Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 - fierbere apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C200 - fierbere apa

    Salutare.
    Am un Mercedes C200 Kompressor automatic, motor de 2 benzina fabricatie 2001, recent achizitionat. As avea mare nevoie de ajutor referitor la 2 probleme mai mari care le-am descoperit.
    1. Dupa ce motorul se incalzeste imi apare in bord o eroare cu rosu referitoare la ulei cu mesajul "reduce oil level". Schimbul de ulei si filtre a fost facut recent si momentan am doar 5 litri de ulei in motor deci nu ar mai fi ce reduce.
    2. O problema mai importanta: imi fierbe apa si este aruncata pe la capacul vasului de expansiune. Recent am scos termostatul, in asteptarea unuia nou, astfel incat apa sa fie racita continuu..si tot la fel...se incalzeste destul de repede si e aruncata afara..garnitura de chiloasa?
    Astept parerei si sugestii. Multumesc frumos.

  • #2
    Cum arata uleiul? Are spuma? Este posibil sa iti scape lichid de racire in ulei pe la garnitura de chiuloasa.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Uleiul arata normal si nici nu pare sa creasca nivelul pe joja. In schimb ni se pare ca miroase cam tare a benzina (uleiul). e normal? am citit undeva ca ar fi vb de miros de gaze normal, dar miroase si pe joja cand e la rece. Problema cu eroare la ulei nu o vad decat din senzor. pe joja nivelul e aproape de minim.

      referitor la incalzirea apei. e normal apa sa clocoteasca in vas sub ochii mei iar ventilatorul sa fie oprit? de functionat functioneaza pt ca l-am surprins si mergand, dar cu o viteza destul de slaba.
      Last edited by cnaedot; 07-05-2017, 08:07 AM.

      Comment


      • #4
        Sfaturi..? Anyone?

        Comment


        • #5
          Anyone zice ca intre "fierbe apa" si "o da afara pe la vasul de expansiune" pot fi mari diferente. Like this:


          1. A fierbe = a incalzi peste gradul de fierbere o chestie lichida. Din motive "pentru ca" termostat, pompa de apa, radiator. Adica apa/antigelul "este" calde...


          2. A da afara pe la vasul de expansiune (mai ales fara termostat si fara a porni ventilatorul electric) = scapari de compresie in circuitul de racire. Din motive "pentru ca" chiulasa sau garnitura de chiulasa, deci gaze combustibile sau de evacuare in racire, cu apa/antigelul reci...





          Got it ?




          Dragos

          Comment


          • #6
            Domnul senior member Dragos, got it, dar nu "got it" tonul.

            Referitor la cele 2 posibilitati prezentate, uite ca la mine ar fi o a 3a. Apa e data afara pe la capacul vasului de expansiune dar e si fierbinte. Am auzit apa clocotind in vas. Intrebarea indirecta era ce problema ar putea fi daca apa ajunge la 100 grade, dar ventilatorul nu e pornit? Senzor de temperatura, vascocupla, etc?

            Comment


            • #7
              Ce ton ? Ai intrebat, anyone ti-a raspuns. Pricepi, bine, nu pricepi, bine. Indiferent daca pricepi sau nu, citeste mai jos:


              Daca apa e fierbinte,, nu e neaparat a treia posibilitate, ci cam a doua, daca stii ce se intampla intr-un motor.


              Ca de exemplu, sa zicem ca ai garnitura de chiulasa OK. Dar chiulasa e fisurata de asa natura incat la rece nu se intampla nimic, ci abia dupa ce motorul se incalzeste cat de cat, cand chestiile se mai dilata. Pragul ala de "cat de cat" poa' sa fie undeva pe la 70 - 80 de grade, perceput de mana/ochiul tau ca si "fierbere", desi nu e cazul. Dar fisura s-a cracanat destul cat sa-ti scape compresie in racire. Si asa apa va iesi afara pe la capacul vasului de expansiune...


              Cand auzi ceva "clocotind", nu inseamna ca "fierbe", ci pot fi gaze care vor sa iasa la aer. Apropo, cand te basesti serios in vana plina cu apa calduta, aceasta clocoteste ? Apa, nu vana. Si vezi ca vulcani noroiosi avem si in Romania...



              Incalzire cu termostatul scos poa' sa insemna varianta unu, cea cu pompa de apa/radiatorul.




              Any questions ?




              Dragos

              Comment


              • #8
                Foarte cuprinzatoare imaginea plastica dar deloc necesara. Cand am zis ca fierbe nu mam bazat doar pe auzul sau simtul meu tactil subiectiv..si in bord imi arata peste 95 grade cand incepe sa iasa apa..nedumerirea mea e de ce ventilatorul sta. Nu as desface chiloasa fara sa lamuresc aceasta chestiune.

                Comment


                • #9
                  Identifica daca ai visco sau electroventilator. Daca ai visco, poate e dus cuplajul vascos si trebuie altul, daca ai electroventilator poate e dusa termocupla si nu mai da comanda ventilatorului. Sau poate are ventilatorul electric figuri, ca si aia se poate.


                  Din cauza unui antigel incompatibil cu materialul chiulasei, cu timpul (nu chiar de azi pe maine), aceasta din urma se corodeaza si garnitura nu mai poate compensa lipsa de material. Astfel, poate sa ajunga orice in orice. Adica apa/antigel in capul pistonului a.k.a. camera de ardere sau ulei in circuitul de racire. Plus clasica scapare de gaze in racire, care se intampla la tine. S-ar putea sa scapi doar cu schimbarea garniturii de chiulasa...






                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Ok. O sa le iau pe rand incapand cu chestiunea vascocuplei (din cate stiu am vascocupla) si a ventilatorului. Daca ar fi sa fie garnitura sau chiar chiloasa, sunt si alte simptome care le-as putea vedea/simti?

                    Comment


                    • #11
                      Un sistem de racire de motor cu ardere interna lucreaza presurizat. Nimic extrem, undeva pe la 0.6 - 0.8Bar. Vasul de expansiune trebuie sa reziste le presiuni usor mai mari decat presiunea de lucru clasica, busonul lui la fel. Daca exista scapari de presiune din motive de vas sau buson, acestea pot cauza incalzirea motorului in cauza. Asigura-te ca vasul/busonul nu scapa presiune.


                      Cu ceva adaptor leaga-te pe gura vasului si pune-ti un manometru pe traseu. Fa presiune de 1.5 - 2Bar in sistemul de racire si urmareste sa nu scada deloc. Daca nu scade, vasul e OK. Ochioscopic trebuie verificat si busonul acestuia sau incercat cu un altul dovedit a fi bun sau cu unul nou, astfel eliminand si busonul ca si cauza de neetanseitate. Atentie, neetanseitatea nu inseamna neaparat ca trebuie sa se piarda lichid pe undeva, ajunge doar sa nu se mentina presiunea corecta/necesara unei bune functionari a sistemului de racire !


                      Ca mi-am amintit, exista prin service-uri si ceva testere de antigel pentru eventualul continut de CO/CO2. Fa si treaba asta la cineva care stie sa interpreteze corect rezultatele, ca sa vezi daca exista scapari de gaze de evacuare catre sistemul de racire.




                      Dragos
                      Last edited by Heavy D.; 07-07-2017, 00:15 AM. Reason: Gramatica la ora tarzie...

                      Comment


                      • #12
                        Faina comparatie cu vana si apa calda, haha.
                        As face in felul urmator:
                        1) Verificat pompa de apa. Daca nu circula apa, se incalzeste repede si clar ca fierbe dupa scurt timp.
                        2) Verificat radiator sa nu fie infundat(trebuie sa se incalzeasca toata suprafata inainte sa fiarba )
                        3) Daca 1 si 2 sunt ok, deja trebuie vazut in motor sa nu fie chiulasa

                        O alta idee ar fi sa verifici temperatura apei cand fierbe.

                        Daca nici asta nu merge, iti dau numarul unor baieti din Cluj care se pricep.
                        Last edited by grizzlee; 07-07-2017, 10:05 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Pt temperatura apa:
                          - tester, urmareste care e valoarea
                          - vezi daca iti da caldura, daca nu, pompa poate fi buba
                          - roteste de pompa cu cureaua data jos, merge greu?
                          - ventilatorul din cate stiu porneste la AC on, cel putin la mine
                          - la mine e comandat prin releu de la calculator, poate asa e si la tine.
                          Daca ai termocupla, e simplu, o suntezi si tre sa porneasca.
                          La opelul meu vechi pornea la 100-105C, nu la 95.

                          Pt scapat compresie in apa:
                          - furtunurile sunt f rigide/tari si la cald si la rece (cauta alta masina ca sa o iei de referinta)
                          - ori apa bulbuceste de ambalezi motorul. Da jos capacul cand motorul e semi-cald si da-i niste pedale. La unele motoare merge faza.
                          - daca ai forjat motorul e normal sa clocoteasca apa daca deschizi busonul imediat. De aia sta sub presiune, ca sa nu fiarba.

                          Comment


                          • #14
                            O sa investighez si va anunt ce a fost..Merci mult baieti. Apreciez.

                            Comment


                            • #15
                              Dac tot verifici radiatorul si ventilatoarele (termocupla) cur si locul liber(spaiul) între radiatoarele de clima si lichidul de rcire (poate aia e cauza)


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF