Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Coduri de eroare P200B si P2029 180K 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coduri de eroare P200B si P2029 180K 2002

    Salut,

    Am nevoie de ajutor sa identific problema sau problemele care ar putea duce la afisarea celor 2 coduri P200B si P2029.Mai mentionez faptul ca am schimbat debitmetru si tot apar aceste coduri chiar si dupa ce starg aceste orori, plus ca atunci cand astept la semafor sau pur si simplu apas ambreiajul scade turatia morotului, pe liber turatie nu are fluctuatii ci doar cand apas pe ambreiaj.
    Inainte sa schim debitmetru am facut un drum mai lung si dupa vreo 100 de km nu mai tragea motorul, a trebuit sa opresc si sa repornesc motorul dupa care a mers ok.
    Daca ma poate ajuta cineva sa-mi spune ce sa verific, ce furtunuri sau ce piese.

    Multumesc.

  • #2
    @ tudors
    Salut, poti folosi functia search este arhidiscutata problema ta in alte topicuri.
    Pe scurt trebuiesc inlocuite furtunele si valva unisens dintre blocul motor si kompressorul mecanic ( vezi topicul meu), iar pentru celalta eroare trebuie inlocuiti solenoizii (actuatorii) axelor cu came care scapa ulei de motor pe instalatie (cauti si montezi Pierrburg ). Daca ai ulei in mufele solenoizilor axelor cu came, trebuie verificata toata instalatia (mufele) de la motor si ECM-ul (calculatorul ) montat pe carcasa filtrului de aer sigur are ulei in el. Stima.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Salut,

      Multumesc pentru ajutor. Mentionez faptul ca actuatorii au fost deja schimbati undeva in primavara cu actuatori Pierburg.
      Deci nu trebuia schimbat debitmetru?
      Mufele au fost verificate cand am demontat carcasa filtrului ca sa schimb debitmetru si aratau foarte bine, erau curate, totusi am sa mai verific odata.
      Mai ramane sa verific furtunurile care deocamdata nu stiu care sunt, am sa caut postul tau sa le indentific.

      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Salut ,

        Te referi la aceste furtunuri si valva?


        Comment


        • #5
          Coduri de eroare P200B si P2029 180K 2002

          Salut, da acestea sunt. Legat de ulei in mufe trebuie sa verifici neaparat daca este in mufele sondelor lambda care sunt fixate pe cutia de viteze. Daca este ulei in ele iti poate modifica citirea voltajului de la sonde.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Salut,

            Am schimbat aceste furtune si valva unisenssi am pus si debitmetrul vechi( original) inapoi pe masina, am verificat toate mufele erau ok, dar totusi le-am suflat un pic ca sa fiu sigur, problema este ca am doar un singur cod P200B debitmetru film cald care inca mai apare. si singura problema ar fi doar cand apas pedala de abreiaj la stop, pentru ca atunci imi oscileaza relantiul. Dar daca apas in acelasi timp si pedala de frana isi revine chiar daca am si ambreiajul apasat, relantiul sta la pozitia normala.
            Stie careva ce poate fi?
            Problema a aparut dupa ce am schimbat palcutele de frana, deoarece camd am impins pistoanele de la etrieri inauntru a curs niste ulei peste ce este sub rezervorul de ulei pentru frana. Sa aibe legatura cu vreo mufa de pe acolo si a curs ulei peste ea? Dar nu vad legatura cu eroarea de debitmetru.
            Ma poate ajuta cineva?

            Comment


            • #7
              A curs ulei sau lichid de frână? E normal sa curgă lichid de frână dacă era la nivel cu etrierii ieșiți mult în afara. Pe ce o fi curs asta se poate vedea cred destul de simplu cu ochiul liber.
              Clar e vreun senzor "necăjit" pe-acolo.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Salut,

                Da, a curs niste lichid de frana, si acum mi-am dat seama ca imediat dupa acesta curgere mi-a aparut si acest defect. Vroiam doar sa stiu daca este posibil sa fie de la asa ceva, avand in cedere faptul ca imi da si eroarea P200B debitmetru ( film cald ).

                Poate ma poate ajuta cineva cu o imformatie referitor la acesta problema.

                Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Cert este ca lichidul de frana poate avea efect coroziv asupra unor cabluri invechite. Acum dupa umilele mele cunostinte vasul pentru lichidul de frana e in dreapta iar debitmetrul undeva central mai sus nu? Cel putin asa e la diesel. De asta mi se pare putin probabil sa fi curs lichid pe ceva instalatie electrica.
                  Nu spun ca nu e asa. Nu ar strica niste poze.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Este posibil ca la ambreiaj sa fie si alta cauza. Pentru ca de mai mult timp cand schimb vioteza ambreiajul nu revine totatl inapoi, doar pe jumatate si il ajut eu cu piciorul sa il aduc de tot la pozitia initiala, dar asta nu se intampla de fiecare data dar se intampla destul de des.

                    Iar pentru eroarea debitmetru film cald este posibil se fie senzorul de tamperatuta de pe admisie?

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua! Si eu am schimbat recent, la service, cureaua de accesorii la Mercedesul meu C180 K din 2005 si mi-a aparut eroarea P2029-000 (mentionez ca mi-a dat compresorul jos pentru a monta rola intinzatoere, de ghidare si cureaua de accesorii) plus ca la pornire la rece se aude un zgomot (hrascait) dupa ce se incazeste motorul acest zgomot dispare. Nu stiu de la ce este si tare as dori sa aflu. O alta problema intalnita ieri, la drum lung, in mers, pe frig temperatura apei la motor nu se ridica de 40 de grade, la relaniti creste normal si baga caldura normal. Oare o fi termostatul blocat pe deschis? Va multumesc si daca doriti sa imi dati un sfat ar fi foarte bine!!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by octav82 View Post
                        O alta problema intalnita ieri, la drum lung, in mers, pe frig temperatura apei la motor nu se ridica de 40 de grade, la relaniti creste normal si baga caldura normal. Oare o fi termostatul blocat pe deschis? Va multumesc si daca doriti sa imi dati un sfat ar fi foarte bine!!
                        Sigur termostatul este defect.

                        Comment


                        • #13
                          L-am schimbat singurel, cu grija sa nu rup carcasa termostatului si acum...e ok...sta pe undeva la 81..82 de grade.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by octav82 View Post
                            Buna ziua! Si eu am schimbat recent, la service, cureaua de accesorii la Mercedesul meu C180 K din 2005 si mi-a aparut eroarea P2029-000 (mentionez ca mi-a dat compresorul jos pentru a monta rola intinzatoere, de ghidare si cureaua de accesorii) plus ca la pornire la rece se aude un zgomot (hrascait) dupa ce se incazeste motorul acest zgomot dispare. Nu stiu de la ce este si tare as dori sa aflu. O alta problema intalnita ieri, la drum lung, in mers, pe frig temperatura apei la motor nu se ridica de 40 de grade, la relaniti creste normal si baga caldura normal. Oare o fi termostatul blocat pe deschis? Va multumesc si daca doriti sa imi dati un sfat ar fi foarte bine!!
                            Sa nu fi miscat sau rupt vreunul din furtunele de vacuum cand au umblat la kompressor. Legat de zgomot, ce piese ai folosit? Am schimbat si eu la masina mea care are acelasi motor, dar am folosit OE si nu se aude nimic. Sa te uiti mai atent, poate e deplasata curea si nu calca perfect pe canale.
                            Last edited by edyy; 02-15-2021, 14:41 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF