Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Amestec carburant mare, W211. Cer sfat!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai e foarte simplu atunci, daca nu trage aer fals - pe la clapeta, compressor, etc ( daca tot ai demontat ma gandesc ca ai pus garnituri noi )- sau pe la evacuare, catalizator, etc, atunci sonda Bosch poate nu e buna pt modelul tau.

    Daca e modelul ala universal cu fire si conectori tip clips de hobby, atunci chiar nu mai are sens discutia.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #47
      Subscriu si eu la ce a spus colelgul cl600, sonda lambda nu trebuie sa fie cea universala de la Bosch, trebuie sa fie cea dedicata Mercedes cu 5 pini, mufa patrata si protectia termica a ei de culoare bleu- gri. Costa cam 400-500 de lei.
      Recitind posturile tale mai vechi am observat ca nu ai schimbat si furtunasele cu pricina, ci doar valva unisens. Ai inlocuit furtunasele dar garniturile de la kompressor, clapeta etc. cum am facut eu in postul masinii mele?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #48
        Ambele sonde lambda sunt pe bosch , dedicate pentru masina si au costat in jur de 900 ron ambele.
        Am schimbat doar supapa de sens deoarece futunasele aratau bine si am mai demontat clapeta de pe kompresor pentru curatare.
        Am mai schimbat si debitmetru acuma 1-2 luni si tot degeaba
        MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

        Comment


        • #49
          Am trecut la treaba, tot ce inseamna garnituri si vacum .
          Attached Files
          Last edited by ionutcapac; 07-06-2018, 12:48 PM.
          MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

          Comment


          • #50
            Am schimbat si senzori ax came , am gasit furtunasul fisurat care duce supapa de sens.
            Dar tensiune de la sonda lambda 1 tot nu se incadreaza in parametri.
            Attached Files
            MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

            Comment


            • #51
              Încălzire redusă, tensiune incorectă. Garanție, dacă are codul corect.

              Pe de altă parte, tensiunea din câmpul respectiv trebuie sa varieze într-un anumit interval de timp, așa spune Star-ul, nu?

              Poți încerca și o opinie avizată pt mânuirea testerului.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #52
                PIESE SCHIMBATE

                1. sonda lambda 1 si 2
                2. debitmetru aer
                3. senzori ax came
                4. cablaj senzori ax came
                5. garnitura galerie admisie + evacuare
                6. garnitura turbocompresor , clapeta acceleratie , clapeta recirculare aer
                7. furtunase vacum
                8. oringuri injectoare
                9. regulator presiune rampa injectie
                10. compresie motor 13 bar
                11. presiune rampa injectie 4 BAR
                12. curatare injectoare
                13. curatare catalizator ( nu era infundat , dar i-am facut o spalatura daca tot l-am dat jos)
                14. calculator motor

                Sonda lambda 1 nu se incadreaza in parametri.
                Vine un miros de la esapament de oua clocite ( dioxid de sulf )
                Cand am dat jos catalizatorul, evacuarile de pe chiuloasa era negre si supapele.
                Attached Files
                MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                Comment


                • #53
                  Am iesit cu masina in proba pe benzina sa vad cum se comporta la viteza mare .
                  120 - 150 km / h , imi dau cateva socuri si mai merge in suturi.

                  Pe GPL nu face nici o treaba.

                  Am tras pe dreapta ca s-a aprins martor motor si motorul mergea scadat in relantiu.

                  Fiecare eroare a aparut separat in ordinea mentionata, dupa mai multe teste cu viteza.

                  201A - 128: Misfiring of cylinder 2, damages TWC - Fuel deficiency

                  201A - 002: Misfiring of cylinder 3, damages TWC - P0303

                  201A - 001: Misfiring of cylinder 1, damages TWC - P0301
                  MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                  Comment


                  • #54
                    Vrei sa repari mașina sau sa înveți diagnoza? Le poți face împreună.

                    Daca in sfârșit te-ai hotărât să izolezi partea de gaz și să rămâi pe benzină, atunci chiar poți repara mașina în timp ce înveți.

                    Sonda Lambda nu are de ce să aibă o tensiune fixa, ea măsoară cantitatea de oxigen nears( așa se și numește O2 senzor ).

                    Acum, până găsești rutina corecta de verificare, poți citi pe Google, Wikipedia, etc cum lucrează o sondă de oxigen.

                    Amestec sărac ...adică benzina puțină față de cât oxigen rămâne nears, se poate traduce oxigen mult ( valoare mica a tensiunii - parca...), aer fals sau sonda defecta.

                    Și invers, tot așa...

                    Când totul este in regula, tensiunea respectiva trebuie sa varieze, adică atunci când cantitatea de O2 crește și sonda își schimbă valoarea, calculatorul de motor intervine și schimba raportul de amestec și atunci cantitatea de oxigen se schimba și sonda vede și tot așa.

                    Faptul că pe benzină ai rateuri ( adică lipsa benzina, sau lipsa scântei sau distribuția praf ), indica pasul 1 pt diagnoza și dacă pe gaz nu da rateuri înseamnă că sigur e ceva in neregula.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #55
                      Toate valorile sunt luate cu masina pe benzina.
                      De cand am montat gpl pe masina , ce-i de la gaz din botosani si cand am facut revizia la gpl in buzau mi-au zis ca nu o poate regla bine deoarece masina nu are valori bune pe benzina, si asa am inceput sa sap tot mai adanc.

                      Masina de ceva timp a inceput sa consume mai mult decat la inceput ( in bord sub 11 % nu scade la drum intins )

                      Eu trebuie sa o fac sa mearga bine pe benzina , de asta postez aici si poate cineva ma poate ajuta cu problema pe care o am la masina.

                      Si in legatura cu sonda lambda 1 si 2 , am pus diagnoza la o persoana pe masina care are aceiasi motorizare si se incadreaza in valori.


                      ( cl600 ) --Sonda Lambda nu are de ce sã aibã o tensiune fixa, ea mãsoarã cantitatea de oxigen nears( așa se și numește O2 senzor )

                      Pe diagnoza sonda lambda 1 nu se incadreaza in valorile specificate , eu nu am zis ca nu are o valoare fixa.
                      Last edited by ionutcapac; 08-10-2018, 12:16 PM.
                      MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF