Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema EDC la Vito 108 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema EDC la Vito 108 CDI

    Va rog sa ma ajutati ! Am un Vito 108 CDI din 2003. Cand apas tare acceleratia (o depasire poate fi sinucigasa in aceste conditii) motorul SE OPRESTE BRUSC, si se aprinde EDC. Trebuie sa trag pe dreapta, sa scot cheia din contact ca sa repornesc. Cand accelerez progresiv, merge si cu 190 km/h fara probleme. A inceput sa faca asa in urma cu aproape un an, dar vara cand e cald nu pot conduce decat pe drumuri pustii, mi se opreste la fiecare rupere de ritm.
    Injectoarele sunt OK, verificate pe banc, masina are 120000 km din care 70000 facuti de mine. Am dus-o la reprezentanta Mercedes, si nu s-a rezolvat (i-am iertat, ca doar ce se deschisese si erau la inceput).
    Va multumesc !

  • #2
    salut.daca atunci cind se intimpla esti nevoit sa scoti cheia din contactsi sa o introduci din nou ca sa poti porni,cred ca e vorba de o defectiune a sistemului de imobilizare,sau chiar si cipul din cheia de contact

    Comment


    • #3
      Asa e setata alarma din computer. Dupa ce o opresc din cheie, daca vreau sa repornesc trebuie sa scot cheia din contact, sa apas deschis si pe urma cupleaza electromotorul. Are doua sisteme de alarma, unul pe cheie si unul pe o alarma separata (Mercedes HiSec). Trebuie sa fie ceva electric, daca nici macar la reprezentanta n-au gasit buba...

      Comment


      • #4
        cred ca ar trebui sa o iei prin eliminare atunci,incepind sa inlocuiesti senzorii ce afecteazapornirea si turatia(senzorul de turatie de pe volant si ce de injectie de pe axul cu came)ar fi bine daca ai avea de unde sa le imprumuti
        .inca o intrebare:daca poti sa fii atent inainte sa se opreasca nu cumva se aprinde si indicatorul de presiune al motorinei?
        e becul rosu de sub intrerupatorul de ventilator.poate tu ai nevoie in depasire de mai mult gaz si nu l primesti

        Comment


        • #5
          In afara de EDC, nu se aprinde absolut nimic. Am verificat alimentarea de la rezervor pana la motor, am schimbat filtrul de motorina, nu se vede aer pe furtune. Si am mai observat ceva: nu se opreste decat atunci cand e cald motorul. Pe tester nu da nici o eroare. Multumesc mult pentru aceste sfaturi
          P.S. Nu stau de un milion sau cat imi cer aia la reprezentanta, dar data trecuta mi-au furat stingatorul si habar nu au de meserie

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru sfaturi, am rezolvat-o. Era defecta sonda din capul rampei cu injectoare, cum te uiti la motor in partea dreapta. Asta s-a intamplat pentru ca am spalat motorul la spalatorie si au dat cu jetul in partea electronica a sondei. Deci... aveti grija cum spalati motorul !

            Comment


            • #7
              sincer sa fiu ma indoiesc ca aia a fost adevarata problema acuma speram sa nu reapara dar din simptomele enumerate de tine sunt 90% sigur ca un injector iti face probleme dar cum spuneam sa speram ca sa rezolvat!

              Comment


              • #8
                salut , am si eu probleme cu edc dar ..........am schimbat recent termostatul si dupa toata operatiunea cand am pus contactul .......ups EDC ramane aprins, nu are nici un simtom trece de 3000 , nu se opreste motorul nu are nici un ......nimic , si nu stiu cum sa fac sa se stinga .............multam fain ........un pic de ajutor .....ms !!!

                Comment


                • #9
                  Salut....
                  Vreau sa schimb si eu termostatul ,este mult de lucru,sunt multe piese care trebuie demontate,este o operatiune grea?

                  Comment


                  • #10
                    Demontezi doar filtru de motorina cu suport cu tot si ai acces la el. Adevarul e ca m-am chinuit un pic dar cu putina rabdare il schimbi.

                    Comment


                    • #11
                      Dupa ce ai schimbat cum ai facut aerisire sau doar ai pus lichid de racire si ea a facut totul...?

                      Comment


                      • #12
                        Am pus doar lichidul de racire.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua. Vin si eu cu o problema: am dat jos rezervor, iar de cand l-am dat jos, la rece merg fix un km dupa care se aprinde martorul EDC si mi se opreste motorul. Dupa asta, pe masura ce se incalzeste motorul se opreste din ce in ce mai des. Innainte sa umblu la rezervor precizez ca nu mi-a facut nici o problema. Idei?

                          Comment


                          • #14
                            afisaj electronic

                            din neatentie am dezlipit banda flexibila dintre panoul central bordul cel cu tranzistori etc si afisaju electronic.credeti ca se mai poate lipi.mentionez ca nui pe mufe .

                            Comment


                            • #15
                              te sfatuiesc sa faci 2 gaurile in plansa bordului, cu o placuta solida taiata exact pe latimea bandei flexibile si un cauciuc pe care s-o presezi, pui pe banda sa-ti faca contact pe pini, dar sa o asezi la milimetru altfel nu-ti merge...am patit-o si eu , si totul merge inafara de o cifra la ceas , care nu ma deranjeaza...important pt mine era kilometrajul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF