View Single Post
Old 03-27-2018, 20:50 PM   #31
daniel
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: IRL
Motorizare : 2200 CDI
Posts: 391
:
[Senior Member]
Default

Eu asi spune sa mai faci odata testul,dar simuland pe cit posibil o cursa mai in forta.Apoi cu motorul fierbinte desfaci busonul de la vasul de expansiune(eventual cu o manusa )si atasezi pipeta cu solutie.Tu tii pipeta presata pe vas si altcineva din cabina sa accelereze in reprize scurte.Va aparea abur in prima camera a pipetei,apoi bule de aer trecind prin a doua camera implicit prin lichid.Continuind sa accelereze in reprize cel din cabina,tu pompezi din para de cauciuc a pipetei tragind si mai mult abur din vas.Daca aburul este contaminat cu CO2,cu siguranta se va inverzi solutia.Din poza ta vad ca solutia deja pornise sa-si schimbe culoarea,dar presupun ca motorul se racise deja.Bine ar fi sa pui solutie necontaminata(lasata in aer liber,curat,fara fumatori in jur)intr-un pahar si restul de solutie in pipeta.In acest fel ai culoarea necontaminata de referinta,si apropiind paharul de pipeta poti face comparatia.Orice diferenta de culoare ,cit de mica este,iti spune ca exista gaze de esapament in lichidul de racire.
Bafta
daniel is offline   Reply With Quote