Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa servo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa servo

    pe timpul iernii nu a scos nici un zgomot. Vara, in schimb, cand temperaturile trec de 20grade, sau circul mult prin oras si fac viraje stranse, incepe sa "vâjâie" foarte tare...iar uleiul din pompa servo fierbe, da pe la capac afara...ce poate fi ? repet, cand este frig afara, nu am nici o problema

  • #2
    Salut si tie, bine ai venit.

    In regulamentul forumului gasesti toate amanuntele.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cupidon88 View Post
      pe timpul iernii nu a scos nici un zgomot. Vara, in schimb, cand temperaturile trec de 20grade, sau circul mult prin oras si fac viraje stranse, incepe sa "vâjâie" foarte tare...iar uleiul din pompa servo fierbe, da pe la capac afara...ce poate fi ? repet, cand este frig afara, nu am nici o problema

      Face spuma lichidul de servo? Curge pe la capac?


      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


      • #4
        exact. face spuma si curge pe la capac. Am schimbat recentul uleiul , dar degeaba

        Comment


        • #5
          Citeste regulile de postare!

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cupidon88 View Post
            exact. face spuma si curge pe la capac. Am schimbat recentul uleiul , dar degeaba

            Pot fi 2 variante:
            1. Inlocuieste cele 2 origuri de cauciuc aflate pe tija rezervorului de servo care intra in pompa de servo. Probabil ca oringul care etanseaza pe pompa nu isi mai face teaba.
            2. Daca nu se rezolva prin inlocuirea oringurilor poate fi pompa insasi sau alt defect. De obicei sunt oringurile, dar cine stie...
            Succes.


            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Salut, ca sa nu mai deschid un topic am sa descriu aici problema mea.
              De ceva timp imi caraie pompa de servo, dar nu totdeauna, ci doar dupa ce se incalzeste mai tare, dupa ce merg un timp cu masina. Imi caraie nu doar la maxim, ci si cand iau doar stanga-dreapta o jumatate de tura, daca accelerez mai dispare din sunet.
              Lichidul l-am schimbat recent, dupa ce au aparut aceste zgomote, am pus lichide pe original. Dimineata cand plec cu masina nu face nici un zgomot, cand se incalzeste incepe, chiar si in mers in curbe se aude un usor vajait.

              Comment


              • #8
                probleme pompa servo

                Salut, daca ai nivelul normal la lichidul de servo si iti caraie pompa, schimb-o! De obicei astea inseamna ca a mers la un moment dat cu nivelul scazut la lichidul de servodirectie. La fel am patit si eu acum cativa ani, ma uitam mereu la nivel pe joja din capacul rezervorului de servo si era perfect, dar nu stergeam joja cu servetelul, iar nivelul real era sub minim. Asa au aparut primele caraituri iar dupa o perioada scurta s-a blocat arculetul de suprapresiune din pompa si a arucat lichidul de servo pe la axul fuliei pompei.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Da, ce-i drept când am verificat nivelul de la lichid era sub nivel, de aceea l-am și schimbat. Zilele astea fiind mai rãcoare afara a fãcut mai rar figuri. Dar o sa incep sa caut o pompa, sã știu cam ce mã așteaptã. Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Poti pune un pic in plus si vezi daca mai caraie. Nu strange capacul daca faci asta.

                    Comment


                    • #11
                      Daca ai prea mult ulei sau prea putin caraie . Daca uleiul este la nivel , pompa in sine are probleme .
                      Arunca ulei afara , la capac e umed?

                      Comment


                      • #12
                        Când am fãcut schimbul am pus în plus și nu am.ous capacul, dar nu era încãlzitã mașinã și fãcea doar la maxim un pic. Dupã ce s-au încãlzit a început sã facã mai tare. Cat e rece nu face nici un sunet, nici la maxim, dupã ce se încãlzește incepe sa cârâie.
                        Nu are arunca ulei și nu e umed la capac, nici când aveam mai mult lichid nu dãdea pe afara.

                        Comment


                        • #13
                          Vezi ca pe joja verifici nivelul . La mine asa este , capacul include si joja , cu indicator pt motor rece sau cald .

                          Comment


                          • #14
                            Știu, eu așa am verificat. Eu mã refeream cã dupã ce se încãlzește motorul mai bine, dupã ce merg o perioadã cu mașina incepe sa cârâie, nu de la prima cheie. Pe joja sunt indicate nivele în funcție de temperatura, maxim și minim pt 20° și 80°. Uleiul este la nivel și schimbat, deci îl exclud. Dar nu înțeleg de ce nu face tot timpul și doar dupã ce se circulã cu mașina o perioada.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF