Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un mercedes vechi, primit cu multa dragoste in familie!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Asta am gasit legat de motor. Mecanicu mi-a recomandat 5w40 full sintetic. " din experientea mea 10w40 face depuneri si nu are asa buni aditivi de curatare, nu pune nici un aditiv, flush sau alte minuni, schimba uleiul mai des si atat "
    Ce sa zic, a venit si estimarea de cost, mi-a si dat o lacrima . Total e 5600 lei plus manopera.
    - bieleta antiruliu stanga
    -discuri placute fata
    -schimburi ulei si filtre si antigel , toate
    - curea accesorii
    -reparatie pompa servo, are o scurgere

    Un telescop e cam 600 lei, un disc de frana fata cam 500 lei , uleiu motor, cutie, dif, filtre , etc etc.... Si asa abia terminam mecanica si apoi merge la vopsit , o nu de fapt inainte la electrician pentru maruntisuri la interior si usa aia care face fite. Mda, vreo 2000 euro sa fie asa cum trebuie.

    Deci pana la urma ce motor am ? lol ....
    Attached Files
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

    Comment


    • #32
      Conform acelei fise din ultima poza ai un OM 603.971 si mai jos scrie clar S350 turbodiesel. Acum sti sigur ce motor ai si e bine ca nu a fost schimbat. Pe motor gasesti codul stantat pe blocul motor deasupra pompei de injectie, in spatele distributiei exista o zona unde blocul este mai lat decat chiulasa. Ulei poti pune orice respecta norma MB pentru tipurile astea de motor. Eu la un OM602 pun 5w50 iar pe viitor din cauza ca merg doar 3-4mii km/an fara solicitari deosebite voi pune 5w40.
      Last edited by maxian paul; 04-13-2018, 14:36 PM.

      Comment


      • #33
        Ai avut consum ulei cu 5w50 in fine cu vascozitate 5, eu am pus in w210 odata si a inceput sa bea din el. Is curios daca si asta va bea uleiul. Cel care e acuma in motor nu vad sa fi scazut deloc cat am mers cei 1000 km.
        Desi motorul e bun in ea deja ma uit in jur dupa inca unul , cat mai sunt. Sa il cumpar de rezerva. M am ars odata cu w210 cand s-a spart. Inca mai sunt motoare de w140 bune, poate chiar un 606, in curand no sa mai fie sau foarte scumpe. Poate sta in lada in garaj stocat cu ulei in cilindrii ca nu se strica.
        +40758148228 whats app active

        Proud owner of Lady Blue W140.

        Comment


        • #34
          Nu consuma anormal ulei cu 5w50, nici cand faceam 10mii km intre schimburi nu completam mai mult de 600-700ml. Si oricum chiar daca un motor are putina uzura si consuma mai mult un anumit tip de ulei asta nu inseamna sa nu continui cu uleiul respectiv daca are propietati de ungere si rezistenta mai buna la temperaturi extreme. Este excelent sa mai cumperi un motor de rezerva si parerea mea este sa montezi un OM606 si sa il pastrezi pe actualul. Daca o vei inmatricula in RO cu OM606 vei avea si impozit mai mic. Si eu astept momentul sa cumpar un OM606 si un OM605.
          Last edited by maxian paul; 04-13-2018, 19:04 PM.

          Comment


          • #35
            Decodarea VIN:

            WDB1401341A292370
            Model S350D
            Engine 603971 12 018912
            Transmission 722367 04 177804
            Order Number 0 5 531 32357
            Order Location FRANCE
            Interior LEATHER BLACK (261A)
            Paint 1 BLUE-BLACK - METALLIC PAINT (199U)
            Delivery Date 1995-09-29
            Approx. Build Date 1995-09


            Code Description
            200A LEATHER
            221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
            222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
            249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
            303 FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
            533 SPEAKERS FRONT AND REAR - WITHOUT RADIO
            540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
            551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
            630 ECE - WARNING TRIANGLE
            640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
            731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
            806 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
            826 VEHICLES FOR FRANCE, ADDITIONAL PARTS
            882 PASSENGER COMPARTMENT PROTECTION (INFRARED)
            883 CLOSED AID FOR DOORS AND TRUNK LID
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #36
              Da, acuma pricep de ce e cheala, da mie imi e destul.
              Pe langa reparatiile mecanice am baiuri si la interior.
              Nu pot deschide usa dreapta spate, nici de o parte, dar inchiderea o actioneaza si sare blocajul cand misc manerul dar nu se deschide. Geamul ei merge greu.
              Perdeluta spate merge greu.
              Oglinda e si ea cu probleme, are un fel de joc care nu imi pare normal.
              Asa ca dupa mecanica trec la astea, si apoi pleaca la vopsit.
              Nu mi e graba sa ma dau cu ea, m am plimbat deja 1000km, oricum nu am luat o de frecat in oras, e pt deplasarile in afara si drumuri mai lungi, in rest sta cu husa pe ea.
              A da, o sa i pun si o rezistenta sub baia de ulei pentru cand o folosesc la rece. Am mai avut in trecut, foarte util, uleiul e deja cald la pornire . Si este ieftin de facut.
              As vrea sa intreb ceva, cam care e viteza ei de " tors " la autostrada , simpla curiozitate sa stiu cam cu cat se simte bine sa mearga.
              +40758148228 whats app active

              Proud owner of Lady Blue W140.

              Comment


              • #37
                Da un mic detaliu cu rezistenta.
                De care pui Dinalea de cuptor invelite in manta de otel?

                Cam de ce putere ai nevoie si cam la cat iti incalzeste oloiul?
                Totodata, ma gandesc ca dupa ce da o tura uleiul se cam raceste, DAR totusi e ceva, de uns tot unge bine, se pompeaza usor la pornire.

                Ma gandesc ca o alimentezi din garaj, nu din baterie chiar inainte de pornire. nu?

                Comment


                • #38
                  Baia de ulei este aluminiu, bun conductor, in baie sunt vreo 9 l de ulei in cazul meu. Acel ulei are inertie termica destul de mare. Tu cand pornesti la -20 grade iarna cum e la mine la munte , porneste greu, ungerea e un pic defectuoasa. Fa o proba, pune 1 l de 5w40 in congelator peste noapte si acelasi ulei pe masa in camera cu tine. Toarna din ambele printr o palnie cu gura mai mica si vezi diferenta. Nu te costa nimic sa faci testul . Vei intelege imediat ca vor fi zone in motor care vor primi ulei mai greu. Efortul pe pompa va fi mai mare , uzura mai mare.

                  Eu folosesc o rezistenta monofazata de 500 w la 230v ac . Este facuta gata pentru aplicatii in industria alimentata, preincalzeste lapte praf.
                  Se lipeste precum un plasture sub baia de ulei, un cablu se monteaza sub masina cu un conector ip67.
                  Alimentez de la priza un montaj bazat pe un redresor care incarca bateria cu un amperaj slab ( cam 3 amperi ) si rezistenta . Un senzor de temperatura am connectat la un releu si la atingerea a 40 grade se opreste alimentarea. Senzorul e montat pe baia de ulei si el.

                  Pe scurt efectul e ca nu simti nici o diferenta la sunetul motorului , fata de vara. Nu mai are cloncanitu ala puternic la rece. E o solutie mult mai ieftina ca un webasto nu incalzeste habitaclu, si trebuie conectat inainte de pornire cam cu o juma de ora sa apuce. Deci e incomod putin. E doar pt zone reci, cabana la munte, nopti cu ger.
                  Eu recomand mai bine un webasto dar costa aproape de 10 ori. Asta pt mine avand piesele e gratis.

                  Este si rezistenta de 12 sau 24 v , dar daca vrei asta mai bine uita, iti trebuie acumulator separat plus partea de automatizare, mai bine iei webasto.
                  Last edited by white8snow; 04-15-2018, 08:59 AM.
                  +40758148228 whats app active

                  Proud owner of Lady Blue W140.

                  Comment


                  • #39
                    Greu cu incuietoarea de la usa,sper sa o rezolvi in vreun fel,nu am auzit niciodata de o asemenea situatie,legat de partea de suspensie eu zic ca ai scapat binisor,un w140 care sa mearga lin,ca nou este vis...eu inca sunt de parere ca suspensia clasica de la w140 bate airmatic-ul de la w220 pana pe la viteza de 140-150km/h.Legat de optiunile de care zici ca sunt putine,eu zic ca e ok,eu am scaune incalzite dar (inca) nu functioneaza,am trapa dar (inca) nu se gliseaza complet,xenon ii poti pune linistit niste aftermarket de la pilot,senzori de parcare la fel niste aftermarket vopsiti in caroseria masinii si parerea mea e ca o poti aduce linistit la un standard de comfort minim in ceea ce priveste optiunile utile pe o masina.
                    Legat de turatia sau viteza la care se simte ea(sau el) bine cred ca tu ar trebui sa decizi,un diesel clasic cred ca se simte cel mai bine la 2500-3000 rpm,iar ca viteza...aici tine de temperament,eu in general merg regulamentar,noaptea cand este mai liber urc pana pe la 180(4000rpm pe un m104 de 2799).
                    Cum spunea in coleg mai sus,ocupate putin si de toti etrierii,curatati eventual spoiti cu un strat de vopsea si gresati,vorbesc din propria experienta,cand am luato pe a mea etrierul stanga spate blocat=cost la mana a2a150 iepuroi,greu de gasit,la nou nici nu m-am gandit. eventual si conductele alea mici schimbate,masina e grea si ai nevoie de frane bune.
                    In rest,spor la treaba si multa rabdare,viitorul suna bine si personal ma bucur ca un asemenea exemplar a intrat pe mana unui pasionat.De curiozitate la ce pret s-a ridicat automobilul in Franta?...

                    Comment


                    • #40
                      Mașina e de vis, sper sa te bucuri de ea așa cum îti dorești!
                      Referitor la "geamuri blindate", era un trend înainte la samsari, să faca reclamă la "balene" că ar avea geamurile blindate și "fosta mașina de ambasadă". Am crezut că știi asta, era o glumă !
                      ÃŽn altă ordine de idei, vrei sa o inmatriculezi pe RO nu de alta dar pe mine m-ar "deranja" impozitul de 5200 lei.
                      Stefan

                      Comment


                      • #41
                        In legatura cu blindajul,adevarat doar pe jumatate,cartusul de 9 mm nu trece,in schimb un AK-47 sau automat chiar iesa pe partea cealalta,este si un video pe YouTube,w140 bullet proof

                        Comment


                        • #42
                          Nu stiu foarte sigur inca daca e un el sau o ea, inca decidem asupra numelui. Nu am dat bani, am dat servicii indispensabile si am cerut masina in loc de bani. Nu am vrut banii.
                          Nu stiu cat valoreaza, oricum nu e de vanzare.
                          Posesorii au fost foarte incantati sa o dea, deci probabil pentru ei nu valora prea mult.

                          Mecanicul a recomandat revizie etrieri si toate discurile si placutele noi, am zis ok. Atat doar ca nu le va vopsi doar curata si gresa.
                          Da, cu usa e trist, e tija sarita, dar am gasit tutorial si se poate face. O sa revizuiesc toate mecanismele usilor, gresate si ale geamurilor, si trebuie sa ung usile la baza in interior cu vaselina preventiv. Am comandat deja cleme noi ca stiu ca unele vor ceda. Plus daca e posibil o sa fac si o antifonare suplimentara pe tabla daca nu are sau e deteriorat.
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #43
                            Legat de pretul de achizitie eram doar curios,pana sa il iau pe al meu mi-au trebuit 2ani,timp in care am vazut vreo 7,4 in Olanda si 3 in Germania iar cele care arata cat de cat bine atat tehnic dar si estetic cam sar de 8-9000 iar in Franta chiar nu ma uitasem.
                            E foarte bine cu revizia etrieri,un spray gri sau ceva antirugina sunt sigur ca il poti aplica si tu
                            Cu cablajul motorului cum stai??....la modelele pana in 95 se coace izolatia cablurilor,a ta este spre final,ar merita sa acorzi putina atentie si la acest capitol,odata cu fabricarea facelift-ului au remediat problema,modelul tau este undeva intre.
                            Am vazut ca ai alarma ..functioneaza bine?..ma refer nu se activeaza din senin sa inceapa sirena ca nebuna ?...pe a mea o apuca uneori crizele si i-am scos cablul de la sirena,pe star nu apare nimic iar un electronist de incredere nu prea gasesc pe aici.

                            Comment


                            • #44
                              Am alarma? Nici nu am stiut. De unde o pornesc ?... Lol.
                              Este vopsea speciala facuta pentru etrieri. Spray dai degeaba, mai bine lasi fara.
                              Am platit cu 2 sapt de munca in sudura tig si o automatizare, vreo 70 ore in total. Nota de plata era 3000 euro plus cost hotel si masa. Masina era in hambar, proprietarul mort de 12 ani, copii ii durea la banana de ea, a mai folosit sotia raposatului din an in paste. S a bucurat sa i platesc taxele de acuma si sa o iau ca plata.
                              Mai am eu de bagat vreo 2 3 mii in ea dar o fac cat mai perfecta si va fi tot de duminica si la mine.
                              +40758148228 whats app active

                              Proud owner of Lady Blue W140.

                              Comment


                              • #45
                                Da,ai alarma,cel putin prin prezenta butonului din dreapta celui care coboara tetierele spate,ea se activeaza la fiecare inchidere din buton,cand falfaie de 3 ori avariile dupa aprox 15 secunde se activeaza alarma, lasa geamul jos,inchideo din cheie si dupa 15 secunde deschide-o din interior si vezi ce se intampla.
                                Deci per total total masina are face undeva la 5.000,tinand cont de motorizare,starea tehnica si nepasarea proprietarilor ai luat-o chiar bine de tot.
                                Succes in a o aduce pe linia de plutire si sa te bucuri de ea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF