Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce amortizoare folosim pe A -ul nostru?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pareri despre Kyb Excell-G, dupa doi ani de utilizare si aprox. 30k km.
    Nu sunt curse/ude dar al' de pe stanga bate...
    M-am documentat un pic despre tehnologia de fabricatie. Ei spun ca amortizoarele au un anume sistem care le permite sa se autoregleze in functie de drum. In teorie...., in practica treaba sta altfel.
    Daca merg pe drum fara denivelari sunt foarte moi, se simte orice. In teorie se spune ca se intaresc pe drum rau. Aiurea, raman la fel. Daca apuc bara de torsiune si fac balans mare sus/jos, da, se intaresc devin cum ar trebui sa fie. Dar doar asa. Lucrul asta e un mare minus din punctul meu de vedere pentru ca masina parcurge zilnic 20km de drum perfect si 5km de inot prin cratere(adica orasul).
    Deci nu pot sa recomand.
    Urmatoarele vor fi la fel ca originalul, Bilstein.
    Toate cele bune!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #47
      Eu am tot kyb dar nu ºtiu exact modelul. Cum zici ºi tu simt orice. Pe drumuri mai rele o las moale cã-mi zãngãne toate prin ea. Dacã o zgâlþâi face cum zici. Oricum e rugidã rãu.

      Cred cã Bilstein îs fãcute la noi.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #48
        Originally posted by LauLaur View Post
        Pareri despre Kyb Excell-G, dupa doi ani de utilizare si aprox. 30k km.
        Nu sunt curse/ude dar al' de pe stanga bate...
        M-am documentat un pic despre tehnologia de fabricatie. Ei spun ca amortizoarele au un anume sistem care le permite sa se autoregleze in functie de drum. In teorie...., in practica treaba sta altfel.
        Daca merg pe drum fara denivelari sunt foarte moi, se simte orice. In teorie se spune ca se intaresc pe drum rau. Aiurea, raman la fel. Daca apuc bara de torsiune si fac balans mare sus/jos, da, se intaresc devin cum ar trebui sa fie. Dar doar asa. Lucrul asta e un mare minus din punctul meu de vedere pentru ca masina parcurge zilnic 20km de drum perfect si 5km de inot prin cratere(adica orasul).
        Deci nu pot sa recomand.
        Urmatoarele vor fi la fel ca originalul, Bilstein.
        Toate cele bune!
        Recent am schimbat din nou, ceva piese pe la suspensie,(pivoti, bucse bascula, etc). Dadeam vina pe amortizoare(retrag cele spuse), dar multe din probleme veneau din alte parti. Am observat ca pivotii, chiar daca inca nu aveau joc, se miscau foarte, foarte usor. Cu altii noi diferenta e mare, nu se mai simte orice imperfectiune din asfalt.
        Oricum, se vor monta Monroe G16277 pe fata, comandate de piticii mei( aia de pe creier). Initial ma gandeam la Bilstein, dar daca am Monroe pe spate...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          S-au montat Monroe G16277 pe fata. Masina se simte ok.
          Ce am constatat la cele vechi, Kyb: aveau o portiune de cursa moarta, in care nu se mai ridicau singure, cam pe la jumate, unde in mod normal stateau frecvent, din cauza greutatii masinii. Actionate fortat sus/jos si-au revenit, unul parca se mai gandeste insa un pic cand trece prin zona aia. Nu stiu ce a dus la comportamentul asta, cred ca un inceput de sfarsit...
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #50
            Chiar daca suna offtopic, subiectele au stransa legatura, asa ca scriu aici.
            Atunci cand graba te face sa uiti ca ai o cotoarba de A Class si nu un G, suporti consecintele... Ce se vede in poze e rezultatul nesabuintei si va fi un "reminder" pentru mine - graba strica suspensia!
            Acum, cu ce tratam buba? Am un set de KYB noi(puse acum de nevoie), dar masina se lasa grozav cu doua persoane in spate. Arcurile din foto sunt originale, cu marcaj gri.
            Care ar fi varianta aftermarket care se apropie cel mai mult de original? Pe piata sunt multe: Lesjofors, Suplex, Spidan, Eibach, etc. Spidan sunt cele pe care le pot alege dupa marcajul de culori si parca sunt cele ce vin ca echipare de fabrica(sper sa nu ma insel). Ce-ati folosit? Ceva pareri, review-uri despre?
            Attached Files
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Pot doar să confirm ce-ai scris mai sus Kyb îs nişte rahaturi...
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #52
                Buna seara! Sunt posesorul unui W169, A 150 si a venit momentul sa inlocuiesc amortizoarele si flansele pe fata.
                Daca pentru flanse am decis sa achizitionez Lemforder, as vrea un sfat pentru amortizoare, Sachs sau Bilstein?
                Multumesc!

                Comment


                • #53
                  Vezi ce ai avut din fabrica pe masina. Sfatul meu este sa folosesti acelasi producator.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #54
                    "Dezmortesc" si eu acest topic cu o intrebare. Cum vi se pare ideea de a face o conversie de la suspensie sport la cea stock? Este vorba de un W176 dar care este "prea dur" pentru gusturile mele. Ma gandesc sa inlocuiesc amortizoarele cu unele stock. Ar trebui sa mai am in vedere ceva?

                    Comment


                    • #55
                      Depinde de gusturi, si cum gusturile nu se discuta, nu am cuvinte pro sau contra. Ce-ti pot spune este ca odata cu amortizoarele mai trebuie schimbate si altele, de exemplu arcurile...Degeaba pui amortizoare soft pe arcuri sport. Si pentru a atinge comportamentul dorit trebuie folosite piese OEM, altfel comportamentul va fi departe de cel preconizat. Nu stiu ce nivel de echipare are w176-le dar Elegance-ul ar avea cea mai confortabila suspensie.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF