Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sonda lambda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salutare!
    @ simval
    Mai noude vreo 2 luni la prima pornire dimineata porneste, se balbaie, se opreste ca la a doua cheie sa mearga normal si corect.
    Problema asta s-a discutat intens pe mai multe topicuri, uite un exemplu de topic. Buba, e debitmetrul, cel putin eu asa am rezolvat.
    de cateva saptamani, in mers, turatia scade, ca si cum nu se alimenteaza indeajuns, ca mai apoi in cateva secunde situatia sa se schimbe radical si sa prinda "aripi" (la aceeasi apasare a pedalei de acceleratie)
    Daca "da in nas" cel mai probabil trebuie sa schimbi sonda de reglaj.
    la tester si in prima faza a iesit amestec sarac (explicatia a fost ca se monitorizeaza aerul) deci implicit consum mare si in plus intreruperi la cilindrul 3.
    Nu stiu la ce tester ai fost, dar iti recomand o diagnoza amanuntita, de preferat cu tester STAR, si sa ne spui si noua codurile de eroare.
    Explicatia presupusului cod de eroare(amestec sarac) n-are nicio noima...
    intreb: trebuie schimbate AMANDOUA SONDELE, sau doar cea de reglaj in prima faza?
    Schimba intai sonda de reglaj, si vezi ce se intampla, cum se comporta masina. Ulterior o poti schimba si pe cea de diagnoza.
    Dupa parerea mea, codul p0171 obliga, inainte de toate, la unele verificari:
    _debitmetru
    _pierdere vacuum/aer fals
    _presiune benzina
    _injector blocat/murdar
    _sonda lambda defecta
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #92
      Va multumesc pentru sfaturi,
      La tester am fost la domnul Marian (mastermario) in care am incredere si concluziile expuse in mesajul anterior sunt cele pe care mi le-a spus , ori cel putin ce am inteles eu. La prima testare a sters toate erorile, ca mai apoi, dupa rezolvarea intreruperilor, la a doua testare (la aproximativ 10 zile distanta) sa nu mai apara alte coduri ci doar un "amestec sarac in benzina" cel mai probabil datorita presiunii pompei de benzina.
      Ideea este ca, asa cum am mai spus, pompa be benzina are 3,5 presiune (la serviciul la care am facut verificarea mi s-a spus ca este conform prescriptiilor tehnice pentru A 140) si daca aceasta nu ar fi de ajuns, formand un amestec sarac (in benzina) nu as avea putere si cred ca nici un consum crescut asa cum l-am descris.
      Da, dupa schimbarea bujiilor, morul merge rotund si nu mai am intreruperi la cilindrul 3.
      In continuare cred ca o sa adopt urmatorul curs de actiune:
      1. Curatarea clapetei de acceleratie - verificat eventuale schimbari de regim
      2. Schimbat sonda de reglaj - Idem
      3. Schimbat sonda de diagnoza - ROG RECOMANDARI
      Va multumesc inca o data si va doresc o zi excelenta

      Comment


      • #93
        Va multumesc pentru timpul acordat.
        Fac precizarea ca folosesc ulei Mobil 10W40 si nu am alimentat decat cu benzina de 95 fara plumb.Uleiul il schimb la 10.000 de km sau anual, fara sa constat consum de ulei.

        Comment


        • #94
          Acuma zic și eu ce mi-a zis mecanicul. Cică nu-i bine să ții uleiul semisintetic un an. Am trecut pe 5W40 ce e full sistetic. Diferența e de 20-30 lei parcă. De Mobil1 zic. 10W40 de la Mobil1 e semisintetic.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #95
            Da de Mobil 1 vorbim si am mers si cu 5w40, dar din cate am vazut in cartea masinii se recomanda 10w40. Nu l-am schimbat niciodata peste 10.000 ci chiar mai inainte.
            Multumesc de remarca.

            Comment


            • #96
              Deci tu crezi ca amestec sarac inseamna consum mic de benzina? La amestecul sarac e putina benzina in raport cu aerul dar asta nu inseamna ca tu vei scoate mai putini bani din portofel pentru benzina, ci mai multi.
              Daca vrei sa schimbi sondele, cel mai fain ar fi sa gasesti un coleg care are un motor ca al tau(si care merge bine) si sa-ti imprumute sondele. Asta ca sa nu dai banii degeaba. Sonda e o piesa care e bine sa fie pe original si, daca e pe original, nu-i chiar asa ieftina...cel putin eu asa cred. Mai este si aici ceva de adaugat: piesele pe original (sau de origine) nu sunt chiar la fel de bune ca cele de pe masina cand masina a iesit din fabrica. Cei din service-uri stiu acest lucru si s-au intamplat cazuri cand s-au schimbat piese. Probabil si acesta este unul din motivele pentru care nu te lasa in service cand duci masina la ei.
              No malfunction

              Comment


              • #97
                Așa arată o sondă care moare

                Pentru că am cumpărat un tester și pentru că mă pregătesc să schimb sonda, să vă arăt în sarcină cum arată o sondă care moare.





                Mâine fac plajă pe sub ea și de voi găsi timp, refac testele și pun graficele noi.
                Last edited by Florin_WES; 11-27-2017, 20:49 PM. Reason: typo

                Comment


                • #98
                  După jumătate de zi, sonda veche a câștigat meciul. Nu a ieșit. Trebuie să caut o metodă foarte elegantă de a o scoate. Îmi pare nespus de rău pentru că mâine încep un drum lung și aș fi vrut să mă bucur de un consum mai bun.
                  Vreun sfat pentru a scoate o sondă în 5 minute? Există astfel de trucuri?

                  Comment


                  • #99
                    Să înţeleg că s-a sudat şi n-ai putut-o desface?
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • Zici că-i turnată'n catalizator, mizeria. I-am dat cu toate smakurile posibile...

                      Comment


                      • Zic şi eu ce-am auzit pe la alţii... Probleme de genul ştiu că se întâmplă în special cu bujiile incandescente la diesel.

                        Ai putea în prima fază să încerci cu motorul cald. Acum nu ştiu, sper să se dilate mai mult catalizatorul ca sonda.

                        Sau modul barbar, tras de ea şi dacă se rupe, găurită pe mijloc şi din apropae în aproape până rămâne suficient de subţire să poţi rupe filetul.

                        Nu ştiu cât loc ai. Vezi numai să nu faci o boacănă. Am avut şi eu ceva de genul cu şurubul de la vibrochen ce ţine fulia. L-a încălzit în draci şi i-a dat cu impactul până a cedat. Dar mai ştiu şi cazuri cu o bujie ruptă în chiuloasă de s-a ajuns la strung că n-a putut nicium s-o scoată.

                        Zeama gen WD40 e bună dacă are cum să intre şi în special nu curge de pe şurub. N-aş vedea cum ai găsi o poziţie ca să-şi facă WD40-ul treaba pe sonda lambda.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • Vreun sfat pentru a scoate o sondă în 5 minute?
                          +1 Incerci imediat dupa drumul lung, sa fie incinsa bine. Daca nu, o incalzesti bine de tot, trebuie sa iasa. Cheie fixa pe ea+prelungitor si tras barbateste.
                          La modul "barbar", trebuie luat in calcul ca e infiletata pe catalizator totusi...adica fara lovituri in catalizator.

                          Spor!
                          Last edited by LauLaur; 11-25-2017, 19:32 PM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • Eu unul când am drăcii înţepenite de desfăcut bag cheia inelară. Cheile fixe de obicei se crăcănează şi mă aleg belit pe mâini. Am avut şi yato şi tot le-am crăcit.

                            Dacă ai cheie inelară serioasă bag-o pe aia la înaintare. Ţeavă peste şi tras. Sau poate cu o tubulară lungă + impact. Dar pentru asta deja trebuie service. Oricum trebuie s-o spânzuri pe ceva că n-ai nici un fel de putere tolănit pe spate.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Presat de timp, am lăsat-o baltă. Am făcut plajă destul de mult la lumina cutiei de viteze . Am să caut o cheie specializată pentru desfăcut așa ceva și am să încerc din nou. Offfff... mi-ar fi plăcut să o simt la motorel.

                              Comment


                              • Salutare kosson,

                                Ți-am editat postul #97 astfel încât să-ți apară pozele aici.
                                Pe viitor, dacă "urci" poze de pe site-ul respectiv, trebuie să pui alt link.

                                Ca idee:
                                În loc de: [ I M G ] https: / / i m g u r . com / 0 X 6 U 9 E 0 [ / I M G ],
                                pune: [ I M G ] h t t p s: / / i . i m g u r . com / 0 X 6 U 9 E 0 .png[ / I M G ].

                                Baftă!
                                Regulament general Club Mercedes.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF