Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incalzitor motorina -rezistenta incalzire motorina online

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzitor motorina -rezistenta incalzire motorina online

    Am construit o rezistenta de incalzire din care motorina ar iesi cu temperatura de 50...70C , testele/masuratorile s-au facut cu apa (54C) ;apa are temperatura specifica mult mai mare decat a motorinelor ,ceva de x2 si in concluzie ,la acelasi debit motorina va atinge o temperatura mai mare.
    Motorina daca intra preincalzita in pompa de inalte reproduce conditiile de vara ,vara cand Smartul CDI merge bine . Iarna se cam vaita pana se incalzeste dar si dupa aceea se mai zice ceva (la temperaturi sub -5C) ...
    Sunetele generate de curele cand motorul e rece e o problema de intretinere ,se schimba curelele / fulie / intinzator (daca e cazul) , curelele se inlocuiesc conform programului de revizie .
    Incalzitorul de motorina e unul online inserat deasupra motorului si actionat prin intermediul unui termocontact care la 8C se deschide .
    Problema cea mare sunt termometrele masinii : senzorul temperatura aer admisie , senzorul temperatura aer ambient ,senzorul temperatura lichid de racire ,senzorul temperatura motorina .
    Senzorul temperatura aer ambient cred ca are rol pur informativ al soferului si furnizeaza info EDG (calculatorul de injectie) ca poate porni incalzitorul auxiliar.
    Senzorul de aer admisie se poate pacali prin montarea de jaluzele / perdea in fata radiatorului intercooler .
    Senzorul lichidului de racire da informatie EDG cand sa dea enable la releul de bujii si sa opreasca incalzitorul auxiliar.
    Cu senzorul temperatura carburant e marea problema deoarece e instalat chiar la iesirea din rezervor a motorinei ; binenteles ca dupa un timp motorina va fi calduta dar pana atunci EDG regleaza avansul dupa temperatura de iesire a motorinei si motorul va functiona ca atare - adica va primi motorina calda si avansul va fi reglat pt motorina rece .
    De fapt functionarea corecta a motorului e scopul ...
    E acelasi tip de senzor cu cel al lichidului de racire , se poate instala undeva mai aproape de rezistenta de incalzire motorina - inaintea rezistentei e tot acelasi lucru (+munca in zadar) , dupa motorina e prea calda (tot munca in zadar reamplasarea) .
    Pareri despre cum se poate rezolva problema senzorului de motorina?

  • #2
    Care este de fapt problema smartului cdi iarna? De ce atatea modificari?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Incalzire deficitara .

      Comment


      • #4
        Incalzire deficitara .
        smartul ca fiu demn de daimler si nu accepta usor nici o modificare . Deci o modificare facuta trebuie optimizata prin alta modificare pt a avea efect ; motorul e creatia celor de la Mercedes dar caietul de sarcini a fost impus de Swatch. A iesit ceva bun (daca din '98 se tot fabrica) dar atipic . Sta el pe 4 roti dar incepand cu faptul ca nu are roata de rezerva si cric terminand cu faptul ca numai MB Star se stie la Smart (restul zic ele ca se stiu dar e o pierdere de vreme daca le folosesti) ; si ar mai fi multe de zis. Pe partea de omologare nu se poate cu : carlig remorcare ,instalatie GPL ,scaun copil mic.
        Carlig remorcare - ca nu prevede producatorul asa ceva ;instalatie GPL - ca nu se poate monta decat in porbagaj si blocheaza accesul la motor ;scaun copil ca nu se poate pe locurile din fata (alte scaune nu are). Din spusele batrinilor ca nu te lasa 'afara' pt ca rotile sunt prinse in trei prezoane ... si trebuie sa suporti si mitocaniile soferilor care unii nu pot sa realizeze de ce trebuie sa te deplasezi incet pt ca nu au mers niciodata cu un Smart pe ploie/zapada/polei. Uneori nu ai nevoie de frana de mana ,oricat de bune cauciucuri ai avea .
        Smartul CDI se remarca printr-o buna economie de combustibil . In oras e masina perfecta cu conditia sa ofere acelasi comfort ,ori daca motorul se incalzeste cat de repede posibil ai si acel comfort . Daca nu ,te imbraci gros si pastrezi o carpa la indemana .
        acestea sut considerentele pt atatea modificari .
        Pareri despre cum se poate rezolva senzorul de temperatura combustibil?

        Comment


        • #5
          Folosesti des Google Translate?

          Daca senzorul original este montat la ''íesireá' din rezervor, incearca sa il muti la 'íntrarea' care nu poate fi departe...astfel cea mai mare parte din motorina incalzita...va ajunge prin retur direct in rezervor.
          Last edited by cl600; 01-26-2017, 21:44 PM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            O idee excelenta.
            Trebuie decat sa schimb turul cu returul dar din motive de constructie ,neamtul a prevazut locas turnat pt senzor pe tur ,numai conductele le pot schimba intre ele ...
            Asa arata rezervorul https://www.pieseauto.ro/rezervoare-...l#&gid=1&pid=1 iar gaura din mijloc e pentru pompa+litrometru+senzor .
            Asa arata rezervorul la locul lui ,adica cam ce trebuie pt a ajunge la senzor ;canadianul a avut alta problema ...
            Hi guys! I would like to share with you an other strange experience with the smart. Another annoying problem on my car that I'm about to be set (I hope). I...

            Comment


            • #7
              Motorina se incalzeste oricum in sistemul de injectie iar EDG are un tabel pt asta .Ramane sa pun pur si simplu rezistenta in functiune si sa optimizez functionarea motorului .
              Acum trei luni si mai bine am mers cu benzina 70km si a tusit/supraincalzit motorul dar acum functioneaza cum a functionat si inainte ,bineinteles ca am golit rezervorul pana la uscat de benzina .
              La un moment dat m-am intrebat ce caut eu aici cu Smartul deoarece e un site dedicat Mercedes iar Smart este Smart nu Mercedes . O analogie cum ca Skoda e Volkswagen sau Seat e VW mai mult Audi e WV , Dacia e Renault sau asa mai departe - intradevar fac parte din aceleasi grupuri industriale dar sunt grupuri nu branduri .
              Posesori de Smart au o filozofie de viata putin diferita de a posesorilor de Mercedes ,faza materiala se exclude deoarece A klasse cu Smart 44 se pot foarte bine compara si am cunoscut posesori de Smart de la tinere fete pana la manager de multinationala .

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF