Buna seara,
Incep si eu activitatea de forumist cu o mare rugaminte adresata cunoscatorilor de Sprinter, masina se afla in tranzit:
- Pierd antigel, prin orificiul vasului de expansiune, 3 - 4 litri/50 km, Sprinter W906, an 2008, 2.2 CDI 80 Kw, insotit de o presiune relativ mare pe furtune, inclusiv cel de retur;
- Am schimbat: pompa de apa, termostat si s-a efectuat un test in service pentru fisuri ale garniturii de chiuloasa (rezultat negativ, lichidul de testare nu a detectat gaz in instalatie, neschimbandu-si culoarea);
- Am inlaturat supapa de pe capac, de aici rezulta si pierderea lichidului, insa cu el strans efectiv l-a aruncat afara, ca pe un dop de sampanie.
Semnele ar indica fisuri ale garniturii de chiuloasa insa, vazand alte discutii pe forum, nu exista semnele caracteristice, fara apa in ulei, fara ulei in apa, fara fum, fara tremurat la relanti, motorul merge impecabil.
Ma puteti indruma? Va multumesc!
Incep si eu activitatea de forumist cu o mare rugaminte adresata cunoscatorilor de Sprinter, masina se afla in tranzit:
- Pierd antigel, prin orificiul vasului de expansiune, 3 - 4 litri/50 km, Sprinter W906, an 2008, 2.2 CDI 80 Kw, insotit de o presiune relativ mare pe furtune, inclusiv cel de retur;
- Am schimbat: pompa de apa, termostat si s-a efectuat un test in service pentru fisuri ale garniturii de chiuloasa (rezultat negativ, lichidul de testare nu a detectat gaz in instalatie, neschimbandu-si culoarea);
- Am inlaturat supapa de pe capac, de aici rezulta si pierderea lichidului, insa cu el strans efectiv l-a aruncat afara, ca pe un dop de sampanie.
Semnele ar indica fisuri ale garniturii de chiuloasa insa, vazand alte discutii pe forum, nu exista semnele caracteristice, fara apa in ulei, fara ulei in apa, fara fum, fara tremurat la relanti, motorul merge impecabil.
Ma puteti indruma? Va multumesc!
Comment