Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu asi spune sa mai faci odata testul,dar simuland pe cit posibil o cursa mai in forta.Apoi cu motorul fierbinte desfaci busonul de la vasul de expansiune(eventual cu o manusa )si atasezi pipeta cu solutie.Tu tii pipeta presata pe vas si altcineva din cabina sa accelereze in reprize scurte.Va aparea abur in prima camera a pipetei,apoi bule de aer trecind prin a doua camera implicit prin lichid.Continuind sa accelereze in reprize cel din cabina,tu pompezi din para de cauciuc a pipetei tragind si mai mult abur din vas.Daca aburul este contaminat cu CO2,cu siguranta se va inverzi solutia.Din poza ta vad ca solutia deja pornise sa-si schimbe culoarea,dar presupun ca motorul se racise deja.Bine ar fi sa pui solutie necontaminata(lasata in aer liber,curat,fara fumatori in jur)intr-un pahar si restul de solutie in pipeta.In acest fel ai culoarea necontaminata de referinta,si apropiind paharul de pipeta poti face comparatia.Orice diferenta de culoare ,cit de mica este,iti spune ca exista gaze de esapament in lichidul de racire.
    Bafta

    Comment


    • #32
      Cam asa ceva am facut!




      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Last edited by Florin_WES; 03-27-2018, 21:29 PM. Reason: Diacriticele scrise în Tapatalk nu apar pe forum. Postează fără diacritice.

      Comment


      • #33
        Am reusit sa spal radiatorul la spalatorie cu pistolul pentru împacarea sufleteasca !
        Chiar si cu vascoculpajul oprit pe loc fara sa se roteasca ventilatorul, radiatoru se încalzeste doar o palma in partea de sus i l-am inut pr loc vro 30 de min ! [emoji29] in schimb cand am golit antigelul pe robinetul de golire tragand pe retur sa incins si in partea de jos. Cel putin dimineata acum o gãsesc fãrã presiune pe furtune pana acum si dimineata ereau destul de tari!
        De pierdut nu pierd antigel apa nu fierbe, nam decat sa schimb si pompa de apa dacã nu-si revine îl crap !


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Parerea mea e ca tot garnitura e si la Sprinterul tau.O foarte usoara fisura care isi face simtita prezenta atunci cind motorul se incalzeste si se mai dilata din componente.

          Comment


          • #35
            Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

            Salut Daniel !
            Da ai avut dreptate, sa înverzit solutia in eprubeta, pe loc nu am reusit sa o fac sa scoatã ceva gaze in vasul de expansiune dar am avut ceva drumuri cu maina încãrcatã ,primul lucru când am ajuns acasã i-am facut testul si sa înverzit in 3 secunde !!
            Mulumesc mult de ajutor !
            Sa îmi zici când îi pot returna trusa !



            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Incearca sa mai strangi chiulasa,poate scapi de desfacut motorul.Eu am gasit slabe suruburile si garnitura era ok.Nu era strimba chiulasa,am verificat-o si pentru fisuri si era ok.Am pus garnitura noua ca tot era desfacut dar daca strangeam suruburile sigur mergea.
              Dinspre trimis trusa inapoi,pe la sfarsitul saptamanii viitoare,sa ajunga,dar vedem .Daca uit eu adu-mi tu aminte.
              Paste fericit,tie ,familiei tale si la toti cei de pe forum

              Comment


              • #37
                Da ne auzim dupã sarbatori !
                Paste fericit ti-e familiei i colegilor de pe forum !!!
                Am sa mã uit si la suruburi luni marti dar nu tiu cam cât sa fie de strânse încerc sã-mi dau seama!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #38
                  IMG_2186.jpgIMG_2187.jpgIMG_2188.jpg
                  Cele din centru pierdeau pe la garniturã!
                  Mâine o duc la verificat i planat !
                  uruburile de la chiuloasa ereau strânse bine nu ereau slãbite !


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #39
                    Bine ca s-a elucidat misterul.

                    Comment


                    • #40
                      Da începuse de 2 zile chiar rãu !
                      Dau de veste când termin vã zic rezultai.
                      Multumesc de ajutor !


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF