Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 - fierbere apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se pare ca in cazul acesta a fost un cumul de factori. Busonul vasului care nu mai tine presiunea corecta + electroventilatorul care nu mai "acceseaza" toate treptele de viteza + radiatorul partial colmatat. In conditiilw in care functioneaza si clima, nu mai se reuseste o racire corespunzatoare.

    Comment


    • #17
      Salutare. Detin un c class din 1995 si de curand a inceput sa fiarba apa. Mai intai pe la 90°, urmatoarea zi 100°, cand aveam viteza scadea, cand o turam crestea, iar ultima data a urcat la 120° si imediat am oprit-o, am scos capacul cu grija si s-a intamplat ce s-a intamplat. Urmatoarea zi am anulat termostatu, iar in cea de a treia zi am hotarat sa scot radiator, furtune, vas sa le curat. Sibam gasit acest mâl efectiv. O consistenta de nmol. A mai patit cineva asta? Mentionez ca atubci cand am scos mâlul din radiator, era aproximativ 1,5 kg de aceasta consistenta iar rsdiatorul era incalzit doar 2/3 (pe semne restul infunrat cu nesul acela)

      Sent from my Le X820 using Tapatalk
      Last edited by RdkO3; 07-16-2017, 23:39 PM.

      Comment


      • #18
        Probabil resturi de la antigel. Cred ca ar fi indicat sa schimbi antigelul odata la X ani, pentru a evita situatii de genul asta. De la altceva ma gandesc ca nu poate fi. Ti-ai rezolvat problema cu ocazia asta?

        Comment


        • #19
          Ar merge un radiator flush sau un acid citric original MB pentru o curatare conpleta a sistemului de racire.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Ala imi arata a antigel albastru/verde amestecat cu rosu.
            Curata cu apa din furtun, cat poti de mult, apoi da-i cu solutii de curatare.
            Dupa o tura sa nu crezi ca ai terminat.
            Bagi 1L de antigel, restul apa, si un pic de solutie de curatat.
            Vei vedea ca dupa o saptamana de mers apa e din nou jegoasa.

            O scoti si mai bagi o tura de apa si doar apoi speli bine si bagi antigelul nou.

            Poate fi si garnitura de chiulasa, dar ar trebui sa bolboroseasca apa in vas cand il turezi si sa ai presiune mare pe furtunuri.
            Mai intai curata totul bine, de ramane curat sigur nu e garnitura.

            Comment


            • #21
              Cand am luat masina, adica la sf lui 2015, i-am schimbat antigelul fara sa fac flush si curatatre cu agenti. Si am pus antigel rosu. Au trecut 1 an si 6 luni de atunci. In mod normal, zic eu, nu ar fi trebuit sa se intample asa ceva. Am dat comanda de termostat, flush si de agent de curatare, doar ca sosesc abia astazi sau maine. Eu sambata am dat jos tot ce se putea da jos vizand instalatia de apa (furtune, vas si radiator, am bagat 60 litrii de apa calda in radiator de u de am scos toata mazga, am montat tot, am scgimbat apa de 4-5 ori si acum urmeaza sa mai fac o curatare si cu flush cand vin acestea. Aveam un termistat pe care l-am pus provizoriu si vad ca nu mai urca temperatura de 87°. Acum sa vad daca mai se intampla ce s-a intamplat vis a vis de antigel. Sper totusi sa nu fie garnitura de chiuloasa desi, cred ca ar fi bine sa o schimb si pe aia.

              Sent from my Le X820 using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Antigel rosu G12 + G11 (albvastru/verde sau ce pigment a ales producatorul) = love
                Si din dragostea lor neinteleasa de noi iese noroiul ala.
                O fi normal, nu o fi normal, asta e chimia dintre ele.

                Ai idee ce antigel avea masina inainte? Pt modelul respectiv se recomanda G11.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Sharky View Post
                  Antigel rosu G12 + G11 (albvastru/verde sau ce pigment a ales producatorul) = love
                  Si din dragostea lor neinteleasa de noi iese noroiul ala.
                  O fi normal, nu o fi normal, asta e chimia dintre ele.

                  Ai idee ce antigel avea masina inainte? Pt modelul respectiv se recomanda G11.
                  Sincer nu stiu ce antigel avea, cert este ca si acela era cam negru, adica la fel cum wra si asta cu 2 zile inainte de a incepe sa fiarba. Numai ca atunci avea alta ptoblema, era dusa vascocupla. Am luat alt radiator pt vascocuplaj, am schimbat antigelul si dupa nu a mai avut probleme cu racirea.

                  Sent from my Le X820 using Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Noroiul ala nu are treaba directa cu mixul de antigel, ci indirect. Mai precis, ceea ce se obtine mixand cele doua zemuri este probabil mai coroziv decat i-ar trebui blocului motor, de unde rugina formata cu timpul si depusa pe pereetii blocului ajunge in suspensie de antigel.



                    Odata motorul oprit, ea se depune pe unde poate si ramane acolo, c-o fi mai comod. De exemplu, in fagurele radiatorului. La urmatoare pornire/incalzire de motor, o mica parte din noroiul ala pleaca si duce zvonul precum ca in radiator e bine si cald, si mai apare o tura, care iar se depune, etc...


                    Agentu' ala de curatare a sistemului de racire se utilizeaza conform etichetei, dar preferabil fara termostat montat si cu radiatorul scos din circuit, acesta se spala complet separat. Si cand, dupa nenumarate spalari/flush-ari/clatiri/aghiasme din bloc si din radiator iese Perrier sau Borsec plat, atunci le unesti iar cum trebuie, bagi ce trebuie, aerisesti cum trebuie si pana la adanci batraneti o sa ai parte de mai putin stres pe partea asta ...





                    Dragos, care a facut asta si la alte masini, nu numai la ale lui...

                    Comment


                    • #25
                      Sa zicem ca am rezolvat problema. Neavand substantele de curatare a sistemului de racire, am folosit 3 litrii de otet pt 2 spalari complete, dupa care am hotarat sa dau jos radiator, vas de expansiune si tot ce inseamna furtune. Am bagat apa fierbinte in radiator, am constat ca doar jumatate era functional. In lipsa de substante de curatare, am introdus 1 litru de detartrant si 100 de litrii de apa din care am acos tot ce inseamna depuneri din radiator, adica 2 kg de namol. Operatiunea a durat 7 ore, iar dupa ce am montat tot, am pus antigelul( unul albastru, neluat dupa cod. In cateva zile, a mai iesit in vas ceva urme de acest namol, pe care l-am scos cu o pompita chiar din vas. Am scos 2 litrii pe care i-am filtrat si am pus la loc, rezultatul fiind un dop de 5 litrii de namol, practoc pelicula facuta la suprafata apei din vas. De atunci masina merge foarte bine. As dori totusi ca la finele lui septembrie sa bag si solutiile acelea si sa schimb antigelul. Acum nu stiu daca sa mai iau acel antigel pe care il luasem inainte (luat dupa codul motorului) sau sa merg pe un altul. Voi ce parere aveti?

                      Sent from my Le X820 using Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        Ce antigel ai pus? Poti pune original sau Castrol Radicool NF albastru este pe norma MB.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          SAu mobile antifreeze extra G11, pe el scrie ca e BASF glysatin sau asa ceva.
                          100 lei max pe 5L.

                          Detartrantul ala nu se intelege cu aluminiu, asa ca sper ca ai spalat bine instalatia dupa.
                          Am efectuat si eu o spalare, mai mult degeaba.
                          Mtororul meu fiind full aluminiu era curat ca lacrima.

                          Daca vrei sa testezi aciditatea, un multimetru masori tensiunea intre apa din borcan si motor.
                          Cand e nou ai sub 50mV, cand sare de 150mV tre sa te gandesti sa il schimbi, cand sare de 0.2V schimba-l cat de repede.
                          Dar depinde aici de mai multi factori, daca motorul e din metale diferite tensiune paote creste mai repede.

                          Comment


                          • #28
                            Am avut tentativa de a schimba motorul (era dusa supapa de control combustibil si fluctua intre 600 si 1500 de rotatii la relanti) si am luat un antigel oarecare (aveam drumuri urgente de facut urmatoarea zi). O sa ma uit acasa sa vad daca mai am bidonul de antigel sa vad de ce e. Stiu sigur ca e nemtesc. Cat despre curatat, am facut la inceput treaba cu otetul si detartrantul si dupa spalare cu 80 litrii de apa. Cum am mai spus, oricum intentionez sa mai schimb inca o data apa si sa curat bine, doar sa stiu ce antigel sa bag in nesatula.

                            Sent from my Le X820 using Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              Salutare din nou..am tot cautat pe net si am gasit raspunsuri contradictorii sau ambigue..pana la urma, care e temperatura normala de functionare a motorului ? (C200 Kompressor)..daca imi ajunge uneori spre 100 °C in conditii de canicula, in coloana sau stationare, e normal? Multumesc..

                              Comment


                              • #30
                                C200 - fierbere apa

                                Temperatura de functionare a motorului este de 87 de grade. Uleiul de la cutie l-ai schimbat ? Ce ulei si ce cantitate ai pus si in cutia automata? Daca ai mai putin ulei in cutie (pierdere sau nivel incorect) sau daca uleiul este pur si simplu uzat (nu mai are proprietatile de racire) aceasta functioneaza la o temperatura mai ridicata de lucru, racirea uleiului cutiei automate facandu-se prin radiatorul de racire al cutiei tot cu antigel. De aici poate rezulta temperatura mai ridicata a antigelului cand stai in coloana etc.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Last edited by Crazyady; 08-15-2017, 07:34 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF