Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mersi Levi pentru precizare! ACUM totul are sens! Intr-adevar asa se intampla, de fapt acel termostat INCHIDE circuitul cand lichidul de spalat e prea cald... Mi se pare normal. Iar incalzirea la GPL probabil lua mai mult din cauza volumului marit de lichid pe circuitul "aditional".

    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • Off topic:
      Stie cineva unde gasesc un termostat dinasta, pe invers?
      AS vrea sa pun la GPL unul, sa nu tina vaporizatorul si implicit gazul mai rece.
      Targetul in opinia mea ar fi pe la un 60C=> gaz la 15-20C dupa talpa lunga.
      Ar mai mari performantele si ar mai prelugi viata vaporizatorului.

      Nu vad vreun efect advers cat timp temperatura gazului sta la 20C.

      Comment


      • Originally posted by Sharky View Post
        Stie cineva unde gasesc un termostat dinasta, pe invers?...
        Cauti fix un "incalzitor" din acesta. E perfect compatibil cu furtunul de la vaporizator (diametru) si nu are nimic daca nu il bagi in vas. Eventual, daca te deranjeaza lungimea, se poate scurta.

        Dupa cum am zis, are cod de W126, si s-a pus pe foarte multe modele (incepand cu anii `80 pana la mijlocul anilor 2000).

        Bafta!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • Am facut o "buburie": am reusit sa sparg geamul mic de la usa spate... (am taiat iarba cu motocoasa si o pietricica a sarif FIX la baza geamului, MILIMETRIC unde e ornamentul cromat, fisurand tot geamul; nu e cazut, e doar "cristalizat").

          A adevarat "mitul" cu complexitatea lucrarii de demontare/schimbare a geamului triunghiular?
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Vei ajunge sa demontezi sina aia care separa geamul culisant de cel triunghiular. Nimic deosebit, doar rabdare, sculele corecte si dorinta ascunsa ca toate suruburile sa cedeze conform dorintei tale. Adica usor si fara riscuri...


            Vezi aici la W124:





            Pentru demontarea fetei de usa spate, vezi jumatatea a doua din chestia de mai jos:






            Dragos

            Comment


            • Originally posted by Heavy D. View Post
              Vei ajunge sa demontezi sina aia care separa geamul culisant de cel triunghiular. Nimic deosebit, doar rabdare, sculele corecte si dorinta ascunsa ca toate suruburile sa cedeze conform dorintei tale. Adica usor si fara riscuri...


              Vezi aici la W124:





              Pentru demontarea fetei de usa spate, vezi jumatatea a doua din chestia de mai jos:






              Dragos
              A mers surprinzator de usor... Cam ce e in video-ul acela. Fete de usi am mai demontat, acolo se rup doar clipsurile (sunt casante).

              Ca fapt divers, am demontat geamul de pe "donatoare", model FL, acolo e altfel sistemul de fixare a fetelor de usa (are suruburile principale ascunse sub un "capac" de la manerul tragator). La modelul NFL suruburile sunt oarecum la vedere (sub maner)...
              Nu este nevoie de demontare/slabire a geamului mare (desi la "donatoare" am desprins geamul de pe motoras).

              Aproximativ 1 ora de lucru, demontat-montat de doua ori.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Si daca tot a venit vremea buna am schimbat si mecanismul de inchidere (broasca) usa dreapta spate. Scapa vacuum pe la actuator, initial am crezut ca e membrana fisurata dar la demontare mi-am dat seama ca era carcasa actuatorului crapata (oare cum de s-a putut crapa?)... Am avut mecanismul de schimb achizitionat de multa vreme (de aici de pe Forum, de la dezmembrari) dar nu am inceput "operatia" pentru ca m-am gandit e e prea complicat de demontat si ca dureaza mult (mai ales ca actuatorul vacuumatic imi inchidea/bloca usa fara probleme, doar la deschidere scapa vacuum si, mai ales cand era racoare/frig, nu descuia deloc).

                Deci: e relativ simplu, fata de usa jos (exista tutoriale pe YT) (decuplat tijele de actionare, firele de la geamuri electrice), demontat mecanism/broasca (exista video pe YT, desi nu chiar de W202, dat tot aia e si la W124) (pentru a scoate mecanismul din usa trebuie demontata si "clanta", de asemenea exista video pe YT)... si cam atata (remontat in ordine inversa). Timp total aprox. 1 ora.

                Acum vreau sa schimb telescoapele spate... E greu de facut?


                L.E. Poza cu "broasca", incercuit crapatura...
                Attached Files
                Last edited by dan500se; 04-30-2018, 12:15 PM.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Originally posted by dan500se View Post
                  sa schimb telescoapele spate... E greu de facut?
                  Ia vezi https://www.youtube.com/watch?v=IV2K6coHEhA
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Originally posted by Levi View Post
                    Mersi Levi!


                    Foarte haios videoclipul... Nu am inteles de ce nu a dat rotile jos (ce s-a mai chinuit "ocolindu-le"... )!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • N-avea cheie de roți
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Am schimbat uleiul de motor si filtrul, respectiv uleiul de diferential (l-am avut cumparat anul trecut dar din lipsa de timp am facut operatia doar acum dupa 140K de la ultima schimbare, uleiul scos avea si acum tot o culoare aurie, fara lipsa de volum).

                        Am mai schimbat si carenajul/parapatra de la roata stanga fata pentru ca in iarna am lovit o movila de zapada si mi l-a deformat, ajungand in roata la o virare completa (facea o galagie suparatoare mai ales cand ieseam din parcare, de se uita lumea la mine). Oricum era deja rupt si "peticit" de la "driftuirea" de vreo 2 ierni cand am lovit un stalp de parcare (atunci am rupt si bara) desi era un carenaj achizitionat imediat ce am cumparat masina (a venit fara acest carenaj din Italia, posibil "afectat" de un eveniment similar, pentru ca bara si aripa erau "atinse" cand am luat masina). Am pus carenajul de pe "donatoare" desi nici acela nu e in stare perfecta (s-a desprins din suport si un colt a ajuns in roata, fiind ros pana la gaurire), l-am pus pana imi iau unul nou, AM, pentru a preveni pe cat posibil intrarea noroiului si a mizerie la aripa si bara (un carenaj OEM, SH e la un pret prea mare, chiar astronomic fata de unul nou, AM, si nici nu gasesti in stare perfecta).

                        Urmeaza schimbul de bujii, speciale de GPL (NGK, trebuie comandate pentru ca acest tip nu prea se tine pe stoc) apoi filtrul de aer si polen, eventual o incarcare AC cu freon (parca din nu mai baga asa de rece, ultima incarcare fiind in 2015).

                        Au venit si presurile bej/crem ce le "vanez" de cand am luat masina! Sunt OEM de W211 dar merg perfect si pe W202 (poate partea de la "reazem"-ul piciorului stang sa se aseze mai ciudat).

                        Am facut si un mic traseu prin tara, 860 Km in 12.5 ore, consum de 9.9-10 l GPL/100 Km (viteze de 120-140 pe autostrada, plus urcat serpentine).

                        Ma declar multumit in continuare! E o masina buna! Aduna cu sarguinta Km!


                        L.E. Presurile nu le-am spalat, sunt asa cum au fost demontate de pe o masina in care au stat in ploaie (masina nu a avut usi). Le-am periat doar putin! Sunt relativ curate si asa, de la Mama Natura spalate!

                        Poze:
                        Attached Files
                        Last edited by dan500se; 05-09-2018, 19:36 PM.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Felicitari pentru modul in care iti intretii masina! Sunt uimit de cum poate arata o masina care are o anumita varsta! In special ca provenienta este din tara in care nu se pune pret prea mare pe intretinerea masinilor. Stiu cum poate arata un model similar incaput pe mainile cui nu trebuie. De aceea , inca o data felicitari!
                          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                          Comment


                          • Originally posted by herchea View Post
                            Felicitari pentru modul in care iti intretii masina! ..

                            Mersi! In poza arata poate mai bine ca in realitate, dar cert e ca incerc sa o mentin in stare cat mai buna (la fel cum am facut cu toate masinile ce le-am avut in trecut, chit ca era Dacia 1310 din `83 sau masinile de serviciu de la locul de munca, Solenza, Logan MCV II, Allroad, Pasat sau Octavia). Plus ca mai ajut si un "amic" cand are nevoie de "detailing" la masinile ce le aduce de afara...

                            Originally posted by herchea View Post
                            ...Sunt uimit de cum poate arata o masina care are o anumita varsta! In special ca provenienta este din tara in care nu se pune pret prea mare pe intretinerea masinilor...
                            Cred ca am postat pe undeva poze cum a aratat masina cand am adus-o din Italia! Ai dreptate, nu prea se pune accent acolo pe "estetica" iar zgarieturile si infundaturile pe caroserie sunt "banalitati" (bineinteles ca si masina aceasta poarta aceste urme specifice tarilor respective). Dar, tehnic masina nu a fost "abuzata", adica nu am vazut nicaieri improvizatii. Totul a fost original pe ea. Cert e ca s-a tras de ea cat s-a putut, fara "bibilituri" dar cand a avut ceva probleme probabil s-a apelat la service specializat (poate chiar reprezentanta).
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Intrebare , de ce folosesti uleiuri mult departe de ce recomanda producatorul ? Ca vascozitate ma refer atat la diferential cat si la motor .
                              Honda.

                              Comment


                              • Originally posted by Kay View Post
                                Intrebare , de ce folosesti uleiuri mult departe de ce recomanda producatorul ? Ca vascozitate ma refer atat la diferential cat si la motor .
                                Ambele uleiuri sunt conform norma MB... iar de vascozitate, cel putin la cel de motor, nu inteleg la ce te referi? Masina are 423K rulati, ti se pare ca un 10W40 e prea gros?
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF