Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W209 CLK200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in functie de drumurile facute ai aderenta mai buna si gume mai sigure.
    I.e. alea cu balon mic le tai in borduri/gropi, deci le schimbi mai des.

    Tine banii pt chestii serioase, sau poate prinzi un pont.

    Comment


    • Am capatat o ciobitura in parbriz. Am fost sa o repar la un atelier specializat si mi-au zis ca risc sa se mareasca atunci cand dau ei gaura( o parte din proces) si mi-au sugerat sa ii urmaresc evolutia.Daca aveti idei de ce as putea pune acolo?
      Maine mi-am facut programare sa fac polish la faruri + aplicare folie. O sa revin cu poze.

      Comment


      • Da un google dupa autoglassfix , la astia am reparat eu. A venit un tip cu o gentuta portabila in parcare la mine, intr-un sfert de ora era gata. Reparatia a fost facuta in primavara si rezista perfect, se vede desigur locul ciobiturii, dar nu e deranjant, a fost umpluta cu un gel transparent care s-a intarit si cat timp nu se extinde eu is multumit. I-a facut si 3 ciobituri la parbrizul masinii lu taica-miu ( parbriz incalzit de Ford Mondeo ) , tot foarte multumit, incalzirea functioneaza in continuare.

        As zice sa nu stai cu ea ca daca se extinde de la dilatare /contractare termica, mai ales daca nu e aproape de margine o sa caute sa se extinda complet deci o sa-ti traga ditai dunga pe geam din margine in margine si pe urma trebuie sa schimbi parbrizul.
        Last edited by dkmg; 06-15-2018, 10:23 AM.

        Comment


        • Originally posted by dkmg View Post
          Da un google dupa autoglassfix , la astia am reparat eu. A venit un tip cu o gentuta portabila in parcare la mine, intr-un sfert de ora era gata. Reparatia a fost facuta in primavara si rezista perfect, se vede desigur locul ciobiturii, dar nu e deranjant, a fost umpluta cu un gel transparent care s-a intarit si cat timp nu se extinde eu is multumit. I-a facut si 3 ciobituri la parbrizul masinii lu taica-miu ( parbriz incalzit de Ford Mondeo ) , tot foarte multumit, incalzirea functioneaza in continuare.

          As zice sa nu stai cu ea ca daca se extinde de la dilatare /contractare termica, mai ales daca nu e aproape de margine o sa caute sa se extinda complet deci o sa-ti traga ditai dunga pe geam din margine in margine si pe urma trebuie sa schimbi parbrizul.
          Am sunat la ei si vin la mine la munca, sper sa rezolve. Iti multumesc din suflet!

          Comment


          • Se extinde 100%, mai ales daca nu dai gaura. Gaura se poate da incet si cu grija si atunci nu se va extinde.

            Pe de alta parte in ce stare e parbrizul?
            Eu mi-am pus pe w211 cu 500lei nou. 900 lei era atermic, inca regret ca nu am ales atermic. Diferenta de vizibilitate e f mare intre cel original zgariat si slefuit de praf si unul nou.
            E drept ca unii ar merge si 100 de ani cu parbrizul, doar sa ramana "pe original".

            Comment


            • Se fac asa de prost multe din piesele after market in ultima perioada, ca devin si eu adeptul trasului de original cat se poate. Am schimbat acu 2 revizii tamponul de la cutie, am pus Lemforder, acuma e impuscat iara.
              Last edited by dkmg; 06-15-2018, 11:03 AM.

              Comment


              • Originally posted by Sharky View Post
                Pe de alta parte in ce stare e parbrizul?
                Aia e singura problema a parbrizului, nu are zgarieturi sau alte ciobituri. De asta vreau sa-l repar. Plus ca OEM cred ca are protectie mai buna UV( sau o firma buna)

                Comment


                • Update: Am reparat parbrizul, se vede unde a fost facuta interventia, deoarece umple efectiv gaura, dar "mustatile" ce tindeau sa plece nu se mai vad. Rapid si super ok omul. Dupa ce fac farurile, revin cu poze.

                  Comment


                  • Originally posted by dkmg View Post
                    Se fac asa de prost multe din piesele after market in ultima perioada, ca devin si eu adeptul trasului de original cat se poate. Am schimbat acu 2 revizii tamponul de la cutie, am pus Lemforder, acuma e impuscat iara.
                    "Pe original", "care este" e 240lei, nu e o suma mare, poti incerca, daca te manca.
                    Ce intelegi prin puscat? "Pe originalul" meu din 2003 nu era puscat deloc, era doar lasat, tesit imi tinea cutia mai jos decat trebuia.
                    Actualul e "pe producator" lemforder si inca tine, de 10kkm.

                    A tau cum arata si cum s-a defectat?

                    Comment


                    • Si pozele promise. Pretul pentru polish i folie:130lei. Erau foarte matuite, acum arata super

                      Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

                      Comment


                      • [emoji106][emoji106][emoji106]

                        Comment


                        • [emoji1][emoji1303]


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • Parbrizul montat din fabrica e sfant , o gramada de probleme dupa montaj ulterior cu parbriz nou. Intra apa , suiera ....meseriasi.
                            Si eu am reparatii la ambele , o ciobitura ( reparata) tine de 8 ani .
                            Cand mai ai o piatra sarita , sa aplici imediat un scotci pt a acoperi fisura .

                            Mai nou am vazut ca exista folie pt protectie parbriz , transparenta evident , se aplica pe exterior. Doar ca se inlocuieste la 2 ani .

                            Comment


                            • Am cumparat jantele de la Zeus. Ele au fost intr-o stare decenta, dar nu suficient de buna incat sa ma satisfaca, asa ca am inceput sa le reconditionez singur.
                              Am inceput prin curatarea vopselei umflate in jurul prezoanelor si a loviturilor de la pietricele. Am folosit hartie abraziva de 150, dupa care pentru finisare o sa folosesc de 220. Mai am foarte putin.
                              Partea din spate a jantei o sa fie curatata cat se poate de bine si reparat vopseaua oxidata.

                              Planul este ca dupa terminarea slefuirii sa aplic 3 straturi de grund, 3 de vopsea pentru jante si 3 de lac.

                              De precizat este faptul ca nu am acoperit zgarieturile de pe buzele jantelor cu chit, si doar le-am slefuit. Revin cu poze dupa terminarea operatiunii .

                              Comment


                              • Abia astept sa vad rezultatul , mai ales ca ai ales sa nu folosesti chit.

                                If you pray for rain ,be prepared to deal with some mud !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF