Am construit o rezistenta de incalzire din care motorina ar iesi cu temperatura de 50...70C , testele/masuratorile s-au facut cu apa (54C) ;apa are temperatura specifica mult mai mare decat a motorinelor ,ceva de x2 si in concluzie ,la acelasi debit motorina va atinge o temperatura mai mare.
Motorina daca intra preincalzita in pompa de inalte reproduce conditiile de vara ,vara cand Smartul CDI merge bine . Iarna se cam vaita pana se incalzeste dar si dupa aceea se mai zice ceva (la temperaturi sub -5C) ...
Sunetele generate de curele cand motorul e rece e o problema de intretinere ,se schimba curelele / fulie / intinzator (daca e cazul) , curelele se inlocuiesc conform programului de revizie .
Incalzitorul de motorina e unul online inserat deasupra motorului si actionat prin intermediul unui termocontact care la 8C se deschide .
Problema cea mare sunt termometrele masinii : senzorul temperatura aer admisie , senzorul temperatura aer ambient ,senzorul temperatura lichid de racire ,senzorul temperatura motorina .
Senzorul temperatura aer ambient cred ca are rol pur informativ al soferului si furnizeaza info EDG (calculatorul de injectie) ca poate porni incalzitorul auxiliar.
Senzorul de aer admisie se poate pacali prin montarea de jaluzele / perdea in fata radiatorului intercooler .
Senzorul lichidului de racire da informatie EDG cand sa dea enable la releul de bujii si sa opreasca incalzitorul auxiliar.
Cu senzorul temperatura carburant e marea problema deoarece e instalat chiar la iesirea din rezervor a motorinei ; binenteles ca dupa un timp motorina va fi calduta dar pana atunci EDG regleaza avansul dupa temperatura de iesire a motorinei si motorul va functiona ca atare - adica va primi motorina calda si avansul va fi reglat pt motorina rece .
De fapt functionarea corecta a motorului e scopul ...
E acelasi tip de senzor cu cel al lichidului de racire , se poate instala undeva mai aproape de rezistenta de incalzire motorina - inaintea rezistentei e tot acelasi lucru (+munca in zadar) , dupa motorina e prea calda (tot munca in zadar reamplasarea) .
Pareri despre cum se poate rezolva problema senzorului de motorina?
Motorina daca intra preincalzita in pompa de inalte reproduce conditiile de vara ,vara cand Smartul CDI merge bine . Iarna se cam vaita pana se incalzeste dar si dupa aceea se mai zice ceva (la temperaturi sub -5C) ...
Sunetele generate de curele cand motorul e rece e o problema de intretinere ,se schimba curelele / fulie / intinzator (daca e cazul) , curelele se inlocuiesc conform programului de revizie .
Incalzitorul de motorina e unul online inserat deasupra motorului si actionat prin intermediul unui termocontact care la 8C se deschide .
Problema cea mare sunt termometrele masinii : senzorul temperatura aer admisie , senzorul temperatura aer ambient ,senzorul temperatura lichid de racire ,senzorul temperatura motorina .
Senzorul temperatura aer ambient cred ca are rol pur informativ al soferului si furnizeaza info EDG (calculatorul de injectie) ca poate porni incalzitorul auxiliar.
Senzorul de aer admisie se poate pacali prin montarea de jaluzele / perdea in fata radiatorului intercooler .
Senzorul lichidului de racire da informatie EDG cand sa dea enable la releul de bujii si sa opreasca incalzitorul auxiliar.
Cu senzorul temperatura carburant e marea problema deoarece e instalat chiar la iesirea din rezervor a motorinei ; binenteles ca dupa un timp motorina va fi calduta dar pana atunci EDG regleaza avansul dupa temperatura de iesire a motorinei si motorul va functiona ca atare - adica va primi motorina calda si avansul va fi reglat pt motorina rece .
De fapt functionarea corecta a motorului e scopul ...
E acelasi tip de senzor cu cel al lichidului de racire , se poate instala undeva mai aproape de rezistenta de incalzire motorina - inaintea rezistentei e tot acelasi lucru (+munca in zadar) , dupa motorina e prea calda (tot munca in zadar reamplasarea) .
Pareri despre cum se poate rezolva problema senzorului de motorina?
Comment