Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W221 compresorul airmatic porneste prea des ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W221 compresorul airmatic porneste prea des ?

    Salut am un s class 2007 w221 320 cdi si am urmatoarea "problema" zic eu:
    Compresorul porneste destul de des , adica de fiecare data cand depasesc viteza de 40km /h Il aud cum porneste pt ca am un suport rupt si se transmite vibratia in caroserie( o sa rezolva si asta cu suportul). Dar intrebarea mea este : e normal sa porneasca atat de des compresorul ? Masina nu se lasa jos nici daca sta 1 sapt pe loc .
    De ce porneste asa des? Nu aud sa pierd aer pe undeva , compresorul si releul sunt montate noi recent pt ca cel vechi compresorul sa ars din aceiasi problema, pornea foarte des. Pe star nu imi indica nici o eroare . E normal sa porneasca des ? La voi cat de des porneste ? Ms

  • #2
    Suportul cauta sa il schimbi cat mai repede costa chiar o nimica toata.Si nu, nu e mormal sa porneasca asa des.Ar trebui verificat cu amanuntul si vazut pe blocul de valve daca pernele sunt toate ok.Am inteles ca porneste cand ajungi la 40 km/h dar cat sta pornit?Si daca se opreste dupa un minut -doua cand reporneste iar?
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Originally posted by broscutza2001 View Post
      Suportul cauta sa il schimbi cat mai repede costa chiar o nimica toata.Si nu, nu e mormal sa porneasca asa des.Ar trebui verificat cu amanuntul si vazut pe blocul de valve daca pernele sunt toate ok.Am inteles ca porneste cand ajungi la 40 km/h dar cat sta pornit?Si daca se opreste dupa un minut -doua cand reporneste iar?
      Pornit sta cam 7-10secunde . Am verificat pernele de aer cu spuma acolo sus unde intra furtunu ala alb in ele, la compresor am verificat, blocu de valve ala deasupra de compresor zici ? Ms

      Comment


      • #4
        Da acela!Pe urma nu e indeajuns ca ai verificat doar unde intra tubul in perna si spui sigur ca pernele sunt ok...Daca au o microfisura?!?Pe urma nu ai spus dupa ce porneste prima data 10 secunde compresorul dupa cand sau de cate ori mai repprmeste?
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Probabil masina nu sta chiar drept, adica nu s-a mai facut demult o recalibrare/geometrie, etc.

          Sau masina este setata pe 'ridicat' si dupa 40km/h sa se lase jos (asa trebuie sa faca ) si atunci nu se lasa perfect egal si compenseaza putin din butelie, compresorul porneste sa refaca presiunea din rezervor (butelie).

          Si da, acolo sus unde intre furtunelul nu este perna, e doar un capac.

          Perna e pe amortizor si pe vremea asta e f greu de diagnosticat.

          Pe de alta parte, frigul influenteaza calculul presiunii de aer.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Originally posted by broscutza2001 View Post
            Da acela!Pe urma nu e indeajuns ca ai verificat doar unde intra tubul in perna si spui sigur ca pernele sunt ok...Daca au o microfisura?!?Pe urma nu ai spus dupa ce porneste prima data 10 secunde compresorul dupa cand sau de cate ori mai repprmeste?
            De fiecare data cand depasesc 40km/h porneste . Si nu stiu cat sta pornit ca din cauza vitezei nu il mai aud.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Probabil masina nu sta chiar drept, adica nu s-a mai facut demult o recalibrare/geometrie, etc.

              Sau masina este setata pe 'ridicat' si dupa 40km/h sa se lase jos (asa trebuie sa faca ) si atunci nu se lasa perfect egal si compenseaza putin din butelie, compresorul porneste sa refaca presiunea din rezervor (butelie).

              Si da, acolo sus unde intre furtunelul nu este perna, e doar un capac.

              Perna e pe amortizor si pe vremea asta e f greu de diagnosticat.

              Pe de alta parte, frigul influenteaza calculul presiunii de aer.
              Sa ii fac o recalibrare cu STAR-ul ? Din buton nu e setat sa stea sus, te referi din star sa fie ridicata sus ? E posibil ? Masina sta normal, nu mai sus decat altele . Inclinata nu imi pare sa stea. Pe star nu imi da nici un fel de eroare.
              Azi am rezolvat cu suportul de vine compresorul pe el l-am schimbat. Cum dau apacele alea jos din cap de la perne ? E mai posibil sa fie prob pe spate la perne sau pe fata ? Daca ar fi blocu de valve defect, mi-ar dat pe star eroarea ? Sau poate sa fie fizica eroarea nu electrica ? Ms mult de rasp

              Comment


              • #8
                Eu cred ca iti faci prea multe probleme!

                Daca nu o gasesti lasata dimineata de nici o parte, inseamna ca nu au nimic pernele, decat daca vre-una din ele este schimbata ( ne-originala - la fel fata/spate).

                Daca masina sta drept pe teren drept ( distante egale roata-aripa), iar zic sa o lasi in pace.

                Calibrarea se face cu Star impreuna cu un dispozitiv f scump ( nivela electronica Romess), 99% imposibil de facut in regim de amator.


                Daca nu are eroare pe Star, e foarte bine, eventual poti verifica daca s-a facut update-ul de software pt Airmatic.

                Apropo, capacele de la perne nu trebuie gadilate pt nici un motiv...

                Pernele, de la varsta si mai ales de la uleiul scurs din amortizoarele imbatranite fac pori, mici crapaturi, undeva in partea cea mai de jos (unde se pliaza cand sunt coborate).
                Last edited by cl600; 01-27-2017, 22:22 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Am observat ceva :
                  Daca merg frumos, nu agresiv si nu dau tare in ea incat sa se rodice de bot , adica accelerati bruste, nu mai porneste compresorul chiar daca trec de 40km/h.
                  Cand o accelerez mai brusc si se ridica de bot , imd porneste si compresorul.. aer cred k totusi scapa pe undeva .. ceva pareri ? Multumesc .

                  Comment


                  • #10
                    Hai mai omule..se ridica de bot 320cdi...poate doar daca are amortizoarele slabe rau. La 63 sunt acelasi model...

                    Poti incerca un test de amortizoare daca nu au fost schimbate pana acum, poate sunt slabe si masina incearca sa compenseze din perne.

                    Sistemul Airmatic e destul de activ, lucreaza mai mereu.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Hai mai omule..se ridica de bot 320cdi...poate doar daca are amortizoarele slabe rau. La 63 sunt acelasi model...

                      Poti incerca un test de amortizoare daca nu au fost schimbate pana acum, poate sunt slabe si masina incearca sa compenseze din perne.

                      Sistemul Airmatic e destul de activ, lucreaza mai mereu.
                      Ok, o sa il las in pace atunci. Daca ma tine 2 ani un compresor e ok , am luat AMK nou cu 310€ . Ma bucur ca nu o gasesc pe burta dimineata 😂🙈

                      Comment


                      • #12
                        Salut, revin cu problema mea cu airmaticul. Sunt sigur ca scapa pe undeva . Am parcat masina 3 zile la rand in acelasi loc si am masurat distanta de la aripa la mijlocul butucului.
                        Masina coboara 4 cm de seara de la ora 10 pana a2 zi la ora 13.
                        Culmea coboara cel mai mult dreapta spate , stanga fata. Nu inteleg cum.
                        Am schimbat oringurile de la blocul de valve si la fel face.
                        Am pus compresor nou, am resetat timpi de functionare al compresorului vechi si face la fel, merge destul de des, il aud sunt sigur 100%.
                        Am inteles ca exista un kit de reparati pt partea de sus a perini unde este valva aia. Posibil sa scape pe acolo? Unde gasesc sau cum se nuneste acel kit?
                        Nu as vrea sa se uzeze si compresorul asta nou. Multumesc baieti.

                        Comment


                        • #13
                          Care coboara mai mult sau mai repede dintre cele doua, trebuie schimbata ( perna - adica amortizorul complet).


                          Cand o perna se lasa, managementul masinii lasa cel putin inca una, pt ca masina sa nu ajunga sa intinda prea mult partea opusa...
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Care coboara mai mult sau mai repede dintre cele doua, trebuie schimbata ( perna - adica amortizorul complet).


                            Cand o perna se lasa, managementul masinii lasa cel putin inca una, pt ca masina sa nu ajunga sa intinda prea mult partea opusa...
                            Astea sunt dimensiunile masurate de mine :
                            Stanga fata: seara 39,5 dim 35,5

                            Dreapta fata: seara 36,5 dim 36cm

                            Stanga spate: seara 38 , dim 37 cm

                            Dreapta spate: seara 40 ,dim 36,5 cm

                            Cu STAR pot sa vad pe unde pierde ? Ce teste trebuie sa ac ? Ms

                            Comment


                            • #15
                              In 99% din cazuri w221 nu pierde pe la blocul de valve sau pe la conectorii din capatul pernelor.

                              Acestea, ca si perna se probeaza cu apa si sapun...cu un recipient de bucatarie se spray-eaza peste tot pe unde consideri si urmaresti daca bolboreste.

                              Mai simplu, cu putina rabdare si mai ales intr-un garaj drept si fara galagie, ooresti masina ridicata si plimbi urechea in dreptul pernelor.

                              Repet, daca cineva fara experienta a apucat sa joace prin setarile de nivel sau daca s-a schimbat vre-o perna ( bulgareasca, chinezeasca, etc) sau chiar vre-un amortizor Arnott, atunci diagnoza se complica rau.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF