Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un mercedes vechi, primit cu multa dragoste in familie!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Multumesc, am decis ca e fata, de fapt nevastamea a deci. O sa incerc alarma cand ajung acasa.
    Pentru etrieri vopsea este de la foliatec , este kit , spray curatare, vopsea si intaritor. Rezista la 300 grade.
    Pentru sub masina treaba o fac personal ca nu am incredere sa las pe altu. Daca vrei poti sa faci si tu. O spal cu 200 bari cu apa, apoi o usuc , apoi curat la perie rotativa tot ce are si cea mai mica pata de rugina, apoi aplic convertizor de oxid fier cu pensula, dupa ce se face pelicula si e stopat se vopseste si antifoneaza. In toate pragurile si lonjeroanele pun ulei incins suflat la compresor cu dopurile scoase pana curge , apoi pun dopurile la loc. Si daca are ceva in prag il stopeaza.
    E mult de facut la ea, zeci de ore. Mai ales daca faci calitate. Pregatirea de vopsit e infern, cam o saptamana zilnic pana seara, un element pe zi pana iese impecabil.
    E clar ca dupa atata munca no scot pe sare iarna sau pe drum plin de nisip si gropi.
    M am tot informat de anvelope, pana la urma i am comandat michelin cross season dimensiune originala. Sunt ok ca si indice de greutate cel putin asa zic aia de la michelin din Franta ca e ok pe w140. Pretu nu e foarte ok, scumpe ...
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

    Comment


    • #47
      Faina masina. Sa ai parte de ea si sa te duca mult si bine!
      Sper sa nu-ti dea motive de suparare .
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #48
        Originally posted by white8snow View Post
        As vrea sa intreb ceva, cam care e viteza ei de " tors " la autostrada , simpla curiozitate sa stiu cam cu cat se simte bine sa mearga.
        La 120 pe pilot adormi la volan sau încerci sã te dai jos, uiþi cã merge.

        Comment


        • #49
          Am venit si eu acasa si am luat-o de la mecanic.
          -curea alternator
          -ulei motor si filtre
          -filtru aer, polen, motorina
          -demontat baie ulei cutie automata si schimbat ulei si filtru
          - demontat, revizie etrieri fata
          - discuri si placute frana noi toate
          -revizie etrieri spate si reglaj frana serviciu
          -inlocuit bieleta antiruliu stanga
          - aerisit frane
          - schimbat antigel

          Dupa ce a iesit de la mecanic am mers sa cumparam pantofi, un set de michelin cross season.

          Raman probleme: usa dreapta spate nu pot sa o deschid, nici de afara nici inauntru, am incercat sa dau jos fata de usa dar nu reusesc si am lasat-o balta in cautare de un specialist, detalii la interior, chestii optice si niste beculete arse. I-am facut programare pentru vopsea peste o luna.

          Am iesit cu ea cam toata ziua prin oras, si azi am facut si un drum mai lung si o litrometrare. Consumul a iesit 7.56 L la 100 km.
          Sunt putin nedumerit, mi se pare a naibi de lenta, parca nu ar avea turbo, nici nu il aud ce e drept. Nu stiu ce sa spun , am prins o bucata dreapta si i-am dat 160, sta frumos stabil, dar prin Cluj pe dealurile alea abrupte mi s-a parut ca trage greu, pe serpentinele de pe mesteacan se facea coloana in spatele meu si ma depaseau loganele. Ce mama dracu e motor de 3.5, de ce e asa moale. Se intinde ea asa incet dar pana se accelereaza manci o pita.
          A si apropo, eu am pilot automat ?
          Attached Files
          Last edited by white8snow; 05-23-2018, 22:11 PM.
          +40758148228 whats app active

          Proud owner of Lady Blue W140.

          Comment


          • #50
            Ma bucur sa aud vesti despre frumosul S si la fel de mult ma bucur ca te-ai apucat serios de treaba la el.
            150 cp la 2000kg sunt cam putin,trag din greu dar nu uita ca intr-o astfel de masina nu trebuie sa te grabesti,ce beculete arse ai?....ceasurile din bord se dau jos foarte usor,restul la fel,sunt multe video pe youtube.
            Pilotul automat este maneta de deasupra semnalizarii,ridici in sus de activezi cc si maresti viteza,apesi in jos micsorezi viteza,o impingi inainte dezactivezi cc,o tragi spre tine revii la viteza initiala,cc-ul il poti folosi in mers de la cam 40km/h.
            Last edited by Marian_Chirila; 05-23-2018, 22:32 PM.

            Comment


            • #51
              Este lenta pentru ca raportul CP/kg este mic si probabil ca nici turbina nu este in parametri. Daca vei monta vreodata un om606 treaba se schimba. Nu incerca sa maresti puterea motorului actual, si asa sunt sensibile la chiulasa.

              Comment


              • #52
                Ma gandeam doar sa duc turbina undeva la revizuit. E grea ca dracu, se simte si pe drum. Am senzatia ca ma dau cu tancu. N-am nici cea mai vaga idee cat ar costa un revizuit de turbina. A mai facut careva?
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #53
                  1500-2000 lei si este o firma in Cluj care se ocupa cu reconditionat turbosuflante.

                  Sent from my SM-G950U1 using Tapatalk

                  Comment


                  • #54
                    Sfat:inainte sa dai banii pe ceva ,afla in primul rand daca "acel ceva" este stricat si trebuie reparat !!!E mult mai simplu si mai ieftin....Daca masina nu scoate fum,imi e greu sa cred ca are o problema cu turbina...
                    Am citit tot topicul tau si te invidiez.. Doamna mea nu ar vrea asa ceva nici daca ar avea 1 km in bord si ar fi scoasa acum de pe linie....Babaciunea aia?? De parca si ea ar mai avea 18 ani... Bine ca nu citeste forumul..
                    Am gasit asta pe mobile.de poate te inspira pe viitor in proiectul tau...
                    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                    Drumuri bune fara evenimente.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #55
                      Cauta un dyno test sa vezi cati caluti mai are motorul, nu este scump doar sa gasesti prin apropiere de tine. Nu compara W140 cu Loganul ca nici Loganul nu atinge 185km/h au rapoarte de transmisie diferite. Daca e in parametri motorul ar trebui sa atingi 100 km/h in aproximativ 13s. De cand ai luat S-ul si urmaresc discutia aceasta mi-sa reactivat si mie microbul cu w140 si cu greu ma stapanesc sa nu cumpar un S 300TD .
                      Last edited by maxian paul; 05-24-2018, 09:03 AM.

                      Comment


                      • #56
                        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                        Am facut testul de viteza, motorina de omv cea mai buna, masina goala doar cu mine, 0-100 a scos 21 secunde. Mi se pare ca nu intra turbo deloc, nu il aud, nu il simt. Accelereaza perfect liniar, asa simt ca si cum nu ar trage, se simte exact ca la fostul w210 care nu avea turbo.
                        Ce imi recomandati sa fac?
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #57
                          La cutie e totul ok ? Schimba bine ?

                          Comment


                          • #58
                            Ce poti sa faci decat sa verifici tot circuitul de comanda si ce mai ai pe acolo si daca nu gasesti nici o hiba a fi turbina busita.
                            La cat e de veche masina e clar ca orice verifici e cu folos, ca sigur gasesti ceva.
                            Un turbo care nu merge nu e musai sa fumege.
                            La 1.9 TDI cu VNT cand am avut furtunul de comanda vacuum rupt, nici vorba de fum, dar pana nu ajungeam la 3500 ture masina era moarta.

                            Vezi daca e ceva grosolan la prima vedere daca nu, o duci la unul care se pricepe.

                            Pare prea lenta in film, nu cred ca poate fi vorba de rapoarte CP/kg.
                            Last edited by Sharky; 05-25-2018, 19:59 PM.

                            Comment


                            • #59
                              Buna seara !



                              1. Turbinele nu se aud intotdeauna, deci e irelevant ce auzi la acest capitol.
                              2. Masina e puturoasa rau din clip, estimez ca turbina nu mai turbineaza din diverse motive. Comanda vacuum, presiune ?
                              3. Hardughia e grea, nici cu turbina perfect functionala nu e cine stie ce.
                              4. Vrei ca un W140 sa se miste sprinten, iei ceva benzinar de peste 300HP.
                              5. Cand mai faci filmari, fa-le landscape sau pune pe cineva s-o faca, la teste d-astea eu vreau sa vad tot bordu'.




                              Dragos

                              Comment


                              • #60
                                La cutie nu cred ca este nici o problema, schimba perfect si nu smaceste.
                                De fumegat nu fumega deloc, la pornire dimineata o ia la sfert, nu scoate fum sta in turatie stabil. Nici in sarcina nu fumega.
                                Ulei are 5w40 castrol full sintetic pt diesel, are 900 km de la schimb si o urmaresc, nu a scazut deloc nivelul. Filtrele is noi toate, uleiu in cutie nou si el si in diferential.

                                Eu nu vad nimic ( grosolan ) , nu am pompa de vacum dar am tras eu cu gura din furtun un pic si se simte ca tine vacum si am simtit si ca lucreaza valva, deci parerea mea este ca erg este functional.
                                Daca vine vacum nu stiu, cum sa verific daca vine vacum ?
                                +40758148228 whats app active

                                Proud owner of Lady Blue W140.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF