Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Air baguri Mercedes W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    IMG-20180525-WA0003.jpg

    IMG-20180525-WA0000.jpg

    IMG-20180525-WA0004.jpg

    IMG-20180525-WA0005.jpg

    IMG-20180525-WA0006.jpg

    IMG-20180525-WA0014.jpgSa vedeti si voi cum arata un W124 E class, care a luat contact cu un E class coupe 2015....

    Comment


    • #17
      Accidentul s-a produs intr-o intersectie semaforizata din Bucuresti.Coupeul a trecut pe culoarea rosie a semaforului.

      Comment


      • #18
        Problema nu e asa de simpla cum spui Dragos.Suportul de scrumiera face parte comuna din cal si din cauza lui nu ai acces la crash senzor, asa ca trebuie desfacut tot calul cu toate instalatiile de climatizare din bord pana jos la scaunele din spate.....

        Comment


        • #19
          Ma rog, avantaj eu, ca am scrumiera in spate, sub cotiera...


          Ca sa-ti deschid noi orizonturi, pentru inceput vezi in imagini cele descrise de mine in cuvinte:


          This video tutorial will show you step by step about how remove center console and ash tray housing with a simple philips head screwdriver. If something see...





          Dragos

          Comment


          • #20
            Tot ceea ce este in videoclip este desfacut de mine,acum ramane calul de dat jos cu cd-player si toata climatizarea.Multumesc!

            Comment


            • #21
              Am trimis aceste poze in ideea ca W124 pare foarte slab in ranforsari fata,armatura de bara e o simpla tabla subtire sudata intre lonjeroanele fata,iar bara nu are faguri sau altceva care sa protejeze la impact asa cum au masinile noi!

              Comment


              • #22
                Originally posted by MIHAY View Post
                ....Neavand centura montata ce capsa putea sa sara?
                Pai trage de centura!!! Daca functioneaza normal si se retrage la loc inseamna ca totul e OK... Daca nu mai merge ca inainte... e buna de pus la tomberon (sau facut cablu de remorcare din ea).

                Originally posted by Heavy D. View Post
                ...Centura n-are treaba cu airbag-ul, ma indoiesc ca a sarit capsa de centura fara centura in pozitie pusa...
                Teoretic nu are niciun senzor care sa "simta" daca centurile sunt puse sau nu... Nu la generatia aceasta de masini! Desi am vazut si Sharan din 2008-2009(parca) care a avut centurile blocate desi nu erau puse in urma unui impact frontal de mica intensitate (bara sparta si aripa putin indoita, trager infundat).

                Tot nu am inteles: contactul la masina era pus sau nu? Ca daca nu era pus imi pare ciudat ca a declansat airbagurile. Teoretic nu trebuia! (un amic a avut un A8 din 2013 lovit zdravan in fata, avea n-spe airbaguri prin masina, dar nu a declansat niciunul/ masina a fost "palita" intr-o parcare de unul care a derapat).

                Originally posted by MIHAY View Post
                ...armatura de bara e o simpla tabla subtire sudata intre lonjeroanele fata...
                Asa e la toate modelele noi. E pentru deformare controlata! Altfel ar fi ca un tampon de tren! Ai trece prin celelalte masini ca prin branza dar si cand ai avea un "adversar" mai bine "dotat" datorita rigiditatii masinii ai suferii leziuni interne grave (posibil letale). De aia vezi asa de multe poze comparative pe net cu masini generatie `80 vs cele din 2010+... cu cele noi praf si cele vechi doar julite!!! Dar asta e alta poveste!

                Originally posted by MIHAY View Post
                ...bara nu are faguri sau altceva care sa protejeze la impact...
                Esti sigur ca e bara OEM? La mine, la C180 din `96 bara e triplu stratificata (are si un fel de fagure si niste material gros ca un fel de ampora prin interior plus o ranforsare de tabla si vreo 2-3 straturi de plastic/ din pacate am avut ocazi sa "disec" o bara fata...)
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  La w124 coupe /1993 sta aprins becul SRS . Eroarea citita se refera la un modul SRS. Unde se afla, ca sub covorul fata pasager am o cutie goala si nici un cablu care sa duca acolo.
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by MIHAY View Post
                    ramane calul de dat jos cu cd-player si toata climatizarea.
                    În stânga și dreapta calului ai 2 panouri tapițate. Dacă le demontezi, ar trebui să ai acces la acel modul din lateral... mai înghesuit, dar s-ar putea să scapi fără a demonta calul și panoul climei.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Levi View Post
                      În stânga și dreapta calului ai 2 panouri tapițate. Dacă le demontezi, ar trebui să ai acces la acel modul din lateral... mai înghesuit, dar s-ar putea să scapi fără a demonta calul și panoul climei.
                      Adica e vorba de acelasi modul cu airbagul, ce se vorbeste mai sus ?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Am mașina la electrician și din cauza asta nu pot face o poză mai clară, deși și la mine e demontată scrumiera și scoasă ”cutia cu lăutari”. Am găsit însă o poză în care am marcat modului cu un chenar și cu o săgeată direcția din care cred că s-ar putea ajunge la el, scoțând panoul lateral (cel mai bine ambele, nu e mare lucru, doar că trebuie scoase mochetele din față, vezi la pct. 6 din link (unde te trimite la poza nr.2 să vezi șurubul D) http://www.funnyyouasked.com/Mercede...t_of_expan.htm - cere mai multă atenție la remontat, când le împingi înapoi, să se potrivească urechile la locul lor fără să se rupă.

                        P.S. Subliniez o precizare făcută de Dragoș în postul #7 pct. 1: ”in poza lui Radu_G nu e scoasa numai scrumiera, ci tot lemnul din jurul ei si al schimbatorului de viteze.” Sublinierea o fac în sensul de a atrage atenția asupra faptului că în poza respectivă se vede că au fost tăiate inclusiv ”traversele” orizontale din plastic care ”delimitează” spațiul scrumierei față de cutia cu lăutari... ooooo, păi așa-i ușor de ajuns la modul că n-ai niciun obstacol în față, dar e mai greu cu ”traversele” alea că de abia îți intră degetele pe acolo (oricum, sunt curios dacă poza aia este cumva de pe un site de dezmembrări, la care nu mai contează că a distrus consola centrală, altfel nu văd cum a mai putut monta la loc scrumiera și cass-ul...
                        Attached Files
                        Last edited by Levi; 06-08-2018, 11:03 AM.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Da, poza e luata de pe net, am pus-o doar sa vada aproximativ unde este pozitionat

                          Comment


                          • #28
                            Tot nu am inteles: contactul la masina era pus sau nu?

                            Salutare! Daca in intersectie eu aveam verde si Coupeul a trecut pe rosu ,mi-a aparut in scurt si nu am putut sa-l evit.Normal ca era contactul pus daca masina era in mers.Centurile merg,fara probleme,nu sunt blocate,la impact aveam centura pusa superficial fara contact la scaun...

                            Comment


                            • #29
                              Am schimbat air bagurile,insa SRS ramane aprins,asa ca acum incerc sa schimb crash sensor si sa vad daca se stinge becul SRS-ului...

                              Comment


                              • #30
                                cred că s-ar putea ajunge la el, scoțând panoul lateral (cel mai bine ambele, nu e m

                                Ca sa scot mochetele fata,inseamna sa dau jos scaunele fata si cred ca este mai multa munca .decat sa demontez calul???

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF