry.
                    Last edited by cl600; 08-13-2018, 21:54 PM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Multumesc oricum pentru implicare.

                      Comment


                      • Despre cutia ta, găsești aici pe forum un post superb cu tot ce ai nevoie pentru schimbarea solenoidului, spălarea blocului, etc.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • Buna. As avea i eu o întrebare. Blocul de valve este compatibil de pe cutiile de viteze 722,6 220 cdi pe 270. Maina e un w 211.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • Buna ziua oameni buni !
                            Pasionat fiind de Mercedesurile cu doua usi am cumparat un SLK R170 ,cu motor 2.3 compresor . Dupa win,este fabricat la sfarsitul anului 1998 si echipat cu transmisia automata.722.6 .
                            Masina pare sa fi fost intretinuta destul de bine pana la ultimul proprietar care a detinut-o o perioada scurta,dar in contradictie cu atentia celor anteriori . Doresc sa_i fac o mica revizie,filtre uleiuri,etc i.Cutia schimba bine. Are cineva idee despre calitatile uleiului SWAG de fabricatie germana fabricat pt.722.6 ? Multi sustin folosirea uleiului original Mercedes dar ma intreb > oare acesta unde este produs ,nu stiu Mercedes ca proprietar de rafinarie?! Ma gandeam ca o firma teutona nu si-ar permite sa fabrice o posirca cauzatoare de distrugere .
                            Cutie mea are un selector W - S .Eu am un stil de condus foarte bland,chiar daca este o sportiva nu-mi place sa fortez masina . In ce pozitie este recomandat sa folosewsc selectorul pt. o cat mai mica solicitare a cutiei de viteze . Am inteles ca pozitia W(inter) iarna smuceste mai putin , dar la ridicarea piciorului de pe pedala de acceleratie induce un fel de frana de motor .Sincer, din punctul meu de vedere as fi cautat o treapta intermediara intre acestea , ceva in genul selector E .
                            Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                            bergen_b13empfang@yahoo.de

                            Comment


                            • Aste e cutia,nici o serie gen 772....
                              Attached Files
                              Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                              bergen_b13empfang@yahoo.de

                              Comment


                              • Wrong place to look...



                                Pe partea dreapta a cutiei, putin deasupra baii de ulei o sa vezi asa ceva:


                                Transmission Serial Number 1.jpg



                                Posibil sa te incurce vreo teava de esapament, vreo tabla/scut de protectie, garnitura baii sau mizeria adunata intre timp. O perie mai finuta de sarma (tip perie de dinti) si o lanterna buna fac minuni la procedura asta.


                                Sunt numere pansonate old-school, da' nu chiar de mana.. In modul "W" masina tre' sa plece de pe loc cu treapta a doua. Iar sportul incepe cand ai de miscat 1200 kg cu minim 500HP...





                                Dragos
                                Last edited by Heavy D.; 09-11-2018, 23:21 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF