Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • inseamna a daca esti multumit in august ii vizitez si eu!
    Originally posted by XBG View Post
    Asta ar fi

    Pentru moment au ales lumina albastra. Va fi nevoie sa construiesc o prisma triunghiulara pentru a aseza butonul in acelasi plan cu priza de deasupra, iar la prima vizita la service voi schimba culoarea pe orange.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat?

      Sa explic cum sta treaba la mine, C180 W202...

      Pe masina din dotare am instalatie GPL Bi Gas, montata in Italia, care functioneaza fara probleme de cand am luat eu masina (Octombrie 2012) si am parcurs personal cu ea in jur de 120.000 Km (din cei aproape 400K cati are masina). Am schimbat pana acum la instalatie doar cea ce tinea de revizie (filtre si conducte) si de doua ori senzorul de presiune (primul pus, care nu era identic cu cel avut pe masina, nu a rezistat nici macar 1 an, cel de-al doilea, identic cu ce avusese masina cand a ajuns la mine, functioneaza de peste 2 ani fara probleme).

      De o vreme incoace masina porneste greu dupa ce sta mai mult de 5 minute, adica trebuie sa dau la automat circa 3-5 secunde pana "o ia". Se pare ca membrana de la vaporizator scapa si intra gaz pe sistemul de injectie. Am sunat la service-ul GPL din zona mea (sunt doar 2 in Arad, pe "multipunct", dar numai unul se baga pe BiGas) iar tipul de acolo mi-a zis sa opresc alimentarea de la butelie si sa vad daca in lipsa GPL-ului masina porneste mai bine (sa nu fie de la altceva problema). Nu a mai fost nevoie sa opresc gazul, am ramas intr-o zi fara GPL si bineinteles ca masina a pornit fara probleme, "la sfert"...

      OK, e clar, trebuie kit revizie mebrana ... Ma uit pe net, sunt destule la vanzare... 70-90 de lei (plus transportul). Pret decent, acceptabil...

      Sun la service, sa ma programez dar... tipul de acolo imi zice ca el nu schimba KIT DE REVIZIE MEMBRANE, ca nu sunt bune, ca nu tin, ca o sa vin inapoi cu masina ca nu o sa mearga... ca nu imi da garantie, ca pe aici, ca pe dincolo... Ah, ca el nu are de unde sa faca rost de KIT... Ii propun sa ii comand eu kit-ul de pe net si sa mi-o monteze doar... El nu si nu! Ca imi recomanda sa schimb vaporizatorul cu totul... 550 de lei, cu montaj, garantie... Eu insist cu KIT-ul, pana la urma accepta si imi zice scorul pentru manopera: 200 de lei montajul kit-ului de revizie...

      Deci, dilema mea e mare... De ce nu e bun KIT-ul acela dedicat BiGas care se poate comanda de pe internet de la mai multi furnizori, si daca schimbul membranelor chiar justifica pretul de 200 de lei pentru manopera? (e chiar asa de greu?)

      Sau, sa merg pe mana lor si sa imi pun alt vaporizator?

      Imi cer scuze pentru povestea lunga dar va rog sa ma "luminati" si pe mine care e varianta cea mai buna si de ce...
      Last edited by dan500se; 07-15-2017, 18:57 PM.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Salut, poti pune kit-ul fara probleme. Membranele vor tine cam 80.000 de km daca le monteaza ca la carte. La un vaporizator nou cam tot atat vor tine membranele dar este destul scump in Arad de obicei vaporizatoarele Brc si alte marci costa 400-450 de lei, iar la Brc un kit de membrane cu montaj si garantie costa 250 de lei.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Aceleasi simptome le am si eu la una dintre masini. Nu m-am gândit ca de la asta ar putea fi. Simptomele se întâlnesc daca masina sta oprita intre aproximativ 10 min si 1 ora. Daca o pornesc dupa o ora nu se mai manifesta.

          Peste 2 sãptãmâni voi încerca sa gãsesc cauza.

          Din cate inteleg eu principiul de finctionare al instalatiilor GPL, cauza nu ar putea fi membrana vaporizatorului, rolul vaporizatorului fiind acela de încãlzire si reglare a presiunii GPL.

          Eu mai degrabã as vedea defectiunea la injectoare. Unul sau mai multe injectoare care nu inchid bine pot scãpa GPL in galeria de admisie si astfel putem avea prea mult combustibil in cilindri.

          Pentru injectoare exista kituri de reparatie si se pot face calibrari.

          Comment


          • Originally posted by Crazyady View Post
            Salut, poti pune kit-ul fara probleme. Membranele vor tine cam 80.000 de km daca le monteaza ca la carte. La un vaporizator nou cam tot atat vor tine membranele dar este destul scump in Arad de obicei vaporizatoarele Brc si alte marci costa 400-450 de lei, iar la Brc un kit de membrane cu montaj si garantie costa 250 de lei.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Asa m-am gandit si eu... Dar nu vad de ce insista "mesterul" sa pun vaporizator nou... Ma gandesc ca e mai simplu pentru el, scoate si el un ban de doi din pretul vaporizatorului, daca tot zici ca pare scump. O sa ma bag pe net sa caut, sa vad cu cat se vand cele identice cu ce am eu pe masina.

            Originally posted by XBG View Post
            ...Din cate inteleg eu principiul de finctionare al instalatiilor GPL, cauza nu ar putea fi membrana vaporizatorului, rolul vaporizatorului fiind acela de încãlzire si reglare a presiunii GPL.

            Eu mai degrabã as vedea defectiunea la injectoare. Unul sau mai multe injectoare care nu inchid bine pot scãpa GPL in galeria de admisie si astfel putem avea prea mult combustibil in cilindri...
            Nu contest ca cea ce afirmi sa nu fie adevarat (scapare de gaz la injectoare) dar imediat ce am spus simptomele la telefon la tipul de la service a pomenit de schimbarea membranelor, nici decum nu a zis nimic de injectoare.




            Originally posted by XBG View Post
            ...Pentru injectoare exista kituri de reparatie si se pot face calibrari.
            Garantat exista, sper sa nu fie totusi nevoie de a umbla pe acolo!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Sigur sunt membranele, la mine a facut la fel cu 3 zile inainte de a iesi instalatia gpl din garantia de 2 ani. Mi- au inlocuit vaporizatorul pe garantie. Facusem 80.000 de km pe gpl si de la ei am aflat treaba cu membranele.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • Vazand ca nu am sanse cu service-ul din Arad am contactat (prin e-mail) un service GPL din Timisoara (cica cel mai tare, dupa cum scrie pe site-ul lor, importand instalatii si piese de schimb direct din Italia, nu dat totusi nume...) pentru a rezolva aceasta problema cu schimbul de membrane + revizia aferenta.

                Mi-au si raspuns a doua zi cerand specificatiile sitemului meu GPL. Le-am dat toate detaliile (desi initial completasem si un formular la ei pe site). Raspunsul ce l-am primit a fost stupefiant (pentru mine cel putin): nu reusesc sa gaseasca kit de membrane pentru tipul meu de instalatie si imi recomanda o alta procedura pentru a rezolva problema. Le-am cerut explicatii suplimentare, mai ales in legatura cu ce alta solutie ar putea gasi pentru a nu schimba membranele de la vaporizator si cum de nu gasesc kit de membrane cand doar pe un simplu "search" pe Google apar cateva doar la noi in Romania, nepunand la socoteala "tara mama" a instalatie, Italia.

                Eu doar vreau sa schimb membranele, sa fac revizia si sa schimb filtrele GPL, eventual, daca nu exista alta solutie, schimb vaporizatorul cu totul! Ce alta solutie ar putea fi?!?

                Bineinteles, nu mi-au mai raspuns la ultimul e-mail!


                Noroc ca masina merge bine, lasand la o parte pornirea greoaie... si mi-a consumat la ultima "ieseala" din acest week-end 33 de l de GPL la 340 Km (calcul facut de la plin la plin), 2 persoane, greutate apreciabila si in portbagaj, mers pe drumuri de tot felul (neasfaltate, judetene, nationale, serpentine, autostrada, orase-sate).
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Pai hai sa o luam babeste...Din ce citisem mai demult tu ai pe masina instalatie BiGas.Firma asta era pe undeva in Reggio Emilia la vreo 50 de km de mine dar a dat faliment de cativa ani...Cand am dat jos in primavara instalatia mea ca tot BiGas era asta a fost doar unul din motive...Pe Italia nici filtrele nu le-am mai gasit (ma refer la cele originale).Nu vad cum se poate vinde asa ceva in Romania din moment ce in stoc in Italia este zero...Daca spuneai buba prin martie primeai plamnul meu care era perfect.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • Originally posted by broscutza2001 View Post
                    Pai hai sa o luam babeste...Din ce citisem mai demult tu ai pe masina instalatie BiGas.Firma asta era pe undeva in Reggio Emilia la vreo 50 de km de mine dar a dat faliment de cativa ani...Cand am dat jos in primavara instalatia mea ca tot BiGas era asta a fost doar unul din motive...
                    Asa deja povestea incepe sa capete sens (de ce nu se gasesc membrane originale si de ce cel din Arad nu vrea sa puna aftermarket si de ce cel din Timisoara nu gaseste piese in Italia).

                    Originally posted by broscutza2001 View Post
                    ...Nu vad cum se poate vinde asa ceva in Romania din moment ce in stoc in Italia este zero...

                    Dupa cum am scris mai sus, pe producator (aftermarket).


                    Originally posted by broscutza2001 View Post
                    ...Daca spuneai buba prin martie primeai plamanul meu care era perfect.
                    Asta e, ce sa-i faci acum? Trebuia sa ma "expun" si eu mai repede!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • Originally posted by broscutza2001 View Post
                      ...BiGas... a dat faliment de cativa ani...
                      Nu stiu ce sa zic... Intamplator am gasit asta pe internet:

                      Bigas Autogas Systems, riduttori GPL e riduttori metano, propane reducer, LPG reducer, CNG reducer, Cavagna Group



                      Se pare ca sunt foarte bine!!!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Divizia de baza a falimentat iti spun sigur!Nu mai ai asistenta si nici piese de schimb.


                        Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • Buna ziua, am si eu o intrebare. Am instalatie Ocotec pe un s203 1.8kompresor si se manifesta tot la fel adica am pornirea greoaie. As putea schimba vaporizatorul cu altul (alta marca) sau trebuie schimbat tot cu Ocotec. Intreb deoarece nu gasesc pe piata vaporizator ocotec.
                          Multumesc

                          Comment


                          • Salutare
                            Sunt nou pe site, dar vrea sa ajut putin.
                            Am un ml 320 /2001 cu instalatie prins.
                            Incepuse sa faca figuri maxime pe gz, daca modificam poziitia acceleratiei.
                            Cumparat diagnoza prins, rezultat un senzor presiune defect.
                            Schimbat senzor, acceasi poveste.
                            Ca sa scurtez, dupa multa bataie de cap , buba descoperita: fire rupte in instalatia de gaz.
                            Lipite si voila, totul in regula.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF