Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

    Buna seara,

    Incep si eu activitatea de forumist cu o mare rugaminte adresata cunoscatorilor de Sprinter, masina se afla in tranzit:

    - Pierd antigel, prin orificiul vasului de expansiune, 3 - 4 litri/50 km, Sprinter W906, an 2008, 2.2 CDI 80 Kw, insotit de o presiune relativ mare pe furtune, inclusiv cel de retur;
    - Am schimbat: pompa de apa, termostat si s-a efectuat un test in service pentru fisuri ale garniturii de chiuloasa (rezultat negativ, lichidul de testare nu a detectat gaz in instalatie, neschimbandu-si culoarea);
    - Am inlaturat supapa de pe capac, de aici rezulta si pierderea lichidului, insa cu el strans efectiv l-a aruncat afara, ca pe un dop de sampanie.

    Semnele ar indica fisuri ale garniturii de chiuloasa insa, vazand alte discutii pe forum, nu exista semnele caracteristice, fara apa in ulei, fara ulei in apa, fara fum, fara tremurat la relanti, motorul merge impecabil.

    Ma puteti indruma? Va multumesc!

  • #2
    Buna seara! Sper sa nu fie asa dar singura varianta ca antigelul sa de-a pe-afara fara ca motorul sa fiarba este sa fie o camasa fisurata (in cazul tau, blocul motor). Numai pe acolo poate ajunge presiune f mare in circuitul de apa. Am patit-o. Totusi sper sa nu ai aceasta MARE problema! Bafta!

    Comment


    • #3
      Salut, la ,modelul anterior se intampla se se infunde exact acea supapa de pe vas, mai exact busonul.Am schimbat de 2 ori acel buson si am scapat de aceasta problema.Aceasta a aparut dupa ce a cedat radiatorul de ulei si acesta a intrat in circuitul de apa, deoarece uleiul se elimina greu din circuit.Nu stiu cum e la modelul tau, dar daca nu e scumpa incearca sa elimini si aceasta problema.Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri!

        Inca nu am intervenit la chiuloasa, a disparut problema cu aruncatul apei, dupa inlocuirea busonului. A aparut insa un soi de funingina foarte fina, de culoare neagra, pe exteriorul vasului de expansiune si pe furtunele de sub supraplin. Si pe talpa busonului este aceeasi pelicula neagra insa apa pare curata, fara depuneri, fara urme de ulei.

        De la prima postare, s-au parcurs circa 4.000 km, antigel s-a completat foarte putin, circa 2 litri, insa depunerea de funingina s-a amplificat. Mi-a spus un mecanic ca ar putea fi o fisura la racitorul de gaze, de acolo sa rezulte aceasta depunere. Nu gasesc insa aceasta componenta, modelul de Sprinter pe care-l am e W906, cu motor de 80 Kw (109 CP).

        Comment


        • #5
          Salut, sper sa nu fie si cazul tau dar anul acesta m-am confruntat cu o problema similara laun Sprinter 903 313, presiune foarte mare in instalatia de racire cu pierderi de lichid pe la buson. Nu stiu cum este la 906 dar la 903 vasul de expansiune este de fapt gatul radiatorului, un fel de prelungire a lui care la un moment dat a si crapat fiind din plastic.
          Am inceput cu inlocuirea busonului(vezi doamne nu mai reusea sa tina presiunea) dar nu am rezolvat nimic. Radiatorul, ca e infundat, termofloat-ul ca e fisurat. Nimic! NU apa inulei nici ulei in apa... Intre timp de la pierderi mici 6 litri pentru un drum de Germania, la 5 litri pentru 5 km, vorba mecanicului orice gaura se largeste in timp Mentionez ca domnul mecanicos mi-a prezis ca problema ar fi garnitura sau chiulasa dar nu am vrut sa umblu in motor la 215000 de km mai ales ca era umblat numai prin Germania si vorbim de un 2.2 cdi care teoretic nu are moarte. Pana la urma m-am incumetat sa deschidem motorul cand apa pe care o pierdea a devenit ruginie si banuielile lui s-au adeverit. Norocul meu este ca doar garnitura era prajita. Facea pana si schimb de compresie intre pistoane... Am rezolvat-o si de atunci 0 probleme pe partea asta.

          Simptome si comportament:
          Referitor la mersul motorului, perfect de la pornire la ralanti si in sarcina.
          Nu a crescut temperatura spre punctul de fierbere decat cand a pierdut foarte multa apa, dar altfel acul statea linie la 80 (cred)
          Furtunele instalatiei super tari evident din cauza presiunii marite.
          Ulei curat, apa curata(pana in momentul aparitiei ruginei)

          Comment


          • #6
            Si acum sunt sceptic cu privire la fisura garniturii sau a chiuloasei, deoarece testul facut nu a indicat o asemenea problema. Seful de service mi-a spus ca substanta de contrast devine rapid verde, in cateva secunde, eu am tinut-o mai bine de 15 minute, cu motorul turat si nu si-a schimbat culoarea.

            Referitor la presiunea in furtune, nu as zice ca este enorma, e drept ca nu stiu cat de tari trebuie sa fie insa, daca pot totusi sa le strang insemna ca nu e o presiune exagerata.

            Comment


            • #7
              La ralanti puteam sa o las si 2 ore pornita ca nu scuipa apa afara iar furtunele erau nici prea prea nici foarte foarte mai ales ca nici eu nu stiam cam cat de tari este normal sa fie. la mine numai cand era in sarcina se intampla chestia nasoala. Am mai facut o "verificare" ca sa spun asa : am alergat-o un pic 5-10 min, cu motorul deja cald, am coborat am desfacut busonul la prima treapta ca sa iasa majoritatea presiunii iar cand a mai ramas putina presiune l-am eliberat de tot ca sa pot vedea cum arata lichidul si daca face bule. Ai grija sa nu te arzi. Nu stiu cat de relevanta este chestia dar am putut sa observ 10000000 de bule. In fine sper sa nu fie de la garnitura si la fel ca si tine am incercat 100 de chestii 20 mecanici aproape 1 an de mers cu bidoane dupa mine pana cand m-am hotarat sa crap motorul asa ca te inteleg perfect! Bafta!

              Comment


              • #8
                Am facut si eu toate testele posibile, inspirandu-ma din ceea ce am gasit pe diverse forum-uri. Poate ca gresesc legat de garnitura insa semnele caracteristice lipsesc. Am desfacut si returul, apa curge constant, nu vad bule de aer in vas insa sunt momente cand pe retur apare o spuma alba iar la o acceleratie serioasa se intrerupe cateva secunde curgerea continua, apoi isi revine.

                Am sa ma blindez si eu cu bidoane o perioada, sunt extrem de dezamagit, fiind la al II-lea Sprinter cu acelasi motor, la primul s-a rupt fulia de pe vibrochen, credeam ca a fost o exceptie.
                Last edited by Florin_WES; 12-06-2017, 12:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.

                Comment


                • #9
                  Revin cu un update la problema semnalata poate ajuta pe cineva. Am parcurs 7 - 8.000 de km, in ultimele saptamani, cu absolut nicio interventie asupra chiuloasei sau a garniturii, pierderea de antigel s-a oprit, nu sunt semne de incalzire excesiva sau presiune foarte mare pe circuitul de racire, totul decurge normal. Rezolvarea a fost extrem de simpla: buson original, achizitionat din reprezentanta (cost 65 lei). Pun accentul pe original deoarece am cumparat anterior unul de pe net, 25 lei + 27 lei transport, dar nu si-a facut treaba.

                  In concluzie, m-am incapatanat sa nu investesc mii de lei in schimbarea garniturii si alte operatiuni conexe deoarece lipseau anumite caracteristici esentiale ale acestui defect. Partea proasta e ca, din 3 mecanici care au "consultat" masina, toti au constatat acelasi defect garnitura sau fisura in chiuloasa.

                  Comment


                  • #10
                    Felicitari si multi kilometri in continuare fara probleme, am facut si eu treaba asta la mine dar fara succes. Oricum eu nu l-am desfacut degeaba pentru ca intradevar la mine a fost prajita garnitura(am vazut cu ochii mei).

                    Comment


                    • #11
                      Salutare !
                      Numele meu este Mirel !
                      Sunt posesor al unui sprinter 313 din 2008 îl am de nou și parcurs 196.000 km
                      De vro 6 luni tot im face presiune pe furtunele de antigel de nu le poți strânge cu mâna.
                      Am schimbat 3 capace de vas de expansiune, termostat , garnitura EGR , ventilator cu vascocuplaj, curatat instalația cu soluție , spãlat bine toatã instalația.
                      La relanti nu creste presiunea , in mers dupã 10 km și luatã la alergat puțin se fac beton furtunele și pompa electricã ce bagã apa in bord începe sa își schimbe mersu la plecarea de pe loc sau la” șpriț” !
                      Nu fierbe apa și nu o pierde se aude capacul de la vas cã elibereazã presiune dacã îl desfac începe sã vina bule de aier de pe furtunosul din radiator pe cel din chiuloasa nu vine!
                      ��������
                      Înnebunesc de nervi am mers doar eu cu ea , revizii numai in Reprezentanțã și la timp, nu am schimbat nimic la ea pana acum a fost întreținutã cu sfințenie și nici mai mult de 1500 kg nu a vãzut pe ea credeți-mã ca îmi vine sa ii dau foc.

                      Comment


                      • #12
                        Caliate germana !
                        La reprezentanta ce au spus despre acest defect sesizat? Ar trebui sa aiba buletine interne despre defect.



                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Încep cu un mare OFFFF!!! Am avut numai bafta de idioi! Mi-a zis unu -Vezi mã nene sa n-ai radiatoru înfundat.
                          Eu le-am spus prin al 4-le-a an sa schimbe antigelul dar mi-au zis ca n-am de ce ca e foarte bun i acum îmi spun ca de ce nu l-am schimbat ca are foarte muli ani i implicit l-am schimbat i spãlat toatã instalaia temeinic.
                          Mi-au zis ca sa vina caldura i vedem unde scoate capu [emoji849][emoji26]
                          Numai probleme am avut la ei am plecat inclusiv cu o bara de direcie prinsã doar in doua filete i nu tiam de ce troncane!
                          In fine am avut o ambiie sa mã in frate de reprezentanta cã ei stiu i sunt specialiti!

                          De aceea caut o pãrere poate îmi scapã mie ceva !

                          Dacã nu sãptãmâna asta mã duc sa dau motoru jos i ne apucam de ea ( nu in reprezentanta la nite amici care au desfãcut i reparat motoare de sprinter)
                          Mã oftic pentru cã antigelul nu a fost murdar zici ca atunci îl bãgasem.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Imi cer scuze de scris nu stiu de ce a mancat litere !


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Last edited by Florin_WES; 03-27-2018, 21:17 PM. Reason: Am șters quote-ul. Postează fără diacritice. Diacriticele scrise din Tapatalk nu apar aici.

                            Comment


                            • #15
                              Colegule,inainte sa desfaci motorul,citeste postarile colegului Cristi Nazarov,si poate ajuta.Fa un test chimic la un service care se respecta sa te convingi daca problema e in motor sau anexele lui.
                              Bad head gasket ? Do you think your head gasket is leaking.Your car may be overheating or having a rough idle. If you can not find a leak and want to test to...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF