Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

coloana de esapament G

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • coloana de esapament G

    Cum ma apropiu de final cu montajul unui W460/461 trebuie sa-i fac si o coloana de esapament noua dimesionata pe noul motor 300D Turbo, OM603 luat de pe un W124. Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi deoarece vreau sa stiu ce sa cer cand ma duc la cel care va executa toba.
    Ii spun W460/461 deoarece caroseria si puntile sunt de pe un Puch din 2001 iar sasiul, interiorul si actele de la G300GD... si motorul si cutia de pe un W124

  • #2
    O coloana de evacuare se poate executa artizanal, o toba in schimb se cumpara dedicata pe masina-subiect. Odata toba/tobele in mana, se poate vedea cu ce diametru de teava trebuie lucrat.


    Materialul tevii poa' sa fie inox, care e ceva mai greu de indoit, si daca sudurile sunt WIG/TIG, va iesi frumos, va costa mult si vei tripla valoarea masinii.


    Daca vei opta pentru teava de otel aluminizat, indoirea in bacuri va fi mai usoara iar o sudura MIG este suficienta.


    In ambele situatii trebuie montat un racord elastic dupa terminarea galeriei pentru compensarea miscarilor de torsiune in suporti a motorului.


    Acolo unde se vor folosi coliere, acestea sa se monteze cu capetele in sus, nu altcumva. Si toata operatiunea de esapamentizare a masinii sa ia loc cu masina pe rotile ei, nu suspendata de lonjeroane.


    "Pe rotile ei" poate fi pe sol/groapa/canal sau pe elevator cu talpi (clasicul elevator cu patru coloane).




    Dragos

    Comment


    • #3
      Multumesc mult pentru raspunsul complet si la subiect.
      Racordul elastic exista la capatul galeriei, intrebarea mea e legata de tobe... banuiesc ca sunt 2 adica intermediara si finala, am de gand sa le achizitionez din dezmembrari, trebuie sa caut tobe care au fost montate pe un motor asemanator adica 3.0TD sau mai mare ?
      Intrarea si iesirea trebuie sa fie aceasi diametru cu al racordului flexibil de la capatul galeriei?
      Intreb toate astea deoarece am fost "avertizat" ca daca subdimesionez esapamentul: "te vei topii de caldura la drum lung" "vei lua foc" "ti se topeste podeaua" etc
      PS
      Scuze pentru farfuriile alea zburatoare de la inceputul postului dar cautam un zambet/ras si e undeva pe la sfarsit dupa sute si sute de alte emoticoane si le-am pus din greseala, pote muta adminii emoticoanele mai uzuale la inceput si nu mai trebuie sa cauti mult dupa ele pe viitor.
      Last edited by bogus75RO; 06-22-2017, 17:37 PM.

      Comment


      • #4
        OM603 are doua tobe consecutive dupa el de obicei, plus/minus catalizatorul, in functie de situatie. Alte diesele vin doar cu una. In cazul tau, as zice sa ramai la ideea de doua tobe, iar diametrul tevii folosite sa nu fie mai mic decat cel interior al racordului elastic de care aminteai.


        In Cluj am configurat pe Bulgarilor la Sturimex acum multi ani o evacuare pe masina mea de weekend, un Pontiac Firebird Trans AM cu V8 de 7.5 litri. Pentru fiecare parte am folosit dupa galerie astfel:


        - racord elastic cu gaura de 3", lung de vreo 6"
        - teava aluminizata de 3" diametru intre racord si unica toba, usor aplatizata pe 90% din lungime
        - toba cu o intrare de 3" si doua iesiri de cate 2.5"
        - cate doua tevi de 2.5" diametru iesite din toba, trecute peste axa spate si scoase in spate.



        La acea vreme, firma in cauza nu a avut bacuri pentru indoit teava de 2.5", cu scuza ca nu au avut cereri pentru un diametru asa "mare", dar intre timp banuiesc ca situatia s-a reglementat, presupunand ca firma mai exista. Sau cauti pe altii daca astia nu-ti convin, ca sigur mai sunt.





        Dragos
        Last edited by Heavy D.; 06-22-2017, 17:59 PM.

        Comment


        • #5
          La alt cotetz de al meu vreau sa ii fac cap coada evacuarea din inox. Un racord flexibil si la capat o toba de pe patrol, ca e mica si isi face treaba bine. Diametrul e la fel ca cea de fabrica, dar raman fara toba intermediara.
          La Timisoara mi-au cerut niste baieti 300 eur pe ea.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF