Aseara am schimbat apa de parbriz. Era bezna, frig si bidonul tot indoit, am varsat destul de mult pe langa rezervor. Mi-am pus problema ca poate nu e bine, dar am incercat sa ma consolez cu faptul ca oricum se mai scurge apa pe la motor sau pe unde a curs si cand ploua etc.
Azi dimineata am mers la lucru, distanta nu foarte mare. In seara asta la 17 cand am iesit de la lucru, nici bine n-am iesit ca mi s-a aprins bateria la bord rosie, si volanul a inceput sa se invarta greu. Nu mai zumzaie nimic. De aproximativ un am patesc chestia asta doar cand stau pe loc si virez maxim si daca opream motorul si il porneam isi revenea...nu si in cazul acesta.
Alternatorul l-am schimbat acum 1 an cu unul reconditionat. Lichid am verificat si are, sper ca m-am uitat bine, cum am deschis capota in dreapta undeva in jos.
Adevarul e ca stateam cu frica de mult caci stiam ca se va intampla dar nu stiam cand, acum macar stiu ca nu mai stau cu stresul ala, insa pe de alta parte nu pot sa remarc faptul ca iarasi m-a lasat cand e mai greu, iarna pe frig..cand putea sa ma lase intr-o vara faina.
In trecut parca imi sugerau baietii ca pompa servo s-ar putea sa fie pe duca. Daca asta e cazul cum imi dau seama, si ce e de facut? Exista ca si in cazul alternatorului ceva pompa reconditionata? Ce scor au pompele astea? Cu alternatorul m-au tepuit. Acum cu pompa vin la voi, de unde si de care ?
VANEO 1.7 cdi 2004 cutie manuala diesel..
mersi
Azi dimineata am mers la lucru, distanta nu foarte mare. In seara asta la 17 cand am iesit de la lucru, nici bine n-am iesit ca mi s-a aprins bateria la bord rosie, si volanul a inceput sa se invarta greu. Nu mai zumzaie nimic. De aproximativ un am patesc chestia asta doar cand stau pe loc si virez maxim si daca opream motorul si il porneam isi revenea...nu si in cazul acesta.
Alternatorul l-am schimbat acum 1 an cu unul reconditionat. Lichid am verificat si are, sper ca m-am uitat bine, cum am deschis capota in dreapta undeva in jos.
Adevarul e ca stateam cu frica de mult caci stiam ca se va intampla dar nu stiam cand, acum macar stiu ca nu mai stau cu stresul ala, insa pe de alta parte nu pot sa remarc faptul ca iarasi m-a lasat cand e mai greu, iarna pe frig..cand putea sa ma lase intr-o vara faina.
In trecut parca imi sugerau baietii ca pompa servo s-ar putea sa fie pe duca. Daca asta e cazul cum imi dau seama, si ce e de facut? Exista ca si in cazul alternatorului ceva pompa reconditionata? Ce scor au pompele astea? Cu alternatorul m-au tepuit. Acum cu pompa vin la voi, de unde si de care ?
VANEO 1.7 cdi 2004 cutie manuala diesel..
mersi
Comment