Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 E200 Kompressor Mopf

    De cateva zile m-am intors din Germania cu un E200 Kompressor W211, an 2007, Elegance ( cutie automata in 5 trepte, scaune incalzite, pilot, clima, geamuri si oglinzi heliomate, senzori parcare fata-spate, banchete rabatabile fractionar, isofix si o gramada de alte maruntisuri, dar nu le-am studiat inca pe toate , plus alternator si baterie de capacitate marite si rezervor marit de 80l - splendid la drum lung) . Am luat masina de la reprezentanta Mercedes Benz S&G, cu 73.000 km, cu 1 proprietar pe carte ( inafara de reprezentanta ), cu reviziile toate facute la ei ( la an, nu la km) , fara accident ( lucru trecut pe factura, impreuna cu km).

    Masina e in conditie de showroom ( arata de parca ar avea 2-3 anisori), pe dedesubt e curata, nu are nici un punct pe caroserie, daramite rugina, revizia de ulei si filtre a fost facuta fix inainte sa mi-o dea, are curele si furtunase noi aproape peste tot impreuna cu alte elemente de mentenanta preventiva ( racorduri la senzorii de la axele cu came cu protectie la scurgere de ulei, etc, toate puse noi) , a avut schimbul de ulei facut la cutie la 60.000 km, mi-au dat si un polish si o ceara pe ea, TUV nou, arata exemplar.
    Mi-au oferit in pret 8 jante de aliaj originale Mercedes cu antifurturi si cauciucuri de iarna si vara in stare buna.

    Per total, am ajuns la 14100 Euro, negociat de pe la 14800. Mai erau vreo 2 din 2008 la 15000 in similare, dar cu km mai multi (90.000) si parca mai putin ingrijite si mai urate la culoare.

    Am condus-o vreo 1700-1800 km pe drumul pana in tara si pot sa spun ca e de vis, merge mai bine ca orice masina noua pe care am testat-o. Cutia schimba lin si exact cum trebuie, nu se aud deloc zgomote pe la suspensie, masina se infige splendid cand o calci si consumul este foarte bun pentru gabaritul masinii si puterea motorului ( am venit Germania cam 140-150, Austra si Ungaria legal 130, Romania 70-80 inauntru, 120 afara - consum mediu total 7.9 l / 100 km, confirmat la pompa). Are cuplu foarte bun de la kompressor, in principal am efectuat cam toate depasirile din tara cu a 4-a sau a 5-a, a 3-a doar daca vrei sa auzi motorul ragand

    Per total, sunt foarte multumit de masina si la ce conditie are, poate sunt optimist, dar s-ar putea sa ne astepte chiar si vreo 10 ani foarte placuti impreuna. Stiu ca a fost peste pretul pietei ( undeva pe la 12000 pt model, an si dotari de la particulari, dar fara vreo garantie de km si accident), dar au contat toate lucrurile pe care le-am enumerat in primul paragraf si conditia ei. Oricum, nu imi pasa de depreciere, avand in vedere ca vreau sa o tin pe termen lung. Ca investitii viitoare, vreau musai sa ii montez alarma si sa ii sablez oglinzile, pentru ca atrage priviri peste tot la cum luceste, chiar si la vama ma intrebau despre ea ( cand i-am zis kilometrii, mi-a spus vamesul ca n-o sa ma creada nimeni in tara, i-am zis ca nu prea imi pasa, ca n-am luat-o sa o vand).

    Apropos, ca diferența de profesionalism, dealer-ul de acolo s-a purtat cu mine de parca luam un Mercedes nou, mi-a explicat fiecare amanunt si mi-a prezentat masina si istoricul ei in detaliu, desi luam una dintre cele mai ieftine masini din curtea lui. Pentru test drive, mi-a dat cheile, asigurarea si drum bun! Nu ca sictiritii care vand masini noi la dealeri de prin București.

    Si cateva poze cu ea ( e chiar ea, doar e cropped din scena):




    Last edited by dkmg; 03-21-2017, 15:08 PM.

  • #2
    W211 E200 Kompressor Mopf

    Sa o stapanesti sanatos si multi kilometrii fara incidente ! [emoji2]
    P.S. Cand esti prin Bucuresti, poate vii duminica la Academia Militara pe platou sa o vedem.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Last edited by Crazyady; 03-21-2017, 15:25 PM.

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos! Urmeaza inmatricularea, va dura la ce cozi la RAR sunt si oricum nu prea ma prinde des duminica in Bucuresti, dar multumesc pentru invitatie! Voi incerca sa ajung macar o data, mai pe la vara.

      Comment


      • #4
        Felicitãri! Bine ai venit in club!

        Ne vedem la o întâlnire.
        Last edited by XBG; 03-22-2017, 19:41 PM.

        Comment


        • #5
          Multumesc!

          Ma gandeam sa cumpar niste ulei sa am la mine " just in case ". Pe cartea service scrie doar norma 229.3 , dar nu scrie vascozitatea uleiului si nu as prea vrea sa amestec aiurea in caz ca e nevoie sa completez...

          Din ce m-am uitat prin bevo, ma gandeam sa iau 0w40 la norma 229.3, gen:

          sau


          Bine, probabil o sa iau doar 1 L.

          Recomandati altceva? Stiti vreun furnizor cu uleiuri originale Mercedes?

          Intre timp, i-am luat si niste presuri de cauciuc bej de la Rimi Timisoara croite exact pt model, care ii vin f bine, si un set de prezoane originale ( care vor fi doar de schimb pana le scot , decapez si vopsesc pe astea , pentru ca oricum vor rugini probabil si ele ).

          Cuplul de strangere al prezoanelor e 130 Nm?
          Last edited by dkmg; 03-28-2017, 12:27 PM.

          Comment


          • #6
            @dkmg
            Cuplul de strangere al prezoanelor este 120 nm la aliaj, cel putin asa stiu eu.
            Referitor la uleiul de motor poti pune 0W40 sau 5W40 pe norma respectiva,depinde ce ai in motor. Eu merg pe 0W40 si am deja 315.000 de km. Cauta sa iei uleiul de motor de la importatori de piese auto gen bardi, unix, autototal, intercars etc. Multe uleiuri vandute de diverse magazine auto sunt sau pot fi contrafacute. Printre cele mai contrafacute uleiuri sunt cele Castrol, Mobil sau Valvoline, din ceea ce am citit.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Ala e cuplul, 120Nm, sau daca suruburile sunt mai vechi si ciobanite de tot felul de fortosi creste-l la 130-140.
              Filetul oboseste si nu mai are acelasi efect asupra rotii.
              In orice caz, cand strangi ca un cioban sau sari pe cheie sari de 200, deci renunta la aceste practici.

              229.5 e norma. E ok si 229.3, dar nu e de actualitate.

              In europa se accepta 229.51, desi e pt diesel.

              Comment


              • #8
                Mersi, tocmai de aceea am intrebat in legatura cu cuplul. Vroiam sa-i fac si o echilibrare roti, iar la majoritatea vulcanizarilor dai doar de ghiolbani de genul, care strang cu pistolul si pe urma la picior pana pocneste de vreo 3 ori, de aceea am intrebat. Daca nu mi-o strange cu dinamometrica, salutare si merg la altul.

                Cele 2 Mobil 1 la care ma uitam vad ca respecta si 229.5, unul din ele l-am gasit si la Bardi si pot comanda la bucata.
                Pe cartea service scrie ca pana acum s-a pus 229.3, dar nu scrie de vascozitate nimic.. Merg la ghici, incep cu 0w-40 , daca papa mult, trecem la 5w
                Last edited by dkmg; 03-28-2017, 14:52 PM.

                Comment


                • #9
                  Uleiul cu norma 229.3 este pentru interval de revizie de 15.000 de km, iar norma 229.5 sau 229.51 rste pentru intervalul marit de revizie de 25.000 km. O avea uleiul cu norma 229.5 nu stiu ce pachete de aditivi in plus, dar este pacat de motor sa il tii atata fara sa il schimbi. Este foarte bine daca in cartea de service au pus 229.3 inseamna ca a avut intervale de revizii de 15.000 de km.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Oricum nu il tin mai mult de 10-13.000 de oricare as pune. Din cate vad pe carte, a avut reviziile facute la an, nu la km, pentru ca s-a mers f putin cu ea. Deocamdata doar de la Mobil 1 am gasit usor 0w40 , daca ma uit dupa 5w30, cresc optiunile exponential, se pare ca la noi e mult mai popular. Deci se pare ca o sa merg pe Mobil 1. Daca are norma mai avansata, cu atat mai bine, daca il schimb la mai putin de jumatate fata de cat a fost proiectat.
                    Oricum n-o sa fac reviziile dupa cum le cere masina, ci asa cum stiu eu, la 10-13000 km, ca sa am viata indelungata cu ea.

                    Comment


                    • #11
                      La motorul acesta Mercedes a mers pe 0w40 sau 5W40 sintetic, dar nu si pe 5W30. Parerea mea rste sa nu iei in calcul aceasta varianta.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Update:
                        Schimbat prezoanele la roti, facut echilibrare ( avea pe roti inca plumburile originale Mercedes, se pare ca nu s-a mers foarte vitezist cu ea ) , facut presiunea, acuma nu se mai simte nimic prin volan, initial era o usoara vibratie pe la 120. Am pus prezoane noi originale MB (luate de la dealer din Germania cand am fost si dupa ea, am dat pe ele cat nu face, dar am calculat-o in reducerea oferita de dealer la pret). Cand au demontat baietii rotile, m-am uitat pe la suspensie si frane, placutele au carne, discurile fata au o usoara buza, dar deocamdata totul merge ok, franarea este lina si prompta, nu se aud zgomote, deci nu am de lucru anul asta. Pe la suspensii vizual arata totul bine, nu vad bucse crapate / amortizoare curse sau altceva, nu se aud zgomote cu geamurile deschise peste denivelari, cu ele inchise nu prea auzi mare lucru de afara.
                        Sfintit masina.
                        Tratat tot ce e cheder si cauciuc cu un spray de la Nigrin pt chedere pe care l-am luat din Germania ca am zis ca au o varsta.
                        Mutat o siguranta de pe pozitia a pe pozitia b ( ambele functionalitati gandite de fabrica ) a.i. sa am alimentare pe priza din fata de la bricheta si cu cheia scoasa din contact

                        Am mai incercat sa caut vreun nod in papura, dar n-am gasit.

                        Am luat un litru de Mobil 1 0W40 cu 229.3 si 229.5 , "sa fie".

                        Urmeaza: alarma si sablat oglinzi la colegul Daniel de pe forum. Vreau sa-i pun un Viper, dar nu sunt inca hotarat daca sa-i pun pe cheia ei ( conectat la magistrala CAN) sau cu cheie separata.. Nu prea imi vin in minte avantaje / dezavantaje pentru una sau pentru alta.

                        Intre timp, mi-e mila de ea, saraca, ca e material de expozitie si eu o sa bag km in ea cu nemiluita, deocamdata am trecut de 76000.
                        Suceava - Bucuresti cu medie de 80 km/h, consum 7.8, am inceput sa-i tin si jurnal scris cu alimentarile la pompa si bonurile de combustibil intr-un caiet, consumul de pe bord e identic cu cel calculat plin-plin, chiar ma miram. Prin Suceava ia 11-12. Prin Bucuresti probabil 13-14, dar n-o sa o fatai prea mult. Nu imi pasa de consum prea tare, dar imi place sa am un istoric complet al rulajului si ajuta mult si la o eventuala revanzare.

                        Se intinde la drum lung fenomenal, nu fac nici un efort sa depasesc, m-am urcat in ea cu o durere de articulatie la picior si am coborat fara.. nu stiu ce mai pot sa cer de la o masina, sper sa tina cat mai mult. La scaunul soferului am reglaje cu perne de aer lombar si lateral si pot sa le umflu/dezumflu pana imi gasesc sustinerea ideala.

                        La cutia automata, am constatat ca Sport e ideal pentru oras si Confort pentru drum lung pentru ca pot sa accelerez mai mult " la cuplu" in viteze superioare.

                        Mai am o nelamurire, teoretic cred ca s-ar putea deschide/inchide geamurile din cheie la apasare lunga a butonului de incuiat/descuiat, dar din cate vad nu merge, chiar si cu cheia langa senzorul de la maner. Trebuie activat ceva?
                        Last edited by dkmg; 04-10-2017, 14:11 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Nu trebuie activat nimic doar ca senzorul ala din maner careodata poate face figuri sau sa functioneze doar la anumite temperaturi externe!
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dkmg View Post
                            Mutat o siguranta de pe pozitia a pe pozitia b ( ambele functionalitati gandite de fabrica ) a.i. sa am alimentare pe priza din fata de la bricheta si cu cheia scoasa din contact


                            Despre ce pozitii ale sigurantelor este vorba? E bine de stiut.

                            Comment


                            • #15
                              In primul rand, ma refer la tabloul de sigurante de la motor, partea dinspre sofer.

                              Siguranta 54 are 2 pozitii ( A si B). In A, priza din fata ( de la bricheta ) functioneaza doar cu contactul pus pe pozitia 1 / motorul pornit. In pozitia B, functioneaza oricand ( chiar si cu motorul oprit).

                              La fel si siguranta 53 are 2 pozitii ( A si B ). Initial am crezut ca e pt priza din spate de pe cotiera, dar nu face vreo diferenta. Din ce am citit ulterior, ar fi pentru claxon, dar default e in pozitia B din cate vad si claxonul nu functioneaza fara contact pus. Probabil in A o fi invers.



                              Am gasit si o schema pe net, se poate vedea. Sigurantele sunt destul de in spate, pe ultimele randuri, sunt singurele care au 2 pozitii.

                              L.E.: Am gasit si confirmare. O sa imi pun si claxonul pe always on, ca cine stie. Deci ca sa fie always on ambele, trebuie sa stea in crucis: 54 pe b si 53 pe a.

                              F53a 15 Fanfare horn relay N10/1kO
                              F53b 15 a side always powered b side no power with ignition off
                              F54a 15 Cigarete lighter
                              F54b 15 a side no power with ign. Off b side always powered
                              Last edited by dkmg; 04-12-2017, 09:18 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF