Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Air baguri Mercedes W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Air baguri Mercedes W124

    Salutare! Am avut un accident frontal cu masina mea W124,model facelift "94,motor 11.940 si s-au deschis air bagurile,le-am inlocuit,dar am inteles ca trebuie sa schimb si calculatorul de air baguri,mai precis crash sensor si nu stiu unde se afla.Astept raspunsul vostru si va multumesc!

  • #2
    Ceau. In consola centrala in spatele scrumierei.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Salutari !



      Senzorul de soc al airbag-urilor se afla pe consola centrala, in fata schimbatorului de viteze. Un fel de "deasupra cutiei de viteze", ca nu toate W124 au scrumiera acolo. Nu stiu daca trebuie schimbat in caz de umflare airbag-uri, nu stiu daca la exterior s-ar vedea deosebiri intre unul care a declansat si unul care nu a declansat.

      In 90 la suta din situatii e o cutiuta de metal, circa 80x90x35mm. Sau de plastic in celelalte 10 la suta, aceleasi dimensiuni. Si in absolut toate situatiile pe cutia asta se vede o sageata care, odata chestia montata, tre' sa indice in directia "inainte" a masinii.



      And it looks like this:


      Airbag sensor W124 1.jpg Airbag sensor W124 2.jpg





      Dragos

      Comment


      • #4
        Dupa schimbare air baguri SRS ramane aprins,am inteles ca trebuie sa schimb crash sensor si centuri de siguranta pt. ca au capsa sarita.Unde se afla capsa,banuiesc ca la scaun unde intra centura???

        Comment


        • #5
          Am desfacut scrumiera de N ori si nu am vazut nici un fel de calculator crash sensor /////

          Comment


          • #6
            Probabil ca in functie de anul de fabricatie,crash sensor poate fi in alta parte,de pilda in spatele air bag pasager?

            Comment


            • #7
              Grea treaba asta...



              1. In mod normal, ochii sunt acolo unde sunt ca sa te uiti cu ei la ceva. Daca chiar te uiti, poate vezi ca in poza lui Radu_G nu e scoasa numai scrumiera, ci tot lemnul din jurul ei si al schimbatorului de viteze.


              2. Senzorul e acolo unde ti s-a aratat.

              3. Centurile nu au nici o capsa sarita, pentru ca nu au capsa...

              4. Capsa pirotehnica este la fiecare airbag, pen' ca, in urma comenzii primite de la accelerometrul/crash sensor, ea aprinde substanta solida care genereaza gazul care umfla airbag-urile.

              5. In urma unui accident rezultat cu airbag deploy, se schimba airbag-urile sigur, nu stiu daca si crash sensor-ul, pentru ca unele se auto-reseteaza dupa impact. Oricum, ce e sigur e sigur, si unul nou sigur nu strica.




              Dragos

              Comment


              • #8
                Originally posted by Heavy D. View Post
                ...3. Centurile nu au nici o capsa sarita, pentru ca nu au capsa...
                Toate masinile cu SRS au capsa pirotehnica si la centurille FATA (si unele si la cele spate)!!!



                E simplu de vazut daca au declansat: centurile trebuie sa fie intepenite.


                Locatia capsei pirotehnice de la centuri e in stalpul "B" (unde este si "rola" centurii de siguranta). Nu am auzit pe nimeni sa schimbe doar capsa (cred ca nu se poate) ci doar sa schimbe tot ansamblul.
                Last edited by dan500se; 06-07-2018, 06:00 AM.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Confirm cele de mai sus, așa am și eu la W124.
                  Poza cu capsa:
                  Attached Files
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Am uitat sa precizez: vezi sa nu se declanseze "noua" centura in caz ca nu este "resetat" sistemul (sau nu e in parametri). (am avut un client care a cumparat centura de W126 si la montarea pe masina a declansat instantaneu)

                    Musai sa deconectezi bateria ori de cate ori lucrezi la aceste sisteme (airbag, centuri).
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Da, am mai invatat ceva. Nu stiam ca pretensionarea centurilor se face tot via capsa pirotehnica, ma gandeam ca s-a folosit alt sistem, daca tot nu sunt airbag-uri laterale.




                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        Nimeni nu s-a nascut invatat!

                        Intr-adevar sunt si masini fara pretensionare la centuri dar sunt aproape 100% sigur ca la W124 deja toate au SRS.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Salutare! Imi cer scuze,intr-adevar crash sensor se afla in spatele scrumieriei,desi am desfacut de atatea ori, nu am observat din cauza suportului de scrumiera.Problema importanta acum este ca nu pot sa demontez senzorul din cauza suportului de scrumiera.Ca sa ajung la el,ar insemna sa demontez tot calul si nu stiu cum se demonteaza si cred ca este enorm de munca.Precizez ca la impact nu aveam centura de siguranta,decat superficial ,fara contact,asa ca nu inteleg cum s-au declansat air bagurile.Neavand centura montata ce capsa putea sa sara?

                          Comment


                          • #14
                            Spuneti-mi va rog cum trebuie sa procedez, ca nu am chef sa-mi sara air bagurile din nou!!!

                            Comment


                            • #15
                              Calu' e simplu de demontat.


                              Undeva in cotiera sau ce ai tu pe post de cotiera tre' sa fie ceva ce o tine in pozitie. Acel ceva trebuie identificat si slabit/cracanat/desurubat. La mine e o clema elastica care se convinge cu o surubelnita lata sa faca ce vreau eu.


                              Odata cotiera jos, partea de lemn din jurul butoanelor de geamuri si a schimbatorului de viteze se tine de dedesubturile ei doar in partea din spate, catre cotiera, in fata avand ceva stil "furca" ce intra si sta fix acolo. Prea mult nu se va misca, ca sta in firele butoanelor de geamuri/reglaj oglinzi, dar suficient ca sa te lase sa ajungi la crash sensor.


                              Acolo sunt doua - trei suruburi si odata desfacute, il ai in mana. Identifici codul, faci rost de altul, montezi treaba inapoi, gata treaba. La mine, ca sa demontez "calul" si sa ajung la crash sensor imi ia circa doua minute. Mai mult imi ia sa golesc cotiera de rahaturile din ea...


                              Centura n-are treaba cu airbag-ul, ma indoiesc ca a sarit capsa de centura fara centura in pozitie pusa. Si cand lucrezi acolo, sa dai jos cablurile de pe bornele bateriei...





                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF