Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema la schimbat cutia de viteza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la schimbat cutia de viteza

    Salutare. am un mercedes A 170 Cdi cutie manuala si mi s a stricat cutia de viteze probabil s a spart un rulment si scotea un zgomot puternic. Am cumparat o cutie de la dezmembrari dar nu reusesc sa o dau jos pe asta de pe masina ..am reusit sa demontez tot dar nu pot sa o scot de pe axul ei ar fi trebuit sa dau motorul jos? mentionez ca a iesit planetara partea cu cutia si in partea dinspre roata dar nu pot sa o cobor deoarece nu mi da voie se opreste in lonjeronul partea cu soferul. Exista vreo particularitate speciala la dat cutia jos ca nu stiu ce sa mai demontez sa pot sa o schimb...

  • #2
    am mai citit pe cateva topicuri deschise probabil ca trebuia sa desfac cadrul motor de asta nu am reusit maine o sa desfac lonjeronul partea cu soferul si sper sa cada jos sa o schimb

    Comment


    • #3
      Desfa partea de pe stanga a cadrului motor!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Da asta am programat azi. Am muncit ieri 2 omeni sa o scoatem de acolo. Problema e ca acest cadru motor pare unic dintr o bucata dar mai vad pe parcurs dupa ce incep sa desfac partea stanga daca se mai mareste spatiu de manevra . Practic mi ar trebui vreo 5 centimetri ca nu iese de pe volanta..

        Comment


        • #5
          Am reusit sa o schimb dar intra in viteza si nu cupleaza nu se invart rotile oare din ce cauza mentionez ca am aerisit ambreiajul si s a intrarit pedala

          Comment


          • #6
            Esti sigur ca intra in viteza? Si nu te lua doar dupa faptul ca se misca schimbatorul inainte sau inapoi... Sufele timoneriei au fost montate corect, s-a umblat la selector sau a venit cu el montat, cutia este tot de diesel(acelasi cod)?
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              problema e ca am apucat sa pun totul la locul lor si scut si tot. cutia este identica tot diesel de pe acelasi motor cdi 170 de 90 cp. Cutia pe care am luat o pare in regula a venit cu rulmentul de presiune si cu selectorul pe ea. am montat sufele cu cei 2 cilindri totul pare ok...totusi imi apar si 2 erori lampa de ulei aprinsa si luminile de marsalier de asemenea raman aprinse...cineva mi a spus ca s ar putea sa nu fi bagat bine o planetara si din cauza asta sa nu cupleze deloc...am muncit 2 zile la demontat si azi cand am vazut ca nu pleaca de pe loc am ramas cu un gust amar si eu si socrul meu care a mai schimbat cateva cutii si ambreiaje la viata lui

              Comment


              • #8
                inca mai sper sa fie tripoda de la planetara ...vad peste 3 zile

                Comment


                • #9
                  Pe cutia de viteze exista un switch pentru lumini marsarier. Cand acest switch este demontat sau montat, selectorul vitezelor trebuie sa fie in pozitia marsarier, altfel raman luminile aprinse:
                  No malfunction

                  Comment


                  • #10
                    ms am sa scot mufa din nou si sa o las in marsalier dupa care o sa pun la loc..sper sa functioneze nu stiam ca e asa importanta mufa aia ..oricum mareaproblema ramane cu intratul in viteza ori calc ambreiajul ori nu intra in viteza si nu cupleaza in nici o viteza

                    Foloseste cu incredere majuscule si punctuatie corecta!
                    Last edited by cutaresku; 06-24-2018, 06:02 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Aceasta piesa se monteaza/demonteaza prin infiletare/desfiletare...nu e suficient sa scoti doar mufa senzorului. Daca s-a montat/demontat piesa fara ca selectorul vitezelor sa fie in marsarier este posibil sa se fi indoit ceva in interiorul selectorului.
                      Attached Files
                      No malfunction

                      Comment


                      • #12
                        Da am demontat o cu o cheie de 22 dar cand era jos data de pe masina. Nu aveam de unde sa stiu care era marsalierul deoarece am cumparat o din dezmembrari si asa data jos nu mi am dat seama daca e in marsalier. O sa incerc acum daca e pe masina sa o pun in marsalier si sa o demontez sa vad daca a atins ceva dar eu am crezut ca e un senzor de ulei din cutie.

                        Comment


                        • #13
                          Pun doua poze luate de pe www.aclass.info.co.uk : daca tu intelegi ce se poate indoi, e perfect. In orice caz, eu zic sa incerci sa desfaci senzorul si, daca maneta de viteze iti permite sa o pui in marsarier, monteaza-l asa...apoi vezi daca mai raman luminile aprinse cand maneta nu e in marsarier. Daca raman aprinse, inseamna ca trebuie scos selectorul dar pe site-ul de unde am luat pozele spune: Atentie! la scoaterea selectorului...e placuta numerotata cu A in poza a doua care trebuie pusa intr-o anumita pozitie, pentru ca ea se misca in momentul in care scoti selectorul. De fapt, acolo spune ca e mare probabilitatea sa ai nevoie de un nou selector...si mai spune sa lasi aceasta operatiune in seama profesionistilor.
                          E neplacut sa mergi cu luminile de mers inapoi aprinse permanent plus ca nu cred ca mai trece ITP-ul. La modelul W169 acest switch da comanda si la stergatorul pe spate, nu stiu daca si la W168 este la fel.
                          Attached Files
                          No malfunction

                          Comment


                          • #14
                            Salut!
                            In cazul asta, raul a fost facut dar ceva se mai poate face. Cu cutia pe liber, scoti switch-ul de marsarrier. Ai nevoie de o tija cu magnet pe care o introduci in gaura ramasa in urma scoaterii switch-ului. Incerci sa ridici cu magnetul o parghie cazuta, o vei simti la mana cand magnetul o agata si cand o scapa. Cand ai ridicat-o la maxim, pui pe cineva sa selecteze marsarrier din masina. Scoti tija, si cu cutia in marsarrier montezi switch-ul.
                            De obicei, cand nu se respecta regula in care trebuie schimbat/desfacut switch-ul, se pierde viteza a cincea.
                            Ti-am sugerat sa verifici timoneria(sufele)...Eh, sub sufe, in partea din fata, mai este o piesa mica, aparent fara importanta.

                            Daca piesa lipseste sau este desfacuta de la unul din capete, atunci, din nou, sunt probleme in a selecta viteza a treia si a cincea.
                            Sper ca deranjul sa nu fie mare in selector...Aici ai linkul cu descrierea completa a celor spuse de colegul georgealinel si de mine.
                            Bafta si spor la mesterit!
                            Metoda asta a fost folosita de unul dintre colegi si a dat roade, trebuie cautat doat topicul...
                            Last edited by LauLaur; 06-24-2018, 16:59 PM.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc pentru sfaturi sper sa o scot la capat ca deja m am cam saturat de cat de multe particularitati are masinuta. Parghia aia de plastic o am e la locul ei. O sa incerc sa le rezolv pe rand dar mai intai trebuie sa dau jos cutia din nou sa vad de ce a ramas cuplat ambreiajul si dupa o sa scot tablita aia de la senzorul de marsalier.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF