Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CLK 200 - probleme electrice - consumator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLK 200 - probleme electrice - consumator

    Buna seara,

    Am nevoie de ajutorul vostru legat de o problema care imi da mari batai de cap de ceva vreme.
    Am un Mercedes CLK 200, w209, an 2003 si am o problema la partea electrica, deoarece masina nu mai porneste (ramane fara baterie dupa 1-2 zile) daca nu o folosesc. Am cumparat baterie noua iar la sfatul celor de la reprezentanta Mercedes, am schimbat SAM-ul spate ( le indica lor un consum mai mare decat cel normal). Din pacate problema nu s-a rezolvat.
    Pe tester nu da nicio eroare iar alternatorul incarca destul de bine.

    Ma puteti ajuta cu un sfat, legat de ce as putea sa fac sau sa imi recomandati un electrician auto bun? (Bucuresti)
    Am fost cu ea si la reprezentanta Mercedes si ma declar dezamagit de serviciile de acolo.

    Va multumesc!

    Octavian.

  • #2
    Salut!
    Incearca sa vezi daca gasesti pe cineva ce are o camera(de luat vederi) cu termoviziune(infrarosu). Consumatorul ar trebui sa fie evidentiat " distinct". Asa am dovedit un Espace 3 , caruia ii ramanea partea de radio-amplificare pornita...dupa 6 luni de cautari.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dethave View Post
      Salut!
      Incearca sa vezi daca gasesti pe cineva ce are o camera(de luat vederi) cu termoviziune(infrarosu). Consumatorul ar trebui sa fie evidentiat " distinct". Asa am dovedit un Espace 3 , caruia ii ramanea partea de radio-amplificare pornita...dupa 6 luni de cautari.

      Multumesc pentru sfat Dethave. O sa incerc sa gasesc o astfel de camera cu infrarosu si poate identific de unde este problema. Am inteles ca este unul dintre calculatoarele spate, dar fiind legate in serie este mai greu de identificat...

      Comment


      • #4
        Ceva,cumva?

        Comment


        • #5
          Salut.
          Am avut o problema similara la c-ul meu cdi si s-a dovedit a fi heater booster (o rezistenta prezenta pe blocul motor care incalzeste apa la temperaturi scazute).
          Daca ai, poti sa il dezactivezi temporar sa vezi daca mai descarca bateria.
          Bafta.

          Comment


          • #6
            Salut,
            Deocamdata nu am identificat problema, urmeaza sa o duc la alt electrician zilele urmatoare.
            Din pacate nu am gasit pe cineva care sa-mi imprumute o camera cu termoviziune...
            O sa incerc sa dezactivez si acea rezistenta.
            Multumesc pentru sfaturi!

            Comment


            • #7
              Salut.

              Am fost la cativa electricieni insa problema nu s-a rezolvat.

              Mai are cineva alte idei ??

              Comment


              • #8
                Am avut aceeași problema insa la o alta marcă. Am schimbat baterie...nimic, am schimbat borne....nimic, modul incarcare alternator nou pe original....nimic, am cumpărat un alternator de la dezmembrări. ....nimic....ajunsesem sa o pregătesc de Sfânta Parascheva, sa o duc la moaște... In cele din urmă am pus un ampermetru (parcă ) in serie pe borna de minus si aveam un consum de 8 ori mai mare față de ce imi spuseseră colegii de pe forum (cu mașina oprită si toate sistemele off). Am deconectat pe rand tot ce nu avea masina pe ea cand a parasit fabrica iar cand am scos mufa din spatele casetofonului, consumul a scazut imediat la normal. Concluzia : aparatul era legat sa meargă si fara cheie in contact si in timp, imi omora bateria... acum am peste 3 ani si nici o problema cu ultima baterie. Poate nu va fi rezolvarea ta insa vazand ca nu mai stii ce sa faci ți-am spus pățania mea, poate ai vreo șansă. Baftă.
                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Lucian_kel View Post
                  Am avut aceeași problema insa la o alta marcã. Am schimbat baterie...nimic, am schimbat borne....nimic, modul incarcare alternator nou pe original....nimic, am cumpãrat un alternator de la dezmembrãri. ....nimic....ajunsesem sa o pregãtesc de Sfânta Parascheva, sa o duc la moaște... In cele din urmã am pus un ampermetru (parcã ) in serie pe borna de minus si aveam un consum de 8 ori mai mare fațã de ce imi spuseserã colegii de pe forum (cu mașina opritã si toate sistemele off). Am deconectat pe rand tot ce nu avea masina pe ea cand a parasit fabrica iar cand am scos mufa din spatele casetofonului, consumul a scazut imediat la normal. Concluzia : aparatul era legat sa meargã si fara cheie in contact si in timp, imi omora bateria... acum am peste 3 ani si nici o problema cu ultima baterie. Poate nu va fi rezolvarea ta insa vazand ca nu mai stii ce sa faci ți-am spus pãțania mea, poate ai vreo șansã. Baftã.
                  Salut Lucian,

                  Masina nu pare sa aiba sisteme aftermarket pe ea (statie, casetofon etc) ci este stock (asa cum a venit din fabrica). Din cate stiu unul dintre electricieni a verificat si sistemul audio / navigatia dar nu a identificat problema.

                  Chiar nu mai stiu ce sa fac, am fost pana acum la 3 electricieni buni si la reprezentanta si nimic...

                  Multumesc pentru sfaturi.

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Camerele cu termoviziune nu cu infrarosu nu sunt la indemana oricui fiind foarte scumpe, asa ca am indoieli ca o sa gasesti una... Ai in schimb la indemana o metoda relativ simpla dar destul de anevoioasa ca sa gasesti consumatorul in cauza.
                    Trebuie sa deconectezi o borna a bateriei si sa conectezi intre borna si fisa bateriei un aparat de masura care sa iti indice consumul, si pe rand deconectezi cate un device sau unitate de pe masina. Si daca SAM -ul spate a fost deja demufat integral si esti sigur de asta, poti sa sari peste el si sa demufezi pe rand din habitaclu plafoniera (OCP), bloc comanda clima,ceasurile de bord (ICM) radio-cd ori ce audio unit ai acolo, dupa care treci sub capota la SAM -fata, Dupa fiecare demufare trebuie sa verifici aparatul de masura sa vezi daca valoare consumului a scazut. Sfatul meu iti poate fi util daca stii ce faci si ai si cu ce, pentru ca e posibil sa iti rupi plasticuri, clipsuri, paneling de la interior, sau mai bine apelezi la un electrician care stie ce face.
                    O alta solutie ar fi sa scoti pe rand toate sigurantele si sa vezi dupa fiecare daca scade consumul insa metoda asta desi este mai simpla, nu e intotdeauna cea mai relevanta. Acest sfat se aplica turor masinilor cu probleme similare.
                    Sper sa iti fie de folos sfatul meu tie sa altora aflati in aceasta situatie...
                    Un an nou fericit!
                    Cristian C. Diagnoza, reparatii, piese noi si SH pt. Mercedes-Benz IASI tel.0749562999

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cristian C. View Post
                      Salut! Camerele cu termoviziune nu cu infrarosu nu sunt la indemana oricui fiind foarte scumpe, asa ca am indoieli ca o sa gasesti una... Ai in schimb la indemana o metoda relativ simpla dar destul de anevoioasa ca sa gasesti consumatorul in cauza.
                      Trebuie sa deconectezi o borna a bateriei si sa conectezi intre borna si fisa bateriei un aparat de masura care sa iti indice consumul, si pe rand deconectezi cate un device sau unitate de pe masina. Si daca SAM -ul spate a fost deja demufat integral si esti sigur de asta, poti sa sari peste el si sa demufezi pe rand din habitaclu plafoniera (OCP), bloc comanda clima,ceasurile de bord (ICM) radio-cd ori ce audio unit ai acolo, dupa care treci sub capota la SAM -fata, Dupa fiecare demufare trebuie sa verifici aparatul de masura sa vezi daca valoare consumului a scazut. Sfatul meu iti poate fi util daca stii ce faci si ai si cu ce, pentru ca e posibil sa iti rupi plasticuri, clipsuri, paneling de la interior, sau mai bine apelezi la un electrician care stie ce face.
                      O alta solutie ar fi sa scoti pe rand toate sigurantele si sa vezi dupa fiecare daca scade consumul insa metoda asta desi este mai simpla, nu e intotdeauna cea mai relevanta. Acest sfat se aplica turor masinilor cu probleme similare.
                      Sper sa iti fie de folos sfatul meu tie sa altora aflati in aceasta situatie...
                      Un an nou fericit!
                      Cristian C. Diagnoza, reparatii, piese noi si SH pt. Mercedes-Benz IASI tel.0749562999

                      Salut Cristian,
                      In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru sfaturi si sa-ti urez de asemenea un an nou cat mai bun, plin de realizari.
                      Referitor la problema pe care o am cu masina, am fost cu ea la cativa electricieni si mare parte din operatiile mentionate de tine mai sus au fost deja efectuate. Stiu ca au fost scoase toate sigurantele pe rand, au fost scoase mai multe module de pe masina (cele de sub scaune, cele din usi, plafoniera) insa problema nu a putut fi identificata. Sunt anumite momente in care aparatul de masura conectat la borna bateriei indica un consum normal (de 0,08 A) dar nu pare a fi legat de ceva anume. De exemplu, daca se masoara consumul in aceleasi conditii de 10 ori, este probabil ca 1-2 ori consumul sa scada la normal, iar de celelalte ori sa ramana la aproape 1A.
                      Am observat recent insa nu am apucat sa fac inca verificari amanuntite ca ambele butoane de volum de pe volan (atat cel cu "+" cat si cel cu "-" ) executa aceeasi comanda si anume cresc volumul radioului iar unul din butoanele aflate putin mai jos (pentru telefon) reduc volumul de muzica.
                      Mai mult decat atat, claxonul nu merge actionat decat din partea stanga a volanului, nu si din partea dreapta.

                      Am atasat si o poza ca sa puteti sa vedeti mai usor despre ce este vorba.

                      Vreau sa mentionez ca aceste probleme nu sunt permanente, ci sunt zile in care toate comenzile merg normal.

                      Este posibil sa fie un scurt undeva in volan si de acolo sa am si aceste probleme cu bateria?

                      Ma gandesc sa scot volanul si sa pun aparatul de masura la borna bateriei pentru a vedea ce consum imi indica.

                      Multumesc pentru sfaturi!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Salut! Eu ti-am spus ce sa faci in linii mari si sa reverifci in amanunt orice varinata. Defectele cu caracter sporadic sunt celw mai greu de depistat. Poti scoate airbag- ul sa vezi in ce stare sunt contactele pentru claxon. Trebuie sa iei in calcul orice varianta. In cel mai rau caz mai cauta un electrician in zona la voi. Suna pe Marian / diagnoza - Bucuresti : tel.0744559412 . Poate te indruma el catre un electrician.

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          Incearca sa verifici daca ai probleme cu diverse module, gen modul confort scaun cum am eu la c200 , in sensul ca trebuie sa il tin decuplat daca vreau sa raman cu bateria peste noapte.In cazul in care vreau sa modific ceva la scaun sau volan cuplez mufa de alimentare de sub scaun setez, dupa care decuplez.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by leo74 View Post
                            Salut,

                            Incearca sa verifici daca ai probleme cu diverse module, gen modul confort scaun cum am eu la c200 , in sensul ca trebuie sa il tin decuplat daca vreau sa raman cu bateria peste noapte.In cazul in care vreau sa modific ceva la scaun sau volan cuplez mufa de alimentare de sub scaun setez, dupa care decuplez.
                            Salut,

                            Au fost decuplate mai multe module de pe masina, inclusiv cele de sub scaune si cele din interiorul usilor insa nu a scazut consumul indicat de aparatul de masura

                            Comment


                            • #15
                              Salut,

                              Daca nu ai rezolvat problema incearca sa verifici conform listei din site:
                              http://www.mercedesmedic.com/battery-drain-problem/

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF