Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baterie aprinsa la bord, volanul se invarte greu.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ce sansa sa pice si alternatorul si pompa consecutiv? Sa nu-ti dai palmi? Sau mai bine zis la aia care au construit monumentul asta de fiabilitate.

    Comment


    • #47
      Salut!
      Fara suparare, problema cu servo o ai de mult timp. Incearca si rezolva problemele la timp, altfel se cumuleaza si ajungi sa-ti dai palme si sa te lase cand ti-e lumea mai draga. Caut-o din timp si orice problema gasita, rezolv-o la vremea ei. Ti-o spune unul patit.
      Sarbatori linistite!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #48
        Updates: Am schimbat, pus alternator nou (o cunostinta m-a ajutat...poate nu era nou?) acum 2 luni. Aseara in drum spre casa cand am pornit masina a facut un zgomot ciudat ca si cum ai agita o sticla de 2 litri umpluta pe jumatate cu apa. Zgomotul se intensifica la accelerare. Pana sa ajung acasa a crescut zgomotul, credeam ca ceva explodeaza, apoi s-a stins de tot, s-a aprins bateria la bord, pierdut servo. Am pus iar multimetru pe baterie si:

        Motor nepornit: 12 - 12.34
        Motor nepornit cu cheia in contact: 11.76
        Motor pornit cu faza scurta: 11.92
        Motor pornit cu faza lunga: 11.86

        S-a dus iar alternatorul sa inteleg?
        Imi vin 3 scenarii in minte:
        1) nu era alternatorul nou
        2) montajul nu s-a efectuat corect (avand in vedere ca am pierdut 2 in ultimul an) - se poate sa crape de la montaj?
        3) exista alt defect in masina care forteaza alternatorul sa crape mai repede? - se poate asta ?

        Ca si intro am uitat sa zic ca atunci cand virez maxim de volan pe loc pierde servo dar fara nici un martor aprins, deci am inteles ca ar fi pompa servo pe duca. Poate sa aiba de a face moartea alternatorului cu acest aspect? De asemenea as vrea sa stiu ce inseamna sa moara de tot pompa servo? Va merge volanul greu si atat? Poate sa se mai intample ceva mai rau ? Sa ma risc la drum lung ? Ce asteptari sa am de la o pompa de la dezmembrari si cat e de complicat inlocuirea ei ?

        Mersi

        Comment


        • #49
          Salut!
          Verifica daca s-a rupt cureaua. Dupa cum ai descris zgomotul la asta ma gandesc. Sau era zgomot metalic? Greu de dat un verdict pe nevazute si neauzite...
          Altfel, daca a cedat iar alternatorul, e indicata o verificare "sub lupa" a instalatiei electrice.
          Daca nu mai ai servo, directia e mult mai greoaie, adica ceva mai grea decat la Dacie. Cel putin la A Class nu cred ca m-as descurca in trafic fara servo, mai ales la viteze mici( si am avut Dacie, sunt obisnuit).
          Toate cele bune!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #50
            Salut, intradevar. Cureaua a fost. S-a rupat, ideea e ca fusese schimbata acu o luna odata cu alternatorul. Acum dupa ce a schimbat-o inca o data la rasucire maxima de volan pe loc inca nu mi s-a mai blocat volanu. Crezi ca putea sa fie de la curea dintotdeauna ? Sa nu fi fost montata calumea ? Sau de ce s-ar rupa de o luna? Ms

            Originally posted by LauLaur View Post
            Salut!
            Verifica daca s-a rupt cureaua. Dupa cum ai descris zgomotul la asta ma gandesc. Sau era zgomot metalic? Greu de dat un verdict pe nevazute si neauzite...
            Altfel, daca a cedat iar alternatorul, e indicata o verificare "sub lupa" a instalatiei electrice.
            Daca nu mai ai servo, directia e mult mai greoaie, adica ceva mai grea decat la Dacie. Cel putin la A Class nu cred ca m-as descurca in trafic fara servo, mai ales la viteze mici( si am avut Dacie, sunt obisnuit).
            Toate cele bune!

            Comment


            • #51
              Salut!
              De montaj incorect ma indoiesc sa fi suferit. Am pus si eu una prost si mi-a sfasiat-o instant. Odata cu cureaua se schimba si rolele sau cel putin se verifica + pompa de apa care trebuie verificata de joc. Ar mai fi si alinierea dintre ansamblul de role si fulia alternatorului(ca fuse schimbat proaspat).
              Faptul ca nu ti s-a mai blocat volanul e semn ca, cureaua nu mai patineaza(inainte poate patina cand pompa forta un pic alternatorul) si alternatorul e capabil.
              Eu mai mult de 2-3 ani nu tin cureaua si rolele neschimbate si de fiecare data am gasit pietricele infipte in curea, unele chiar iesite aproape pe partea cealalta.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Salutare,

                La mine incarcarea bateriei pornea dupa un timp, sub 1 minut, e ceva normal?

                Acum am probleme dupa ce pornesc motorul apare bateria in bord si am 11.9V. Am asteptat si nu mai porneste incarcarea decat dupa ce accelerez si atunci se stinge bateria si am 14V. Apoi nu mai am probleme pana la urmatoarea pornie.

                De o saptamana face asa si nu stiu ce poate sa fie, doar bateria sau releul de incarcare sau poate alternatorul.

                Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                Comment


                • #53
                  Era normal sa incarce un pic intarziat, asta se intampla cu releele de incarcare originale Valeo.
                  Acum, daca nu-ti mai incarca, ar trebui verificat/schimbat releul de incarcare.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #54
                    Unde este pozitionat releul?


                    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
                    Last edited by Florin_WES; 03-18-2018, 22:21 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.

                    Comment


                    • #55
                      Releul contine si periile(carbunii) asa ca il gasesti pe alternator, pe capatul opus fuliei.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #56
                        Multumesc de raspuns.

                        Deci trebuie sa dau jos alternatorul. O sa incerc sa schimb si rulmentii si inelele colectoare.
                        Ati schimbat inelele, se schimba greu?

                        Comment


                        • #57
                          Pana la inele si rulmenti sper ca ai cheie sa desfaci fulia...
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #58
                            Salut,

                            Am reusit saptamana sa dau jos alternatorul, normal ca nici un mecanic nu a vrut sa-l dea jos si l-am dat singur cum am facut cu rolele si cureaua in trecut.

                            Am dus alternatorul la un electrician(nu mai am scule pentru asa ceva, cand eram mic reparam cu tatal meu care era electrician auto).

                            Din pacate nu a reusit sa schimbe rulmentii, erau intepeniti si era riscul sa sparga carcasa daca mai insista. Asa ca a schimbat doar periile si merge dar rulmentii fac zgomot.

                            Cine are un alternator second in Timis ca sa am de rezerva?
                            Modelul meu este:
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Va salut baieti! Am si eu o problema la un Mercedes Vaneo 170cdi imi apare bateria in bord si nu imi merge servo! Am masurat cat baga alternatorul la relanti undeva la 8,70 fara bateria pusa si cu bateria 11.23 daca accelerez baga undeva 12 si ceva 13 si dispare bateria daca tin accelerat si apare tot la o secunda.. care sa fie problema? Alternator , curea sau ceva releu? Multumesc


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #60
                                Salut!
                                Ai citit si tu ce s-a scris in astea trei pagini de topic?
                                Reconditioneaza-ti alternatorul si NICOIDATA sa nu mai lasi motorul sa mearga cu bateria deconectata!!
                                Detalii ai suficiente pe topic: cat tre' sa fie tensiunea, ce se schimba, etc.
                                Toate cele bune!
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF