Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Uleiuri motor pentru M271 (C180 W204)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce tip de la mobil 1? Denumirea completa

    Comment


    • #32
      Acesta este:

      Comment


      • #33
        Originally posted by Sor!n View Post
        Nu va fi absolut nici o problema negativa, doar poztiva, ca va merge motorul mult mai bine. W40 are o ungere mult mai buna la temperaturi ridicate.
        +1 Absolut corect!Din acelasi motiv este folosit si in motoarele Amg.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #34
          Nu avem niciun expert in uleiuri sa ne dea ceva tipsuri ,eu am comparat fisa tehnica a uleiului folosit de mine cu cele enumerate si sunt toate aproape identice ,deci nu inteleg ce le diferentiaza daca tehnic sunt la fel.

          Comment


          • #35
            Diferenta este data de pachetul de aditivi si detergenti ai uleiului de motor si in al doilea rand de materia prima folosita si controlul calitatii.
            De exemplu Castrol are 3 fabrici pentru Europa, in Germania, in Italia si in Turcia (pentru Asia si Europa de est sa zicem).
            Chiar daca in cele 3 fabrici, sa zicem, s-ar pune acelasi pachet de aditivi si detergenti pentru Castrol Edge Titanium FST 0W40, materia prima (bruta) este diferita, desi productia uleiului urmeaza aceleasi procese (etape), rezulta un ulei de motor cu aceeasi aditivi si detergenti pe aceeasi norma MB, dar diferit ca si calitate intre cele 3 fabrici intre anumite limite de "toleranta".
            In realitate mai exista un element care poate fi diferit intre fabricile unui producator de uleiuri, si anume instalatiile de procesare/productie pot fi diferite intre fabrici, rezultand si de aici o mica diferenta coroborata cu diferenta data de materia prima diferita.
            Multi iau in considerare doar brandul uleiului de motor Mobil, Castrol, Shell etc., dar nu se uita si unde este produs / nu se informeaza. De cele mai multe ori multi oameni se bucura ca au gasit Shell la un pret mic de exemplu si pe urma spun ca nu este bun din diferite motive. Dar cand au platit putin s-au bucurat.
            Ca sa inchei, am testat 0W40 Castrol Edge Titanium FST produs in Turcia, Italia si Germania. Uleiul a fost schimbat la intervale de 10.000 de km, fiindca acesta este intervalul optim la care fac reviziile pentru Romania.
            Uleiul Castrol la bidon de 4 litrii produs in Turcia si Italia costa 42 de euro la importator in Romania, iar cel produs in Germania costa 89 de euro bidonul de 4 litrii [emoji848], adica dublu.
            Pe locul intai a fost cel produs in Germania evident, nu am completat nimic in 10.000 de km.
            Pe locul doi (surpriza [emoji38]) a fost cel produs in Turcia, am completat 1 litru la 9000 de km parcursi.
            Pe locul trei a fost uleiul produs in Italia, am completat 1 litru la 7800 de kilometrii.
            Masina este W203 c200 kompresor 2006 FL cu motor M271 si 260.000 de km reali in bord la momentul respectiv.
            Stiu ca nu este ceva exact ceea ce am scris mai sus, dar acesta este verificarea calitatii pe care am facut-o eu asupra uleiului de motor si de aceea nu plec urechea la recomandarile de ulei bun sau prost pe forumuri. Stima.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Salut ,astazi am fost la MB oficial pentru a face o programare pentru schimbul de ulei si lichid de frane ,dar cand am intrebat ce tip/norma de ulei folosesc ei pentru modelul meu(clc 180kompressor) raspunde -noi aici folosim 5w30/mb ap.229.51 la care eu am intrebat dece nu se foloseste un 0w40 su 5w40 229.5/229.3 conform indicatiilor producatorului,explicatia fiind ca, au primit aceste indicatii chiar din germania avand in vedere conditiile vremea/temperatura de aici si ca este low saps. Am plecat de acolo mai nedumerit decat am ajuns...chiar nu stiu ce sa aleg 0w40 respactand norma 229.5/229.3 producatorului sau un 5W30 229.51 sfatul celor de la MB..?
              Last edited by black_emu; 06-20-2017, 00:41 AM.

              Comment


              • #37
                e mai ieftin ca celalalt.
                PE un forum scria ca e voie .51 la benzine in europa, in america nu din cauza continutului ridicat de etanol din benzina.

                Daca ei spun asta inseamna ca merge si asa.
                Probabil unul ne low saps duce mai multi km, si la fel de probabil unul low saps iti lasa evacuarea mai curata daca motorul tau papa ulei.

                Totusi, la locatia ta scrie spania, e cam cald pt 5w30. Nu zic ca nu merge, dar daca mai si ambalezi bine motorul, poate merge mai bine unul mai gros.

                Comment


                • #38
                  @black eu am avut 5w30 cu norma 229.51 il cam papa motorul si la pornire rece aveam acel zgomot metalic de la intinzator,si nu am fost multumit de el si am trecut pe 0w40 si totul e ok sunt multumit acum.

                  Comment


                  • #39
                    @black_emu
                    Iti trebuie ulei 0W40 sau 5W40!
                    Pune Mobil 1 new life 0W40 este aprobat MB 229.5 si 229.3 sau orice ulei din lista bevo http://bevo.mercedes-benz.com/bevoli...?language_id=1
                    sau poti pune si pe norma 229.51 tot 0W40 sau 5W40. Ai listele in Bevo cu tot ce este aprobat de MB la fiecare producator.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #40
                      Va multumesc pentru raspuns. Eu eram hotarat sa ii pun fix Mobil 1 N life 0w40 in urma cautarii in bevo ,dar dupa ce am intrebat pe cei de la MB iar sunt indecis .. Masina o am de doar o saptamana ,cand am cumparat-o am verificat toate nivelele lichidelor si uleiul era aproape la minim ,am completat cu un litru 5w30 VALVOLINE P SYNT pana in Spania ,teava de esapament era cam plina de funingine semn ca ar papa ceva ulei,pana acum a avut numai 5w30 de la 0 km conform carti service. Voi cei care a-ti avut 5w30 si a-ti trecut la 5w40 cum se comporta masina,diferente per total,consum ulei etc..?

                      Comment


                      • #41
                        Iti papa ulei pentru ca ai pus 5w30 si este mai subtire ca vascozitate. Eu pe benzinare am folosit intotdeauna doar 5w40 sau 0w40 si nu am avut niciodata probleme cu nivelul uleiului intre revizii.
                        Pune linistit Mobil 1 New Life 0w40 si vei fi multumit de randamentul motorului.

                        Comment


                        • #42
                          Nu prea sunt multi colegi care au avut 5W30 in motorul M271.
                          Oricum motorul acesta are specificat in manualul proprietarului consum de 1 litru de ulei la un interval de 15.000 de km.
                          Ce consum ai avut extraurban?


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #43
                            Din Germania pana in Spania unde locuiesc sunt 2300km iar consumul mediu scos a fost de 6,9 ,majoritatea autostrada . Cum vi se pare?

                            Comment


                            • #44
                              Este ok consumul. Ai jante pe 16", nu?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #45
                                Am pe 18,pack AMG

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF