Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ar merge, dar esti sigur ca e ok motorina aia?
    Eu as desface stutzul de dupa filtru, ca cine stie cat jeg e in rezervor, sa mai tai din el.
    Apoi o lasi intr-un bidon sa se decanteze. Il amplasezi pe ceva raft asa incat sa nu torni, doar sa tragi prin furtun.
    Iar furtunul nu il bagi direct, il legi de o tija asa incat sa nu ajunga pana pe fund sa culeaga toate scursurile.
    Evident, cu cat mai inalt si ingust bidonul cu atat va ramane mai putina motorina pe fund.
    Last edited by Sharky; 11-28-2017, 10:34 AM.

    Comment


    • Originally posted by Sharky View Post
      Eu as desface stutzul de dupa filtru
      Cred că la asta se referă:
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Masina a rulat pana in ultima zi, chiar in ziua anterioara ce sa ajunga la mine, (sfarsitul lui Iulie). Nu cred ca a patit ceva in timpul acesta, dar intr-adevar, motivul principal pentru care vreau sa-l scot e ca sa nu zaca prea mult timp.

        O sa vad cum se desface pe acolo...
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • Poza de sezon, din timpul la mini-vacantei... Muntii Matra, Ungaria!
          Attached Files
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Vreme relativ buna... Am zis sa mai mesteresc un pic pe la masina. Si cum de multa vreme "ma rodea" faza cu lichidul de spalat parbrizul incalzit, mai ales ca am instalatia completa pe "donatoare" m-am tot gandit cum sa o "transplantez" pe masina mea fara a fi nevoie de toate tevile si furtunele aferente (am mai scris intr-un post anterior ca demontarea, dar mai ales montarea tevilor/furtunelor ar fi o mare bataie de cap datorita amplasamentelor foarte inghesuite).
            Mi-am adus aminte ca instalatia GPL de pe masina mea are sistem separat de incalzire al gazului prin ramificarea furtunelor de lichid de racire al masinii. Am sperat ca ar fi o idee buna sa ma conectez cu instalatia de incalzire la acel circuit, fara a mai fi nevoie de alte ramificatii sau modificari al circuitului original al masinii.
            Zis si facut! Am demontat celebrele furtune rosii de alimentare cu lichid de racire (de fapt de incalzire in cazul de fata!) al sitemului GPL (cel care iasa din vaporizator si intra in circuitul de incalzire spre radiatorul din bordul masinii respectiv cel ce intra in vaporizator de la ramificatia din partea celalata, de la furtunul ce duce spre dou-valve). Instalatia de incalzire al lichidului de spalat parbrizul am demontat-o de pe masina donatoare impreuna cu cele doua furtune aferente (care faceau conexiunea cu tevile care nu doream sa le demontez din motivele prezentate anterior). Furtunele au fost exact atat de lungi incat sa-mi permita conexiunea unuia la vaporizatorul de GPL iar celuilalt sa ajunga pana la ramificatia de la furtunul radiatorului din habitaclu. Aici am avut mare noroc! Nu a mai fost nevoie nici macar de scurtarea furtunelor, s-au potrivit la fix, de parca erau destinate asa OEM! (la inceput am avut emotii in cea ce priveste lungimea lor, am crezut ca vor fi prea scurte)
            Celalalt furtun rosu l-am inlocuit cu furtunul vasului de expansiune de pe masina donatoare. Nici aici nu a fost nevoie de modificari la lungime, e perfect asa cum a fost dimensionat de fabrica.

            Am incercat sistemul... Functioneaza! Desi, trebuie sa recunosc, in timpul scurt cat am avut masina pornita lichidul de spalat parbrizul nu a reusit sa se incalzeasca (vasul era plin, si are o capacitate nominala de peste 5 litri). Dar lichidul isi face circuitul, ambele furtune, de intrare si de iesire s-au incalzit. Posibil, dupa un rulaj suficient de mare cu masina si lichidul de spalare va apuca sa se incalzeasca (oricum masina are in dotare si diuze cu incalzire electrica).

            Ca fapt divers, instalatia de incalzire are cod de W126 desi provine de pe o masina cu AF 1999.

            Din pacate nu am reusit sa "scap" de fasetele albe, nu am avut nici de data aceasta negre ca sa nu sara asa in ochi! Am sa le schimb cand am sa fac rost de fasete negre!

            Poze... (prima e de anul trecut, cu starea BEFORE, celelalte sunt facute cand am terminat lucrarea)

            Chiar cand imi strangeam unelte dupa terminarea "operatiei de transplant" la inchiderea usitei de la torpedou am observat ca nu ii mai functioneaza cuplajul...

            S-a rupt suportul "broastei"... Stiam ce inseamna, am mai avut acelasi "eveniment" si pe donatoare (asa am luat masina aceea).

            Inca un lucru facut de MB cu gandul la "simplificare", nu la durabilitate... "Broasca" (de fapt cuplajul) este conectata la usa torpedoului prin sudare termica (un fel de nit de plasti la care e "topit" capul). Solutia de remediere e extrem de simpla (desi sepoate incerca si cu adeziv): se face o gaura prin "nitul" de plastic (cu burghiul sau cu un cui incins-eu am ales aceasta varianta) si apoi se insurubeaza acolo un mic surub. Asa trebuia sa faca si MB si nu apareau astfel de probleme!

            Pozele aferente...
            Attached Files
            Last edited by dan500se; 02-17-2018, 16:28 PM.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Originally posted by dan500se View Post

              Din pacate nu am reusit sa "scap" de fasetele albe, nu am avut nici de data aceasta negre ca sa nu sara asa in ochi! Am sa le schimb cand am sa fac rost de fasete negre!
              Urmareste din cand in cand la Lidl(si nu numai) unde vei gasi la set(diverse dimensiuni) si bune pe pret.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • Imi place cum arata motorul - foarte curat si ingrijit sub capota ! La voi in zona nu este praf pe strada? Ultima data am fost in Arad pe 5 ianuarie 2017 si nu mi s-a parut foarte diferit de Iasi !
                Stefan

                Comment


                • Originally posted by tumar View Post
                  Urmareste din cand in cand la Lidl(si nu numai) unde vei gasi la set(diverse dimensiuni) si bune pe pret.
                  Da, trebuie sa-mi iau un set cu de toate! Am la firma, la mecanicul de intretinere de toate marimile si culorile, dar nah... e acolo nu la mine acasa! Trebuie sa ii zic sa-mi dea vreo 5 bucati negre, sa le inlocuiesc pe acestea albe puse azi.

                  Originally posted by dog View Post
                  Imi place cum arata motorul - foarte curat si ingrijit sub capota ! La voi in zona nu este praf pe strada ?
                  Sa fiu sincer, motorul l-am spalat azi imediat dupa "operatie", datorita faptului ca s-a scurs o cantitate de antigel prin compartimentul motor cand am demontat furtunele de la vaporizatorul GPL si stim toti ca nu e prea OK ca sa ramana pe partile metalice sau plastice.

                  Dar, intr-adevar tin motorul cat se poate de curat, il mai sterg uneori de praf si cateodata dau si cu un silicon rezistent la caldura. De spalat (cand nu se "murdareste" cu ocazia interventiilor) cam odata pe sezon!
                  Praf avem si noi, dupa ce am spalat motorul am spalat si masina, si dupa un mic drum de vreo 3 km deja haionul a fost prafuit (l-am sters din nou inainte de a parca masina pentru "innoptare", era pacat ca o masina spalata recent sa fie gata prafuita). Pun pariu ca maine va ploua acum! Asa patesc mereu cand spal masina!
                  Last edited by dan500se; 02-17-2018, 20:44 PM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • Originally posted by dan500se View Post
                    Da, trebuie sa-mi iau un set cu de toate! Am la firma, la mecanicul de intretinere de toate marimile si culorile, dar nah... e acolo nu la mine acasa! Trebuie sa ii zic sa-mi dea vreo 5 bucati negre, sa le inlocuiesc pe acestea albe puse azi.



                    Sa fiu sincer, motorul l-am spalat azi imediat dupa "operatie", datorita faptului ca s-a scurs o cantitate de antigel prin compartimentul motor cand am demontat furtunele de la vaporizatorul GPL si stim toti ca nu e prea OK ca sa ramana pe partile metalice sau plastice.

                    Dar, intr-adevar tin motorul cat se poate de curat, il mai sterg uneori de praf si cateodata dau si cu un silicon rezistent la caldura. De spalat (cand nu se "murdareste" cu ocazia interventiilor) cam odata pe sezon!
                    Praf avem si noi, dupa ce am spalat motorul am spalat si masina, si dupa un mic drum de vreo 3 km deja haionul a fost prafuit (l-am sters din nou inainte de a parca masina pentru "innoptare", era pacat ca o masina spalata recent sa fie gata prafuita). Pun pariu ca maine va ploua acum! Asa patesc mereu cand spal masina!
                    Felicitãri stimate coleg „dan500se” pentru modul cum vã întrețineți mașina.
                    Dacã descrierile sunt reale, și nu am niciun motiv sã cred contrariul, aș cumpãra oricând o mașinã de la dvs..
                    Vã urez cât mai mulți km parcurși cu plãcere.

                    Comment


                    • Originally posted by dan500se View Post
                      ... Pun pariu ca maine va ploua...
                      Bineinteles ca am avut dreptate! Am avut si eu masina curata cateva ore! A plouat toata noaptea si ploua si acum...

                      Originally posted by DC-MB View Post
                      Felicitãri stimate coleg „dan500se” pentru modul cum vã întrețineți mașina.
                      Dacã descrierile sunt reale, și nu am niciun motiv sã cred contrariul, aș cumpãra oricând o mașinã de la dvs..
                      Vã urez cât mai mulți km parcurși cu plãcere.
                      Multumesc! Chiar fac multi kilometri si intr-adevar, le fac cu placere!

                      Masina de vanzare nu am, desi mi-a trecut prin gand sa imi iau alta masina, mai noua (mai mult ca sigur tot MB), deocamdata nu vad o alta optiune mai potrivita pentru mine care sa inlocuiasca aceasta masina in cea ce priveste costurile (de intretinere, combustibil, impozit, asigurare, etc) si cea ce imi poate oferi ca si comfort si utilitate in exploatare (pentru ca e combi pot transporta multe cu ea si mai e si destul de dotata cu optiuni de fabrica, plus ce am mai pus eu ulterior).

                      Posibil ca aceasta masina sa ramana la mine si daca imi (mai) iau alta. Are rulaj destul de mare pentru o vanzare facila si cred ca mai bine o tin decat sa o dau pe nimic. Cand am luat masina, in 2012, era un model relativ cautat, dar au trecut deja cativa ani de atunci si modelul W202 a trecut deja la categoria "invechite".
                      Last edited by dan500se; 02-18-2018, 09:07 AM.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Vã felicit inca o datã, absolut sincer, pentru cã existați.
                        Faptul cã întâlnesc oameni de factura dvs. mã face sã revin cu plãcere pe acest site.
                        Când am spus cã aș cumpãra oricând o mașinã de la dvs. am vorbit la modul general. Nu a fost nici un fel de apropo. Pur și simplu îmi face plãcere sã interacționez cu persoane care au aceleași principii de viațã ca și mine.
                        În prezent eu sunt încã în cãutarea a 3 Mercedesuri clasa S, tipul W221 sau W220, model S600L sau variante AMG, fabricate dupã 2002, cu km reali cât mai puțini la bord (de preferat sub 100.000 km și în nici un caz peste 200.000 KM) și aflate în stare perfectã atât tehnicã cât și esteticã.
                        Mai mult ca sigur le voi achiziționa direct din strãinãtate.
                        Mai am de rezolvat încã problema impozitului pe care va trebui sã îl plãtesc pentru ele.
                        Nu vreau sã înțelegeți cã sunt vreun nabab cu aere de fudulie.
                        Le voi achiziționa pentru a dezvolta o afacere.
                        În viața de zi cu zi mã consider a fi un om absolut normal și folosesc un Renault Megane Estate, varianta Expresion, 1,5 DCI, pe care l-am achiziționat de nou și care are doar 54.000 km reali din 2007 și pânã în prezent.
                        Mai am și un Mercedes E 280 CDI 4matic cu 80.000 km reali la bord, fabricație 11.2006 și o Dacia 1310 break, cu 65.000 km reali la bord, fabricație 12.1999. Pe acestea le folosesc mai rar.
                        Nu mã dau în lãturi sã folosesc de multe ori și transportul în comun sau chiar sã merg pe jos (cum ar spune un bun prieten al meu din Cluj „cu 2-ul”).

                        Comment


                        • Desi sistemul de incalzire al vasului lichidului de spalat parbrizul functioneaza am fost nevoit sa il deconectez de la reteaua de lichid de racire al masinii. Motivul este ca acest "incalzitor" are un termostat care nu deschide decat cand se atinge o anumita temperatura, iar blocand traseul lichidului de racire al motorului (de la ramificatia care duce la instalatia GPL) imi blocheaza si circuitul vaporizatorului GPL si masina nu trece pe gaz decat dupa ce se deschide termostatul de la vas (cand apuca sa inclazeasca gazul). Dimineata, pe perioada aceasta a anului (frig) aproape jumatate din drumul spre serviciu (cam 15 minute fac) as fi nevoit sa-l fac pe benzina. Nu se renteaza din motive evidente!

                          Am lasat totusi incalzitorul in vas, operatia de reconectare la circuit (daca vine vremea mai calda) dureaza maxim 10 minute.
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • În mod normal, circuitul apei care trece prin vasul lichidului de parbriz este un circuit paralel cu cel al răcirii motorului, ramificându-se din acesta. Gândește-o ca pe o legare în paralel, nu în serie. Astfel, acel termostat al spiralei din vas închide DOAR acest circuit, fiind ÎN PARALEL cu cel principal (de răcire al motorului).
                            Încearcă să faci un circuit paralel cu circuitul vaporizatorului GPL și atunci termostatul nu îl va închide și pe acesta din urmă... sau găsește un alt punct de unde te poți ramifica...
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Originally posted by Levi View Post
                              În mod normal, circuitul apei care trece prin vasul lichidului de parbriz este un circuit paralel cu cel al răcirii motorului, ramificându-se din acesta. Gândește-o ca pe o legare în paralel, nu în serie. Astfel, acel termostat al spiralei din vas închide DOAR acest circuit, fiind ÎN PARALEL cu cel principal (de răcire al motorului).
                              Încearcă să faci un circuit paralel cu circuitul vaporizatorului GPL și atunci termostatul nu îl va închide și pe acesta din urmă... sau găsește un alt punct de unde te poți ramifica...
                              Corect!

                              Deja este in plan! Am sa ma ramific de la ramificatia... vaporizatorului...

                              Cred ca am pe "donatoare" toate cele necesare...

                              Am facut "manevra" aceasta pentru ca a fost foarte facila si nu m-am gandit ca incalzitorul acela e termostatic. Chiar cand am aflat ca asa e, nu am crezut ca afecteaza asa de mult. Bine, nu ar fi problema, ca odata incalzit vasul merge fara probleme GPL-ul, doar ca dureaza prea mult din putinul timp cat ruleaza masina pana la servici (si retur, ca nici dupamasa nu e cu mult mai cald).
                              Last edited by dan500se; 02-21-2018, 16:58 PM.
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Originally posted by dan500se View Post
                                nu am crezut ca afecteaza asa de mult. Bine, nu ar fi problema, ca odata incalzit vasul merge fara probleme GPL-ul
                                Atenție, o precizare!
                                În configurația actuală (adică ”legat în serie”) probabil îți ia mai mult timp până ajunge să încălzească GPL-ul, deoarece pe traseu a mai apărut un ”consumator” în plus, a cărui inerție încetinește încălzirea circuitului respectiv...
                                DAR, și aici ATENTIE: termostatul din spirala vasului de lichid, odată ce apa ajunge la o anumită temperatură (nu știu valoarea, poate scrie pe termostat plaja la care lucrează), ÎNCHIDE CIRCUITUL în ideea de a nu fierbe apa din vas, ceea ce este absolut logic. Însă, odată ÎNCHIS CIRCUITUL DIN VAS, DATORITĂ FAPTULUI CĂ ACESTA ESTE LEGAT ÎN SERIE PE CIRCUITUL DE ÎNCĂLZIRE AL VAPORIZATORULUI, PE CALE DE CONSECINȚĂ ÎNCHIDE TOT CIRCUITUL, CU VAPORIZATOR CU TOT, acesta din urmă suferind o scădere de temperatură, ceea ce probabil duce la nefuncționarea lui.
                                ASTA E PROBLEMA CEA MARE!
                                De asta trebuie refăcută legătura la vasul lichidului.
                                Baftă la meșterit!
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF