Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cateva probleme slk 200k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cateva probleme slk 200k

    Va salut !
    Iata ca m-am mutat de la sectiunea " sfaturi achizitie " la " probleme tehnice slk". Era inevitabil, vorbim totusi de o masina de 13 ani .
    De ieri, sunt posesorul unui SLK 200 Kompresor fabricat 2001 cu transmisie automata. Sper sa dau cat mai curand de colegul Automaticul sa ma lamureasca si pe mine mai bine ce-i cu "minunea" asta. Masina functioneaza foarte bine , dar..... .
    1. cu motorul pornit, cu cutia pe orice pozitie, N , R , P , D , se aude undeva in spate un usor zgomot ca un "rontait" . Ceva huruie acolo si nu cred ca e normal....
    2. Din cand in cand se aprinde pe bord, in stanga, becul responsabil cu temperatura lichidului de racire. Se inampla asta chiar si dimineata cand motorul e rece.
    Daca s-a mai confruntat cineva cu probleme asemanatoare var rog sa-mi spuneti si mie cum ati rezolvat.
    Va multumesc !

  • #2
    Salut! Observ ca locuiesti in Bucuresti. Cauta-l pe colegul MasterMario si programeaza-te pentru a face o diagnoza cu STAR. Retine codurile de eroare, afiseaza-le aici iar colegii mai priceputi te vor sfatui ce sa faci mai departe.
    http://www.w204.ro

    Comment


    • #3
      Am revenit. Am fost la dl.Marian pentru diagnoza. In primul rand trebuie sa-i multumesc in mod deosebit pentru promptitudine si implicare. Un om extraordinar din toate punctele de vedere. Recomand cu caldura oricui are nevoie de un sfat avizat.
      Din fericire, un urma diagnozei am aflat ca masinuta mea nu are nici un fel de problema. Totul functioneaza perfect .
      Becul care se aprindea la bord a incetat s-o mai faca dupa ce am completat putin antigel in instalatia de racire.
      Zgomotul din spate inca e la locul lui dar urmeaza sa schimb uleiul la cutie si diferential. Tocmai am aflat de la fostul propietar ca el nu le-a schimbat niciodata.... OOPS !!!!
      Fac schimbul de ulei urgent si sper sa dispara acel zgomot.
      Inca odata multumiri colegilor MasterMario si Mr.M !

      Comment


      • #4
        O sa dispara. Nu te mai panica asa. R170-urile sunt bullet proof daca nu ti-ai batut joc de ele. Becul ala de temperatura se mai aprinde si daca lichidul de racire e vechi, eu ti-o dau scris ca nu a fost schimbat niciodata Schimba-l si o sa vezi ca dispare.
        Uneori pentru ca au legaturi comune senzorul de la lichid de parbriz si cel de la antigel se poate aprinde becul gresit cand nu mai ai lichid de parbriz. Mie mi se intampla, e normal la o masina veche. Le poti schimba si se rezolva. E treaba simpla.

        Bafta!

        P.S. Poate vii la o intrunire in bucuresti sa o vad si eu ca sunt curios.
        Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ĂŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

        Comment


        • #5
          Vin cu mare placere la o intalnire. Doar sa-mi spuneti locul si ora . Abia acum am vazut postarea. Nu am mai intrat de ceva vreme pe forum.

          Am schimbat toate fluidele la masina si asa e , acum totul functioneaza perfect. Multumesc Morpheus !

          Am totusi o probleca careiaa nu reusesc sa-i dau de cap : S-a ars un bec pe spate , stop pe frana si spre rusinea mea, nu stiu cum sal scot de la locul lui ca sa-l pot inlocui. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Chiar mi-e rusine sa merg la service pentru atata lucru

          Comment


          • #6
            sa-l *

            Comment


            • #7
              In mod normal ar trebui ca din portbagaj sa poti sa tragi capitonajul din dreputl stopului, sub care dai de o "placa" de plastic prinsa fie cu cleme fie cu rotite pe care le invarti/desfaci. O data scoasa din soclu (cu grija la fire si becuri) poti pune contactul si vezi care nu se aprinde. In general becurile se scot prin apasare si rasucire.
              Sigur probabil ca cel mai bine e sa lucrezi cu plafonul ne pliat si tocmai avand in vedere decapotarea lucrurile este posibil sa difere fata de alte MB-uri.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Ai rezolvat cu becul?
                Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ĂŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by giani42 View Post
                  Va salut !
                  Iata ca m-am mutat de la sectiunea " sfaturi achizitie " la " probleme tehnice slk". Era inevitabil, vorbim totusi de o masina de 13 ani .
                  De ieri, sunt posesorul unui SLK 200 Kompresor fabricat 2001 cu transmisie automata. Sper sa dau cat mai curand de colegul Automaticul sa ma lamureasca si pe mine mai bine ce-i cu "minunea" asta. Masina functioneaza foarte bine , dar..... .
                  1. cu motorul pornit, cu cutia pe orice pozitie, N , R , P , D , se aude undeva in spate un usor zgomot ca un "rontait" . Ceva huruie acolo si nu cred ca e normal....
                  2. Din cand in cand se aprinde pe bord, in stanga, becul responsabil cu temperatura lichidului de racire. Se inampla asta chiar si dimineata cand motorul e rece.
                  Daca s-a mai confruntat cineva cu probleme asemanatoare var rog sa-mi spuneti si mie cum ati rezolvat.
                  Va multumesc !
                  Vezi ca se mai aude si pompa de benzina din rezervor daca e pe duca, undeva in spate dreapta daca nu ma insel.

                  Comment


                  • #10
                    Colegu' ultima postare e din 2014...
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adidc View Post
                      Colegu' ultima postare e din 2014...
                      Am vazut si nu cred ca este o problema ....in cazul in care cineva mai cauta , sa stie ce mai poate fi. Cum corect ar fi fost ca si colegul sa scrie rezolvarea....daca a gasit-o

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF