Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    11.9V are si a mea cand masori din meniul secret si pun contactul.
    A pornit si cu 10.9V, iarna trecuta la -15C. Asa ca nu te grabi.
    Rezolva alternatorul, bateria o tii pana crapa.

    In primul rand masina trage vreo 10-20A chiar daca ai toate stinse. A mea cum pun contactul imi urca curentul la 20A. Am scris pe topicul meu pe undeva.
    Sa crezi ca tu ca mercedesul e cuminte, suge la curent din baterie cu nemiluita.
    Ia masoara tu mai bine ce tensiune ai cu toti consumatorii opriti, apoi porneste faza lunga, dezaburirea si ventilatia pe maxim.

    Variatia cu turatia ai? Daca nu ai, as zice ca regulatorul e ok, ar fi diode sau cabluri/contacte, dupa mine, dar repet. Cablurile se pot masura cu voltmetru, vezi daca ai tensiune pe ele de la un capat la altul. Diodele ...e prea complicat, ori stii, ori nu e de explicat aici.
    Tre pusa mana, nu mai merge cu povesti.

    Comment


    • #17
      Multam pentru interes si raspunsuri!
      Puntea de diode e clar ca se masoara doar cu alternatorul jos, sa vezi daca e vreuna intepata. Mi-e scarba de demontat alternatorul ca dupa aia e simplu, am unde sa-l duc pt masurare si verificare.
      O sa ma duc maine sa scanez masina cu ajutorul unui coleg de pe forum si dupa aia poate o duc la un electrician, sa arunce un ochi.

      Comment


      • #18
        Originally posted by rmg View Post
        Mai am o chestie: masina e dotata cu keyless go insa daca incerc sa deschid masina de pe manerele de la usi nu merge, doar din telecomanda. Butonul de pornire e ok. Nu merge nici sa deschid nici sa inchid din butoanele de pe usi. Am incercat toate variantele: sa trag de maner si sa apas pe buton, sa apas doar pe buton, sa trag doar de maner, nimic. O fi vreo functie neactivata sau pur si simplu sunt ciufuliti toti senzorii de pe manere.
        Poate este dezactivata functia keyless entry (vezi finalul prezentarii): https://www.youtube.com/watch?v=8BUD__zEtyA
        [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

        [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

        Comment


        • #19
          O sa incerc sa vedem chestia cu apasatul de 2 ori.
          Am cumparat un DVD de pe net cu hartile 2018 insa nu-l incarca, sta ca prostul in "Navigation software is loading". O fi porcarie DVD-ul sau trebuie sa-l las mai mult. L-am lasat vreo 10-15min si nimic, cel vechi il incarca in 30sec.
          Am reusit sa scot suportul de pahare si sa-l deblochez insa pare ca nu-l impinge nimic in sus, trebuie sa trag eu de el. Dar tot e bine, ca pot sa-l scot si sa-l folosesc intr-un fel sau altul. O sa cumpar unul nou, e vreo 50USD pe afara.

          Comment


          • #20
            Poti gasi mult mai ieftin suportul pe ebay daca ai rabdare sa stai la panda.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              Am scanat-o pe micutza azi cu ajutorul colegului Popeye. Micutza este in regula, cica si km ar fi ai ei.
              EGR-ul cica ar fi memorat in trecut 2 erori insa acum e in regula. Probabil o sa-i fac o curatare spre primavara.
              Si oglinda stanga nu ar fi originala sau e defecta in interior: la chemarea pozitiei din memorie nu o executa. In rest ea se regleaza manual fara probleme. Ideea colegului nostru a fost ca ar putea sa fi fost schimbat mecanismul din interior cu unul de la o oglinda fara memorii. Acum imi sta pe creier, o sa ma uit pe la dezmembrari dupa mecanism.
              La o testare cu Star-ul a alternatorului a iesit ca ar fi ok. In prima faza voi schimba bateria, ca oricum e consumabil si este si veche si om mai vedea.

              Azi cand am ajuns la munca am luat toate usile la apasat si surpriza: usa spate dreapta actioneaza sistemul Keyless go. Restul nu. Asta inseamna ca sunt ciufulite butoanele de pe manere. O sa vad daca pot repara butonul de la usa soferului, ala ma intereseaza.

              Comment


              • #22
                Azi am aflat ce este cu voltajul mic: o masa pacatoasa care nu face contact ca lumea. Daca am luat masa de pe blocul motor am 14,2V, daca luam de pe caroserie sau filet amortizoare fata sta pe la 13V. Acum am improvizat o masa de pe un surub fixat pe motor si filet amortizor insa voi verifica pe dedesubt unde are masa si voi schimba cablul sau mai trag o masa suplimentara. Asa ca momentan am scapat de baterie si alternator.

                Cu ocazia asta am vazut ca am un mic joc in caseta de directie. De asemenea am niste ulei de acolo insa nu stiu daca e de la caseta sau de mai sus. Chiar deasupra casetei este capacul carterului, banuiesc, care are ulei pe el. Poate de acolo pica ulei si ajunge si pe caseta sau poate picura amandoua, trebuie sa mai studiez.
                Am fost si la un stand ITP sa trag de ea si are pivotii din partea de jos cu joc mare si pe stanga si pe dreapta. Este un brat sau o bascula inferioara pe care vin 2 pivoti. O sa le rezolv zilele astea pt ca bat rau. Din ce in ce mai rau. Cand am intrat in tara abia se auzea ceva pe stanga.

                Comment


                • #23
                  Help: are cineva o poza sau gasesc un catalog online in genul realoem pt suspensia fata W211?
                  Nu ma descurc sa identific bratele suspensiei pe fata si sa obtin codurile lor pt a verifica disponibilitate si pret.

                  Adaug o poza cu cele 2 piese, poate se prinde careva care a umblat mai mult pe acolo despre ce piese este vorba.
                  Attached Files
                  Last edited by rmg; 02-01-2018, 17:04 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Eu ti-am zis de la inceput, dar n-ai vrut sa verifici.
                    Bine ca ai gasit!

                    O masa destul de babana e sub motor in zona cutiei, arunca un ochi pe acolo.
                    In orice caz, nu lasa sa ai diferente de masa intre motor si caroserie.
                    Aluminiul e reactiv si il poti roade prin electroliza in zonele unde se imbina metale diferite daca e sa plimbi curent prin el.

                    Catalog: intra pe autokarma, bagi datele masinii si gasesti acolo.
                    Pivotul mare e cam 100-120lei, ala mic din brat 50, bratele simple cam 300, pivotul de sus 120.
                    Bucsele vreo 60lei bucata sau 110 daca vrei pline cu ulei.

                    Schimba tot, inclusiv pivotul de sus.
                    Eu am dat un brat jos si acum imi pare rau ca nu am schimbat bucsele centrale cu ocazia asta.
                    Chiar daca pe stand ele abia miscau, realitatea altceva spune, cand imi intoarce volanul din mana dupa inclinatia drumului.

                    Ale de pe spate din brate sunt cam 30-40lei bucata, cele mici, doar ca doua dintre ele nu sunt accesibile decat cu demontarea completa a puntii spate.
                    Eu le-am dat jos cu o presa improvizata cu un surub si niste pahare + rulment.
                    Ies f usor, asa ca de cineva te abureste ca trebuie schimbat tot bratul, nu-l crede.
                    Last edited by Sharky; 02-01-2018, 18:24 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Nu mi-a trecut o secunda prin cap sa verific intre plusul de la caroserie si diverse componente metalice de la motor. Electricianului I-a trecut.
                      Si un electrician insistent pt ca altfel ar fi luat masa de pe amortizoare sau de pe zona aripii si ar fi spus ca nu incarca cum trebuie. Al meu a luat in vreo 3-4 zone pana i-a dat cum trebuie.

                      Problema cu piesele nu e ca nu le gasesc ci ca nu reusesc sa identific ce am vazut sub masina cu ce apare in cataloage. Insa usor usor incep sa le prind: bratul suspensiei l-am identificat, apare ca Strut arm. Ala e cel mai scump, pe la 300lei Moog/Febi, vreo 400 si ceva Lemforder.
                      Mai trebuie sa ma prind la pivoti insa cred ca si acolo s-ar putea sa-i dau de cap: e unul pe bascula de sus, care am vazut ca e cu 3 prinderi si nu ala imi trebuie. Si mai e unul fixat pe fuzeta, care iese doar cu presa de acolo. Ala imi trebuie. Vorbesc doar de partea de jos. Sus stau bine, nu ma apuc sa umblu.
                      Si mai e in partea de jos un brat care are 4 puncte de prindere, Lower ball joint, care este ok. Banuiesc ca aici spui de bucsele care ar putea fi schimbate. am vazut ca are 2 bucse, una mica si una mare. Dar stau ok acolo.

                      Stie cineva daca OM642 are probleme cu deformarea baii de ulei/probleme la garnitura baii de ulei? Ca ma gandesc ca pe acolo pierde ulei. Nu picura, doar musteste de ulei si e murdara zona baii.

                      Si inca o intrebare pentru cine a umblat pe la rulmenti: am simtit pe dreapta un usor joc pe la rulment. E fin, abia se simte. Roata cand o invarti nu uruie. Ar fi tziganie sa umblu la rulment si sa-l mai strang putin, cat sa-i iau jocul? Ca am vazut ca sunt rulmenti conici si aia mai pot fi reglati.
                      Saru' mana pt rabdare si ca va faceti timp sa-mi dati sfaturi! Spor!

                      Comment


                      • #26
                        La om642 se mai prelinge ulei de la racitorul de ulei situat in v-ul motorului.Si acolo ar trebui sa arunci un ochi.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #27
                          Si ajunge in zona baii de ulei ce se scurge de la el?
                          O recomandare cum sa ma uit daca vine de la racitor? Ceva o conducta pe care s-o urmaresc sau pe unde este mai exact acest racitor.
                          Am citit pe forum ca apar destul de des probleme la acel racitor sau la o garnitura de-a lui.

                          Comment


                          • #28
                            Consider to support my channel and all the hard work put into it at http://www.patreon.com/LMAutoRepairsThank youHiThis car was diagnosed with an oil leak on...



                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #29
                              Haoleu, demontezi jumatate de motor pt nenorocirea aia?!

                              Comment


                              • #30
                                Aproape jumatate, insa cu ocazia asta daca de acolo e problema cureti bine totul, neaparat garnituri noi peste tot.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF