Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut Dragos

    Mersi de sfaturi.

    La drum intins merg doar cu spatele cuplat si asa apare problema.Asa se si simte vibratia, in jumatatea din spate a masinii. La cardanul spate mi-au schimbat crucile, iar partea culisanta nu a avut joc. Din cate tin minte, nu am un rulment intermediar, e doar cardanul care e prins in suruburi fata spate. Se poate sa fie uzata bucsa dintre diferential spate si cardan?

    Cardanul mic nu a avut joc si la el nu s-a umblat defel.

    Daca era de la cauciucuri, nu trebuia sa se manifeste si la viteze mai mici vibratia?
    Gumele sunt BFG AT, nu e un profil agresiv sa apara chiar asa vibratii mari.

    Tare mi-e teama ca au facut treaba de mantuiala cu cardanul spate si trebuie sa il duc inapoi. Problema e, ca l-am facut acum ceva vreme si nu mai am nici o chitanta/act de la ei.

    Mi-e teama sa pun masina pe butuci si sa ii dau pe coaja pana la 70 kmh Exista riscul sa zboare de pe butuci si sa pice pe omul de e sub masina. Mai bine o duc la cineva, sa pice pe el :P

    Cat despre motor, e bai cu itp-ul, ca e deja alt tip+alta serie. Nu as vrea sa il dau iarasi jos in 2 ani.

    Ca si o paranteza: In seara asta voiam sa ma duc in sat sa iau lapte si fiind in concediu la munte, e strada in panta. Am parcat masina cu botul la deal. Cand sa pornesc, pleaca motorul, vibreaza in draci, scoate un fum neegruuuu si crapa dupa 2 secunde. Dau de mai multe ori la cheie, acelasi comportament. Dupa alte cateva incercari esuate, am lasat masina sa mearga la vale si am intors-o cu botul in jos. Am oprit,am mai dat de doua ori la cheie si a pornit intr-un final, dupa ce am afumat toti vecinii.

    Intrebarea e: nu ar trebui sa aiba pompa de injectie o supapa de sens? Fiind parcat cu botul in sus,cred ca mi s-a scurs motorina din motor si de asta comportamentul asta. Pe drept nu mi-a facut niciodata figuri.
    Last edited by grizzlee; 04-20-2017, 21:29 PM.

    Comment


    • Salutari !




      Da jos cardanul spate, cupleaza fata si da-te cu masina asa o zi-doua, cat sa tragi o concluzie. Nu stiu despre ce bucsa e vorba, cardanul se prinde in suruburi flansa/flansa cu diferentialul.


      Odata cardanul demontat, verifica daca este "in faza" a.k.a. cu crucile aliniate corect, si dupa aia vedem. O pompa de injectie nu se dezamorseaza de capul ei, nu e nevoie de o supapa de sens, motorul ar trebui sa porneasca si daca masina sta atarnata pe perete. Doar e masina de teren, si terenul este cand in sus, cand in jos. Probleme este altundeva, trebuie doar gasita.





      Dragos

      Comment


      • Am sa dau jos cardanul, cand ajung acasa. Aici e zapada deocamdata si e frig tare. Nu stiu cum e cand am cuplat 4x4 si nu e cardanul spate, sper sa plece de pe loc.

        Cat despre problema pornitului, cred ca am gasit buba. E un furtun sarit, dar e totul plin de gheata pe sub masina si sunt -2 grade afara. Asteptam sa se mai incalzeasca un pic si ne bagam cu foen-ul sub cotetz.
        Attached Files

        Comment


        • Buna ziua !





          Daca masina nu pleaca de pe loc cu fata cuplata si cardanul spate demontat, sunt posibile mai multe cauze:


          1. Cutie de transfer defecta sau doar timoneria de comanda sa nu cupleze corect una din pozitiile de 4x4.

          2. Probleme in puntea fata. Adica ori o planetara rupta si nu ai blocant, ori de-ale grupului (dantura rasa coroana/pinion, coroana lipsa, etc.)

          3. Cardan fata lipsa. Da' ala se vede, deci excludem asta...






          Dragos
          Last edited by Heavy D.; 04-21-2017, 13:00 PM.

          Comment


          • Eu pe Nissan am BFG MT 31x10.5 de 3 ani de zile si umblu atat in teren cat si drumuri lungi pana la teren pe sosea, daca nu au noroi pe ele si sunt echilibrate atunci merg exact ca si gumele de strada. Nici o bataie, nici o vibratie, evident sunt putin mai zgomotoase dar nu ceva deranjant.
            Last edited by bogus75RO; 04-22-2017, 06:15 AM.

            Comment


            • Dupa cativa km parcursi au mai aparut cateva probleme minore. Toate in principiu pe partea electrica. Cand calcam frana, se oprea tot bordul sau la apasarea avariilor bazaia saracul releu de am crezut ca ia foc.
              Problema era de la sigurante, care erau coclite/uzate si nu au mai facut contact bun.Cu niste schmirghel/spray de contact si sigurante noi s-a rezolvat problema. Acum mai e problema cu iluminatul interior, nu se aprinde tot timpul cand pornesc farurile. Cand nu o mai merge defel am sa ma uit mai indeaproape.

              Intre timp am dat jos si cardanul spate si vibratia nu a disparut. Fiindca vine din partea spate cred ca doar rotile mai pot sa fie de vina. O ducem la o echilibrare si vedem dupa aceea.

              Dupa vreo 2-3 iesiri pe camp, pot sa zic ca se descurca bine dar ii lipseste complet puterea. La o urcare mai abrupta nici nu s-a ridicat macar indicatorul kilometrajului, cred ca am urcat cu 5kmh si acceleratia era la podea.
              In schimb am urcat un drum inzapezit cu aprox jumatate de metru de zapada si s-a comportat foarte bine. Incet dar sigur

              Partea mai funny e cand mergi prin zapada si freci toba de esapament prin ea. Nefiind mai defel izolat in zona schimbatoarelor, apareau nori de aburi in masina
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by grizzlee View Post
                mai funny e cand mergi prin zapada
                Ca noroc că anul ăsta mai este zăpadă și acum...
                P.S. Văd că ai pus înapoi gumele de tractor
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Zapada cu minus grade au fost din belsug. Ocazia perfecta sa stau 1.5 ore sub masina cu foen-ul sa dezghet toata zapada si murdaria de sub ea si sa montez inapoi un belit de furtun.
                  Celelalte gume erau ranforsate si erau foarte rigide iar una are o galma laterala. BFG actuale sunt all season si vad ca se descurca cat de cat ok si pe zapada.

                  Comment


                  • Ma uitam zilele astea la un motor OM617A, care e versiunea turbo a motorului meu. E un motor relativ rar pe la noi si destul de scump.

                    In schimb am gasit un kit turbo, de la STT, care se vindea in anii 80 pentru a transforma motorul 617 in turbo:



                    e un pic cam piperat pretul, insa din poze vad ca vine doar cu o alta admisie/evacuare , un turbo, un mini intercooler si inca o cutie care nu imi dau seama ce face. Probabil e ceva racire ptr ulei? Vad ca totul functioneaza cu pompa de injectie standard, probabil cu debit marit?

                    Din review-urile de pe net am citit ca oamenii au mers si 300k km cu acest kit fara probleme. Asta ma duce cu gandul la prostii.

                    Daca iau admisia/evacuarea de pe un 617A, adaptam un turbo de la garret sau ceva mai accesibil de pe o motorizare de 3l , adaugam un intercooler si un racitor ulei? Nu stiu cum ar fi cu temperatura in motor si cum s-ar comporta pe termen lung pistoanele. Ma gandesc ca turbo e fara geometrie variabila. Ma gandesc ca pot sa apara probleme de overboost daca nu iau un turbo identic cu cel din kit. Nu stiu cata presiune baga turbo la un 617A in full throttle.

                    Ce ma mira e faptul ca pompa/injectoare si motorul raman nemodificate.

                    Avantajul ar fi ca nu as avea probleme la RAR. Motorul ramane nemodificat, turbo e doar un accesoriu

                    Comment


                    • Originally posted by grizzlee View Post
                      Ce ma mira e faptul ca pompa/injectoare si motorul raman nemodificate.
                      Avantajul ar fi ca nu as avea probleme la RAR. Motorul ramane nemodificat, turbo e doar un accesoriu
                      Asta mă miră și pe mine! La așa ceva visez și eu pt. Lord, dar din informațiile adunate, nu e așa de simplu, nu vine montat doar turbo pe motorul existent, ci mai vin o căruță de modificări (printre ele și blocul motor, ceea ce - așa cum ai menționat - implică vizite la RAR).
                      Dacă însă în cazul tău, figura ține fără alte modificări, în locul tău m-aș băga! Acuma rămâne de văzut, câți căluți îți mai furnizează în plus minunea asta, dar oricum ieși pe plus...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • In tarile nordice sunt destul de multe masini cu kitul respectiv si nu au avut probleme notabile. Puterea ar sari de la 88 la aprox 120-125 ps in prima faza,ceea ce ar fi un plus evident.

                        Oricum primul pas e sa aflu daca am ungerea suplimentara in blocul motor. Din ce am citit pe un forum extern, motorul de pe G, fiind mai "exploatat" ar trebui sa aiba ungerea suplimentara si racirea pistoanelor cu ulei(piston cooling nozzles). Inca nu stiu exact cum ar trebui sa arate blocul cu ungerea suplimentara si unde exact sunt pozitionate "nozzles"-urile respective.

                        Atasez o poza cu ele, poate aveti idee unde exact sunt montate(ma gandesc ca daca dau jos baia, ar trebui sa le vad, sau? ) Daca le am montate, ar fi cazul ideal, pentru ca pot sa montez direct turbo de pe 617A.

                        Am gasit in Timisoara un 617A la aprox 600 eur si cred ca am sa cumpar totul(cu toate anexele) si pot sa iau admisia/turbo si injectoarele.

                        Ce am mai citit e ca s-ar putea sa difere pompele de injectie. Sunt 2 modele de pompe pe 617 si 617A, dar nu am gasit vreo regula generala: modelul M si MW. Diferenta ar fi in principal in partea de alimentare atasata pompei si ungerea externa suplimentara pentru MW. Daca retin bine, am pompa M instalata pe al meu motoras, pentru ca ungerea se face prin corpul pompei direct din motor. Nu am vazut vreun furtun extern in afara de cele de alimentare.

                        Imi cam bat capul cu toti termenii astia tehnici si nu prea inteleg chiar toate explicatiile si prescurtarile in limba engleza. Din cauza asta apelez la voi, poate imi puteti da vreo idee.

                        Mersi
                        Seba
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by grizzlee View Post
                          primul pas e sa aflu daca am ungerea suplimentara in blocul motor. Din ce am citit pe un forum extern, motorul de pe G, fiind mai "exploatat" ar trebui sa aiba ungerea suplimentara si racirea pistoanelor cu ulei(piston cooling nozzles). Inca nu stiu exact cum ar trebui sa arate blocul cu ungerea suplimentara si unde exact sunt pozitionate "nozzles"-urile respective.
                          Noroc că am avut un pic de timp liber (la lucru ) să-ți caut date:
                          Nu știu dacă 617 aspirat are acele ”nozzles”, dar versiunea turbo le are în mod sigur! Te edifici din pozele atașate (poziția 44 din prima poză, cu secțiunea motorului), apoi dai jos capacul motorului la al tău și vezi dacă are sau nu (dau cu presupusul: poate nu are, dar blocul e ”pregătit” să se poată monta... nu știu).
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Informatia e putere
                            Multam tare mult Levi pentru poze.
                            Am sa desfac cu urmatoarea ocazie baia de uloi, sa vedem daca avem ungerea suplimentara. Chiar am citit despre un coleg care a pus un turbo de pe bmw 330d e46 si merge foarte bine masina.
                            Revin cu update dupa ce ne uitam la motor.

                            Comment


                            • Originally posted by Levi View Post
                              dai jos capacul motorului

                              Originally posted by grizzlee View Post
                              desfac cu urmatoarea ocazie baia de uloi
                              Mda, facem erată: baia de ulei, că doar piesele de care suntem curioși ”ie” în partea de jos a motorului...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Am inteles din poze despre care capac e vorba, nu e bai. Multumesc fain de informatie. Am sa ma duc la MB cu seria de sasiu si motor, poate imi pot spune ei direct, fara sa mai desfac nimic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF