Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Relanti oscilant si mers constant neregulat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cl600 View Post
    Nimic nu e imposibil! Pune seria masinii sa vedem ce spune documentatia.
    Seria masini este: WDB1680321J435171 .

    Orice sfat este binevenit. Multumesc pentru ajutor..
    Mercedes W168, A190 - model 2000

    Comment


    • #17
      Originally posted by cl600
      Originally posted by acroscad
      Salut, imi cer scuze pentru deranj, am observat ca ai pus un reply pe un topic ( http://www.clubmercedes.ro/relanti-o...lat-t8907.html ) creat de mine referitor la problema pe care o intampin cu Mercedes-ul meu W168 model 2000, 1900 cmc, benzina. Din pacate pana acum nu a reusit nimeni sa imi faca un diagnostic corect, acesta este si motivul pentru care iti scriu.
      Pe scurt problema este ca masina trage exact ca o dacie 1300 infundata insa numai dupa ce ajunge turatia peste 2200-2300 rpm si nu face asa tot timpul insa mai nou se intampla frecvent, la mers subturat nu face urat. La mers cu viteza constanta se simt niste smucituri, simptom iarasi neregulat, uneori face mai tare, alteori deloc.
      Eu sunt din Baia Mare si stau in Cluj, iar cu masina am odata fost la reprezentata MB din BM au pus testerul pe ea si nu au gasit nimic, au facut si o tura cu masin si din pct lor de vedere masina este OK, am fost de vreo 3 ori la un mecanic tot la BM care se ocupa numai cu MB, omul a pus-o pe tester, a si luat-o la plimbare prima data si a zis ca e ok, a 3a oara mi-a curatat injectoarele... insa masina se comporta la fel.
      Tinand cont ca simptomele nu exista la relanti ( cu exceptia unei mici oscilatii a acetuia in jurul valorii de 900 RPM si a faptului ca masina porneste mai greu dimineata - simptome care nu stiu daca sunt legate neaparat de problema mea cea mare) as dori sa iti pun o intrebare.

      Exista posibilitatea sa ii fac un diagnostic corect masinii conectand la ea un modul de diagnoza universal si sa fac achizitie cu acesta in timp ce merg cu ea?
      Ar fi si posibile cauze nedetectabile cu ajutorul aparatelor de diagnoza?

      Orice sfat este binevenit!
      Multumesc pentru timpul acordat!
      Cu stima, Mihai Nistor
      MB foloseste un management foarte complex pt motor. Nu iti recomand nici un tester universal, nici macar Carsoft sau alt software inafara de Star Diag.
      Star Diag are o serie de teste pas cu pas (care dureaza si necesita ceva experienta). In cadrul acestor teste se verifica tot sistemul si este absolut imposibil sa nu se gaseasca problema.
      Eu iti propun urmatoarele:
      1 - Sa schimbi filtrul de benzina
      2 - Sa masori presiunea in rampa de benzina (obligatoriu!)
      Daca rezultatele sunt OK, ramane sa faci un test complet cu Star Diag.

      Originally posted by cl600
      Originally posted by acroscad
      Iti multumesc mult pentru promptitudine, filtrul de benzina l-am schimbat acu un an dupa ce am cumparat masina si are maxim 9000 KM cu el, oricum voi cere verificarea montarii lui si il voi schimba in cazul in care este necesat.
      Cat despre verificarea presiunii in rampa de benzina as dori sa stiu daca o pot face la un service cat de cat dotat sau este necesar sa il fac la reprezentanta?
      Multumesc mult!
      9000km e mult pt filtrul de benzina.
      Presiunea o poti masura chiar si tu acasa, cu un manometru pt asa ceva. Ai o supapa pe rampa cu un capacel (exact ca un ventil de roata).
      Iti recomand sa mergi la un service pt ca aceasta operatie poate duce la stropire cu benzina care este foarte inflamabila.
      Discutiile astea pot ajuta si alti colegi pe forum!
      Aceste informatii au fost primite de la colegul nostru de forum CL600 caruia ii multumesc pentru promptitudinea si amabilitatea cu care m-a ajutat!
      Mercedes W168, A190 - model 2000

      Comment


      • #18
        Deci am fost cu masina din nou la un alt mecanic de data asta, unul care parea mai migalos decat cei dinainte care mi-a facut unele reglaje la motor, a desfacut chiar si rezervorul si mi-a transmis ca daca masina nu merge bine cu reglajele facute atunci va trebui sa inlocuiesc pompa de benzina, ceea ce intentionez sa si fac insa am nevoie de un sfat de la cunoscatori, am gasit la un magazin pe net o pompa http://www.ingaraj.ro/?view=produs&p...dProdus=519336 cu pret decent insa as vrea sa fiu sigur ca este compatibila cu modelul de masina.
        Mercedes W168, A190 - model 2000

        Comment


        • #19
          As dori sa stiu totusi daca o pompa de benzina poate da simptomele prezentate de mine anterior, deoarece multa lume zice ca daca problema e pompa atunci aceasta nu ar mai pompa deloc combustibil... Multumesc ..
          Mercedes W168, A190 - model 2000

          Comment


          • #20
            Si eu am o problema cu mersul la relantii la A 150 (W169} benzina din 2005 si am curatat clapeta de acceleratie si modulul de acceleratie cu grija ma gindesc sa nu fie de la senzorul de aer aspirat care este dupa clapeta de acceleratie catre motor, oricum va tin la curent si eu poate ne ajutam unii pe altii

            Comment


            • #21
              Redeschid problema postata la inceputul acestui topic din dorinta de a putea fi ajutat si de a ajuta alte persoane cu probleme similare. Dupa lungi perioade in care masina mea a avut acelasi comportament ciudat ba mergea bine, ba mergea ca o caruta s-a intamplat in sfarsit sa se opresca adica a intrat in modul "limp-home" si sa se aprinda becul ESP/BAS, dat fiind ca am patit chestia asta de vreo 4 ori inainte de a ajunge la un tester am avut stocate o gramada de erori (erorile le pun mai jos si mentionez ca au fost citite cu un "tester" STAR)
              - P0170-009 - The short time selfadaptation in idling speed range and/or at part load has been exceeded
              - P1813 S40/3 (Clutch pedal switch) Open or short circuit
              - P0121-018 M16/6 (Throttle valve actuator) The throttle valve is jamming or is stiff
              - P0600-014 Control module ESP is in diagnostic mode , or there is a
              Mercedes W168, A190 - model 2000

              Comment


              • #22
                Imi cer scuze pentru post dublu da nicicum nu am reusit sa editez mesajul anterior !

                Redeschid problema postata la inceputul acestui topic din dorinta de a putea fi ajutat si de a ajuta alte persoane cu probleme similare. Dupa lungi perioade in care masina mea a avut acelasi comportament ciudat ba mergea bine, ba mergea ca o caruta s-a intamplat in sfarsit sa se opresca adica a intrat in modul "limp-home" si sa se aprinda becul ESP/BAS, dat fiind ca am patit chestia asta de vreo 4 ori inainte de a ajunge la un tester am avut stocate o gramada de erori (erorile le pun mai jos si mentionez ca au fost citite cu un "tester" STAR)
                - P0170-009 - The short time selfadaptation in idling speed range and/or at part load has been exceeded
                - P1813 S40/3 (Clutch pedal switch) Open or short circuit
                - P0121-018 M16/6 (Throttle valve actuator) The throttle valve is jamming or is stiff
                - P0600-014 Control module ESP is in diagnostic mode , or there is a system fault
                - P0100-002 B2/5 (Hot film mass air flow sensor ) The signal voltage is too high
                - P0170- 002 Self-adaptation mixture is too lean.
                Dupa perioada ciudata in care s-a oprit si-a revenit pentru o saptamana pana alaltaieri cand s-a oprit din nou si la tester surpriza au reaparut erorile 1, 3 si 4 de mai sus, tinand cont ca eroarea 1 este data de faptul ca ECU nu a putut forma amestecul corect din cauza unei defectiuni a unuia dintre senzori sau elementele de executie care se ocupa de asa ceva si ca eroarea 4 este datorata aprinderii becului ESP/BAS ( care indica diferite defectiuni) mai ramane in discutie eroarea 3. Teoretic dupa mintea mea exista 2 posibilitati :
                1. sa fie fff murdar fluturasul care obtureaza admisia si acesta se misca greu sa se blocheaza ( varianta care eu zic ca pica deoarece mecanicul a zis ca a curatat si a verificat clapeta de acceleratie ),
                2. sa fie vreun fir dezlipit in cutiuta cu elementul de executie ( motoras pas cu pas (daca bine am inteles) si 2 potentiometre..), exista si o alta posibilitate in acest caz ?

                O alta problema ar putea fi chiar debitmetrul, care dupa cum probabil multi dintre voi stiti la acest model este lipit pe placa de baza a ECU si din pacate nu exista posibilitatea inlocuirii acestuia fara toata placa... ... ( s-or fi gandit ca tine o vesnicie ). Totusi la service desi au facut o gramada de teste nu au putut stabili exact natura problemei , mi s-a pus ca din testele lor clapeta de acceleratie e ok, si ca problema ar putea fi de la debitmetru, insa mecanicii nici macar nu stiau ca acesta este prins direct pe placa cu ECU deci nu am incredere in presupunerile lor. Simptomele prezente in continuare la masina sunt:
                - nu accelereaza continuu, smuceste urat de tot de multe ori tinde sa se opreasca
                - la mers constant "se ineaca" in continuu
                - exista situatii cand nu porneste la prima cheie cand sta mai mult timp.. ( desi ar putea fi alta poveste aici )
                - relantiul oscileaza foarte usor, dar vizibil 700-900 rpm

                Daca aveti vreo idee sau vreo explicatie va rog sa o postati deoarece ne poate ajuta pe toti. Multumesc.
                Mercedes W168, A190 - model 2000

                Comment


                • #23
                  Am hotarat sa incerc o curatare a clapetei de acceleratie, inclusiv o verificare a elemetelor de executie si a electronicii acesteia. Aveam in plan trimiterea calculatorului in Anglia la o firma specializata in reconditionarea debitmetrelor de pe acesta, insa datorita ultimelor erori citite am renuntat si voi incerca curatarea clapetei.
                  Cu toate ca activitatea pe forum este destul de redusa in aceasta perioada va voi tine la curent cu activitatea mea in ceea ce priveste rezolvarea acestei probleme deoarece exista posibilitatea sa ajute si alti "norocosi".
                  Pentru cei interesati voi atasa un PDF ( impachetat zip din pricina dimesiunii admise) cu schema interna si functionalitatea clapetei de acceleratie pentru motorul meu 166.990, schema este valabila si pentru motoarele de 1.4 si 1.6.
                  Attached Files
                  Mercedes W168, A190 - model 2000

                  Comment


                  • #24
                    Ai curatat clapeta de acceleratie ?

                    Comment


                    • #25
                      Problema a fost rezolvata prin schimbarea clapetei. Am studiat clapeta veche si am constatat ca "sarea" adica in anumite pozitii nu se rotea uniform ci cu mici salturi.
                      Nu am mai postat rezolvarea problemei deoarece nu parea nimeni interesat. Oricum problema este una ciudata si greu de diagnosticat.
                      Mercedes W168, A190 - model 2000

                      Comment


                      • #26
                        Salut,
                        De curand am scapat si eu de mersul neregulat la relanti si pornire greoaie.
                        Pentru pornire greoaie.
                        1. Garnituri cauciuc injectoare - schimbat
                        2. Garnituri dintre galeria de admisie si chiuloasa
                        3. Ventilul de la rampa de injectie - scapa presiunea prin el
                        Pornirea greoaie se datora lipsei presiunii din rampa de injectie si aer fals tras pe la galerie.
                        Pentru relanti:
                        1. Din nou garniturile dintre galeria de admisie si chiuloasa (le-am schimbat doar odata dar are manifestare in ambele defecte)
                        2. Electro valva care aduce gazele din canistra de carbon in galeria de admisie. ramanea blocata pe deschis si motorul functiona cu prea mult aer.

                        Comment


                        • #27
                          Salutare tuturor.
                          Recent am rezolvat si eu problema cu relantiul oscilant si cu mersul neregulat (dadea in nas). Dintr-o data masina a inceput sa se manifeste asa: https://youtu.be/6m5maWMyyMs .
                          Initial am crezut ca s-a dus senzorul de la axul cu came. N-a fost el de vina, am pus testerul, si nu am gasit nimic deosebit fata de erorile stiute... In urma discutiilor cu mai multi colegi de pe forum si a postarii #26 am 'ajuns' la electro valva. Pentru a vedea daca problema e la valva, atunci masina facea urat am scos furtunul care merge in admisie si l-am obturat cu degetul. Masina imediat a inceput sa functioneze normal.
                          Am inlocuit electrovalva cu una din dezmembrari (50 ron) deoarece una noua se gaseste doar pe original si ajunge undeva la vreo 600 ron.
                          Multumesc tuturor colegilor pentru suport.

                          PS: Am gresat balamaua usii, acu e "liniste".
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • #28
                            Oare nu ar fi trebuit sa apara eroarea: P0440 Evaporative Emission Control System Malfunction? Sau ECU nu sesizeaza cand ramane blocata pe deschis...poate sesizeaza doar cand ramane blocata pe inchis.
                            No malfunction

                            Comment


                            • #29
                              @Cezarkage
                              Acu, dupa ce ai rezolvat problema, ia-o p'aia veche si suge-o, la propriu. Vezi daca tine vacuum la limba. Fara conotatii sexuale, e cea mai buna proba. In plus, o alimentezi repetat si iar o sugi... etc. Posibil ca nu mereu sa ramana deschisa. Neaparat de verificat si furtunul, tu sarisi direct la valva...
                              @georgealinel
                              Defectul mecanic nu are cum sa-l vada, daca-i scoti mufa ridica si dtc.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by LauLaur View Post
                                @Cezarkage
                                Acu, dupa ce ai rezolvat problema, ia-o p'aia veche si suge-o, la propriu. Vezi daca tine vacuum la limba. Fara conotatii sexuale, e cea mai buna proba. In plus, o alimentezi repetat si iar o sugi... etc. Posibil ca nu mereu sa ramana deschisa. Neaparat de verificat si furtunul, tu sarisi direct la valva...
                                La fel mi-a sugerat si colegul moisedan. Din lipsa de timp nu m-am jucat cu ea, insa poate reusesc in weekendul acesta. I-am facut proba de vacuum cu limba dupa ce am scos-o de pe masina, tine. Ramane de vazut si dupa ce o alimentez de cateva ori la baterie.
                                Furtunele le-am verificat. Furtunul care e in spatele admisiei si intra in valva a frecat putin de admisie insa nu scapa. L-am bandajat pentru orice eventualitate.
                                Attached Files
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF