Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W211/S211 280cdi

    Hai sa traiti!

    Acum cateva zile m-am pricopsit cu noua mea achizitie, un break din 2005, cutie automata 7 G tronic.
    Nu am mai avut Mercedes pana acum si am stat sa ma gandesc ce masina sa-mi iau. De fel imi plac BMW-urile, nu toate, anumite modele.
    Am cautat inainte sa-mi iau un E39 break 525 sau 530, insa sunt foarte multe cu rugina pe ele. E60/E61 nu am vrut din cauza interiorului absolut monstruos de urat si atunci m-am gandit la Mertz.
    Am vrut neaparat sa fie break, sa aiba cutie automata, xenon de fabrica, tempomat si parktronic. Restul au fost bonus (piele, navi, trapa, scaune dinamice, hayon automat, Keyless Go). Motorul nu a fost prima optiune, mi-ar fi placut un 220cdi din cauza impozitului sau daca tot platesc impozit de 3000cc ar fi mers 320cdi.
    Abia ce am adus-o de cateva zile.

    Consum la drum intins 7.6-7.7 pe bord, real la pompa plin-plin 7.8. In oras la 23km/h media cam 11.5-11.7%. Nu e rau, nu ma vait. Ma asteptam sa fie pe acolo, am mai avut 2buc 525d manuale si le stiu consumul la 6 cilindri.

    Trebuie sa o pregatesc pentru RAR, are ceva zgomote la gropi mici pe fata stanga-dreapta (pe care evident le-am auzit de cand am intrat in Romania, in rest nu prea). Parca si pe spate se aude ceva insa pana nu o urc pe o rampa sa trag de ea nu voi sti ce are.
    Mai are blocat suportul de pahare, da sa iasa dar nu iese. Se ridica doar un pic, gen 4-5mm. De blocat se blocheaza pe pozitia de jos dar nu vrea sa iasa.
    Un buton lipsa pe usa din dreapta de la comanda tetierei si o mica stersatura pe aripa dreapta fata.
    Mai am o chestie: masina e dotata cu keyless go insa daca incerc sa deschid masina de pe manerele de la usi nu merge, doar din telecomanda. Butonul de pornire e ok. Nu merge nici sa deschid nici sa inchid din butoanele de pe usi. Am incercat toate variantele: sa trag de maner si sa apas pe buton, sa apas doar pe buton, sa trag doar de maner, nimic. O fi vreo functie neactivata sau pur si simplu sunt ciufuliti toti senzorii de pe manere.

    In rest masina merge bine, totul functional pe ea. Cutia schimba foarte bine, motorul suna foarte silentios.

    Mi-ar placea sa aflu intrarile in service si dotarile pe ea pe baza VIN-ului. Daca este vreun coleg amabil sa ma ajute sa-mi dea aici sau pe privat un mesaj. De asemenea as pune un Star pe ea sa vad ce si cum sta la capitolul erori. Asa pe bord nu are nimic. Tzipa de bateriile de la telecomenzi ca sunt descarcate insa s-a rezolvat odata cu schimbarea lor.

    Sper ca am spus destule despre masina si mai sper sa aiba grija de mine si de buzunarul meu. Spor la toata lumea!
    Attached Files

  • #2
    Bun venit pe forum! Foarte frumoasa masina! [emoji1]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Am gasit ceva date despre dotarile masinii, decodand pe net un VIN:

      E 280 CDI
      Engine 642920 40 003959
      Transmission 722902 00 088457
      Order Number 0 5 292 76129
      Order Location FACTORY SALES
      Interior AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY (848A)
      Paint 1 TEALLITE BLUE -METALLIC (353U)
      Release Date 2005-03-22
      Delivery Date 2005-04-05
      Code Description
      003 MANUAL DATE-CONTROLLED VEHICLE
      102 CONTROL PRODUCTION TEST 2
      202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
      213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
      220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
      242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
      249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
      250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
      260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
      275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
      280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
      287 THROUGH-LOADING FEATURE
      292L FACTORY SALES
      293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
      2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
      301 ASHTRAY PACKAGE
      309 CUP HOLDER
      353U TEALLITE BLUE -METALLIC
      354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
      36N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
      388 PHONE MOBILE, MTUS-SYSTEM
      414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
      427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
      428 STEERING WHEEL SHIFT BUTTONS/GEARSHIFT PADDLES
      433 LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT
      434 RIGHT DRIVING DYNAMICS SEAT
      474 PARTICLE FILTER
      486 SPORTS SUSPENSION
      500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
      527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
      543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
      550 TRAILER COUPLING
      573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
      581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
      600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
      615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
      633 LA 17" 5 SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES
      673 HIGH-CAPACITY BATTERY
      732 WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE
      806 YEAR OF MODIFICATION
      810 SOUND SYSTEM
      840 DARK TINTED GLASS
      840A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
      848A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
      872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
      873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
      875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
      889 KEYLESS - GO
      890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
      910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
      911 MAJOR ASSEMBLIES FOR SPECIAL TEST VEHICLES
      915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
      926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
      942 LOAD COMPARTMENT PACKAGE
      943 AUTOMATICALLY EXTENDABLE MAIN LOADING FLOOR
      954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
      981 TUEV INDIV. ACCEPTANCE, DOMESTIC, W/O COC PAPERS
      A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120
      A29 J - VALVE BODY ASSEMBLY VGS 1 (550 NM)
      F211 SERIES PRODUCTION 211
      FS COMBI - VEHICLE
      G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
      GA AUTOMATIC TRANSMISSION
      HA REAR AXLE
      J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
      L LEFT-HAND STEERING
      M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
      M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
      M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
      M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
      N03 DISCHARGE AFTER TOP COAT
      N07 DISCHARGE BODYSHELL Z3
      N27 EXCHG. NOT ALLOWED,BODY/ORDER AS OF BODYSH. W/ PA1
      U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
      U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
      VL FRONT AXLE HALF, LEFT
      VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
      Record T Text
      NACHTRAG 1
      ZU 991, 911, N03:
      BEARBEITER: HAMANN LPP TEL. 81770
      ----------------------------------------------
      BR211 PRESSETESTWAGEN
      -----------------------------------------------
      %RB ROHBAUSEITIG IST AUF ENGE TOLERANZEN (PASSUNGEN
      UND SPALTMAßE) ZU ACHTEN, RB-AUDIT DURCHFÜHREN.
      ANSPRECHPARTNER: BE/RB2 H. SCHIEBEL T.84176
      %OF LACKIERUNG SERIENMÄßIG
      AN DER KAROSSERIE MUSS EIN LACKAUDIT DURCHGE-
      FÜHRT WERDEN. (STEUERCODE: N03)
      %MO DAS FZG. ERHÄLT EINEN LEISTUNGSGEPRÜFTEN
      %W10 MOTOR.
      MOTOR IST VOM WERK 10 GESONDERT GEKENNZEICHNET
      (PROD.NR.) ANZULIEFERN.
      %MO ZUSÄTZLICH MÜSSEN FOLGENDE TEILE VERBAUT WERDEN
      VLIES AUF UNTERBODENVERKLEIDUNG VOM C219
      A 219 682 01 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO IN LI
      A 219 682 02 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO IN RE
      A 219 682 03 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO AU LI
      A 219 682 04 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO AU RE
      ABDÄMPFUNG AUF HAUPTBODEN VOM C219
      A 219 682 01 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN LI VO AU
      A 219 682 02 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN RE VO AU
      A 219 682 03 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN LI HI IN
      A 219 682 04 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN RE HI IN

      Nu am inteles ultima parte, or fi ceva dotari speciale. De asemenea am vazut "M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE", o fi diferenta intre E280 si E320? Adica sa fie acelasi motor insa unul sa aiba noxe mai mici pe anumite piete, fiind mai putin puternic?
      Si mai este suspensia sport, poate cineva sa-mi spuna cu ce e diferita de cea standard? Va trebui la comandarea pieselor pt suspensie sa le specific ca e vorba de cea sport? Sar'na!

      PS: am vazut pe niste forumuri din Anglia ca ai putea seta ceva din Star pentru a anula M013? Adicatelea sa-l faci 320 din 280.
      Last edited by rmg; 01-26-2018, 12:53 PM.

      Comment


      • #4
        Spuspensia sport vine cu alte amortizoare si arcuri fata de cea standard. Arcurile se identifica dupa cele 3 puncte colorate de pe ele.
        Orice vanzator de piese auto daca foloseste un program de piese si cauta dupa seria masinii ii vor iesi codurile de amortizoare, supensie etc... sport pentru masina ta.
        Si eu am pachet sport pe C200k si, inclusiv caseta de directie este diferita, franele sunt mai bune si toba are un alt sunet fata de standard.
        Pentru decodarea dupa seria masinii completa, cauta topicul de decodare pe forum, sunt cativa colegi care iti raspund destul de repede acolo.



        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Frumoasa masina si cu dotari bune.
          S-o folosesti sanatos si sa ai parte de drumuri bune.
          Imi plac dotarile, foarte multe optiuni bune.
          Pfff...ce sa mai zic, sunt incantat de masina ta :-)

          Nu stiu daca-i contrar regulilor forumului, dar as vrea sa stiu cat ai dat pe ea?
          flaX1k : home

          Comment


          • #6
            4000E in Germania, plus costurile de rigoare de adus masina acasa. O sa ma duca cu tot cu inmatriculat aici vreo 5000E, estimez eu. Cam asta e pretul lor acum pe afara. Insa eu am vanat o masina cu anumite dotari si nu m-am grabit. Si pt ca am luat-o direct de la privat am mai scutit niste bani.

            E posibil sa ma pregatesc de o revizie la alternator, regulator de incarcare sau baterie. Azi am dat drumul la ambele scaune incalzite si-mi dadea un mesaj ca a oprit dotarile de confort pt protectia bateriei. Am masurat la baterie incarcarea si sta pe la 12,5V, deci nu incarca ca lumea.
            Banuiesc puntile de diode de la alternator, pt ca daca erau regulatorul ma gandesc ca era mort de tot. Bateria pare ca e ok, tine curentul de pe o noapte pe alta. Daca era moarta, m-ar fi lasat.
            Caut pe forum un coleg cu service, sa vedem daca se poate uita la ea.

            Comment


            • #7
              mesajul e normal. Probabil bateria e obosita.
              In prima faza o poti incarca.

              IN rest eu cred ca alternatorul e ok, altfel aveai deja eroare.
              MAsoara tensiune din meniul secret, indicatia e corecta.
              bateria mica nu e relevanta aia in general e deconectata.

              Comment


              • #8
                Incarcarea bateriei a fost prima treaba pe care am facut-o.
                Azi am intrat in meniul ala in care pot vedea voltajul si arata 12,9-13, cu clima ON si ajunge pe la 12,7 daca dau drumul la incalzirea in ambele scaune.
                Nu ma deranjeaza sa cumpar baterie, e consumabil si cred ca si are ceva ani asta de pe masina. Insa nu as cumpara bateria pana nu sunt sigur ca regulatorul de tensiune si alternatorul sunt ok.
                O sa merg la un electrician sa verifice incarcarea la iesirea din alternator si la iesirea din regulator. Stie cineva unde e regulatorul de tensiune la OM642?

                Comment


                • #9
                  Cam nasoala treaba. Face asa indiferent de turatie?
                  Scaunele nu papa mult, ventilatorul si dezaburirea luneta manca mult, dar dupa cum povestesti e clar ceva dus.

                  Ai verificat cablurile? Nu cumva pierzi tensiune pe ele?
                  Cel putin la a mea tensiunea abia scade cu 0.1V de la nici un consumator la toti porniti.
                  LA tine clar e o problema.

                  Apropos, vezi ca eu dupa ce mi-am incarcat bateria pe redresor si am fortat egalizarea intre celule, alternatorul nu vroia sa mai incarce prea mult.
                  De la 14.2V cat a aratat dupa pornire a scazut destul de repede la 13.6V. Si mentinea constant 13.6V ca asa vroia el, indiferent de consumatori.
                  zic asta doar ca sa nu te sperie comportamentul, dar la tine clar ai alta problema.

                  Bafta cu rezolvarea, deja depaseste nivelul forumului, trebuie sa puna cineva mana sa testeze/rezolve.
                  Last edited by Sharky; 01-29-2018, 13:08 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Poate s-au dus carbunii de la alternator. Daca erau diodele cred nu mai incarca defel. Cred ca trebuie sa dai jos alternatorul. Partea buna e ca o sa schimbi cu ocazia asta si cureaua

                    Comment


                    • #11
                      Am cautat toata ziua pe afara informatii suplimentare despre "Battery protection convenience functions temporarily unavailable" si gasesc numai informatii ambigue.
                      Unii zic chiar ca ar fi fost un recall pe tema asta in perioada respectiva. Am gasit si ca s-ar reseta sau reconfigura BCM-ul pentru a incarca corect.
                      O sa duc masina la un tester Star si cu ocazia asta o sa aflu daca trebuie ceva reinitializat si eventual daca sunt alte mesaje de eroare stocate pe masina.
                      Daca era mai cald dadeam eu jos alternatorul si-l duceam la verificat, eventual schimbam pe el regulatorul de tensiune (am vazut ca e prins de carcasa alternatorului), asa o sa incerc sa-l masor pe masina.

                      Comment


                      • #12
                        La 642 și nu numai, calculatorul motor monitorizează și comanda alternatorul.

                        BCM monitorizează funcțiile Convenience și dacă ECU motor sesizează că ceva nu e in regula, obliga BCM-ul sa dea comenzi către SAM-uri, calculatoare uși, clima, etc sa întrerupă consumul.
                        Daca după întreruperea acestora, ECU motor tot nu obține rezultatele estimate, atunci cu siguranță va emite un cod de defect legat de alternator.

                        Regulatorul alternatorului se afla direct pe alternator și e destul de greu de verificat cat da unul și cat da celălalt.

                        De cele mai multe ori, după demontarea releului se pot observa ușor starea cărbunilor și mai ales starea platoului rotorului pe care calcă cărbunii.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Un sfat de unde s-o apuc? O diagnoza Star m-ar ajuta sa aflu mai multe?

                          Asta seara am mers cu afisajul voltajului pe ecran, sa vad cum se comporta. Cand am plecat de la munca arata 11,9 si la pornire scade in 9V aproape. Dupa aia sta pe la 12,9-13V la ralanti si scade usor pana la un min. de 12.3-12.4V. In mers sta pe a 12.8-13V, clima, farurile pornite. Nu am mai incercat sa dau drumul la scaune ca sigur scadea si mai mult.

                          Comment


                          • #14
                            Stii cum e, daca dai jos alternatorul nu e mare lucru sa incepi sa verifici diodele.
                            La fel si releul daca e ok, la ochi.

                            Dupa cum am scris, e bine sa dai drumul la consumatori sa vezi cat cade in sarcina si daca ai cum sa verifici caderea de tensiune pe cabluri, macar cat sa le elimini din ecuatie.
                            Iei un voltmetru si masori tensiune intre borna de - si caroserie, diverse puncte de masa.
                            Idem pt +. Evident ar trebui sa ai zero.

                            Comment


                            • #15
                              Azi am mers cu 13,2-13,4V in bord, fara faruri aprinse. Nu prea are logica, ma mai gandesc si la cuplajul ala electromagnetic de pe fulia alternatorului, poate nu o cupla complet?!
                              Oricum ar fi trebuie si baterie, acum la 4-5gr peste noapte are 11,9V. Cred ca acum porneste mai mult pt ca e ditamai dihania de 100Ah si reuseste sa dea motorul peste cap, altfel nu pornea in veci cu atat de putin curent.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF