Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare galerie de evacuare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare galerie de evacuare

    Salutare. As vrea sa schimb galerie de evacuare stock cu una de inox cu serpisori , din ce am citit pe net se pot castiga cativa caluti si performanta . Ce parere aveti , ar fi o idee buna ? Masina in cauza este c200 kompressor 184 hp.

  • #2
    Am dat un mail la kleemann astazi au un kit de evacuare : galerie catalizator si down pipe care promite performanta. Exista printre voi cineva care are experienta cu asa ceva , merita investitia?

    Comment


    • #3
      Nu ar fi mai ok sa iti faci o revizie generala la masina , de banii aia ?!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jhonny9my View Post
        Am dat un mail la kleemann astazi au un kit de evacuare : galerie catalizator si down pipe care promite performanta. Exista printre voi cineva care are experienta cu asa ceva , merita investitia?
        Absolut nu merita.

        Comment


        • #5
          Cauta kit de fulie si alta harta, daca vrei cai in plus.
          Cu evacuarea iti pierzi vremea.

          Sau cel mai bine alta masina de putere mai mare.

          Comment


          • #6
            Tot ei au si kit cu fulie si soft . Ei promit un castig de 15hp pe galerie si catalizator si pe kitu cu fulie si soft 35-40hp

            Comment


            • #7
              Originally posted by b97dmt View Post
              Nu ar fi mai ok sa iti faci o revizie generala la masina , de banii aia ?!
              Am masina pusa la punct revizia facuta . Dar poate doar o verificare de soft si update daca necesita la mercedes dar nu stiu unde as putea verifica ce update uri sunt disponibile.

              Comment


              • #8
                Verificare la reprezentanta sau in atelierele specializate pt update-uri soft . Dar aceste update-uri nu se refera la modificari HP sau de cuplu .
                Eu zic ca nu merita ....dupa
                modificare putere , o sa ai nevoie de alte frane , alta suspensie etc etc ....plus ca o sa iti cedeze alte si alte piese .
                Kleeman este un tuner cu renume totusi.

                Comment


                • #9
                  Tocmai de aceea am comunicat cu ei dar totodata tin cont si de parerile voastre. Da update de soft ma refer strict la reprezentanta nu la modificare ecu pt hp nu sunt deacord cu ea. Dar voi astepta si raspunsul celor de la kleemann pt mai multe detalii , am primit pana acum un pdf vu etapele de montare care trebuiesc respectate intocmai . Ideea este ca sunt doua catalizatoare pe masina si acestea restrictioneaza destul de mult si creeaza contrapresiune destul de mare.

                  Comment


                  • #10
                    Din punctul meu de vedere galeria de evacuare face parte din etapele superioare de tuning. Drum pe care nici macar nu l.ai inceput.
                    Eu as face revizii mai dese, as lua anvelope mai bune, un polish sau alte lucruri mai utile. Oricum, succes!
                    Ps: cai in plus obtii si... dintr.o masina mai usoara.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Am facut etapele enumerate de tine, polish, chiar si ceara odata la cateva luni , frane noi anvelope noi , revizii destul de dese zic eu , imi place sa o ingrijesc ca sa ma pot baza pe ea la drum. Dar da ai punctat destul de bine ca face parte din tuningul superior normal ar trebuii sa incep cu admisia de aer apoi cu parametri si raport aer benzina si apoi evacuare . Eu ma gandeam ca daca ai pun galerie 4-1 in loc de 4-2-1 cum are acum si catalizator cu mai multe celule masina va evacua mai usor gazele si mai bine deci motorul va fi supus mai putin la stres adica supapele vor putea evacua mai usor si de ai i castigul acela in performanta.

                      Comment


                      • #12
                        AFR-ul se schimba automat daca umbli la admisie. E clar ca va avea un plus/minus de performanta in functie de celelalte componente prin care trece acel aer si in functie de cum e citit. Debitmetrul s-ar putea sa citeasca bine acel surplus de aer si sa te ajute, in general la noi se intampla asta, daca ai un debitmetru sanatos.

                        1. Ca sa faci o admisie custom, trebuie sa iei in calcul mai multe...de exemplu, daca nu imbraci teava de inox in ceva termoizolant o sa fie o mare pierdere. Fitingurile de silicon o duc bine, insa teava de inox o sa ia toata caldura de la motor si o sa ti-o bage tie pe filtru... iar asta nu vrei. Din pacate noi nu prea avem loc de traseu serios prin compartimentul motor, doar daca nu cumva vrei sa scoti un proiector de ceata ca sa tragi traseul pana acolo si sa ai filtrul direct afara.

                        2. Galeria de evacuare de la Kleeman, din punctul meu de vedere, e o pierdere de bani. E clar ca pe tuning sunt tatici, insa presupun ca nu vrei masina pentru track days, ci va fi un daily drive, asa ca mai bine te-ai duce la niste baieti care sa vada in ce stare iti e catalizatorul si daca merita scos sau schimbat (in cazul in care vrei sa-l pastrezi), apoi... toba finala nu e de scos neaparat, dar poti inlocui cu ceva de la Remus. Serpisori pentru galerie? Doar custom... la noi nu gasesti (cel putin eu nu am gasit asa ceva...)

                        3. Softarea... categoric necesara dupa toate schimbarile, ca sa fie luate in calcul celelalte treburi, e clar ca are nevoie sa citeasca altceva.

                        4. Colegul de mai sus cu franele si suspensiile are dreptate. E clar ca pentru cei 30/40 de cai luati in plus iti vor trebui alte frane.

                        5. Injectoare mai mari? Alta belea...

                        6. Fulie mai ingusta pentru compresor, alta nebunie...

                        Daca intradevar vrei o modificare de look/sound ca atunci cand deschizi capota sau dai cheie, sa te simti putin bine... fa un straight pipe dupa catalizator cu niste tips-uri frumoase... demonteaza airbox-ul stock, ia-ti adaptor pentru debitmetru, fitinguri si trage un filtru mai mare de aer undeva departe de motor.
                        Cauta eleron Renntech si un splitter fata mai mare pe care sa-l prinzi cu niste tije ajustabile...
                        Niste arcuri sport sau direct AFS daca ai buget sanatos si vrei masina jos/sus la cheremul tau...

                        Parerea mea? In afara de look, nu prea ai ce face la masinile astea. Greu de umblat la ele, piese enorm de scumpe si nu prea poti sa iei de la alte masini cum e gama VAG de exemplu...

                        Succes oricum. Numai bine!

                        Comment


                        • #13
                          Foarte bun sfatul multumesc si da dupa ceva documentatie ai mare drptate insa iau in calcul o modificare a softului dar nu pt cai ci pt a fluidiza puterea pe toata plaja de turatii

                          Comment


                          • #14
                            Daca nu gasesti soft bun, nu te va ajuta cu nimic... mai ales daca ai cutie automata Dai doar bani degeaba... majoritatea puterii se pierde in cutie, deci iesi pe minus iar.

                            Parerea mea personala? Fa-o doar sa arate mai frumos. E mult, mult prea greu de facut ceva la masina asta cu ce gasesti pe la noi prin tara... mai degraba strangi din dinti si iti iei un c32 sau faci swap cu un AMG.

                            Comment


                            • #15
                              Da sunt in cautari de soft bun sa vedem unde pot sa gasesc , ideal ar fi cineva priceput sa il faca sa umble doar la curba de cuplu dar e greu la noi in tara . Fiind benzina multi nu se baga pentru ca nu prea au ce sa faca decat sa mareasca aerul si combustibilul ceea ce nu se merita.Si asa e gurmanda.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF