Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreiaj + consum mare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreiaj + consum mare

    Buna ziua
    Am decis sa va scriu totusi pentru ca desi am citit vreo cateva zile cam tot ce am gasit pe forum legat de problemele mele nu sunt sigur ca am si raspunsurile.
    1. Prima problema este legata de consumul mare.
    Mai intai ar trebui sa mentionez ca prin februarie anul asta a trebuit sa plec repede cu masina si nu am mai avut timp sa o incalzesc asa ca de obicei. Am si fortat-o un pic pe drum, 80-90 km/h, pentru ca trebuia sa ajung repede si mi-a improscat ulei pe la joja, mult ulei, era motorul fleasca. Am dus-o la service pe o platforma, unde mi-au spalat motorul, au inlocuit uleiul si filtrele si mi-au schimbat un furtunel in forma de “S” de la epurator. Nu stiu daca mi-au curatat si epuratorul (probabil ca nu). Spun asta pentru ca am desfacut din curiozitate lacasul unde este filtrul de aer, deoarece mirosea rau a ars cand dadeam drumu' la caldura si era foarte murdar de ulei acolo.
    Habar nu am daca asta are legatura cu consumul dar de atunci au inceput problemele, inclusiv consumul.
    15 litri in oras, consum facut plin pe plin la nr. de km. Inainte nu-mi lua mai mult de 10 litri. Am fost la alt service si mi-au schimbat bujiile, au zis ca sunt duse. Consumul a scazut la 12-13 litri. Am pus-o pe tester si baiatul ala a zis ca ar trebui schimbat si senzorul de temperatura de la termostat. L-am scimbat! Nici o modificare la consum. Mentionez ca a verificat si sonda lambda si debitmetrul de aer, dar sunt in parametri.
    Dupa alte 2 luni am gasit un alt mecanic, la care am schimbat si un alternator cu unul nou, deoarece mi se aprindea avertizare pentru baterie in bord si se intarea directia. Lichidul servo fiind OK. Dupa schimbarea alternatorului totul a revenit la normal.
    Mecanicul asta a pus-o iar pe tester si mi-a confirmat si el ca sonda si debitmetrul sunt OK. I-am zis ca am consum mare numai in oras, la drum intins imi ia 6 litri. Atunci mi-a propus sa facem un test si la rece. Inca nu l-am facut, poate weekendul asta. Deci, in concluzie, nu stiu ce poate sa aiba si nu mai vreau sa schimb piese aiurea ca sunt foarte scumpe!
    2. Probleme legate de ambreiaj.
    Pedala de ambreiaj imi scartaie putin cand o calc si in ultimele 3 luni mi s-a si blocat „jos” de vreo 4 ori in oras. O ridic cu piciorul si isi revine. Mi-a aparut si un „uruit”, ca o vibratie, nu stiu cum sa explic. Se intampla asta pe la 35 km in treapta 1, la 45 km in treapta 2, 55 km in treapata 3 si uneori si la 65 km in treapta 4. De asemenea, in iarna, cand este frig, nu imi intra in viteza 1 si „marsarier” fara dublu ambreiaj sau schimbari succesive 2, 3 si apoi 1 sau „marsarier”. Daca masina este calda intra fara probleme.
    Am fost sfatuit sa schimb kitul de ambreiaj. De parca acest kit este asa o jucarie si la mine cresc milioanele in gradina. Masina are 166.000 km.
    Ultimul mecanic, care mi-a schimbat si alternatorul si care se pare ca stie cate ceva, mi-a propus sa schimb mai intai pompa de ambreiaj si sa vedem cum se comporta.
    Va spun sincer ca nu mai suport, imi vine sa ma pun cu barosu’ pe ea. Desi am fost multumit de masina 2 ani de zile, arata bine, este stabila, cat de cat confortabila (suspensii cam tari, dar scaune bune pentru spatele meu). Inainte am avut un Matiz. Si toate aceste probleme au apraut dupa acel episod cu uleiul improscat pe la joja, cand masina a stat 5 zile in service pana a venit acel furtunas.
    Am citit ca cineva recomanda si ungerea unei parghii pe la timonerie (era si o poza). Am sa incerc si asta!
    Sincer, nu cred ca-mi voi mai lua vreodata Mercedes. Este mult prea pretentios pentru conditiile de la noi si intretinerea scumpa si oricum daca o voi schimba cu alta second-hand, in orice caz voi cauta una cu pana in 100.000 km.
    Le multumesc anticipat celor care au avut rabdare sa citesca si va doresc numai bine!

  • #2
    La doi îți zic eu: Trebuie aerisit. Am făcut și eu prostia de am umblat la el și mi s-a lipit pedala de podea. Acum să nu fie alte bube, dar nu pierzi nimic să-i faci o aerisire.

    Lofty's Homepage, Mercedes-Benz 'A' Class, Components, clutch assembly , bleeding clutch, slipping, replacement


    Eu l-am aerisit singur. Bagi un furtun și-l pui în borcan.

    Chestia cu intratul greu în viteză poate fi și piesa respectivă, dar aș zice să-i schimbi / verifici și uleiul din cutie.

    Cu consumul nu știu... alimentezi în oraș din același loc? Și mie mi-a ieșit consum de 15 mixt. Am schimbat pompa și ce să vezi? Am 6-8 acum Pompa de la care alimentez nu alte pompe.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #3
      Daca imi permiti, cateva sugestii:
      1.Cauta o persoana care sa detina un tester dedicat Mercedes (Star) + sa stie sa il foloseasca.
      2.La cutiile manuale se schimba uleiul , iar cantitatea trebuie sa fie exacta , mai mult sau mai putin ulei va face probleme.
      3. Mecanicul la care sa te adresezi ar fi bine sa fie cunoscator in ale mecanicii mercedes, altfel vei schimba multe piese fara rost daca o vei lua prin eliminare si implicit bani si timp.
      Multa bafta iti doresc in rezolvarea problemelor;
      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

      Comment


      • #4
        Nu-i adevarat, la cutiile manuale nu se schimba uleiul...doar se completeaza daca sunt pierderi.
        No malfunction

        Comment


        • #5
          Buna ziua !



          Nu-i adevarat, la cutiile manuale nu se schimba uleiul...doar se completeaza daca sunt pierderi.


          Cand nu legi corect/deloc lucrurile unul de altul cand e vorba de masini/motoare, nu e bine sa fii asa de definitiv si irevocabil...



          Orice angrenaj mecanic de acest gen (cutie de viteze manuala/automata, reductor, diferential, servodirectie hidraulica sau mecano-hidraulica) implica o anumita perioada de utilizare (in ore de functionare si/sau kilometri daca e vorba de un autovehicul) dupa care uleiul se schimba cu altul, calitate/cantitate conform indicatiilor producatorului. Deasemenea, se schimba lichidele de frana si de ambreiaj, pentru ca sunt hidrofile.





          Considera ca tocmai ti-ai imbogatit bagajul de cunostinte fara nici o investitie...






          Dragos

          Comment


          • #6
            Multumesc Dragos. La cutia manuala A class producatorul nu indica nimic. Deci, daca tine 100 de ani cutia, tot atat tine si uleiul.
            No malfunction

            Comment


            • #7
              Buna seara !




              Un ulei nu "tine" mai mult sau mai putin de o anumita perioada de timp, ci isi pierde proprietatile initiale. Si, corespunzator, nu-si mai face treaba cum trebuie, scurtand durata de viata a cutiei.



              Un ulei de cutie se schimba cam odata la 100000km, la fel ca si cel de diferential. Personal, as face-o mai des, pentru ca dupa cativa ani de la faza de "masina noua", in cutie vei avea un mix de ulei uzat/apa/span feros/span neferos. Si cum doi litri de ulei de transmisie nu costa cine stie cat (iar manopera, in caz ca o faci singur, te va mai invata cum arata masina ta pe dedesubt), de stricat sigur nu strica. Diferentele se vor observa in special la rece/in anotimp rece. Si o sa fie mari...



              Eu am simtit diferente la fermitatea directiei inainte si dupa schimbarea ambilor pivoti... Mai jos se vede cum arata un buson de golire ulei cutie de la o manuala de W211 la 180000km. Si pe magnet sunt doar chestii feroase, cele neferoase se afla in suspensie in uleiul ala de nu vrei tu sa-l schimbi...



              Busoane cutie manuala cu si fara span.JPG



              Cat despre producatorii care nu indica acest schimb, aia vor sa vanda cutiii in continuare. Nici ambreiajul nu ti-l recomanda a-l schimba preventiv, dar am eu senzatia ca la un moment dat tot va trebui s-o faci. La fel si cu becurile arse...






              Dragos

              Comment


              • #8
                Originally posted by gruiarew View Post
                La doi îți zic eu: Trebuie aerisit. Am fãcut și eu prostia de am umblat la el și mi s-a lipit pedala de podea. Acum sã nu fie alte bube, dar nu pierzi nimic sã-i faci o aerisire.

                Lofty's Homepage, Mercedes-Benz 'A' Class, Components, clutch assembly , bleeding clutch, slipping, replacement


                Eu l-am aerisit singur. Bagi un furtun și-l pui în borcan.

                Chestia cu intratul greu în vitezã poate fi și piesa respectivã, dar aș zice sã-i schimbi / verifici și uleiul din cutie.

                Cu consumul nu știu... alimentezi în oraș din același loc? Și mie mi-a ieșit consum de 15 mixt. Am schimbat pompa și ce sã vezi? Am 6-8 acum Pompa de la care alimentez nu alte pompe.
                Hmm! La asta nu m-am gandit! Da, alimentez de la aceeasi pompa Rompetrol in drum spre serviciu. O sa incerc sa alimentez de la un MOL care este fix langa casa. Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Uleiul la cutiile manuale e for life...adica 5-10 ani cat ar avea speranta de viata o troaca sau la nr de km din garantie. Uleiul ala de cutie, cu toate ca nu este este supus contaminarii cu carburanti, se degradeaza, este totusi un ulei mineral sau sintetic ce are in plus aditivi de extrema presiune antifoam si antishear. In timp devine acid, isi piere din viscozitate si nu mai asigura ungerea corespunzatoare, mai mult, tine in suspensie particule fine de metal ce se formeaza datorita uzurii pionioanelor si sincroanelor.
                  E totusi o mentenanta ieftina tinand cont ca se schimba la un 100000-200000 tkm sau 5-10 ani in functie de bugetul fiecaruia.
                  E posibil sa te tina cutia mult si bine fara sa schimbi uleiul insa la fel de bine te poti trezi ca incepe sa agate sincroanele sau sa huruie rulmentii ori dantura pinioanelor.

                  Merita sa iti asumi riscul pentru max 100 lei odata sau de doua ori pe durata de posesie a masinii?

                  Comment


                  • #10
                    Daca vrei sa-ti strici cutia, schimba uleiul. Dar nu-i nimic, daca dai comanda de o cutie manuala noua, ti-o aduce cu tot cu ulei.
                    Apropo de consum, suntem furati la pompa. Daca vede ca ai Mercedes-Benz, primesti mai mult aer decat combustibil. Poate am folosit un cuvant prea dur: furat. La noi se cheama marketing.
                    No malfunction

                    Comment


                    • #11
                      Schimbul de ulei NU strica o cutie manuala...

                      @georgealinel:




                      Ma intreb cat de auto-necoplanar tre' sa fii ca sa afirmi ca o cutie se strica daca ii schimbi uleiul. Ai vreo pregatire in domeniul auto, vreo specializare de care eu n-am auzit si care, pe baza cercetatorilor extinse intreprinse, a tras aceasta concluzie ? Pe ce baza faci tu aceasta afirmatie, poti aduce dovezi in sprijinul teoriei tale ? Ti s-a stricat vreo cutie cand i-ai schimbat uleiul ? Nu mai scrie prostii aici, poate incepe cineva sa te creada...



                      Legat de cutii noi, eu transport asa ceva din cand in cand, si, in functie de situatie, ele pot fi deja cu ulei la nivel sau nu. Acest lucru este specificat pe un cartonas plasticat atasat respectivei cutii, astfel incat, inainte de/la montaj sa se execute sau nu umplerea. Daca vine cu ulei, este specificat si tipul de ulei folosit.



                      Legat de "furtul" de la pompa, ma indoiesc ca vreo pompa are o setare automata "anti-Mercedes". De ce nu si "anti-BMW" sau "anti-Lexus" ? Ca in Romania se fura tot si orice, asta stim cu totii...







                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        Nici dumneavoastra nu aveti vreo dovada ca ar trebui schimbat uleiul.
                        La contorul de energie electrica sunt setari automate. La pompa de combustibil sunt setari manuale...intr-adevar nu am dovezi, asadar nu pot folosi cuvantul ”furat” dar ”marketing” merge.
                        Romania, trezeste-te!
                        No malfunction

                        Comment


                        • #13
                          La pompă am pățit-o eu. Cum nu știu să pun "de cinjdelei" bag până face pâc și se oprește singură. No, făcuse pâc dar contorul tot mergea. A tot mers până am pus-o în furcă. Și când mergea, mergea în hopuri. Singura dată când am scos consum de 15%.

                          Cum demonstrezi? Cui reclami? Am plătit și piciorul meu n-o mai călcat pe acolo.

                          @Dragoș las-o mai moale te rog cu georgealinel. Omul probabil lucrează la fast-food și i-o fi zis patronul că nu se schimbă uleiul din tigaie. Și acum unde vede ulei -> pac! nu se schimbă.

                          @georgealinel no offense dar când îți spun mai mulți, ar fi cazul să mai lași și tu de bâta aia. Sau dacă tot ții de ea, ține-o în liniște. Cine te vede cu A-Klass-ul crede-mă că nu te privește cu invidie și-și face planuri cum sa te facă de bani. Cel puțin nu pe mine cu al meu W168 din mileniul trecut.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            Eu sunt de parere ca, colegul ar trebui sa schimbe si termostatul, nu doar senzorul. Sau macar sa urmareasca daca mai e in toate "facultatile" sale. Si un termostat defect poate sa influenteze mult consumul...
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              @drotaru: Cum zice si colegu' LauLaur, consumul crescut poate fi din cauza termostatului ramas blocat pe deschis, astfel motorul nu ajunge niciodata la temperatura de lucru, mai ales la drum intins. Posibil in oras sa mai creasca cat de cat temperatura... Eu am umblat cu termostatul defect 2 ani si aveam consumul asemanator cu al dumneavoastra. Inca un lucru, periodic sa verificati presiunea rotilor. Valorile nominale pentru presiune le gasiti pe usita de la rezervor.
                              Legat de benzina, am sesizat ca de la anumiti furnizori mi-o "papa" mai repede, de la altii ba. Neaparat sa incercati de la alt furnizor. Recomand sa se faca consumul la plinul de rezervor si nu la aprinderea becului deoarece plutitorul este influentat mult de inclinatia masinii.

                              OffTopic:
                              Originally posted by georgealinel View Post
                              Daca vrei sa-ti strici cutia, schimba uleiul
                              Fara suparare, acu un an am schimbat uleiul la cutia mea manuala si nu a picat. Am considerat ca 17+ ani de utilizare a unui ulei este mai mult decat suficient. De asemenea, am vazut la emisiunea Wheller Dealers de pe Discovery, cum la cutia automata a unui Porche a fost suficienta doar schimbarea uleiului pentru a rezolva problema functionarii defectuoase (scriu si eu ce au prezentat aia).
                              W168 or nothing!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF