Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baterie aprinsa la bord, volanul se invarte greu.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie aprinsa la bord, volanul se invarte greu.

    Aseara am schimbat apa de parbriz. Era bezna, frig si bidonul tot indoit, am varsat destul de mult pe langa rezervor. Mi-am pus problema ca poate nu e bine, dar am incercat sa ma consolez cu faptul ca oricum se mai scurge apa pe la motor sau pe unde a curs si cand ploua etc.

    Azi dimineata am mers la lucru, distanta nu foarte mare. In seara asta la 17 cand am iesit de la lucru, nici bine n-am iesit ca mi s-a aprins bateria la bord rosie, si volanul a inceput sa se invarta greu. Nu mai zumzaie nimic. De aproximativ un am patesc chestia asta doar cand stau pe loc si virez maxim si daca opream motorul si il porneam isi revenea...nu si in cazul acesta.

    Alternatorul l-am schimbat acum 1 an cu unul reconditionat. Lichid am verificat si are, sper ca m-am uitat bine, cum am deschis capota in dreapta undeva in jos.

    Adevarul e ca stateam cu frica de mult caci stiam ca se va intampla dar nu stiam cand, acum macar stiu ca nu mai stau cu stresul ala, insa pe de alta parte nu pot sa remarc faptul ca iarasi m-a lasat cand e mai greu, iarna pe frig..cand putea sa ma lase intr-o vara faina.

    In trecut parca imi sugerau baietii ca pompa servo s-ar putea sa fie pe duca. Daca asta e cazul cum imi dau seama, si ce e de facut? Exista ca si in cazul alternatorului ceva pompa reconditionata? Ce scor au pompele astea? Cu alternatorul m-au tepuit. Acum cu pompa vin la voi, de unde si de care ?

    VANEO 1.7 cdi 2004 cutie manuala diesel..

    mersi

  • #2
    Foarte posibil sa fie tot alternatorul de vina. Masoara cu un multimetru cu cat incarca bateria.

    Comment


    • #3
      Salut, mersi de raspuns. Din ce am citit pe forum e chiar recomandat sa fie tot alternatorul caci e mai ieftin decat o pompa. Dar zi-mi te rog, in ultimul an aveam problema asta cand stateam pe loc si viram de volan maxim, in general pateam asta cand incercam sa parchez intre 2 masini cu loc inghesuit si faceam multe manevre..trebuia sa tot sting masina sa o pornesc iar si sa continui procedura de parcare, in rest nu aveam treaba. Deci zici ca e mai specific alternatorului sa se comporte asa decat pompei ? Ai un link cum pot masura la vaneo bateria ? Ms
      Last edited by Florin_WES; 12-05-2017, 12:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior.

      Comment


      • #4
        Spun ca mi-as indrepta atentia catre alternator pentru ca martorul " baterie" se aprinde daca sunt probleme cu incarcarea.
        De masurat incarcarea o poti face foarte simplu.
        Cu motorul pornit pui multimetrul pe bornele bateriei. Daca cu faza lunga aprinsa ai 14,2 V...sau un minim de 13,9-14V, alternatorul este bun> Ideal ar fi sa ai 14.2-14.5V.

        Comment


        • #5
          Crezi ca poate sa fie de la Baterie ? Adica sa fie dusa ca are 2 ani acum in iarna si ultimul rombat tot 2 ani m-a tinut..
          Last edited by Florin_WES; 12-05-2017, 12:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior.

          Comment


          • #6
            DAca ar fi bateria de vina, ar fi probleme doar la pornire, adica ar invarti greu....dupa ce ar fi pornita, martorul 'baterie" nu ar trebui sa fie aprins pentru ca in timpul mersului, nu bateria e cea care asigura curentul, ci alternatorul. Bateria e folosita doar la pornire.

            Masoara cu un multimetru cum ti-am zis!

            Comment


            • #7
              Originally posted by paulalexandru View Post
              Deci zici ca e mai specific alternatorului sa se comporte asa decat pompei ?
              La fel spun si eu ca problema e alternatorul. Cand e defecta pompa de servo, nu iti apare nimic in bord, doar invarti greu de volan.

              Originally posted by paulalexandru View Post
              Ai un link cum pot masura la vaneo bateria ? Ms
              Vezi aici video cu masurarea incarcarii alternatorului la un W169, insa la Vaneo nu e nimic diferit. Dupa ce pornesti motorul ar trebui sa ai peste 14V. Daca dupa ce pornesti masina iti ramane in bord doar martorul bateriei, inseamna ca masina iti functioneaza doar pe baterie, deci nu o tine pornita mult ca o sa-ti termine bateria.

              Originally posted by paulalexandru View Post
              Dar zi-mi te rog, in ultimul an aveam problema asta cand stateam pe loc si viram de volan maxim, in general pateam asta cand incercam sa parchez intre 2 masini cu loc inghesuit si faceam multe manevre..trebuia sa tot sting masina sa o pornesc iar si sa continui procedura de parcare, in rest nu aveam treaba.
              Pompa servo e un consumator mare, mai ales cand virezi... Cand ti se oprea functionarea pompei, pateai ca si acum sa ramai cu martorul bateriei aprins in bord? Intreb in ideea in care alternatorul dadea semne de oboseala... Daca nu aveai martor in bord, inseamna ca pompa are inceput de sfarsit, deci sa ai in calcul si schimbarea pompei dupa alternator. Eu la W168 am cumparat-o de la dezmembrari cu 150 euro (cu tot cu montaj) insa cred ca acu ar trebui sa fie mai ieftine. Daca te hotarasti sa o cumperi de la dezmembrari neaparat sa-ti ofere si garantie. Mie nu mi-au facut proba la ea, insa am citit ca unii au conectat-o la o baterie pentru a o verifica. Bafta!
              W168 or nothing!

              Comment


              • #8
                Sincer nu mai retin daca aparea martorul la bord cand viram maxim, dar acum dupa cum zici, sper sa se fi aprins ca n-am putere sa mai ma bat si cu pompa de servo.

                Alternatorul nu stiu daca are un an de cand l-am schimbat si stiu ca am garantie 1 an pe el. Daca e sa fie alternatorul te contactez sa ma sfatuiesti de unde iau.

                Mersi de sfaturi
                Last edited by Florin_WES; 12-05-2017, 13:52 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.

                Comment


                • #9
                  Asteptam raspunsul...alternatorul ?

                  Comment


                  • #10
                    Ia-le in ordine
                    1. Martor baterie bord aprins si servo nu merge - Verifica/schimba alternatoru: releu incarcare, punte redresare, carbuni, cabluri, curea rupta
                    2. Dupa rezolvarea martorului baterie bord daca mai decupleaza pompa, inseamna ca este stricata
                    Alternator dezmembrari 200-300 de lei
                    Pompa Servo dezmembrari 300-600 lei

                    Comment


                    • #11
                      E fain si soare afara chiar acum, pacat ca sunt la lucru pana la 17..apoi ajung acasa si incerc sa vad daca reusesc ceva singur cu alternatorul ala sa masor.

                      Comment


                      • #12
                        Salut.
                        Ceva similar am patit eu la un C w203 . Intr-o zi cu ploaie torentiala am intrat in viteza intr-o balta si in acel moment mi s-a aprins martorul bateriei si servo nu a mai functionat.
                        De doua ori mi-a facut acest lucru in acea zi, dar din ziua urmatoare nu a mai aparut mesajul si servo a functionat ok.
                        Concluzia : cureaua de la accesorii a patinat pe role din cauza apei si de aici senzorul de tutatie de pe alternator a trimis la ECU ca alternatorul nu mai incarca iar ECU a afisat mesajul de baterie si a taiat si servo .
                        Asta a fost la mine . posibil si la tine sa fie acelas lucru. Poti incerca prin curatarea curelei de accesorii pe care a curs lichid de parbriz si dupa aceeia sa te apuci sa schimbi piese.
                        Bafta

                        Comment


                        • #13
                          Masina pornita fara far pornit - 12.00
                          Masina pornita cu faza scurta - 11.86
                          Masina pornita cu faza lunga - 11.76
                          Masina cu motor oprit - 12.23

                          Comment


                          • #14
                            Verdict alternator. Dar vad ca abia l ai schimbat. Nu e normal.
                            Last edited by Nedved; 12-05-2017, 19:15 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Alternatorul l-am schimbat in 16.12.2016 - garantie un an, deci mai am 11 zile de garantie. Am sunat la ei si mi-au zis ca trebuie sa o duc in service sa faca constatare si cu acea constatare doar poate sa imi faca garantia. Pe langa acea constatare mai tre sa le dau factura de la alternator + factura ca a fost montat alternatorul intr-un service autorizat.

                              Acum problema e ca unde am montat alternatorul, la reprezentanta au zis ca prin ianuarie ma pot lua, deci trebuie sa gasesc in alta parte si sa ma misc repede.

                              Din ce mi-au zis ei..ziceau ca poate sa fie si cureaua intinsa sau rupta, nu neaparat alternatorul. Ce zici ? Stiu ca am varsat niste lichid de parbriz pe langa alaltaseara, dar volanul de vreo 6 luni imi face figuri la virat maxim...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF