Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cls 500 (mare dezamagire)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nasola treaba.Presupun ca nu a intrat chiar in plin cu viteza exagerata nu?
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #32
      Originally posted by herchea View Post
      Astia nu au asigurari. Se plãtete pe an pentru masina în jur de 60 de euro inspectia tehnica. Si atat. Poti sa ai orice masina si orice motor. Aceasi bani.

      Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
      Gogu zice ca RCA-ul este obligatoriu in Kuweit. Exista si Casco, evident.
      Succes!
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #33
        Originally posted by cutaresku View Post
        Gogu zice ca RCA-ul este obligatoriu in Kuweit. Exista si Casco, evident.
        Succes!
        Cam asa arata treaba cu asigurarile aici! Cat despre hartogaraie mai bine stau linistit;mai mare debandada ca aici nu am vazut nicaieri.
        About 2 years ago I had a car accident. It was totally the mistake of the other driver (Kuwaiti). I was waiting at red signal, and suddenly another car hit my car from the back at a very high speed. This car was a brand new Prado. The hit completely damaged my car from the back, and surprisingly no

        Am lasat masina la reparat, in jurul orei 10.30 , la ora 16.00 ma duc sa o iau. Accidentul este minor, bara din spate a fost afectata, la modul ca a sarit vopseaua de pe ea si s-au indoit niste cleme de sustinere. Un Dodge Ram a intrat in spatele C klasse-lui iar acesta s-a oprit in mine.
        "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

        Comment


        • #34
          Cartierul unde se repara masini :
          IMG-20170326-WA0009.jpgIMG-20170326-WA0008.jpgIMG-20170326-WA0007.jpg20170325_174436.jpg20170325_174238.jpg20170325_174236.jpg20170325_174229.jpg20170325_174233.jpg
          Scuze de off-topic!

          Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

          Comment


          • #35
            Ma gandeam ca e grav la cum ai spus ieri.Pe mine m-a luat in plin unul la semafor noroc ca tineam piciorul pe frana.Dauna totala la masina mea si la cel vinovat...
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #36
              Nu e nimic grav. Doar ghinion! Atata tot. Am experienta cu lovitul in spate, anul trecut cam in aceasi perioada un Cielo a vrut sa testeze spatele A6-ului meu la un semafor (il vedeam in oglinda cum vine si ca nu avea timp sa franeze, aveam pietoni in fata care traversau si am bagat si eu masina in P si am apasat cu sete pe frana .Mai avea si asigurare la astra de a trebuit sa imi fac singur masina. Gasesti tot felul de idioti pe strada
              "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

              Comment


              • #37
                Ca sa nu poluez alte topicuri al altor colegi intreb tot aici cate ceva:
                -ducandu-ma la aeroport am reusit sa deformez usor o janta pe partea stanga fata la o delimitare de viteza. Niciun fel de problema am zis eu, nimic grav am rezerva. Bineinteles ca am avut prezoanele stranse si ruginite in asa hal ca am rupt o cheie in cruce (material nu prea bun calitativ mi s-a parut) pe care o cumparasem anul trecut. Dupa 1,5 h de nervi si soare am hotarat sa pun compresorul din portbagaj in functiune si in 1 h aproximativ am facut cei 12 km pana la o vulcanizare. Problema rezolvata, pe langa janta deformata se mai adauga un 245/40/18 in lista cumparaturilor imperios necesare ,dar fara buget momentan. Ce vreau sa fac este sa ma duc la o vulcanizare si sa imi dea prezoanele jos, sa le iau cu o perie de sarma la curatat ca mi se pareau cam ruginite.
                Aveti idee in ce fel de solutie ar trebui lasate ca sa atace depunerile de rugina de pe aceste prezoane? Este o idee buna ca inainte de a le monta din nou pe roti sa le dau cu o vaselina pe baza de cupru? Sau ce folositi voi?
                In alta ordine de idei trebuie sa imi achizitionez o alta cheie de roti; Cateva recomandari in aceasta privinta aveti sa imi faceti?
                "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                Comment


                • #38
                  Salut.

                  Punctual:

                  -niciodata sa nu lasi sa ti se stranga prezoanele cu pistolul pneumatic! 1% din vulcanizari au setata forta de strangere ca la carte si garantat restul de 99% nici nu stiu de asa ceva.

                  La vulcanizarile care se respecta (inclusiv cei 1%) te roaga pe tine personal sa iti strangi rotile (dupa ce le monteaza si le apropie). Motivul e evident: daca le-ai strans personal le vei putea destrange mai mult ca sigur fara probleme!

                  -prezoanele baga-le in motorina si lasa-le cateva ore. Apoi perie de sarma (daca sunt foarte "incarcate") si eventual o "filetare" cu o piulita potrivita la pas pentru a curata filetele. Eu mai puneam ulei sau WD40 pe prezoane cand le montam pe masina (ulei pe vremuri, mai nou WD40). Nu am avut nicio problema, niciodata nici la masinile personale nici la cele de de la firma (la care tot eu schimb rotile vara/iarna).

                  -cheie de roti doar originala si pentru a evita surpizele ca cele cu strangerea excesiva, eventual una telescopica.

                  BAFTA!
                  Last edited by dan500se; 11-01-2017, 11:19 AM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc frumos atat pentru timpul alocat raspunsului cat si binevointei de a impartasi din cunostinte!
                    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                    Comment


                    • #40
                      Daca prezonul merge la mana nu il curata ca nu merita bataia de cap.
                      A fost strans in mod excesiv si s-a gripat in janta. Suprafata e mare, aluminiu, reactioneaza si se lipeste destul de bine.
                      Eu am rupt cheia originala de la mercedes intr-un surub cand am dat jos roata. N-a iesit la mana, nici cand am sarit pe ea. Am pus un prelungitor de 1m si s-a rupt.
                      Am folosit-o pe cea de pe opel, e mult mai groasa si mai bine facuta.
                      Cuplul de strangere e de 120-140Nm in general, asa ca vezi ce lungime are cheia, vezi cat esti de greu si cam unde sa te asezi pe cheie ca sa obtii cuplul respectiv.
                      Evident, ideal e cu dinamometrica.

                      Comment


                      • #41
                        In ro sunt deja multe service-uri cu cheie dinamometrica setate majoritatea la cuplu de 120 nm. Daca nu umbli la roata 1-2 ani e normal sa fie "sudata" si sa iti manance nervii. Pe acolo ma gandesc ca nu aveti cauciucuri de iarna :d

                        Comment


                        • #42
                          Ca sa mai stergem praful pe aici, la 79.684 km m-a lasat din nou cutia. Nu pot sa postez nicio eroare deoarece nu mai am nervii necesari si nici finantele sa ajung la un service cu Star. Masina schimba din treapta 1 in 2 si dupa care chiar daca o accelerez schimba cand vrea ea si in ce treapta vrea ea. Acelasi sentiment ca la cutia manuala cand patineaza discul de ambreiaj. Urca in ture dar in viteza pauza.
                          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF