Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baterie aprinsa la bord, volanul se invarte greu.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mai e cureaua la locul ei? Ca-mi pare dubios ca un alternator in principiu "nou", sa pice dupa un an.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Salut, bine te-am regasit. Cureaua habar nu am. Sincer nu se vede nimic in capota, nici nu stiu unde sa ma uit exact. Stiu ca am ceva curea care obisnuia sa se mai rupa o data la 2-3 ani, dar parca nu a trecut timpul. S-a rupt de 3 ori in 10 ani cred, dar facea un zgomot ca un ticait parca, acum in schimb n am simtit nimic.

      Legat de alternator, nu este nou, e din ala reconditionat. Are un an de cand il folosesc acum in cateva zile. Sti ca mi am luat tzeapa aia cu el ca am dat 12 mil pe el + 2 mil manopera sa il puna sus 14 in total...apoi pe forum ziceau baietii ca trebuia sa dau maxim 5-6 mil pe el..acum unii zic ca si mai ieftin. Nu stiu, sincer sper sa fie alternatorul fiind in garantie dar si asa nu sunt incantat pentru ca alternatorul asta a inceput sa faca figuri la putin timp dupa ce l au pus pe masina (fazele alea cu rotit maxim volan), deci a scartait in anul asta si acum a crapat poate.. si in schimb imi vor da unul mai praf sau il vor repara pe asta si fara garantie si clar ca nu pot merge nicaieri in siguranta cu ea in felul asta..

      Comment


      • #18
        Daca cureaua s-a rupt, ai aceleasi simptome. Daca mergi cu masina fara curea, calezi motorul pentru ca circulatia apei nu mai are loc= adio motor. Cureaua antreneaza si pompa de apa.
        Sa stau sa caut poza sa ti arat unde e cureaua, nu stau pentru ca nici tu nu ai cautat despre actuala problema. Toate raspunsurile de aici se gasesc intr-un topic asemanator si cu acelasi titlu daca nu ma insel.


        Ca sa iti schimbe pe garantie iti trebuie factura de unde ti-a montat alternatorul. Daca ai factura de montaj nu mai ai ce cauta la reprezentanta Mercedes(daca ei au montat alternatorul) pentru ca iti poate face si alt service constatarea. Factura ar trebui sa o ai pentru ca ti-au dat-o cand ai platit montajul.

        Pe langa factura de montaj, mai ai nevoie de constatare de la un service ca nu incarca alternatorul. Probabil or sa masoare si ei cum ai facut tu.

        Factura de montaj, constatare + garantia si te duci sa iti rezolve baietii pe garantie. Am trecut prin acelasi proces si am invatat ca mai bine faci totul intr-un loc. Montezi piesa de unde o cumperi si scapi de batai de cap.

        Legat de curea...nu inteleg de ce ti=ai facut un obicei din a sta cu cureaua pana se rupe. Folosesti masina pana crapa fara sa o verifici preventiv niciodata.Rau faci pentru ca uite unde ajungi.

        Acum legat de alternatorul reconditionat, nu se stie daca a fost reconditionat ca la carte sau i s-a schimbat in el doar ce se uzase la momentul respectiv si acum sa crape altceva. Oricare ar fi raspunsul, tot mult ai dat pe alternator.
        Mai e posibilitatea sa iti fi dat unul din dezmembrari fara sa fie reconditionat.

        Comment


        • #19
          Mai poate fi de vina intinzatorul(arc rupt/slabit)- cel care tine cureaua intinsa. ASta e alta distractie.

          Comment


          • #20
            Am dus masina in Service. Chiar cand am lasat-o s-a uitat putin in capota spre curea, dar zicea ca nu se vedede bine si ca doar dupa ce o ridica..

            Comment


            • #21
              Salut, sfatul meu ii sa încerci sa iti reconditionezi singur alternatorul. Eu am facut-o de 2 ori. Odata am schimbat ambii rulmenti si o data am schimbat crbunii. Nu este asa greu precum pare, mai complicat ii pân il dai jos de pe masina. Rulmenti au fost undeva 30-40 de lei si crbunii au fost foarte ieftini. Daca il desfaci iti mai trebuie puntea de diode care costa putin mai mult. Poate ajungi cu reparaia lui la aceleasi preturi ca si cu unul sh sau reconditionat dar macar poti sa iti faci o imagine care ii starea lui generala si il repari cum trebuie. Cu cele sh ii o loterie prerea mea.

              Sent from my SM-G950F using Tapatalk

              Comment


              • #22
                La service mi-au zis ca e alternatorul de vina. Ideea e ca am garantia, am deviz, dar nu mai am factura de acum un an prin care fac dovada ca a fost montat in service si ma tem sa nu vrea sa imi mai faca garantia.

                Nu m-ar deranja sa il reconditionez eu la o adica daca as avea putin suport, chiar mi-ar face placere, insa parca nu ma simt prea bine sa stiu ca am dat 12 mil de el si nici un an nu a tinut...din ce stiti voi asa e legea? Nu iti fac garantia doar cu deviz si cu garantia piesei ? E obligatoriu sa mai am factura de montat in service ? Am vreo varianta? Ii reclam la protectia consumatorului?

                E clar o sarlatanie. Nu doar ca s-a stricat pana sa implineasca un an, dar a facut figuri la putin timp dupa ce l-am luat doar ca nu am putut sa dovedesc ca e alternatorul de vina la vremea aia...

                Comment


                • #23
                  Pacat.
                  N-ai dovada ca s-a montat in service autorizat, la revedere.

                  Poti sa incerci unde l-ai montat sa iti elibereze un duplicat la factura(nu stiu daca e posibil).

                  Uite aici mai multe info despre cum am schimbat carbunii, daca te incumeti.


                  Daca te incumeti, mare grija la degete cand pui cureaua la loc pentru ca daca nu asiguri intinzatorul, iti poate reteza degetele.

                  Daca ti-l reconditioneaza cineva ai grija sa schimbi rulmentii, inelele colectoare, regulatorul de tensiune cu carbunii si puntea de diode. Ca la carte si nu mai umbli la el 150k km.

                  Si un link care te poate ajuta sa intelegi alternatorul mai bine https://auto-tehnica.ro/2016/09/28/a...si-componente/
                  Last edited by Nedved; 12-06-2017, 22:53 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Bro, alternatorul ma incumet sa il reconditionez, acolo nu cred ca as avea probleme. Dar sa il pun la loc pe masina nu cred ca ma bag ca nu am scule si pare ca e o munca mai de mecanic nu de electric..

                    Deci zici ca asa e legea, sa ai factura ca l ai montat in service autorizat? Nici n-am stiut ca tre sa tin si factura aia..chiar mi se pare stupid..mi-au dat tzeapa cu alternatorul si acum imi dau tzeapa si cu garantia, cred ca pt ei ar fi o nimica toata sa il reconditioneze calumea daca tot le-am dat 12 mil... daca se respecta, dar se respecta? Iti dai seama ca le voi face reclama proasta daca asta sta treaba. Mare bataie de joc... mare.
                    Last edited by Florin_WES; 12-07-2017, 12:06 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Nedved View Post
                      Poti sa incerci unde l-ai montat sa iti elibereze un duplicat la factura(nu stiu daca e posibil).
                      Foarte buna ideea. Posibil sa-ti poata da un duplicat sau mai este varianta de a cauta in actele de casa factura in original, sa-i faca o copie pe care o stampileaza si scriu "Conform cu originalul". Bafta!
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • #26
                        Facut rost de factura si deviz + garantie am mers la ei. Or zis ca nu imi da nici o garantie ca trebuia sa montez alternatorul la mercedes daca voiam garantie. Eu l-am montat la o alta reprezentanta.

                        Deci baietii de la magazin le-au vandut la astia de la reprezentanta unde am montat alternatorul dar nu le-a zis ca primesc 0 garantie ca doar le-o convenit sa vanda alternatorul ala stricat la 12 mil. Iar acum nu ii mai intereseaza.

                        Comment


                        • #27
                          Obine de la ei in scris refuzul de garantie si pe urma ai cu ce sa mergi la OPC. Din cate stiu eu garania pieselor de masina nu depinde daca sunt montate la reprezentanta sau la un service autorizat.

                          Sent from my SM-G950F using Tapatalk

                          Comment


                          • #28
                            Ce nenorociti... Procedeaza intocmai cum a scris colegul romanflorin2005! Refuzul de garantie sa-ti fie dat cu o data pana cand se implineste 1 an. E imposibil sa nu ai castig de cauza la OPC cu o astfel de hartie... Cauta pe cineva care are 'pile' la OPC si du-te peste ei! Eu zic ca ei asta asteapta, sa treaca anul apoi vor schimba placa si-ti vor spune ca "a trecut anul de garantie, n-avem ce-i face". Succes!
                            Last edited by cezarkage; 12-08-2017, 08:23 AM.
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #29
                              Nu i lasa asa. Mergi la OPC ca o sa ai castig de cauza. Nu trebuie pile.

                              Comment


                              • #30
                                Pe factura de la alternator care e garantia de altfel pe spatele ei zice ca tre montat intr un service autorizat. Am vreo sansa la opc cu treaba asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF