Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am pentru ce, fiindca nu am mai avut cu automat si nu stiu exact cum functioneaza toate acareturile.

    Maine ma duc pe la MB, tre sa iau ceva garnituri ce se gasesc doar pe original si ii intreb si de codul de la kickdown. Daca are un pret acceptabil, am sa si comand reperul.

    Intre timp am gasit pe ebay, manerele cu tot cu incuietori, noi si la un pret decent:


    Problema e, ca vine fiecare cu propriul set de chei, ceea ce e o magarie. Din cate mi-a zis neamtzul, nu se pot imperechea. Asta ar insemna sa am cate o cheie pentru fiecare usa si una pentru contact. Cel putin as sta linistit daca as pierde cheile, cred ca nu ar stii nici hotul sa deschida si sa porneasca masina :P
    Am sa intreb la reprezentanta cat e setul complet si vad ce hotarare iau dupa.

    Pana una alta, mai cate o poza doua.

    Primele doua poze dupa o sesiune de infrumutesare cu crema anti-aging de la Farmec.

    Suspensie noua de la Ironman, transformata in cioara neagra pentru inscrierea la Retromobil(se accepta doar piese conform originalului)

    Etrieri de frana cu 2 circuite de alimentare, facute cu cap. Nu am mai vazut pe alte masini asa ceva.

    Ce pot sa spun pana acuma, cautatul pieselor ptr G e un huge pain in the ass. Piata de piese second hand in RO e ca si inexistenta si ce se gaseste pe afara sh are preturi exorbitante. Asa ca trebuie reparat si refacut tot ceea ce e pe cotetz.
    Attached Files
    Last edited by grizzlee; 02-28-2017, 10:48 AM.

    Comment


    • #17
      Ce nu se poate imperechea? Cilindrul cu manerele?


      In cel mai rau caz "tai" "catzeii" din cilindrul de la usa dupa cel de la contact... (iti explica Feri cum se face!)
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Salut Dan
        Fiecare broasca vine cu modelul ei de cheie, asta e buba. Nu stiu cum se poate modifica broasca, astfel incat sa am o cheie pentru toate usile + contact.

        Comment


        • #19
          Originally posted by grizzlee View Post
          ... Nu stiu cum se poate modifica broasca, astfel incat sa am o cheie pentru toate usile + contact.
          A facut colegul mer_se280 (Feri) toate incuietorile la W126 sa mearga pe aceeasi cheie (contact+usi+portbagaj+torpedou+cotiera/rolo box)... Nu exista sa nu se poata face si la G...

          Principiul de functionare al cilindrului la Mercedes il stiu si eu (din pacate, dupa patania cu contactul la W202) dar nu ma pot hazarda in a-ti da descriere tehnica a procedeului de modificare a "catzeilor"...

          L.E. Cum era pe original? tot cu mai multe tipuri de chei? mai multe tipuri de cilindru?


          ...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #20
            Daca ne faci o poza la cele trei chei puse una langa alta, iti spun daca se poate modifica "chateii" din butuc!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              La mine sunt broastele de la usa sofer si cea din spate stricate. Se blocheaza cheia in ele si abia o scot afara, dara sa mai invart de ea. Contactul trebuie sa il cicalesc de vreo 2-3 ori pana pot sa invart pana la capat(ramane agatat in diverse pozitii). Asta se intampla cu toate cheile, deci nu e de la uzura loc. Am incercat cu wd40 si alte babanoshaguri, dar sunt frectie la piciorul de lemn.
              Din cauza asta am zis sa imi caut toate reperele noi. Broastele vin decat cu manerul usii si contactul inca nu l-am demontat sa vad cum e. Mai mult ca sigur e cum a zis si Dragos.

              Problema e ca nu as comanda 3 manere+broaste de 220 eur sa aflu ca trebuie sa ma plimb cu 4 chei dupa mine.

              Multumesc de ajutor

              Comment


              • #22
                Cand cheia intra mai greu in butuc, la invartirea acestuiea se simt "blocaje" si la extrager cheia iese mai greu...garantat ca "chateii" din interiorul butucului sunt uzati! Stiu, vorbesc din experienta...!



                Daca cheile existente sunt la fel ca model (nu conteaza zimturile de pe cheie) si butucul se poate demonta in bucati ca sa ai acces la "chateii", garantat se poate rezolva problema!



                Stima
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Problema comuna generatiilor mai vechi, si nu numai, care au sistemul acesta...
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #24
                    Corect, insa se poate remedia
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      se poate remedia...
                      ... cu o închidere centralizată...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Da, si cu inchidere centralizata, insa eu nu am incredere in electronica, macar o usa sa poti deschide cu cheia...altfel, cine stie, pote ramai pe dinafara...
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Am fost azi in vizita pe la mb si am mai comandat ceva garnituri si gume pentru cotetz.

                          Un set intreg de inchideri costa 2000 ron si vine pe comanda in jur de 4 saptamani. Din pacate nu a stiut sa imi spuna daca acest "set" contine si contactul. Deocamdata mai cautam si alte solutii, nu dam asa repede cascavalul.
                          Inchidere centralizata avea pe vremuri,acuma nu mai merge decat la vreo doua usi. Trebuie sa vad daca sunt intrerupte firele sau au crapat actuatoarele alea.Dupa cum spune si Mer_se, nu de multe ori te trezesti iarna la -20 ca sunt inghetate toate si nu mai merge inchiderea centralizata. Trebuie sa ai macar o broasca pe care sa te poti baza(suna ciudat asta :d)

                          Am aflat si codul pentru kickdown switch: A 000 300 0141. Nenea mi-a cerut in jur de 200 ron, dar iarasi nu stia daca vine cu mufa de care se prinde furtunul respectiv. Am sa caut pe aici pe forum la baieti, sa vad daca au acelasi cod.

                          Intre timp mi-am mai adus aminte de o alta buba, pe langa celelalte 70000000. Turometru nu citeste cum trebuie turatiile. Cand accelerez , sare de la 1k pana la maximul si dupa aia oscileaza aiurea intre minim si maxim. Nu cred ca e stricat turometrul. Aveti idee de la ce poate fii?

                          Seba

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by grizzlee View Post
                            Un set intreg de inchideri costa 2000 ron si vine pe comanda in jur de 4 saptamani. Din pacate nu a stiut sa imi spuna daca acest "set" contine si contactul. Deocamdata mai cautam si alte solutii, nu dam asa repede cascavalul.





                            "Mult Dl-e, mult,...dincolo e mai ieftin"...











                            Arunca o privire aici...





                            Eu am reusit!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Turometrul poate să ia semnal din 2 locuri: de pe volantă sau de pe alternator. La tine aș pune pariu că îl ia de pe alternator. Nu am poze la îndemână, dar la ieșirea firelor din alternator ar trebui să ai o poziție marcată cu ”W”, de acolo ar trebui să iasă firul la turometru. Dacă-i așa, verifică prima dată pe acolo, poate nu face contact cum trebe... Dacă nu-și revine, va trebui să demontezi turometrul și să vezi de condensatorii din el... lucru de chinez bătrân...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Multzam fain Levi. Momentan vine semnalul de la volanta, trebuie sa ma uit la alternator, poate acolo trebuia legat. Am vazut pe ceva site un turometru din asta deschis si indicatii cum sa il repari, e o durere de cap cum zici si tu.
                                Alt turometru e vreo 250 eur, asa ca trebuie reparat cumva . Fiind luata din Romania, masina asta a avut parte de tratamente romanesti, asa ca nu mai iau nimic de bun.

                                Mer_se, multumesc de tutorial. Am sa incerc sa le hackuiesc pe ale mele, dar nu stiu daca la G pot sa scot broasca din maner. Si cele noi vin cu tot cu maner si din cate stiu nu se pot scoate afara. E treaba migaloasa, am sa o las un pic mai la coada

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF