Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dpf Sprinter 906

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Sa mai spun ca saptamana aceasta am ajuns la Rotterdam cu 700-800 de kg in masina si un Seria 1 Bmw pe platforma cu doar 10,8 % ???Pe 2400 de km????Deja ma doare capul sa mai fac calcule.....In schimb i-as bate in cap cu filtru de particule pe cei care erau cat pe ce sa ma convinva ca trebuie sa schimb injectoarele ,TOATE obligatoriu, ca de acolo este problema?!?!?!?Nu costa mult distractie, 2500-3000 de lei, dar urma apoi sa scada consumul!!!! Care consum nici cand am luat masina la 235 000 de km nu a fost NICIODATA mai mic de 12,8 % la o singura cursa in rest de la 13% in sus !!!!
    Bun, nu militez in favoarea scoaterii filtrului de particule de pe masina ci doar vin cu un contraargument la adresa lui, cu lectia bine invatata !!!Parerea mea este ca, constructorii de automobile au ales sa solutioneze problema poluarii aruncand pisica in ograda mea...Cu avantaje majore (piese,motoare,etc) pentru ei.....Ramane sa ma lamuresc exact si cu noxele care ies acum pe teava, despre care unii spun ca ies, deoarece am catalizatorul,altii spun ca nu....Vedem si povestim.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #62
      In seara asta am descoperit ca oferind informatii unui coleg legat de viata unui 318, am descoperit ca aceasta poveste legata de Dpf a ramas neterminata asa ca o sa inchei povestea:
      la km din poza am vandut masina fara absolut nici o problema legata de motor,turbina sau alte componente !!Masina are deja 2 curse de Anglia, deci a depasit 700 000 de km si merge bine mersi fara filtrul de particule, asa se poate si fara el.Intre noi fie vorba, am curaj sa pariez ca intretinuta la fel masina va trece milionul de km fara probleme .Consumul a ramas in comp-ul masinii de 11,6 dupa 100 tkm, dupa care se reseteaza asa ca nu apare nici o majorare de consum fara Dpf.Nu stiu sa va spun ce noxe ies dupa scoaterea lui pentru ca in decembrie cand am facut Itp-ul, desi nu am dat nimic ca nu cunosteam pe nimeni acolo nu s-au facut gazele!Sincer sa fiu nici nu am intrebat ,de ce??!!
      Dupa anulare si resoftare, am ramas cu cekul de motor aprins dar singura eroare care aparea era legata de senzorul de temperatura din filtru de particule, lucru care este normal avand in vedere ca nu mai ajungea la temperatura de cateva sute de grade dinainte.Eroarea se putea sterge dar aparea dupa 200-300 de km motiv pentru care la vanzare am preferat sa-i spun omului tot si nicidecum sa sting becul ca "e fata mare" si sa se aprinda pe drum .Alte erori nu au mai fost in toata aceasta perioada si colegum master mario poate sa confirme deoarece pe la el ne-am facut vecurile cu cumatra Steluta .
      Asa ca se poate foarte bine si fara filtru!Fiecare e liber sa decida ce vrea sa faca, eu doar va spun povestea mea...Stima.
      PS: urmeaza tot un V6, cu toate aceste lucruri stiute...
      Attached Files
      Last edited by Cristi Nazarov; 01-07-2018, 22:52 PM.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #63
        Salut.
        Si eu am dpf-ul anulat la un w203 cdi de peste 120.000 de km si de atunci masina nu a mai intrat niciodata in limp mode .Acum am trecut putin peste 400k km.La fel singura eroare pe care o am, este eroarea de senzor de temperatura dpf, dar fara limitare in 3000rpm.
        Bafta.

        Comment


        • #64
          Bun de stiut !Dar odata cu acea eroare era si becul de motor aprins in bord, nu?Eu suspectam prima data senzorul si as fi vrut sa il schimb dar cand am vazut cat costa (7-800 lei) si ce obtin in schimb(doar stingerea becului din bord,fara alte efecte asupra mersului motorului) am renuntat...Apoi am inteles si fizic ca nu avea cum sa mai fie aceeasi temperatura in Dpf motiv ptr care orice senzor ar fi dat eroare...Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #65
            Originally posted by Cristi Nazarov View Post
            Bun de stiut !Dar odata cu acea eroare era si becul de motor aprins in bord, nu?Eu suspectam prima data senzorul si as fi vrut sa il schimb dar cand am vazut cat costa (7-800 lei) si ce obtin in schimb(doar stingerea becului din bord,fara alte efecte asupra mersului motorului) am renuntat...Apoi am inteles si fizic ca nu avea cum sa mai fie aceeasi temperatura in Dpf motiv ptr care orice senzor ar fi dat eroare...Stima.
            Salut.
            Si la mine martorul motor sta aprins, dar nu am limitare in 3000 rpm.Atat timp cat masina merge perfect, nu ma interesaza ca sta aprins. Singurul senzor de care ecu tine cont si dupa anularea dpf-ului este senzorul de presiune diferentiala DPF. Care daca se defecteaza trebuie sa il schimbi. La mine s-a intrerupt o data cablajul lui si mi s-a limitat .
            Bafta
            Last edited by gigi popescu; 01-08-2018, 18:56 PM.

            Comment


            • #66
              Cine ti-a anulat filtrul de particule, pe partea de software nu a fãcut treaba pana la final. Cel mai probabil acel senzor de de temperatura a fost și motivul de s-a colmatat filtrul de particule.
              “Sã nu faci nimic e tare greu. Nu stii când ai terminat.” - Leslie Nielsen

              Comment


              • #67
                Gresit !!Eroarea nu aparea inainte de anulare, si dupa aparitia ei era vorba ca vedea o temperatura mai mica in filtru, lucru absolut normal, nicidecum ca acel senzor era defect !!
                Ca acel senzor sa contribuie la colmatarea filtrului, acea eroare trebuia sa apara vreodata in cei 517 000 de km cat masina a mers cu filtrul pe ea !
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #68
                  Cand se scoate un filtru de particule din managementul unui ECU, pe lângã oprirea procesului propriu-zis de regenerare se mai inhiba și alte lucruri legate strict de sistemul de depoluare. Senzorul de temperatura din filtrul de particule e unul din acele lucruri. Soluția este aceea de a se șterge eroarea din software ori se liniarizeaza traductorul respectiv.
                  “Sã nu faci nimic e tare greu. Nu stii când ai terminat.” - Leslie Nielsen

                  Comment


                  • #69
                    Salut, cu scuzele de rigoare zic iarasi ca e gresit ce afirmi tu!Si acum sa detaliez de ce:
                    la anularea unui Dpf din sistem nu se opreste propriu zis nimic din menagementul unui ECU legat de filtru si operatia de regenerare !Din contra ,in noul soft se introduc anumite valori prestabilite,la valori minime ale senzorilor acestui sistem in asa fel incat Ecu vede tot timpul ca acele sisteme functioneaza perfect si atunci nu cere niciodata regenerare !In asa fel raman absolut toti senzorii pe masina fara nici o problema !
                    La mine cel putin asa era facut si mi se pare logic si ok.Am pus testerul pe masina de cateva ori si chiar ne uitam la valorile de umplere ale filtrului care tot timpul era pe zero, motiv pentru care masina mergea bine merci si nu intra in regenerare !In plus de asta si inainte de vanzarea masinii cu ceva timp cand am verificat pe Star cand avusese ultima regenerare aceasta era aceeasi la 517 000 de km si am inteles,afirm din spusele altora ca la alte masini desi tie nu iti apare regenerare in bord gasesti pe Star ca de fapt masina a mai facut ceva regenerari intre timp !!Iar acest lucru nu e bun, desi masina merge.....
                    Nu cred ca oprirea lui din soft sa nu mai tina cont de filtru si anularea tuturor informatiilor legate de acestea e o varianta buna, dar recunosc ca nu stapanesc asa bine aceasta varianta asa ca nu ma bat cu caramida in piept ca a mea e cea mai buna .
                    Ce sa spun, eu am fost varianta ok care a ,mers si am fost multumit, dar tind sa cred ca am ales o varianta buna, spre deosebire de ce aud pe la altii si cu care eu unul, dupa logica mea nu prea sunt de acord....Stima
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #70
                      In ziua de azi sint mai multe cai sa ocolesti schimbarea filtrului de particule cu unul nou:
                      1Renew, 2Modify, 3cutoff, 4Regenerare, sau 5swithchoff varianta fabricant care este cea mai buna si nu implica modificare la soft si nici nu aprinde bec (mil) la bord sau sa creeze un DTC colateral care sa limiteze turatia motorului la 3000.

                      Varianta cea mai periculuasa este atunci cind unii meseriasi anuleaza filtru DPF dar de fapt nu il anuleaza in totalitate fiindca nu modifica toate mapele ce reprezinta DPF din cauza ca softurile lor nu le depisteaza in totalitate. Parctic ai DPF anulat, becul la bord nu se mai aprinde, DTC nu se mai creaza dar ai motorul limitat si nu sti de ce. Practic ramin niste lucruri care se bat cap in cap si nu sti de ce.
                      In situatia aceasta masina nu tio mai face nici dracu.

                      Insa mai nou constructorul a scos optiunea la testerele noi: Upgrade Programing. Care se face cu acordul constructorului.
                      In felul asta dupa resoftare DPF va functiona mult mai bine cu o toleranta mai mare si nu va mai intra in avarie motorul decit daca va prezenta o defectiune majora.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF