Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor aprins in bord BAS\ESP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    IMG-20161225-WA0000.jpg Stie cineva ce inseamna asta?dupa ce schimb treapta a treia imi apare si imi palpaie cateva minute dupa care dispare.

    Comment


    • #47
      Salut. Zice ca ai prea mult ulei in motor. Incearca sa verifici nivelul pe joja.

      Comment


      • #48
        Originally posted by yuly_tzy View Post
        salut,si eu am patit la fel ca tine si eu am un A classe A 140 benzina dar mie mi-a dat pe tester ca aveam comutatorul de la pedala de frana inactiv.
        Cum adica inactiv? Se poate activa si dezactiva din tester?
        No malfunction

        Comment


        • #49
          Cred ca se referea la faptul cu nu era functional... Inactiv, in adevaratul sens al cuvantului nu are cum sa fie.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #50
            Salut!ajutati-ma va rog cu un service specializat in electrica pe mercedes a klass wdb in constanta!am probleme cu servo, nu functioneaza, martori in bord bas esp abs, am schimbat deja a doua pompa de servodirectie, prima fiind cica reparat cu releu de forta(specific romanesc), iar cand au montato pe a doua nu au mai pus asa cum erau ele originale si s-a dus si cea dea doua pompa!Un service de incredere va rog!

            Comment


            • #51
              Originally posted by andrew_rulzz View Post
              In seara asta mi sa aprins dintr-o data martorul Bas / Esp in bord in timp ce mergeam , apoi am oprit motorul si l-am repornit si a disparut din bord martorul. Avetzi idee de la ce o fi , cei care au mai intampinat asemenea probleme si le-au rezolvat ! Astept un raspuns .!
              Am aceeasi problema . Cum a-ti rezolvat -o pana la urma?

              Comment


              • #52
                Verifica alternatorul si incarcarea.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #53
                  Am păţit şi eu una şi vă zic şi vouă.

                  În mers după o frână (lină, nu am bruscat nimic) într-un giratoriu au pâlpăit BAS/ESP ABS după care au rămas aprinse. Exact cum se întâmplă după ce daţi bateria jos. Am tras de volan stânga dreapta -> nimic. Testerul îl uitasem la sat deci....

                  Dar chestie interesantă: Dacă porneam motorul cu frăna jos nu se mai aprindeau. Cum eliberam frâna cum se aprindeau ambele.

                  Am schimbat switch-ul de frână şi s-au stins. Am ajuns acum la tester şi-mi dă (eroare stocată) P0703 Read out fault memory of unit N47-5 (ESP control unit). Am şters-o. Dacă mai apare ceva revin cu un update. Sper să nu

                  Procedura de schimbare e foarte simplă. Are două cleme, una la fire şi una switch-ul în sine. Se strânge de clema de pe switch şi se roteşte puţin dreapta (45 grate) şi iese. La mntat e bine să fie pedala apăsată.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #54
                    P0703 - Brake switch- circuit malfuntion
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #55
                      N-aveam tester când a apãrut eroarea / schimbat switch-ul. Am scris asta mai sus. Eroarea ce-am postat-o e interpretarea ce mi-o dã iCarsoft-ul. Am postat-o aºa cum e poate vãd ºi alþii sã nu se sperie aiurea ºi sã cumpere module de ESP sau mai ºtiu eu ce. Un google dupã eroare aratã la poze drãcia de switch de 35 lei. Îs curios dacã ajungeam prin service cu ea dacã schimbau doar switch-ul sau jumate de maºinã.

                      Care are chef de experimente... îi donez switch-ul.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #56
                        De-asta am "tradus" si eu eroarea, ca testerul tau nu prea le "are". E bine totusi ca iti da codul de eroare. Switch-ul il poti desface si tu, vezi ce e rupt in el, lamele sau contacte proaste. Se desface usor.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #57
                          Nu ştiu dacă are sens pentru 35 lei. Poate aşa de experiment. Oricum era ceva vâscos pe el când l-am dat jos. O fi curs ce avea prin el. Dacă nu-i rupt precis îl pot învia cu nişte spray contact cum am făcut cu cel de pe cutie (cel ce aprinde becurile de mers înapoi).

                          Testerul eu zic că mai bun nu găseam, plus că nu e nevoie de laptop. După Star, Carsoft cică ar fi cele mai ok pentru Merc. Ăsta e versiunea portabilă de Carsoft.

                          Cel mai recomandat în primul rând e să-l ai la tine, orice tip ar fi. Nu ţi-e totuna când încep să-ţi beculească chestii din senin prin bord.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #58
                            Am patit-o si eu... S-au aprins martorii BAS ESP si ABS dupa o frana usoara la un stop. La fel ca si colegu' gruiarew am incercat prin a vira stanga dreapta, insa nimic.Am rezolvat problema prin schimbarea switch-ului de la pedala de frana.
                            W168 or nothing!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF