Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreiaj + consum mare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cezarkage View Post
    @drotaru: Cum zice si colegu' LauLaur, consumul crescut poate fi din cauza termostatului ramas blocat pe deschis, astfel motorul nu ajunge niciodata la temperatura de lucru, mai ales la drum intins. Posibil in oras sa mai creasca cat de cat temperatura... Eu am umblat cu termostatul defect 2 ani si aveam consumul asemanator cu al dumneavoastra. Inca un lucru, periodic sa verificati presiunea rotilor. Valorile nominale pentru presiune le gasiti pe usita de la rezervor.
    Legat de benzina, am sesizat ca de la anumiti furnizori mi-o "papa" mai repede, de la altii ba. Neaparat sa incercati de la alt furnizor. Recomand sa se faca consumul la plinul de rezervor si nu la aprinderea becului deoarece plutitorul este influentat mult de inclinatia masinii.

    OffTopic:
    Fara suparare, acu un an am schimbat uleiul la cutia mea manuala si nu a picat. Am considerat ca 17+ ani de utilizare a unui ulei este mai mult decat suficient. De asemenea, am vazut la emisiunea Wheller Dealers de pe Discovery, cum la cutia automata a unui Porche a fost suficienta doar schimbarea uleiului pentru a rezolva problema functionarii defectuoase (scriu si eu ce au prezentat aia).
    Multumesc pentru sugestii.
    Termostatul este primul care a fost verificat. Pe tester aparea ceva in neregula cu senzorul, asa ca l-am schimbat. Daca ar fi fost defect nu ar fi aparut pe tester? Intreb, pt ca nu ma pricep si repet m-am saturat sa schimb aiurea. Si daca nu apare pe tester cum imi dau seama ca este defect?
    Am sa schimb si uleiul din cutie, ce sa fac, am de ales?
    Apropo sonda lambda si debitmetrul de aer functioneaza perfect si la rece, deci am mai eliminat din cauze!
    Ultimul mecanic mi-a zis ca la revizie sa schimb si filtrul de benzina. Daca este infundat influenteaza consumul. Eu oricum am schimbat toate filtrele la revizii. La sfarsitul lui octombrie cand fac revizia le schimb din nou. Cine stie, poate are dreptate! Atunci schimb si uleiul ca astia de la service, (dupa ce l-a improscat pe la joja) mi-au pus Castrol 10W40, prea gros parerea mea. Eu aveam 5W30.
    Pe cuvant ca mai ca-mi vine sa merg la reprezentanta pentru o diagnoza dar la astia costa 180 lei si tare mi-e ca nu depisteaza nici ei nimic si platesc degeaba.
    O sera buna va doresc.

    Comment


    • #17
      De problema asta cu neintratul in viteza la frig ne-am plans mai multi pe aici. Eu am facut greseala sa schimb uleiul din cutie, lichidul de frana si pompa de ambreiaj...totul in zadar. La reprezentanta, in cazul in care problema este minora, se face din tantar armasar...adica, trebuie kit ambreiaj.
      De la o vreme, eu am inceput sa vad altfel aceasta problema. Nu mai stiu pe ce site englezesc am citit ca unii si-au pus acumulator de capacitate mai mare...cred ca spuneau ei ”heavy duty”...si, ca prin minune, se rezolva aceasta problema. Dar nu aveau nici o explicatie stiintifica. Astfel, eu am ajuns sa cred ca frigul afecteaza acumulatorul...nu cutia de viteze, nu kit-ul de ambreiaj. Se pare ca alternatorul are un regulator de tensiune. Daca acesta nu isi face treaba cum trebuie, atunci cand accelerezi, tensiunea de incarcare poate depasi 14.6 volti...ceea ce nu ii place lui ECU. Stiu ca o sa sara multi pe mine si o sa-mi spuna ce treaba are cutia de viteze mecanica cu ECU. Cu toate acestea eu raman la parerea mea ca aceasta este o problema electrica. In concluzie, ar fi bine de verificat curentul de incarcare...dar nu cu motorul la relanti ci turat un pic. Regulatorul de tensiune trebuie sa tina cont de turatia motorului, de temperatura acumulatorului(cica bateria se incarca mai repede cand e calda), de cati consumatori sunt porniti, etc. Daca tensiunea de incarcare este mai mare decat necesar, cica fierbe electrolitul din baterie. Ma rog, nu-s eu tocmai marele priceput in electronica...era fain daca un electronist ne-ar ilumina un pic si pe noi dar nu e interes. Nu ar fi exclus ca si consumul de combustibil sa fie afectat tot din aceasta cauza. Stiu ca exista si un releu(sau poate mai multe) care se numeste ”overload relay” dar inca nu am ajuns cu studiul pana acolo. Mai trebuie sa fac cercetari.
      No malfunction

      Comment


      • #18
        Salut!
        Am un A140 cu cutie semi-automata, am schimbat de curand ambreiajul si patineaza. Acum cupleaza incepand de la 1500 turatii, inainte de a se defecta cupla la 1000 turatii.
        Am pus-o pe tester si distanta de frictiune este mare 12mm.
        Cum pot regla distanta de frictiune?

        Comment


        • #19
          Ambreiajul automat trebuie "invatat", dupa ce schimbi kitul. Si pentru asta iti trebuie un mester iscusit si un tester STAR. Sper ca s-a folosit kit "de care trebuie" pentru semiautomata.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Salut,am tot citit de consum mare si asa ca ma pus dra..cu sa verific consumul ,am facut plinul cu benzina de 100 si am mers doar in oras pana am facut 100km ma-m dus la aceiasi statie benzina si am refacut plinul,surpriza consumul meu este de 16,2 litri la 100 km )) am mai facut acest test prin luna lui august aveam un consum de 10 litri prin oras la 100...intrebare sa defectat ceva sau iarna are consumul mai mare????

            Crede-ti ca benzina de 100 se arde mai repede decat ce-a de 95???
            Si daca tot am intrebat asta sa intreb si ce benzina se baga pentru a mea masinuta W168 an 2001 motorizare 1598c

            Eeee apropo am obiceiul sa-i dau talpa....

            Comment


            • #21
              Salut!
              Producatorul specifica un consum de 9,6% in oras, cutie manuala. Consum care, stim cu totii ca nu prea se potriveste cu conditiile reale. Acum..., iarna nu-i ca vara, mai o caldurica, mai o dezaburire, incalzire in scaune, poate si un termostat pe duca..., e normal sa consume mai mult. Dar parca nici chiar atat.
              Sa sti ca si eu am observat ca gandacul papa mai repede benzina de 100 de la OMV, asa ca am revenit la 99 de la Petrom.
              P.S.
              E ger mare pe la voi? Lasa si tu bocancii acasa!
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Originally posted by LauLaur View Post
                Salut!
                Producatorul specifica un consum de 9,6% in oras, cutie manuala. Consum care, stim cu totii ca nu prea se potriveste cu conditiile reale. Acum..., iarna nu-i ca vara, mai o caldurica, mai o dezaburire, incalzire in scaune, poate si un termostat pe duca..., e normal sa consume mai mult. Dar parca nici chiar atat.
                Sa sti ca si eu am observat ca gandacul papa mai repede benzina de 100 de la OMV, asa ca am revenit la 99 de la Petrom.
                P.S.
                E ger mare pe la voi? Lasa si tu bocancii acasa!
                Toate cele bune!
                De la MOL bag de 100 ,dar dupa ce am facut aceasta verificare am bagat peste cea de 100 de 95 ,cred ca incep sa le amestec,dar sa sti ca deja se simte diferenta,numai trage asa bine,deci numai ajung sa bag a-5-a in oras ,drama am un drum de la servici in care ajungeam pe la 100km deci era a-5-a ,ieri am ajuns doar pe la 85 km nu am mai apucat sa bag a-5-a

                Cum mai fac intrecere cu colegi care au BMW 320 si seria 1?? ca pana acum le dadea praf... se enervau, cum naiba ii fac cu a mea masinuta....explicatia este simpla -MERCEDES- the best...am permis de 18 ani si am avut en modele si marci dar ca MERCEDES nu a fost nici una

                Ger nu este, nimim minus 2-3 grade au fost deci port inca pantofi ...asa conduc de cand ma stiu .

                Comment


                • #23
                  Dupa ce am citit, deja consider retorica intrebarea ta : "sa defectat ceva sau iarna are consumul mai mare????"
                  Ce sa zic, rezervorul plin si... da-le praf!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    L-am "invatat", am folosit un kit de care trebuie, am aerisit rulmentul de presiune ( manual si din tester) si tot nu am o distanta buna.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by misu_185 View Post
                      L-am "invatat", am folosit un kit de care trebuie, am aerisit rulmentul de presiune ( manual si din tester) si tot nu am o distanta buna.
                      Totusi pana sa incepi reparatiile ai avut vreun cod de eroare ceva? Acum ai cod de eroare?
                      Arunca un ochi pe pagina aceasta. Totusi ti-as sugera sa incerci sa dai de colegu' automaticul (telefonul de contact il gasesti in sectiunea 'About me') sa te ajute cu un sfat. Numai bine!
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • #26
                        @misu_185
                        Te-am intrebat daca s-a folosit ce trebuie, pentru ca sunt diferente constructive intre un kit normal de manuala si unul de ACS. Kitul ACS are placa si discul mai mari in diametru si in plus de asta, placa de presiune are un sistem de auto-compensare(autoreglare), care, ma gandesc, ar trebui sa faca exact ce-ti lipseste tie--sa tina discul la aceeasi distanta de volanta.
                        Acum, daca modulul ACS a fost adaptat kitului nou, erorile au fost sterse, s-a aerisit, nu ar mai ramane decat o eroare mecanica...
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Nu sunt diferente la kit-ul de ambreiaj la cutie manuala sau semiautomata. La a mea am schimbat inclusiv cutia, cu una normala (manuala). La semiautomat, periodic, se pune testerul pentru a reinitializa ambreiajul in urma uzurii normale.

                          Comment


                          • #28
                            Asta s-o crezi tu! Uite cum arata o placa de presiune de semiautomata:
                            Si asa arata una de manuala:
                            In plus de diferentele placilor de presiune, datorate sistemului de compensare si discurile sunt mai mari in diametru. La o manuala clasica cu ambreiaj, diametrul este de 215mm iar la semiautomate, 220mm.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              La multi ani tuturor!!!

                              Revin la problema cu consumul Am mers anul acesta 100km prin oras si am reumplut rezervorul ,surpriza urata 14% consumul,acum talpa nu iam dat am mers cat mai normal cu putinta scimband treptele pana-n 2500 ture ,masina este A160(W168) an 2001 benzina motor 1598cm varianta long....acum va rog niste sfaturi ce ar putea avea si la ce sa merg mecanic sau electricean sa-mi zica de ce consumul asta mare???

                              Cauciucurile au fost umflate dupa cerintele capacului rezervor,motorul merge bine ,de pornit la fel,de mirosit nu miroase nici in habitaclu nici afara a benzina,ce poate fi...precizez ca am inceput de la ultima verificare a consumului cand am avut peste 16% sa bag benzina de 95 inainte bagand de 100...va rog niste sfaturi.

                              Tin sa multumesc celor ce mau sfatuit pana acum ,rezolvand pana acum cu ajutorul vostru ESP-BAS,electromotorul si schimb ulei cutie viteza acum sper niste sfaturi pentru consumul exagerat

                              Multumesc!!!
                              Last edited by gambler; 01-03-2018, 19:40 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Bagã de la Mol-ul de pe Caransebeșului (parcã erai din Lugoj). Pompa din stâga și mai fã o datã consumul. Sau dacã ajungi la Timișoara din ãla de pe Rebreanu.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF