Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Interesanta treaba.O sa verific daca merge si la modelele non fl.Multumim de schema!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #17
      Hristos a inviat !
      Update: ODO 78.000 km, consum mediu 8.6 l/100 km, cam 90% extraurban. Masina merge ca tancul. La 140-145 km/h o simt cam cum simteam Focus-ul 2 anterior pe la 110-115. Asta e desigur subiectiv, ca fizica tot aia e. De viteze superioare nu m-am atins inca, ca nu vreau sa risc inutil si autostrada nu prea e pe unde merg eu. Oricum, astea is viteze de uscat si drum liber, cu benzi si vizibilitate, si nu se aplica pentru orice combinatie masina/sofer/cauciucuri, chiar am constatat mirat aseara cand ma intorceam spre Bucuresti pe ploaia care era cum ii dadeau toti 130-140 pe ud de parca n-ar fi contat. Oameni incostienti si care nu inteleg condusul deloc. Fie ploaie, fie zapada, fie ce-o fi, ei au o viteza setata in cap si merg cu aia. Pana ajung cu rotile in sus pe langa drum.

      Am completat cu 300 ML de ulei Mobil 1 0W40 cu normele 229.3 si 229.5. Oricum, de cand am luat-o, pe joja aveam ulei pana un pic peste jumate, acum a scazut un pic sub jumatate, estimez diferenta cam la 150 ml. In 5000 km e mai mult decat decent, cu atat mai mult cu cat uleiul folosit e cel mai subtire din gama aprobata ( 0W40 ).

      La pornire dupa ce a stat o zi-doua ( mai ales cand e mai cald afara, acum nu mai face), se aude o secunda carait la lant. La prima revizie, ma gandesc sa-i fac o verificare generala la sange, sa desfac si capacul de la valve, sa vedem in ce stare sunt toate pe acolo ( lant, roti dintate etc. ). Ce-i bine, nu-i rau, totusi au o varsta si e mai bine sa previi. Daca e ceva ce nu-mi convine, luam actiuni preventive. La urma urmei un kit de lant + ghiduri + intinzator Febi e vreo 900 de ron, nu-i mare bai. Vreau viata indelungata cu ea, deci o s-o tin din scurt, dar deocamdata sa vedem ce e pe-acolo.

      A avut un moment in care ventilatorul de la clima a scos un mic scartait vreo 2 minute, dar am lasat-o peste noapte prin zone in care acum e zapada, cat timp nu se repeta, inca nu-i dau atentie. Ce sa-i fac, mai plange si ea ca probabil spera la un sfarsit usor, in stilul in care a mers pana acuma, dar la 'batranete' e pusa constant la drumuri de peste 500 km odata. Batranete, haine grele, mai ales pe mana mea .

      Am reusit si o 'nefacuta', cand am dat cu spalatorul de geamuri de la OMV pe geam, s-a rupt in doua coada si mi-a tras o zgarietura de cam 5 cm lungime pe parbriz. E intr-un colt, nu ma incurca la vedere, dar o sa caut totusi sa o rezolv cu un mic polish, ceva. Vazusem niste baieti care par priceputi pe undeva pe sub pasajul Basarab.

      Concluzii intre timp: Tare ma bucura 'masinuta' asta si alegerea pe care am facut-o, asa de voios ma pornesc la un drum lung cu ea de parca uit toate grijile cand stiu ca ma dau jos la fel de mobil cum am urcat si cu capul limpede dupa sute de km. E incredibil de comoda. Se aseaza splendid pe drum, cand am chef de alergat, alearga, cand o iau mai lent, pluteste. Feedback-ul in directie e bun, la inceput mi se parea cam asistata, venind de pe Ford, unde era mult mai dura, dar m-am obisnuit foarte bine cu ea. Si unghiul de bracare e foarte bun, intorci usor oriunde.
      Pe Mestecanis am constatat ca e putintel barcuta , fiind si echiparea Elegance. Ea se infige bine pe trasa, chiar si cu ruliul mai pronuntat, nu am intalnit vreo limitare din partea masinii, dar daca vreau ca pasagerii sa-si pastreze masa anterioara in ei , trebuie s-o las putin mai incet. Recuperez pe portiunile drepte in schimb. Totusi, in continuare mi se pare foarte bine configurata asa cum e, nu as vrea Avantgarde pentru ca garda la sol putin marita de pe ea e mana cereasca.

      Rezervorul de 80l este iarasi util, ca nu mai trebuie sa fac compromis cu privire la statiile la care alimentez. Daca vreau OMV, astept OMV, nu conteaza ca e in al doilea sau al treilea oras. Dar si cand vine alimentarea si vezi peste 300 RON pe pompa, zambesti putin amar. Pentru curiosi: tot nu m-as intoarce la Diesel, prea bine ma impac cu ea asa cum e, cu plaja de turatie larga, cu motorul tacut complet la relanti, de zici ca e oprita din interior.
      Last edited by dkmg; 04-20-2017, 12:24 PM.

      Comment


      • #18
        Frumoasa descriere , masina ideala pt calatorii lungi , in extraurban, comoda , silentioasa , odihnitoare E class.

        Cateva poze nu postezi si tu ?

        Comment


        • #19
          Sa traiti! Cateva poze 'au naturel' din ce aveam pe telefon.
          Pentru mai multe ( interior, motor ) astept vreme mai buna, ca s-a porcait un pic si pe mazarichea asta nu ma duc sa o curat nici batut.





          Comment


          • #20
            O corectie: cel mai subtire ulei nu este 0w40, este 5w30 sau de ce nu 0w30.
            0w40 e mai subtire doar in primele 2-3 minute pana se incalzeste masina.

            DAca te oftica cei 300 lei dati pe un plin iti recomand cu incredere gazul.
            Cele mai ieftine variante care merg bine nu sar de 2500-3000 lei.
            Pe v6 motorul de 2.6L la drum extern papa cam 12% alergata, dar de merg mai incet ma indoiesc ca o scot sub 10.
            Pe benzina papa cam 8.5/9.5 . Avand in vedere diferenta de pret in 20mii amortizezi investitia, pe rulajul actual, iese repede.
            Last edited by Sharky; 04-20-2017, 15:35 PM.

            Comment


            • #21
              Frumoasa descriere! [emoji1] Ai surprins exact esenta marcii Mercedes.
              Recomand cu incredere GPL-ul. Vei amortiza instalatia in 17.000 de km daca faci drumuri lungi si dese, plus economia ulterioara, cand platesti 22 de lei pe100 de km.
              Uleiul de motor 0W40 este sfant la motorul M271 in opinia mea.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Aceleasi pareri, la valoarea lor nu cred ca se poate opta pentru ceva mai bun.
                Cat despre instalatiile GPL, pe acelasi drum pe care ai mers tu am avut 9,2% consum pe GPL, deci sunt pro GPL.

                Nu se vad fotografiile, nici pe laptop, nici pe telefon.
                Last edited by XBG; 04-20-2017, 16:32 PM.

                Comment


                • #23
                  Asa este , nu se vede nici o poza.

                  Comment


                  • #24
                    Ai avut 9% pe gpl masurand clasic sau dupa CB?
                    Bordul si mie imi arata 9.5/identic cu consumul pe benzina, dar masurat real, e peste 11 cand ma duc mai repede.

                    E un consum excelent in opinia mea.

                    Comment


                    • #25
                      Am incercat de pe telefon acum. Am reatasat si pozele din anunt si doua facute de mine.

                      Cat despre GPL, deocamdatã mai astept. Trag linia dupa 1 an si vad cam cum ii merge si decid atunci
                      Attached Files
                      Last edited by dkmg; 04-20-2017, 17:17 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Masina de vis. Foarte frumoasa combinatia de culori si materiale.

                        Trebuie sa aranjam o intrunire.

                        Cat despre consum, e de la plin la plin, ceea ce înseamnã cam 1,4 mai mult fata de CB. Ce e drept merg cam batraneste, viteza de exterior e in jur de 110 km/h.
                        Last edited by XBG; 04-20-2017, 17:29 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Acum se vad pozele , frumoasa .....o sa ma injure colegii , dar nu îi pune gpl.....pacat de ea .

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by b97dmt View Post
                            Acum se vad pozele , frumoasa .....o sa ma injure colegii , dar nu îi pune gpl.....pacat de ea .
                            Cam asa ma gandeam si eu.
                            Multumesc tuturor pentru aprecieri. De fapt, aprecieri pentru cine a facut-o, eu cel mult pot fi laudat ca am gasit-o, ca am cautat ceva timp..
                            La un moment dat renuntasem la visul interiorului deschis la culoare, ca erau tare putine.. dar a rasarit asta si a fost sa fie.

                            Comment


                            • #29
                              Nu intru in polemici de gpl vs benzina, ideea e ca de banii care ii economisesti de ii bagi in masina masina urca, nu scade, deci oricum o iei, nu iti bati joc de ea.
                              In 100mii km sa pui deoparte 20mii lei, banii aia de ii bagi in masina, se simte!
                              Respect opinia celor care cred ca iti bati joc de masina cu GPL.
                              Pana la urma datorita lor umblam noi astia cu GPL asa ieftin.

                              E super tare consumul de 9, daca a fost masurat corect adica sa faci media pe macar vreo 3-4 drumuri cat sa ai o valoare constanta si de la gol la gol, e mai precis, in opinia mea.
                              Eu sub 10 nu am reusit, dar posibil v8-ul sa fie de vina.
                              E drept ca eu conduc rar, si cand ma urc la volan, vreau sa simt de ce platesc impozit pt 2.6L. (Evident, fara teribilisme)

                              Comment


                              • #30
                                Nu cred in nici un caz ca iti bati joc de masina cu o instalatie buna, dar e si gpl-ul o bataie de cap suplimentara: montaj, calibrare, inspectie, revizii, filtre, un sistem de injectie adiacent, spatiu in portbagaj, interdictie in parcari subterane. Deocamdata ramane asa. Pe viitor s-a mai vedea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF