Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mecanic bun in Cluj-Napoca

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mecanic bun in Cluj-Napoca

    Salut,

    Detin un Vaneo 1.7 cdi din 2004. Stie cineva un mecanic bun, de incredere in Cluj pentru ca la reprezentanta au scorurile prea mari, desi ce ma enerveaza cel mai mult este ca se misca incet pe banii tai, mai o tigara, mai o poveste cu ceilalti mesteri, timpul trece si eu scot banii

    Asa macar daca o duc undeva unde manopera e mai acceptabila, poate sa fumeze si el o tigara ca nu iti da gaura in buzunar atat de tare.

  • #2
    sincer, abia astept sa ma scap de masina asta, si sa nu mai aud de mercedes toata viata mea

    Comment


    • #3
      Originally posted by paulalexandru View Post
      abia astept sa ma scap de masina asta, si sa nu mai aud de mercedes toata viata mea
      Când citesc așa ceva, nu mă pot abține să intervin...
      M-am uitat un pic peste postările tale, și deduc că ai mașina de cca. 3 ani... Tot așa deduc (și dacă nu am dreptate, îmi torn cenușă-n cap și cer iertare-n genunchi) că în tot timpul ăsta tu i-ai dat doar bice, vorba aia... dar nu te-a interesat să faci rost de manualul mașinii (asta în cazul în care nu-l ai) și să-l citești, iar după ce făceai cunoștință mai îndeaproape cu buburuza, o mai verificai din când în când... Vaneo e de parte de a fi medalia de aur al MB la fiabilitate, dar nici singură nu se poate întreține. Iar să judeci o marcă întreagă după un exemplar cu bube, nu mi se pare nici logic, nici just...
      Să nu crezi că A-klasse lui Doamna mea nu-mi dă/dădea bătăi de cap (și majoritatea lor tot pe parte de electronică!), dar jumătate din ele se rezolvau cu manualul în mână (care este în germană, iar eu nu vorbesc limba lui Schiller, și totuși mă ajutau măcar pictogramele și logica), iar cealaltă jumătate citind topicurile de pe forum.
      Să nu fiu înțeles în mod greșit, nu toată lumea se naște cu deprinderi și cunoștințe automobilistice, dar omul mai învață pe parcurs... Nu mă mai întind mult cu vorba, că e sărăcia omului, și nu analizez pe-ndelete situațiile de care te-ai lovit și la care ți-ai găsit și ”meseriAȘII”, dar îmi vin în minte câteva ipostaze:
      1. Beculețele rămase aprinse în bord, se sting în mod normal după ce faci anumite manevre la mașină, descrise tot în manual. Ex: SRS, ASR, ABS, blabla, se sting după ce învârți tare volanul până la capăt, o dată într-o parte, iar apoi în cealaltă parte.
      2. Ușile se închid/deschid, luminile se aprind/sting funcție de setările de fabrică, descrise... ghici unde... La fel și geamurile
      3. Mi-am adus aminte de topicul cu siguranțele... Atunci m-am abținut, dar acum trebuie să-ți spun că eu mă uitam prima dată pe net, cum arată o siguranță arsă, sau din curiozitate îi făceam un scurt la una (50 de bani bucata, pagubă-n ciuperci), să văd cu ochii mei cum arată arsă...
      4. Să lași mașina 8(!) zile la un electrician, mi se pare batjocoră din partea lui. Ăla habar n-are de meserie, dar nu recunoaște, își ascunde nepriceperea în spatele argumentelor de genul ”atât am studiat, dar cineva a mai umblat la ea înainte”...

      Sfatul meu (dacă-l primești mă bucur, dacă nu, asta e) este să te calmezi și în timpul liber apucă-te de studiat buburuza, încearcă-i toate setările, să vezi dacă totul funcționează cum trebuie, iar între timp mai interesează-te în ditamai Clujul ăla de niște meșteri care au mai și văzut mașinuțe d-astea, nu numai din auzite știu de existența lor... nu lăsa pe ultima clipă, că nu se găsesc pe toate gardurile. Să nu crezi că eu nu mă cert cu mecanicul sau electricianul meu, dar de atâția ani ne permitem să mai și ridicăm tonul... mai au și ei dreptate, dar mai am și eu când mă supăr și sap netul până găsesc argumente/contraargumente... De cele mai multe ori cam ei au dreptate, dar am pretenția să-mi explice cauzele defectelor și modul de prevenire a acestora pe viitor...

      Baftă
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        ps. pana am terminat de scris tot mesaju asa m-a si deconectat siteul asta (am tot zis ca le raportez timeoutul prea scurt) si era sa pierd mesajul - noroc ca amfacut un ctrl+c inainte

        Salut Levi, esti simpatic. Ideea e ca am vazut ca nu se inghesuie nimeni sa raspunda si am fortat putin nota, stiam ca cineva nu se va putea abtine.

        In ceea ce priveste calculele tale, sunt putin gresite, masina o am de 9 ani, cred 2008 sau 2007. Nu trebuie sa iti torni cenusa in cap si nici sa iti ceri iertare in genunchi. Nu stiu ce inseamna sa ii dai bice, dar daca te referi ca am forjat-o la maxim si nu m-am preocupat de ea deloc, de asemenea te inseli.

        Masina asta duce patru persoane, nu o folosesc pentru curse si nici nu am inclinatii de genu. La inceput am facut tot posibilul o sa intretin cat mai bine posibil, nici o mica zgarietura pe un element nu scapa nefixata. Tot timpul voiam sa fie la zi. Puteam cea mai buna motorina, aparea rugina repede o faceam, am incercat sa o dau pe mana oamenilor care imi erau recomandati ca sunt cei mai buni. Treptat, grija aceasta a inceput sa dispara din momentul in care mi-am gasit parbrizul crepat intr-o dimineata, in alta zi am gasit o alta masina parcata direct in a mea, proprietarul nici nu stia ca ma atins, apoi mi-am gasit-o lovita de nu stiu cate ori, zgariata cu cheia, si multe alte incidente de unde trebuia sa scot bani din buzunarul meu chiar daca nu era vina mea. Insa nici cand scoteam bani nu era bine, caci mesterii nu faceau treaba buna, trebuia sa mai merg o data, chiar si la mercedes ultima data cand am fost acum cateva saptamani cu un filtru cumparat de la unix, au stat 45 de min la reprezentanta sa isi dea seama de ce nu merge filtru pe masina mea si apoi si-au dat seama ca era filtru cu senzor si masina mea are fara. au vrut sa ma taxeze tot timpul desi daca puteai filtrele unul langa altul era diferenta mare intre cel vechi de pe masina si cel nou care l-am cumparat de la unix, cei de la mercedes au zis ca e vina mea ca n am cumparat de la ei si ca nu e de datoria lor sa stie ca filtrul ala nu e potrivit, cu alte cuvinte e ca si cum as veni eu la tine cu o placa de baza si una de ram si te-as ruga sa mi le montezi tu expertul in calculatoare si desi placa de ram nu se potriveste tu o fortezi acolo pana o strici astfel incat nici nu mai primesc garantie pe ea si apoi imi zici ca eu sunt de vina ca tu nu aveai de unde sa sti ca placa de ram nu se potriveste in slotul de pe placa de baza. Numai zic ca preturile sunt enorme, gigantice, si de cate ori o duc la reprezentanta trebuie sa stau cu ochii pe mesteri ca sa ma asigur ca in timpul ala lucra nu stau la povesti, unitatile acelea de ore iarasi sunt supraestimate. I-am sunat la un moment dat sa mi dea un pret parca pe un schimb de placute si mi-au zis un pret care s-a dovedit a fi mai mult decat dublu decat mi-au cerut la final findca am stat langa mester pana a terminat si apoi nu au mai putut sa zica ca le-a luat nu stiu cate ore cand el a terminat treaba in 30 de min.

        Ce ai nimerit e faptul ca nu ma pricep la masini, si din pacate nici nu am timpul necesar sa ma apuc sa invat, poate tu o interpretezi ca nepasare sau ignoranta insa nu e cazul. Cand am fost cu ea la reprezentanta mi-au zis ca e cureaua crepata de la alternator, azi am verificat o in alta reprezentanta si mi-au zis ca e noua (asa tineam si eu minte ca am schimbat o de nici 6 luni). Tot la reprezentanta mi-au dat niste scoruri si mi-au facut o lunga lista de piese care trebuie inlocuite. Altadata cand am dus-o la ei sa mi schimbe placutele de frana mi-au zis ca trebe si discurile, dupa ce am comandat discurile mi-au zis ca mai trebe si ceva piesa care nici aia nu e buna ca altfel nu mi dau garantie. Am luat masina si dupa un timp am dus-o inapoi si nu a mai pomenit nimic de piesa aia, am intrebat special si mi-au zis ca nu are nici o problema, parca de etrier era vorba, si in ziua de azi tot cu ala merg.

        In concluzie, nu e vorba ca am masina de putin, am forjat o si nu i am acordat atentie, e vorba ca se strica tot mai multe la ea (desi am condus ffff putin in 9 ani, vre 70 de mii de km), preturile pieselor sunt super scumpe inclusiv cauciucurile (eu imi iau un cauciuc cu 350 si un prieten isi ia cu 230 pt zafira bucata acelasi model), si meseriasi sunt putini care sa stie sa repare mercedes, ca le fac de numai ei stiu ce e acolo. Si la reprezentanta am dat de tot felul de oameni, cand am mers cu asigurare rca a zis ca nu ii intereseaza, sa scot eu bani din buzunar ca ei nu lucreaza cu asigurari si tot felul de arogante. Ultima data mi-a zis unu de acolo, se lauda ca ce multe masini au in service, iar eu in gand imi ziceam "normal ca aveti multe in service ca asa bune le faceti ca repede se umple serviceul de ele", dar el gasea motiv de mandrie ca au de lucru mult.

        Frate sincer, caut o masina decenta, sa gasesc om sa o repare, piesele sa fie comune si la pret decent si sa fie de familie. Daca ai vreo recomandare e binevenita.

        Comment


        • #5
          Salut,
          Nu pot să-ți recomand așa, la plesneală, o mașină care să nu-ți dea bătăi de cap... așa ceva nu există, doar mașini care îți dau MAI PUȚINE bătăi de cap... Iar acestea sunt cele cu tehnologie simplă, fără (sau puțină) electronică sofisticată (mă refer la calculatoare, senzori de tot felu` și alte ghidușii ale tehnicii moderne, făcute mai mult să-ți toacă nervii).
          Uite, pentru mine mașinile se termină în anul 1995 de fabricație... de atunci ele au tot mai multă electronică, în număr tot mai mare, dar de calitate tot mai proastă (asta e, suntem o societate de consum, în care - să folosesc un termen corporatist - ”targetul” este ca tu consumator final, să-ți schimbi bunurile de consum la intervale tot mai mici de timp). Cu toate astea, am în curte (și) un A-klasse, că mai trebuie să facă omul și compromisuri pentru pacea familiei...
          Revenind la meseriași: îți recomand călduros să uiți de reprezentanță, și să te interesezi de un atelier sau un mecanic de care mai multă lume are cuvinte de laudă. Asta n-o vei afla într-o zi, nici într-o săptămână, dar dacă începi să întrebi prin cercul tău de cunoștințe, se va ivi ceva... NU cunosc Clujul din acest punct de vedere, dar poate reușești să-ți faci timp și cauți colegi aici pe forum, din Cluj, îi suni pe cei la care vezi activitate mai intensă (acum îmi vine în minte la repezeală colegul Sharky). Chestiile astea funcționează ca folclorul, se transmit prin viu grai...
          În legătură cu reprezentanța/reprezentanțele de tot felu`: pe lângă faptul că operează cu tarife astronomice, nici nu dispun de personal calificat, iar care este - așa cum ai menționat și tu - își ascunde nepriceperea în spatele aroganței. Referitor la țeapa cu schimbarea unor piese care mai au mult și bine până devin uzate, stai liniștit, asta e rețetă comună tuturor: încercarea moarte n-are, dacă a mușcat-o omu`, a mai ciupit și el ceva. De asta trebuie să-ți acumulezi măcar niște cunoștințe minime, ca să-i poți pune 2-3 întrebări, după care o lasă mai moale, ai să vezi... Să-ți dau un exemplu simplu, legat de discurile de frână: trebuia să-l întrebi de ce e musai nevoie mare să fie schimbate, la care sigur venea răspunsul ”păi nu vezi că-s uzate, uite ce subțiri sunt, nu mai au carne deloc”, la care tu îi puneai o întrebare foarte simplă ”dar care e grosimea minimă cu care mai pot circula în siguranță?”... pun pariu pe ce vrei tu, că habar n-avea să-ți răspundă! Iar dacă tot erai cu roata desfăcută, îi cereai repede un șubler, măsurai grosimea, îi ziceai că te mai gândești, și acasă te uitai pe net cât e grosimea la o piesă nouă, astfel îți dădeai seama imediat dacă e uzura chiar așa de mare sau sunt doar povești de adormit copiii...
          Încă o singură poveste, și cu asta eu închid subiectul...
          Eu la început ajungeam să caut ore întregi coduri de piese pe net, și mă duceam cu ele în mână la magazin, ca să fiu sigur că nu-mi aduce altceva. La reprezentanța de la noi, cu toate că aveam codul la un nenorocit de cheder de oglindă la W123 coupe și vroiam să știu dacă este livrabil sau nu, știi care a fost răspunsul? Că piesa asta nu există... Atunci, cu zâmbetul meu încărcat la maxim cu ”șarm”, l-am invitat afară, să vină să vadă cu ochii lui piesa pe mașină, precizându-i încă o dată că nu mă interesează ce ”știe” el, ci doar să bată un simplu cod în calculator, să-i dea un enter și să se uite la stocuri, atât... Scuzele care au început să curgă după aceasta, nu mai au nicio relevanță...
          Ei, toate astea au ținut până am dat de un parc de dezmembrări unde aduc și piese noi, și la care lucrează un băiat care înainte și-a dat doctoratul în Mercedesuri vechi la unul dintre cei mai vechi și buni meșteri din oraș, retras acum din activitate. De când mi-a văzut mașinile și cunoaște și motorizările de pe ele, am scăpat de grija pieselor...

          Încă o dată, îți doresc baftă în continuare, și sănătate, că-i înainte de toate!
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF